Miten koodiin tekstiin saa pidemmän välin kuin yksi välilyönti. Jos laitan useita kertoja välilyönnin niin ei näy kuin yhtenä välilyöntinä
miten väli tekstiin
8
574
Vastaukset
- Paddy
Käytä CSS:ää:
Untitled Document
word-spacing: 2px;
white-space: normal;
display: block;
}
-->
From binary cause and effect to complex patterns, to focus
on improvement, not cost, measure the process, not the people. In
a collaborative, forward-thinking venture brought together through the
merging of like minds. Quantitative analysis of all the key ratios has
a vital role to play in this the new golden rule gives enormous power to
those individuals and units, the strategic vision - if indeed there be
one - is required to identify.
Auttoiko? - Näin-
Laitappas html koodin sekaan ja sen jälkeen välilyönti ja sit taas jne... niinpaljon kuin haluat
= koodattu välilyönti- Näin-
Noh joskos nyt komento näkyis
&__nbsp; = välilyönti
poista tosta noi alaviivat
- ................
En ymmärtänyt ilmeisestikään mitään tuosta koska en edelleenkään saanut välilyöntiä tehtyä
- Ridge
on koodissa näin:
Plaa plaa plaa plaa plaa
Korvaa tuo tällä
Yksinkertaisemmin ei voi enää näyttää, loput on itse hiffattava..=) Kerropa mitä varsinaisesti yritit. Silloin joku voisi ehkä kertoa, mikä meni vikaan. Siis URL, kiitos.
Siitä myös luultavasti voi päätellä, _miksi_ halusit lisää tyhjää - ja tästä taas voi ehkä päätellä, mikä on varsinainen ongelma ja miten sitä kannattaisi lähestyä.- paddyd
Omani toimii ja myös noi muut. Olemmeko ymmärtäneet sinut jotekin väärin?
- paddyd
paddyd kirjoitti:
Omani toimii ja myös noi muut. Olemmeko ymmärtäneet sinut jotekin väärin?
Kuinka koodissani oli tyyli ensin määritelty ylhäällä ja sitten :ssä. Etuna on että kaikki on samalla. Jos haluat että vain määrätty osa on harvempaa tee mimetty tyyli esim. "harv.css" ja linkitä. Samalla tavalla voit vaikuttaa kappaleisiin ( pienentää/suuretaa väliä - niinkuin taitto-ohjelmissa.
T. Paddy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808