Olen etsinyt netin syövereistä loputtomasti, otsikon mukaisen kalipeerin latausohjeita, mutta selviä ohjeita ei ole tullut vastaan. Jos jollakin on omakohtaista kokemusta tai tietoa hyvien lintupatrunoiden lataamisesta, kerro tietosi.
6.5x52r lataus vinkit.
7
1893
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkka lataus on aika pitkälti asekohtainen, joten itse joutuu hakemaan.
- Anonyymi
Se oli näköjään sääntöjenvastainen. Laitoin sulle, kirjan nimen, josta saisit vastaukset. Älä erehdy, kokeilemaan 25-35 paukkuja. Niissä liian kovat paineet ja pyssysi sanoo poks. Hylsyjä voit käyttää.
- Anonyymi
Lapua 5,65 g luoti ,ruuti 110 , 1,25g , Sako 4,5 g luoti ,ruuti 129 ,1,47 g .
- Anonyymi
Kirjastoista löytyy keskisytyitteisten messinkihylsyjen jälleenlataus kirja. Siinä ei ole suoraan ko. Kaliberiin reseptiä, mutta 25-35 wfc kohdassa mainitaan "näitä aloituslatauksia tulee käyttää 6,5x52r maksimilatauksina"
Itse suosin Sierran luoteja, reikäpäinen on tarkka ainakin valmettiin. Ei pituuden ja rihlauksen vuoksi toimi h45. Huomio luodin paksuus, eli .257. Tuossapa muutama vinkki alkuun.
Ruuteina käyttäny ainaki seuraavia vihtavuorelaisia, N-110,N-120, N-130 ja N-135. - Anonyymi
Muuten oikein ,ruuti 120, 1,47 g.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjastoista löytyy keskisytyitteisten messinkihylsyjen jälleenlataus kirja. Siinä ei ole suoraan ko. Kaliberiin reseptiä, mutta 25-35 wfc kohdassa mainitaan "näitä aloituslatauksia tulee käyttää 6,5x52r maksimilatauksina"
Itse suosin Sierran luoteja, reikäpäinen on tarkka ainakin valmettiin. Ei pituuden ja rihlauksen vuoksi toimi h45. Huomio luodin paksuus, eli .257. Tuossapa muutama vinkki alkuun.
Ruuteina käyttäny ainaki seuraavia vihtavuorelaisia, N-110,N-120, N-130 ja N-135.Moro! Mistä ihmeestä saa latausvälineet 6.5x52r kaliberille? Ei tunnu löytyvän mistään. Lataatko sinä itse?
- Anonyymi
En tiedä mitä olet etsinyt mutta täältä löytyy. 6.5x52 R
http://www.robsoft.nu/databaser_en/laddata/showloads.asp?MainID=4
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f062851991- 1161965
Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä681457- 1541430
Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi2081357Martina Aitolehti poseeraa rakkaansa kanssa - Somessa kuitti:"Oletko lainannut Haaviston Antoniota?"
Hmmm, onhan noissa miehissä yhdennäköisyyttä täytyy myöntää… Vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja katso kuvat: http73940Ulkomaillakin jo irvaillaan ja naureskellaan Saksalaislehti retostelee Sanna Marinin bikinikuvalla p
Saksalaislehti retostelee Sanna Marinin bikinikuvalla peppuvitsein Saksalaislehti Bild uutisoi Sanna Marinin bikinikuvas96711Sinulle On Postia
Niin elikkäs kuten otsikko sanoo jollekin olisi postia. Pelokkaana mietin tuleeko vastausta laisinkaan. Ja jos tulee39707- 63686
Miksi itsenäisyyspäivää vietetään...
...kun itsenäisyys menetettiin 4.4.2023 kun meidät liitettiin NATOon? Päätäntävaltamme siittettiin UsaNatolle tuona suru276676