6.5x52r lataus vinkit.

Anonyymi

Olen etsinyt netin syövereistä loputtomasti, otsikon mukaisen kalipeerin latausohjeita, mutta selviä ohjeita ei ole tullut vastaan. Jos jollakin on omakohtaista kokemusta tai tietoa hyvien lintupatrunoiden lataamisesta, kerro tietosi.

4

<50

Vastaukset

• Tarkka lataus on aika pitkälti asekohtainen, joten itse joutuu hakemaan.

• Se oli näköjään sääntöjenvastainen. Laitoin sulle, kirjan nimen, josta saisit vastaukset. Älä erehdy, kokeilemaan 25-35 paukkuja. Niissä liian kovat paineet ja pyssysi sanoo poks. Hylsyjä voit käyttää.

• Lapua 5,65 g luoti ,ruuti 110 , 1,25g , Sako 4,5 g luoti ,ruuti 129 ,1,47 g .

• Kirjastoista löytyy keskisytyitteisten messinkihylsyjen jälleenlataus kirja. Siinä ei ole suoraan ko. Kaliberiin reseptiä, mutta 25-35 wfc kohdassa mainitaan "näitä aloituslatauksia tulee käyttää 6,5x52r maksimilatauksina"

Itse suosin Sierran luoteja, reikäpäinen on tarkka ainakin valmettiin. Ei pituuden ja rihlauksen vuoksi toimi h45. Huomio luodin paksuus, eli .257. Tuossapa muutama vinkki alkuun.

Ruuteina käyttäny ainaki seuraavia vihtavuorelaisia, N-110,N-120, N-130 ja N-135.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    179
    3553
  2. Eerikäisen postaukset

Onko oikeesti kivaa Vikkelle kun isukki postaa kokoaika someen siitä kuvii.😑 Ei saa ees kaverinsa kanssa rauhassa leikkii ettei Esko oo laittamas "ma
    18
    1091