Suuhun paneminen

Anonyymi

Moi, mä haluisin vain panna toista miestä suuhun, en mitään muita juttuja. Ajatus omasta kyrvästä syvällä toisen jätkän kurkussa ja kaverin nenä kiinni mun munakarvoissa kiihottaa älyttömästi.

71

2487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toi kuulostaa hienolta. Ihan juurta myöden ja toinen pikkasen kakoo, kun kulli työntyy kurkkuun. Mistä asennosta tykkäisit eniten panna, jätkä selällään maaten vai sun päällä ja pidät sen päästä kiinni, kun jyskytät menemään kurkkuun?

      • Anonyymi

        kyllä jotkut vaan paksunee kun laittaa sormen peppuun oon huomannu toiset paksunee paljon juuri ennen laukeemista


    • Anonyymi

      Jätkä polvillaan mun edessä, pidän käsillä päästä kiinni. Ensin kaveri nuolee kunnolla ja sitten alan työnnellä. Tekeekö mieli, Joonas?

      • tekee kovastikin mieli, upea mielikuva


      • Anonyymi
        JoonasSalonen kirjoitti:

        tekee kovastikin mieli, upea mielikuva

        Missä asut, Joonas?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä asut, Joonas?

        Tampereella asustelen ja odottelen...


      • Anonyymi
        JoonasSalonen kirjoitti:

        tekee kovastikin mieli, upea mielikuva

        se on ihana tunne kun saat kyrvän laukeemaan nopeesti kurkkuun en päästä pois vaan jatkan kyllä sieltä vielä toinenkin lasti irtoaa


    • Anonyymi

      Tule nussimaan suuhun

    • Anonyymi

      Voi olla ettei noin yksipuolisesti selviä pitkälle. Saatat joutua ottamaan kullia suuhun, nielemään spermaa ja myös ottamaan kullia peräsuoleen. Vaihtokauppaa nääs!

      • Anonyymi

        tule käymään, toiveesi toteutuu


      • Anonyymi

        sehän se mukavaa onkin variaatioita vaikka kuin paljon ei kun kokeilemaan kaikkea


    • Anonyymi

      Voisin ottaa suuhun. Jos olet valmis antamaan.

      • Anonyymi

        tule niin saat suihin ja minä otan sinulta suihin ja saatpeppupanotkin jos haluat.


      • Anonyymi

        kyllähän sinä saat tulet vaan käymään.


    • polvillaan miehen edessä kädet sidottuna selän taakse.kädet pitävät pitkistä hiuksistani kiinni kalua pumpataan suuhuni.päätäni käytetään kuin panolelua.mies lima ja muut eritteet valuvat naamalleni ja rinnuksille,kulli vedetään suustani se roiskii spermat naamalleni mies levittää kyrvällään limat ympäri naamaani.kiihoittavaa eikö vain

      • Anonyymi

        Hyi helvetti siat noin tekee yök


      • tekee ittelläskin mieli mut et uskalla


    • Anonyymi

      Naista olen monesti pannut suukkiin, kun etsin syvää kurkkua, ja Venäjältä iso Marina otti kapia paikan ohi syvälle.

    • Anonyymi

      Haluatko sinä ottaa mun kullin suuhun samaan aikaan? Asento voisi olla 69...? Olen vanhempi ukkomies ja kokemusta on!

      • Anonyymi

        69 olis mukavaa kokeilla, olis ekakerta 55 ukm!


      • Anonyymi kirjoitti:

        69 olis mukavaa kokeilla, olis ekakerta 55 ukm!

        Kokeillaan.....


    • Muna karvat ei tykkää mulla sitä ongelmaa ole

      • Anonyymi

        Oletko posliini?


      • Juu


      • Anonyymi

        Kuva olis kiihoittava nähdä!


      • Tiedän


      • Anonyymi

        Laita kuva tulemaan?


      • Mihin


      • Anonyymi

        Omakuva sex sivuille!


      • Mille sex sivulle??


    • Anonyymi

      tuommosiako nuo joidenkin ukkomiehet on pitää olla imemässä muiden miestan kyrpää. eikä nuolla vaimon pimpsalooraa.

      • Anonyymi

        En tiedä ovatko mutta ainakin kirjoittelevat tänne olevansa ja hehkuttelevat kokemuksillaan tai kuvitelmillaan. Eikä kirjoittajan sukupuolesta tai iästä ole mitään takuuta. Tännehän voi kirjoitella anonyyminä ihan kuka tahansa ihan mitä tahansa.


    • Anonyymi

      Kaikki käy ja käy sinullekin.

    • Anonyymi

      misä päin asut, onko tarjous voimassa, minkä ikäinen olet , onko sulla iso Kyrpä :P , odotan vastaustasi innolla ;)

      • Anonyymi

        No mä oon turkulainen, 28 v, tavallisen näkönen ja kokonen. Kova halu mulla olis painella jotain jätkää suuhun ja lopuksi päästellä spermat kurkkuun. Mut en mä ite haluu koskee toisen jätkän kyrpään.


    • Anonyymi

      Vielä parempaa on kun jätkän nenä on kiinni perskarvoissa ja kieli syvällä...

      • Anonyymi

        Mahtava tunne!


      • Anonyymi

        Hei homomiehet, haluaisitteko nuolla miehen persettä? Olis kiva kokea miltä se tuntuu.


      • Anonyymi

        Nuolettaminen on parasta mitä mies voi kokea. Paras asento on tietysti naamalla hajareisin istuen, jätkän kieli syvällä reiässä edestakaisin liukuen. Mahtava fiilis. Orkku tulee tosi nopeesti.


    • Anonyymi

      Mun mielestä parasta on vaan kun kaveri nuolee kyrpää ja katselee koko ajan samalla silmiin. Välillä toki kieli voi eksyä kasseihin ja persvakoonkin, mutta tärkeää on että kaveri katsoo silmiin kun ruiskautan hänen kurkkuunsa.

      • se tunne, kuinka pidät kyrvälläsi kaverin alistettuna,katse kertoo kuka on herra ja kuka on kullin lutkuttaja


      • Anonyymi

        Sehän siinä on kaikkein kiihottavinta: jätkän anova katse, kun se palvoo sun kyrpää NUOLEMALLA ja kun työnnät välillä sen naaman alemmas ja hierot persereikääsi suuta vasten.


      • Anonyymi
        kalewirauta kirjoitti:

        se tunne, kuinka pidät kyrvälläsi kaverin alistettuna,katse kertoo kuka on herra ja kuka on kullin lutkuttaja

        Kaverin naama haarojen välissä, perseennuolijaksi alistettuna, kieli reikää lipoen, on myös aika hulppea tunne.


      • ja välillä toisinkinpäin,oma pää jalkovälissä ja kaveri pumppaa kaluaan syvälle suuhuni,käyttäen irstaasti päätäni kuin seksilelua


      • Anonyymi

        Tykkäätkö myös nuolla karvaista persettä ?


      • kyllä naamalleni on istuttu ja pitänyt nuolla kaikkea herkkua mitä edessä on


      • Anonyymi
        kalewirauta kirjoitti:

        kyllä naamalleni on istuttu ja pitänyt nuolla kaikkea herkkua mitä edessä on

        Miltä se tuntuu? Ja milta perse maistuu? Mä tykkäisin todella kovasti ratsastaa jonkun naamalla. Kieli perseessä on ihan mahtava ajatus!


      • Anonyymi
        kalewirauta kirjoitti:

        kyllä naamalleni on istuttu ja pitänyt nuolla kaikkea herkkua mitä edessä on

        Millanen jätkä oot ja missäpäin? Mä voisin istua naamallasi ja nuolettaa. Saisit lopuksi vielä spermat suuhun.


      • lahden lähellä asuva alistuva perverssi jätkä,jo tykkää että päätäni käytettäisiin irstaiden himojen purkuun


      • Anonyymi
        kalewirauta kirjoitti:

        kyllä naamalleni on istuttu ja pitänyt nuolla kaikkea herkkua mitä edessä on

        Tota just tarkotan, mistä löytyy näitä jätkiä jotka haluu nuolla toisen jätkän persettä ja tykkää että niiden naamalla istutaan ilman mitään vastapalveluksia?


      • jotkut saavat nautintonsa pelkästä alistumisen tunteesta,ja että palvelevat ja tyydyttävät toista henkilöä


    • Anonyymi

      Mä en kaipaa katsekontaktia vaan kunnon puhtaita kyrpiä roiskimaan spermaa suuhuni gloryholessa. Saa olla useampikin mies peräkkäin tai vaikka vuorotellen.

      • Anonyymi

        Etkö sä halua nähdä, minkänäköinen jätkä suuhusi päästelee?


      • Anonyymi

        Mä haluan gloryholessakin ensin nähdä, millasen pärstän suuhun kyrpääni työnnän!


      • Anonyymi

        Mitä valiä, kunhan ottaa kunnolla kurkkuun ja on kielitaitoinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan gloryholessakin ensin nähdä, millasen pärstän suuhun kyrpääni työnnän!

        Ei kannata mennä gloryholeen sitten, pane vaan ihan suoraan suuhun niin näet jätkän silmätkin koko ajan.


    • Anonyymi

      Mulla samat halut! Olisiko nautinnot asennossa 69 mitään?
      Missäpäin olet, minä Lahden seudulla. Vastaa tähän niin katson viestisi huomenna 30.8 illalla terv "mieli tekee"

      • tekee mieli ,niin minunkin tulikohan tämä kommentti liian myöhään .kai se parempi liian aikaisin


      • Anonyymi

        Sainpa kullia suuhun tekee niin mieli imetä kulli ja tuntea sykkeen suussa tietäen et kohta saa kuumaa spermaa suuhun


    • Anonyymi

      Mä taas haluan et mua pannaan suuhun otan itse sen yritän aina kun kyrpä on suussani ottaa sen kokonaan tähän mennessä on joka kalu ollut suussani. Useat miehet ei tee sitä vaikka kuin pyytää sit oon tehnyt sen itse. Se vaan on kiihottavaa kun se kalu mies työntää kunnolla kovaa ja sitten se on perillä. Sit voi alkaa panemaan suuhun ai hitto kun sais nyt ison kyrvän suuhun tuntisi kun se isonee ja kovenee suussa koko ajan siinä kohtaa viimeistään sanon pyydän työntämään lisää tuntuu tosi kiihottavalta kun terska muljahtaa menee alaspäin kurkun ohi ruokatorveen on kuin tomaatti menis kokonaisena nielee kokonaisen 4-5cm pallon tässä on vielä kova varsi mikä tulee perässä lopulta nenä on miehessä kiinni haluun sitä pidettävän jonkin aikaa ja hitaasti vetää pois. Limaa nousee suuhun jostain mahasta varmaan se valuu pitkin leukaa kaulaan ja kyrvästä sitä roiskuu joka puolelle päätä kun se vedetään pois ja saan vähän happea vedettyä itse. Mustan kyrvän kun saisin suuhun,ison tosi ison,haluan sen heti koitan kuinka syvälle se mahtais mennä. Paksu on melkein mun ranteen paksunen on. Ei voi olla mahdollista työntää sen kokoista suuhun en tiedä kokeilen ainakin ,niin kuin teen joka kyrvän kanssa. marks66

      • Anonyymi

        Vau mahtavaa saada kulli suuhun ja tuntea terska nielussa odottaen et koska sykkii ja saa kuumaa dpermaa suuhun namia sainpa joka päivä suihin kuuman kylvän ja antaen spermaa ne loppu tipat on tosi hyvää mukavan limaista ja lämmintä namia mulla on vakkareita käy eri mis jokapäivä antamassa kyrpåå. Suuhun ja sitä kuumaa limaista nestettä. Mulle


    • Anonyymi

      Niin minäkin tykkään ottaa kullin suihin ja saada kuumaa spermaa suuhun namia

      • Anonyymi

        Niin on sperma namia maistuu niin hyvåltå


    • Anonyymi

      Mulla on isoterskainen kulli. Tykkään kun joku imee sitä.

      • Anonyymi

        Tuu Hml: naan levarille hoidan homman. M 66v


    • Anonyymi

      nuorempana ex tyttis opetti sauvalla syväkurkun hengitys tekniikan en oo pitkään aikaan kokeillut osaanko vielä silloin meitä 2 bi-paria oli hauskaa

    • Anonyymi

      jos kunnon kyrpä sitä jaksaa imeskellä kauan monta lastia niellä

    • Anonyymi

      Imen toisen miehen munaa säännöllisesti. Tyhjennettyään spermansa suuhuni nieltäväksi niin kaveri istuu hajareisin naamani päälle ja käskee nuolla persereikänsä.
      Palvelen perseennuolijaksi alistettuna ja liikutan kieltäni persereikässä niin kauan kuin vaaditaan.

    • Anonyymi

      Minä olen antanut suutani miesten käyttöön nyt pari vuotta. Alistuvana pidän siitä että mies sanoo missä asennossa haluaa suutani käyttää ja haluaako nussia suuhun vai nauttia kun minä imen. Yleensä olen polvistuneena miehen eteen, hän seisoo tai istuu ja usein lopuksi imettäjä kuitenkin ottaa päästäni kiinni ja määrää rytmin kunnes laukeaa ja antaa suuhuni tai suoraan nieluuni lämpimän valkoisen sperman. nielen aina kaiken ja lopuksi puhdistan nuolemalla siittimen ja kiitän spermasta.
      Olen Oulun lähistöltä

      • Anonyymi

        Samoin teen myös. Ukm 66v Hml


    • nyt on vuosia kulunut oletko päässsyt naimaan ketään suuhun

    Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe