Millä aloilla olette töissä tai opiskeletette. Mitkä ovat rapujen tyypillisiä aloja ?
ammatit
20
3233
Vastaukset
- syöpä
Tyypillisiä kaikki perusturvallisuuteen kuten ruokaan, kotiin, perheeseen, sukuun ja asumiseen liittyvät ammatit.
MUTTA. Ammatti määräytyy askendentin hallitsijan kautta. Ei aurinkomerkin.- syöpä
Itselläni on ollut useita eri ammatteja. Sopivimmat ja mieluisimmat liittyivät myyntiin ja muuhun asiakaspalveluun, koska askendenttini hallitsija Merkurius on minulla 2. huoneessa.
- raputyttönen
Olen töissä terveydenhoitoalalla. Mitä sillä askendentin hallitsijalla tarkoitetaan. Miten sen pystyy selvittämään ?
- syöpä
raputyttönen kirjoitti:
Olen töissä terveydenhoitoalalla. Mitä sillä askendentin hallitsijalla tarkoitetaan. Miten sen pystyy selvittämään ?
Tee oma astrologinen karttasi
http://www.astrologiakeskus.com/astrolog/
ja katso AC´n eli askendentin horoskooppimerkki ja mikä planeetta sitä merkkiä hallitsee ( aurinko leijonalla, kuu kravulla, merkurius kaksosilla, venus vaa´alla, mars oinaalla jne.)
ja katso mistä huoneesta tämä planeettaa löytyy.
Ammattisi on sen huoneen alainen ja kertoo elämänalueen, jolla teet työsi parhaiten.
Terveydenhoitoala viittaa 6. tai 12.huoneeseen ja askendenttisi hallitsija saattaisi hyvinkin löytyä niistä. - Maccone
Ammatti on valinta johon vaikuttaa, enempi vanhempien asema ja oma koulutus, kuin joku horoskooppi. Olisi se jotain jos kaikki ravut olisivat hoiva alalla ja kauriit paskakuskeja.
- vanha rapu
Maccone kirjoitti:
Ammatti on valinta johon vaikuttaa, enempi vanhempien asema ja oma koulutus, kuin joku horoskooppi. Olisi se jotain jos kaikki ravut olisivat hoiva alalla ja kauriit paskakuskeja.
ei voi sanoa noinkaan "vanhempien asema" ehee.hyvin harvoin lapsista tulee isän amm. jatkajia tai äidin. KYLLÄ vanhemmat ohjaa lapsiaan parempaan ,kuin ite on ja kuuntelemaan miltä itSESTÄ KOULUTUS tuntuu.
tunnen ammatti autoilijankin( rekkakuski)et löytyyhän noita. - ravun tytär
syöpä kirjoitti:
Itselläni on ollut useita eri ammatteja. Sopivimmat ja mieluisimmat liittyivät myyntiin ja muuhun asiakaspalveluun, koska askendenttini hallitsija Merkurius on minulla 2. huoneessa.
Isäni on rakennusmestari ja on toiminut kirvesmiehenä ja vastaavana rakennuksilla. Toimii tällä hetkellä vesi- ja viemäröintisuunnitelmien kimpussa.
- vanha rapu
Olen koti/vanhus hoitoalalla. koska tunnen kuuluvani, sairaiden ja vanhusten edis. hyvin vointiin ja AUTTAMISEEN. LUONNETTA LÖYTYY MOISEEN
- syöpä
Vanhusten hoito ja lasten hoito ovat tyypillistä Krapua ja kaikenlainen hoito ja hoiva yleensäkin.
Minä olen nykyään, näin työelämästä pois jääneenä hankkinut ihan uuden harrastuksen ja aloittelen uraa kissa-hoitajana. - vanha rapu
syöpä kirjoitti:
Vanhusten hoito ja lasten hoito ovat tyypillistä Krapua ja kaikenlainen hoito ja hoiva yleensäkin.
Minä olen nykyään, näin työelämästä pois jääneenä hankkinut ihan uuden harrastuksen ja aloittelen uraa kissa-hoitajana.työ on jäänyt osa-aikaiseksi ja kisuani paapon nyt. poikani koira on hoidossa useinkin ,et hoivaaminen veressä kait aina. HAUSKOJA kissan päiviä sinullekin.
- .......
Tuttuja rapuja työskentelee näin:
Naisrapu, ollut ravintola-alalla, nyt alkaa opiskella liikealaa
Miesrapu, ollut huoltomies, nyt tekee toimistohommia
Miesrapu, tekee tietokone hommia.
Naisrapu, keittäjänä - rapu (en tiiä huonetta)
Olen toimistossa töissä, ja pidän siittä koska yhteishenki työpaikalla on todella hyvää. Opiskelen liiketaloutta.
Unelma ammatti on poliisi (en pääse, olen aivan liian lyhyt)
En voisi koskaan olla kokkina, joskus ollu grillissä töissä ja se on niin sottasta ja rankkaa puuhaa etten ikinä vois harkita semmosta.
Pidän myös eläimistä, voisin kuvitella olevani eläinhoitaja jne. tai sitte olla vanhusten kanssa tekemisessä (sekin on rankkaa mutta on mukavaa auttaa vanhoja ihmisiä) - Cancer-63
Ravitsemistyöntekijänä
- Nimetön
Minä rapu olen somistaja ja aion aloittaa opiskelun graafisen suunnittelun alalla....
Tyypillisistä aloista en tiedä.. Monet sanoo, että jotain hoiva-alaa, mutta ei kai se ihan niinkään.. Itse olen kirjastonhoitajana lastenosastolla, että siinä mielessä kai tyypillinen rapu, kun muksuista tykkään.
- hoitotäti
Tämä raputäti rakastaa muksuja yli kaiken, en voisi ajatella muuta ammattia.
- tämä
rapu
- Tyypillinen rapu
tämä kirjoitti:
rapu
en voisi kuvitellakaan hoitoalaa, tms. Olen ekonomi, ja viihdyn loistavasti bisnesmaailmassa, haluan olla johtavassa ja vaikutusvaltaisessa asemassa!
- heinäkuun rapu
Valmistuin vuosi sitten sisustussuunnittelijaksi.
- Anonyymi
Onko kokemusta millainen työ Head of ESG on? Paljonko saa palkkaa, lomat jne? Ajattelin harkita hakevani kyseistä työpaikkaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316