Olen myyjänä eBayssä ja amerikkalainen kyseli notta paljonko maksaisi erään antiikkihuonekaluni lähetys jenkkeihin.
Suomessahan ei yksityishenkilöt yleensä lähetä huonekaluja ja täällä on totuttu siihen että suklaalevyä isompia tavaroita ei postiteta.
Eli miten tämä onnistuisi? Ihan mukava summa tarjottu huonekalusta ja mikään huijarikaan ei ole kyseessä koska käyty kauppoja antiikista ennenkin, mutta kauppatavarat ovat olleet Postin siunaamien mittojen rajoissa.
Kerran olen aiemmin lähettänyt DHL:n kautta peilin ulkomaille. Oli täysin littana paketti ja maksoi tuhat euroa lähetys. Nyt puhutaan saman kokoisesta esineestä mutta metrin korkeammasta ja jollain järkevällä summalla tämä pitäisi saada uitettua.
Olen itse tilannut Amerikasta antiikkihuonekaluja ja jotenkin kummassa siellä saadaan kyllä pakattua ja lähetettyä tänne päin kohtuuhinnoilla. Toisin päin ei tunnu onnistuvan.
Ison tuotteen postitus ulkomaille
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata431491Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981375Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3091329- 1091135
- 191091
- 681083
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171047- 711022
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f177902Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841