Tuo Jassu voisi alkaa kuvaajaksi, osaa ottaa hienoja maisemakuviakin. Instassa eiliset hailuodon kuvat ainakin on vaikuttavia.
Jassun upeat kuvat
37
121
Vastaukset
- Anonyymi
Mieluummin noita katseleekin kuin sitä iänikuista vasenta poskea ja meikattuja naturelleja naamakuvia.
Tämä on mielipiteeni eikä siinä ole yhtään mitään sääntöjen vastaista. - Anonyymi
Upea kuva Jassusta auringonottopuuhissa uimarannalla/sukutalomme takapihalla, täydet pakkelit naamassa, tottakai.
- Anonyymi
Täydet pakkelit? Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Jasminilla näyttää olevan ripset laitettuina, siinä kaikki. Ei tarvitse paljon meikkiä kun on luonnonkaunis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täydet pakkelit? Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Jasminilla näyttää olevan ripset laitettuina, siinä kaikki. Ei tarvitse paljon meikkiä kun on luonnonkaunis.
On ripsivärit, luomivärit ja huulipunat. Täydet pakkelit siis. " Luonnonkaunis" kun ei kehtaa edes kotitalon takapihalle ilman meikkiä, heh!
- Anonyymi
Todella upeita kuvia ja siitä auringonottokuvasta oikein hehkuu ja säteilee kesän suuri nautinto. Niin kaunis ja niin luonnollinen. Sellainen kesätyttö, joka saa miesten päät kääntymään, suun mutrulle ja pahimmassa tapauksessa aiheuttaa liikennevahinkoja... :-) Loistotyttö. Kadehdin Jamppaa....
- Anonyymi
No, luonnossa näyttää kyllä pelkästään keski-ikäiseltä, tukevalta tummaihoiselta. Ei käännä päitä. Hymyssä julkaistut kuvat näyttää todellisuuden, ei Jassun omat selfiet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, luonnossa näyttää kyllä pelkästään keski-ikäiseltä, tukevalta tummaihoiselta. Ei käännä päitä. Hymyssä julkaistut kuvat näyttää todellisuuden, ei Jassun omat selfiet.
Mä oon sen jopa oikeesti nähnyt eikä siitä ole edes pitkä aika. Tukeva? Ei ainakaan nykyään. Sillä ei ollu korkkareita niin ei ollut edes erityisen pitkä. Kaunis oli luonnossa vaikka oli ponnarilla hiukset eikä paljoa meikkiä. Erottuu katukuvassa ja nimen omaan hyvällä tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon sen jopa oikeesti nähnyt eikä siitä ole edes pitkä aika. Tukeva? Ei ainakaan nykyään. Sillä ei ollu korkkareita niin ei ollut edes erityisen pitkä. Kaunis oli luonnossa vaikka oli ponnarilla hiukset eikä paljoa meikkiä. Erottuu katukuvassa ja nimen omaan hyvällä tavalla.
Jassu on 177cm eli melkein 180cm. Ihan miehen mitoissa. Paljon yli normaaln naisten pituuden. Lisäksi erittäin leveä harteinen.
- Anonyymi
Monet mallit on päälle 180 pitkiä. Upee pitkä ja kaunis nainen tuo Jasmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet mallit on päälle 180 pitkiä. Upee pitkä ja kaunis nainen tuo Jasmin.
No, toi kommentoija väittää eli valehtelee et olis muka nähnyt Jassun livenä eikä se ollut ERITYISEN PITKÄ. Kyllä vaan on. Ihan on miehen mitoissa ja aika romuluinenkin. Mallit on hoikkia ja siroja pituudestaan huolimatta. Jassu ei oo.
- Anonyymi
Täällä ihmiset tuo fantasioitaan ilmi. Jasmin on helvetin kaunis ja tuo 177 cm pituus ei ole tänä päivänä mikään ihmeellinen. Kaunis pitkä nainen, yey yey yeyyyyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ihmiset tuo fantasioitaan ilmi. Jasmin on helvetin kaunis ja tuo 177 cm pituus ei ole tänä päivänä mikään ihmeellinen. Kaunis pitkä nainen, yey yey yeyyyyy.
Ei olekaan mikään ihmeellinen pituus mutta kuitenkin keskimääräistä pidempi. Itse olen 172cm ja edelleenkin pitkä naiseksi, onneksi en kuitenkaan leveäharteinen ja romuluinen!
- Anonyymi
Kaunein kuva oli se missä perunankuoret oli laskiämpärissä eli makkipytyssä nostettu pöydälle toimittamaan aterian virkaa. Olen laihtunut sitä kuvaa katsomalla lähes 30 kg kun menee oitis loppupäiväksi ruokahalu kun sen potta eli alusastia kuvan näkee
- Anonyymi
Jassu palvoi aurinkoa tänään. Instassa kuvia.
- Anonyymi
Aivan. Meikit naamassa. On se kumma ettei se " luonnonkaunis" vaan kehtaa liikkua missään luonnonkauniina!
- Anonyymi
Katson aina alasti Jassun kuvia ja kädet liikkuu samalla sylissä kunnes on aika kokea ihana hetki talouspaperiin purkautumalla. Terveisiä Jassulle toivoo Oulun Mies
- Anonyymi
Minä harrastan tuota samaa. Eipä kestä kauan, kun nalli palaa noin seksikästä naista katsellessa!
- Anonyymi
Kumpa olisi kuvia joissa Jassu olisi bikineissä.
- Anonyymi
Ja Hekla🥵🥵
- Anonyymi
Oulun liepeiltä löytyy näköjään vielä lähes autioita rantoja joita turistit eivät ole vielä kansoittaneet.
- Anonyymi
No ei näytä kovin hyvälle kurttuunpalanut parkkinahka. Oikeesti rusketuskin on ihovaurio ja vain hölmöt ottaa nykyään aurinkoa. Ihosyövät on lisääntyneet viime vuosina hälyyttävästi ja kukaan ei voi väittää että ei olisi kuullut auringonoton haitoista. Tyrkkyjulkkiksilla tyhmyys taitaa kuitenkin olla se merkittävin ominaisuus.
- Anonyymi
Kehui vielä kerran ettei käytä mitään aurinkosuojaakaan. Kun on jo luonnostaan tumma iholtaan, niin miksi ihmeessä paahtaa? Liiallisen auringonoton jälkeen iho on ruma ihan kaikilla.
- Anonyymi
Kauniita kasvokuvia joita on kuvattu myös Myllytullin parvekkeella.
- Anonyymi
Sitä samaa, sitä samaa. Koska esitellään halpiskaupan kesävaatteet? Ai niin, ei koskaan kun eivät mahtuneet Jassun päälle.
- Anonyymi
Jasso on itse mainostanut ylä- ja alaparvekkeitaan mutta muut ei saa niistä mainita mitään. Onko ulko-ovikin kiellettyjen listalla? Entä ikkunat? Kumma juttu, ja kehuu olevansa kiinteistöalalla kuten Jamokin.
Taitaakin olla oikeasti vain keski-ikäinen pöljäke.- Anonyymi
Sinä se pöljempi teistä kahdesta olet, ...ihan sun kommenttisi paljasti...............:D Noh, älä huoli, on teitä muitakin...Kaunis nainen herättää aina kateutta, aisaat... se kortti.
- Anonyymi
Onko meikit naamassa myös uidessa, vai käykö hän koskaan uimassa?
- Anonyymi
Uskonpa että hän käyttää vedenpitäviä meikkejä. Itse teen samoin. Tosi kätevia ja kukapa meistä ei haluaisi näyttää hyvältä myös uimarannalla! Siitä tulee seksikäs olo kun miehet ja nuoret pojatkin silmäilevät upeeta fitness-kroppaani ja kauniita kasvojani.
- Anonyymi
Meikattu Jasu kahlaa alasti rantavedessä , tästä on kuvia netissä. Uiminen on kuitenkin eri asia kun vedessä käveleminen.
Suomessa järjestetään myös aikuisille uimakouluja rannoilla ja uimahalleissa. Jälkimmäisissä pitää kuitenkin pestä meikit pois hygieniasyistä ennen altaaseen menoa, joten se ei hänelle taida sopia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikattu Jasu kahlaa alasti rantavedessä , tästä on kuvia netissä. Uiminen on kuitenkin eri asia kun vedessä käveleminen.
Suomessa järjestetään myös aikuisille uimakouluja rannoilla ja uimahalleissa. Jälkimmäisissä pitää kuitenkin pestä meikit pois hygieniasyistä ennen altaaseen menoa, joten se ei hänelle taida sopia.Ei meikkien pesu ole pakollista uimahalleissa. Taas yritetään saada vääntöä turhanpäiväisistä asioista.
- Anonyymi
Ehkä se meikattuna rantavedessä kahlaaminen on kuitenkin esteettisesti kauniimpaa kuin altaassa räpiskelevä uimataidon, meikattu aikuinen. Ehkä sen vuoksi Jasmin ei käy uimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meikkien pesu ole pakollista uimahalleissa. Taas yritetään saada vääntöä turhanpäiväisistä asioista.
Uima-altaalle mennään aina suihkun kautta ja silloin on tarkoitus pestä itsensä kokonaan. Myös meikit pois naamasta. Et ole tainnut ikinä käydä uimahallissa.
- Anonyymi
Hailuoto on tyhmin paikka suomessa. Pelkkää tasamaata.
- Anonyymi
Tuskin lomailee enää Hailuodossa. Nyt on uusi mies ja uudet lomakohteet.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752