Olen etsinyt netin syövereistä loputtomasti, otsikon mukaisen kalipeerin latausohjeita, mutta selviä ohjeita ei ole tullut vastaan. Jos jollakin on omakohtaista kokemusta tai tietoa hyvien lintupatrunoiden lataamisesta, kerro tietosi.
6.5x52r lataus vinkit.
7
3077
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkka lataus on aika pitkälti asekohtainen, joten itse joutuu hakemaan.
- Anonyymi
Se oli näköjään sääntöjenvastainen. Laitoin sulle, kirjan nimen, josta saisit vastaukset. Älä erehdy, kokeilemaan 25-35 paukkuja. Niissä liian kovat paineet ja pyssysi sanoo poks. Hylsyjä voit käyttää.
- Anonyymi
Lapua 5,65 g luoti ,ruuti 110 , 1,25g , Sako 4,5 g luoti ,ruuti 129 ,1,47 g .
- Anonyymi
Kirjastoista löytyy keskisytyitteisten messinkihylsyjen jälleenlataus kirja. Siinä ei ole suoraan ko. Kaliberiin reseptiä, mutta 25-35 wfc kohdassa mainitaan "näitä aloituslatauksia tulee käyttää 6,5x52r maksimilatauksina"
Itse suosin Sierran luoteja, reikäpäinen on tarkka ainakin valmettiin. Ei pituuden ja rihlauksen vuoksi toimi h45. Huomio luodin paksuus, eli .257. Tuossapa muutama vinkki alkuun.
Ruuteina käyttäny ainaki seuraavia vihtavuorelaisia, N-110,N-120, N-130 ja N-135. - Anonyymi
Muuten oikein ,ruuti 120, 1,47 g.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjastoista löytyy keskisytyitteisten messinkihylsyjen jälleenlataus kirja. Siinä ei ole suoraan ko. Kaliberiin reseptiä, mutta 25-35 wfc kohdassa mainitaan "näitä aloituslatauksia tulee käyttää 6,5x52r maksimilatauksina"
Itse suosin Sierran luoteja, reikäpäinen on tarkka ainakin valmettiin. Ei pituuden ja rihlauksen vuoksi toimi h45. Huomio luodin paksuus, eli .257. Tuossapa muutama vinkki alkuun.
Ruuteina käyttäny ainaki seuraavia vihtavuorelaisia, N-110,N-120, N-130 ja N-135.Moro! Mistä ihmeestä saa latausvälineet 6.5x52r kaliberille? Ei tunnu löytyvän mistään. Lataatko sinä itse?
- Anonyymi
En tiedä mitä olet etsinyt mutta täältä löytyy. 6.5x52 R
http://www.robsoft.nu/databaser_en/laddata/showloads.asp?MainID=4
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233