6.5x52r lataus vinkit.

Anonyymi

Olen etsinyt netin syövereistä loputtomasti, otsikon mukaisen kalipeerin latausohjeita, mutta selviä ohjeita ei ole tullut vastaan. Jos jollakin on omakohtaista kokemusta tai tietoa hyvien lintupatrunoiden lataamisesta, kerro tietosi.

7

2474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkka lataus on aika pitkälti asekohtainen, joten itse joutuu hakemaan.

• Anonyymi

Se oli näköjään sääntöjenvastainen. Laitoin sulle, kirjan nimen, josta saisit vastaukset. Älä erehdy, kokeilemaan 25-35 paukkuja. Niissä liian kovat paineet ja pyssysi sanoo poks. Hylsyjä voit käyttää.

• Anonyymi

Lapua 5,65 g luoti ,ruuti 110 , 1,25g , Sako 4,5 g luoti ,ruuti 129 ,1,47 g .

• Anonyymi

Kirjastoista löytyy keskisytyitteisten messinkihylsyjen jälleenlataus kirja. Siinä ei ole suoraan ko. Kaliberiin reseptiä, mutta 25-35 wfc kohdassa mainitaan "näitä aloituslatauksia tulee käyttää 6,5x52r maksimilatauksina"

Itse suosin Sierran luoteja, reikäpäinen on tarkka ainakin valmettiin. Ei pituuden ja rihlauksen vuoksi toimi h45. Huomio luodin paksuus, eli .257. Tuossapa muutama vinkki alkuun.

Ruuteina käyttäny ainaki seuraavia vihtavuorelaisia, N-110,N-120, N-130 ja N-135.

• Anonyymi

Muuten oikein ,ruuti 120, 1,47 g.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjastoista löytyy keskisytyitteisten messinkihylsyjen jälleenlataus kirja. Siinä ei ole suoraan ko. Kaliberiin reseptiä, mutta 25-35 wfc kohdassa mainitaan "näitä aloituslatauksia tulee käyttää 6,5x52r maksimilatauksina"

Itse suosin Sierran luoteja, reikäpäinen on tarkka ainakin valmettiin. Ei pituuden ja rihlauksen vuoksi toimi h45. Huomio luodin paksuus, eli .257. Tuossapa muutama vinkki alkuun.

Ruuteina käyttäny ainaki seuraavia vihtavuorelaisia, N-110,N-120, N-130 ja N-135.

Moro! Mistä ihmeestä saa latausvälineet 6.5x52r kaliberille? Ei tunnu löytyvän mistään. Lataatko sinä itse?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8176
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3792
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3299
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      255
      2551
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2185
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2035
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      1980
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1912
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1783
    Aihe