ammatit

liisa

Millä aloilla olette töissä tai opiskeletette. Mitkä ovat rapujen tyypillisiä aloja ?

20

3142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syöpä

      Tyypillisiä kaikki perusturvallisuuteen kuten ruokaan, kotiin, perheeseen, sukuun ja asumiseen liittyvät ammatit.

      MUTTA. Ammatti määräytyy askendentin hallitsijan kautta. Ei aurinkomerkin.

      • syöpä

        Itselläni on ollut useita eri ammatteja. Sopivimmat ja mieluisimmat liittyivät myyntiin ja muuhun asiakaspalveluun, koska askendenttini hallitsija Merkurius on minulla 2. huoneessa.


      • raputyttönen

        Olen töissä terveydenhoitoalalla. Mitä sillä askendentin hallitsijalla tarkoitetaan. Miten sen pystyy selvittämään ?


      • syöpä
        raputyttönen kirjoitti:

        Olen töissä terveydenhoitoalalla. Mitä sillä askendentin hallitsijalla tarkoitetaan. Miten sen pystyy selvittämään ?

        Tee oma astrologinen karttasi

        http://www.astrologiakeskus.com/astrolog/

        ja katso AC´n eli askendentin horoskooppimerkki ja mikä planeetta sitä merkkiä hallitsee ( aurinko leijonalla, kuu kravulla, merkurius kaksosilla, venus vaa´alla, mars oinaalla jne.)
        ja katso mistä huoneesta tämä planeettaa löytyy.
        Ammattisi on sen huoneen alainen ja kertoo elämänalueen, jolla teet työsi parhaiten.

        Terveydenhoitoala viittaa 6. tai 12.huoneeseen ja askendenttisi hallitsija saattaisi hyvinkin löytyä niistä.


      • Maccone

        Ammatti on valinta johon vaikuttaa, enempi vanhempien asema ja oma koulutus, kuin joku horoskooppi. Olisi se jotain jos kaikki ravut olisivat hoiva alalla ja kauriit paskakuskeja.


      • vanha rapu
        Maccone kirjoitti:

        Ammatti on valinta johon vaikuttaa, enempi vanhempien asema ja oma koulutus, kuin joku horoskooppi. Olisi se jotain jos kaikki ravut olisivat hoiva alalla ja kauriit paskakuskeja.

        ei voi sanoa noinkaan "vanhempien asema" ehee.hyvin harvoin lapsista tulee isän amm. jatkajia tai äidin. KYLLÄ vanhemmat ohjaa lapsiaan parempaan ,kuin ite on ja kuuntelemaan miltä itSESTÄ KOULUTUS tuntuu.
        tunnen ammatti autoilijankin( rekkakuski)et löytyyhän noita.


      • ravun tytär
        syöpä kirjoitti:

        Itselläni on ollut useita eri ammatteja. Sopivimmat ja mieluisimmat liittyivät myyntiin ja muuhun asiakaspalveluun, koska askendenttini hallitsija Merkurius on minulla 2. huoneessa.

        Isäni on rakennusmestari ja on toiminut kirvesmiehenä ja vastaavana rakennuksilla. Toimii tällä hetkellä vesi- ja viemäröintisuunnitelmien kimpussa.


    • vanha rapu

      Olen koti/vanhus hoitoalalla. koska tunnen kuuluvani, sairaiden ja vanhusten edis. hyvin vointiin ja AUTTAMISEEN. LUONNETTA LÖYTYY MOISEEN

      • syöpä

        Vanhusten hoito ja lasten hoito ovat tyypillistä Krapua ja kaikenlainen hoito ja hoiva yleensäkin.

        Minä olen nykyään, näin työelämästä pois jääneenä hankkinut ihan uuden harrastuksen ja aloittelen uraa kissa-hoitajana.


      • vanha rapu
        syöpä kirjoitti:

        Vanhusten hoito ja lasten hoito ovat tyypillistä Krapua ja kaikenlainen hoito ja hoiva yleensäkin.

        Minä olen nykyään, näin työelämästä pois jääneenä hankkinut ihan uuden harrastuksen ja aloittelen uraa kissa-hoitajana.

        työ on jäänyt osa-aikaiseksi ja kisuani paapon nyt. poikani koira on hoidossa useinkin ,et hoivaaminen veressä kait aina. HAUSKOJA kissan päiviä sinullekin.


    • .......

      Tuttuja rapuja työskentelee näin:

      Naisrapu, ollut ravintola-alalla, nyt alkaa opiskella liikealaa

      Miesrapu, ollut huoltomies, nyt tekee toimistohommia

      Miesrapu, tekee tietokone hommia.

      Naisrapu, keittäjänä

    • rapu (en tiiä huonetta)

      Olen toimistossa töissä, ja pidän siittä koska yhteishenki työpaikalla on todella hyvää. Opiskelen liiketaloutta.

      Unelma ammatti on poliisi (en pääse, olen aivan liian lyhyt)

      En voisi koskaan olla kokkina, joskus ollu grillissä töissä ja se on niin sottasta ja rankkaa puuhaa etten ikinä vois harkita semmosta.

      Pidän myös eläimistä, voisin kuvitella olevani eläinhoitaja jne. tai sitte olla vanhusten kanssa tekemisessä (sekin on rankkaa mutta on mukavaa auttaa vanhoja ihmisiä)

    • Cancer-63

      Ravitsemistyöntekijänä

    • Nimetön

      Minä rapu olen somistaja ja aion aloittaa opiskelun graafisen suunnittelun alalla....

    • ***

      Tyypillisistä aloista en tiedä.. Monet sanoo, että jotain hoiva-alaa, mutta ei kai se ihan niinkään.. Itse olen kirjastonhoitajana lastenosastolla, että siinä mielessä kai tyypillinen rapu, kun muksuista tykkään.

    • hoitotäti

      Tämä raputäti rakastaa muksuja yli kaiken, en voisi ajatella muuta ammattia.

      • tämä

        rapu


      • Tyypillinen rapu
        tämä kirjoitti:

        rapu

        en voisi kuvitellakaan hoitoalaa, tms. Olen ekonomi, ja viihdyn loistavasti bisnesmaailmassa, haluan olla johtavassa ja vaikutusvaltaisessa asemassa!


    • heinäkuun rapu

      Valmistuin vuosi sitten sisustussuunnittelijaksi.

    • Anonyymi

      Onko kokemusta millainen työ Head of ESG on? Paljonko saa palkkaa, lomat jne? Ajattelin harkita hakevani kyseistä työpaikkaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe