Tietäisihän se työtä muuallekkin kuin pääkaupunkiseudulle, tieto kertoo että hankkeet ovat vielä kuitenkinsuunnitteluvaiheessa ja mitään ei tapahdu tällä hallituskaudella. . Toteutukseen voidaan päästä korkeintaan joidenkin niihin liittyvien osien, kuten Espoon kaupunkiradan, kanssa...
KESKUSTA EI VASTUSTA TUNNIN JUNIA !
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siltarumpuja rakennetaan nykyään vain Helsinkiin, paljonkohan valtion varoja tungetaan Tallinna tunneliin ?
- Anonyymi
Sanna Marininlle (sd) on alkanut selvita talouden realiteetit esim jokainen veronkorotus ALENTAA valtion tuloja..
- Anonyymi
Mutta miksi tyytyisimme tunnin juniin, emmekö vaatisi saman tien puolen tunnin junia?
- Anonyymi
Mihin kiire, junat, lentokoneet, autot, kyllä ehtii..
- Anonyymi
Ei tunnin junat tule.
Saadaan tyytyä tunnin muniin.
Nimitäin eilen kävi niin niin että tuli tunnin munat, kun nukahdin kun kananmunat alkoi kiehumisen, ja tuntihan siinä meni. Muttei munista huomaa mitenkään että olisi yliajan ollet.
Eli Sanna Marinin tunnin junat on tunnin munat -noin kääntäen. Sannaa mitenkään ikäteininä moittimatta, ei vielä ole tietoa ja taitoa hoitaa asoita.
Kun asioita katselee kantilta, että miksi edes tunnin junia tarvitaan ? se muutama kymmenminuutti siihen tunnin päälle ei nyt maailmaa kaada.
Vuorokaudessa on 24 tuntia, ei sitä voi muuttaa millään. Mitä teet esim varttitunnilla, jos sen verran matkan a - b joutuisimmin meneekin. Se vartti vaatii valtavasti kustannuksia jos sovitetaan noihinkin reilun sadankilometrien matkoihin.- Anonyymi
Luvattu mikä luvattu, vai luvattiinko vain johtaakseen äänestäjiä harhaan !
Hallituksen pitäisi nyt pikaisesti ottaa käyttöön suunnitelma B.
- Anonyymi
Tai hypätä Been yli ja ottaa käyttöön suunnitelma C.
Tulossa mm Krista Kiurun kiky ja sote luonnos, joka ei poikkea alkuperäisestä, ja sehän ei mene laki valiokunnassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994