Olimpa tuossa keväällä käymässä ranskassa Reinin lähellä ja siellä oli kyllä ymmärretty tuo alastomuus todella hyvin. Kävin siellä kylpylässä ja kaikki olivat alasti ikä luokat -20 - -40. Itse olen ainakin suurella tuntella nudisti kuten me muutkin ja vetäkäämme samaa köyttä että saamme suomeenkin samanlaisen kulttuurin. Olin ensin ulko ilmassa kuumevesi putoksella ja sitten menin höyry saunaan lisää lämmittelemään. Otimpa siinä vielä puheeksi ranskaksi jotain mukavaakin mitä en nyt enää muista mutta, oli kyllä upeita vartaloita siellä ja kannattaa mennä uudelleenkin. Voin antaa osoitteen sitä pyytäville. Lämmittelin vielä lisää kuumaaltaassa ja sitten kylmä altaassa kävin pikaisesti. Loppuillasta istuttiin paarissa shamppanjalla. Harva perus kansalainen tietää että nudismi on tälläistä.
Ranskalainen sauna kokemus
6
8329
Vastaukset
- friske
Täällä on paljon puhetta noista ranskalaisista ja saksalaisista kylpylöistä missä on tavallista, että kaikki on ilkosillaan. Mietin vain, että onko tämä aivan normaali käytäntö kylpylöissä vai onko nämä ihan erillisiä nudistikylpylöitä niin kuin esim. nudistirannat.
- jarkko
Useimmissa saksalaisissa kylpylöissä on ihan normaali allaspuoli jossa uidaan uikkareissa.
Erikseen on sitten saunapuoli jossa ollaan alasti, yhteiset suihkut ja saunat, joskus pieni uima-allas.
Vain muutama kylpylä on sellainen että myös allaspuolella ollaan alasti. Tunnen vain Bremenin ja Bochumin kylpylät.
Sitten on vielä erikseen paikkoja jossa ei varsinaista viihdeallaspuolta ole ollenkaan, vaan koko alue on yhtä sauna-osastoa. Näitä kutsutaan Saunoiksi, kun kylpylät ovat Therme tai Freizeitbad.
En ole aiemmin kuullutkaan että Ranskassakin olisi tällaisia kylpylöitä, mutta aina oppii uutta. Hollannissa on muutama, samoin Itävällassa monessa hiihtokeskuksessa.
- Nude
sekä vedessä että saunassa?
- Tuulia
Vanha kunnon yhteis höyry sauna mies!!
- Prelvis Esley
Minä olen kiinnostunut tuosta osoitteesta. Laitapa se näkyville tähän, itse asiassa, miksi et laittanut sitä tähän samantien? Kyseessä lienee ihan julkinen paikka?
No, heh. Tässähän on taas kyseessä ystävämme yhteis höyry sauna mies. Tyylistä ei voi erehtyä :-). - hokkus pokkus
No minä menin ruotsalaissen höyrysaunaan, yksi svenska pojke kysyi haluaako suomipoika nähdä taikatempun vastasin joo ooo..;) meni kontilleni alemmalle lauteelle ja svenska pojcke kysyi eikös sinusta tunnukkin aivan siltä että peukalo olisi p..r..ssä...? vastasin jooo...o! tuntuupi siltä svenskca pojke näytti käsiään ja peukaloitaan...HOKKUS POKKUS! aih...;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004373
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422026- 631703
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331363Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706