Voi hemmetti sitä luurijuttua

Anonyymi

Poiju hemmetti!
Olet taas alkanut spämäämään asiallista ja tärkeää keskustelua käyvää ketjua.
Laita nyt vaikka tähän niitä luurijuttujasi.

Ja sinä joka katsot asiaksesi sparrata poijua noissa luurijutuissa niin laita sinäkin joskus oma ketju teille.
Nyt menossa taas kerran asiallinen vakava keskusteluketju piloille.

Jumankaut!

225

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noissa ketjuissa keskustellaan väkivallasta ja usein uhrilla hengenvaara (aina kun puhutaan pahoinpitelyistä).
      Minkälaista eettistä katsantokantaa edustaa luureista spämmäys noihin ketjuihin?
      Vaikka kyseinen luurispämmääjä olisi kokenut mitä se ei riitä syyksi riistää toisilta mahdollisuutta avoimeen keskusteluun.

      • Anonyymi

        Näköjään siinä keskustellaan perheväkivallasta narsisminimikkeen alla. poiu nyt yrittää saada huomiota osakseen kaikin tavoin ketjussa kuin ketjussa, missä alun perin oli narsismista kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään siinä keskustellaan perheväkivallasta narsisminimikkeen alla. poiu nyt yrittää saada huomiota osakseen kaikin tavoin ketjussa kuin ketjussa, missä alun perin oli narsismista kyse.

        Perhe- ja parisuhdeväkivallasta. Lähinnä tarkoitus keskustella narsistien perheistä, suhteista. Keskustelut rönsyilevät ja noissa mielestäni asiaa harvinaisen paljon että minkälaista väkivaltaa on kun ollaan narsistin kanssa kimpassa.

        Tiedän että kyseinen spämmää kaikkiin ketjuihin varsinkin silloin kun niissä asiallista keskustelua. Olen harvinaisen selvillä asiasta.


      • Anonyymi

        Ihmiset tapaavat joskus unohtaa mikä narsisti on... Pyritään laittamaan saman kaavan alle kuin muut ihmiset vaikka narsistinen pers.häiriö on juuri diagnoosiltaan häiriö lähes kaikessa normaalissa ja on häiriö vain silloin kun poikkeaa paljon.
        Paradoxaalista.


      • Anonyymi

        Anteeksi vain itse olin henkihieverissä. Ja se on riskaapelia kun sitä ei kuulla kun jos joku on henkihieverissä johtui se sitten pahoinpitelystä tai muusta ulkoisesta tekijästä.

        "poiuytfdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vain itse olin henkihieverissä. Ja se on riskaapelia kun sitä ei kuulla kun jos joku on henkihieverissä johtui se sitten pahoinpitelystä tai muusta ulkoisesta tekijästä.

        "poiuytfdfgh"

        Sinulta on useaan kertaan kysytty mikä se sinun "henkihieverisi" aiheutti, mutta et ole vastannut. Eriävät mielipiteet asioista ei "tapa" ketään.


      • Anonyymi

        Kyllä voi väärä mielipide lukuisissa tilanteissa tappaa.
        Juurikin ette ymmärrä edes sellaista asiaa,

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Yksinkertaisimmillaan ihan sitä kautta, että mieliåiteistähän se lähtee liikkeelle millaisiin tekoihin ryhdytään. Monet sellaisetkin teot voivat tappaa, joilla ei ole tarkoitus tappaa.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi väärä mielipide lukuisissa tilanteissa tappaa.
        Juurikin ette ymmärrä edes sellaista asiaa,

        "poiuytrdfghj"

        Olit siis kuolla luuriväen emotionaalisiin iskuihin?


      • Anonyymi

        siis mielipiteet vaikuttaa millaista toimintaa lähtee liikkeelle. Mielipiteet hyvinkin voivat johtaa kuolemiin niin että mielipiteiden esittäjä aiheuttaa niitä tai joissain tapauksissa niin että mielipiteiden esittäjä menettää henkensä.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Yleisesti ottaen varmasti on kuollut paljon ihmisiä emotionaalisten iskujen johdosta.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti ottaen varmasti on kuollut paljon ihmisiä emotionaalisten iskujen johdosta.

        "poiuytrdfghj"

        Nyt on kyse sinusta. Älä vedä keskustelua levälleen.


      • Anonyymi

        Minä ajattelen laajemmin kuin itseni aina.

        "poiuytrffghj"


      • Anonyymi

        Oikeastaan on narsisti jos ei ajattele laajemmin kuin itsensä.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajattelen laajemmin kuin itseni aina.

        "poiuytrffghj"

        Omista vaikeuksistasi sinä sinne luureihin soitit, et kenenkään toisen, etkä yleisesti.


      • Anonyymi

        Muutenkin emootiot on hyvin ensisijainen ihmisiä liikkeellepaneva voima.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omista vaikeuksistasi sinä sinne luureihin soitit, et kenenkään toisen, etkä yleisesti.

        Joo mutta olen ollut lapsesta asti paljon ja laajasti ajatteleva ihminen

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Ja jos mun asioista haluaa keskustella tulee huomioida keskustelevansa sellaisen ihmisen kanssa. Tuo ominausuus ei ole erotettavissa persoonastani ja henkilökohtaisista tunteistani.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta olen ollut lapsesta asti paljon ja laajasti ajatteleva ihminen

        "poiuytrdfgh"

        Mitähän tuo tähän asiaan liittyy. Ajattelet sitten miten hyvänsä, mutta et kumminkaan kuollut niihin luurin emotionaalisiin iskuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos mun asioista haluaa keskustella tulee huomioida keskustelevansa sellaisen ihmisen kanssa. Tuo ominausuus ei ole erotettavissa persoonastani ja henkilökohtaisista tunteistani.

        "poiuytrdfghj"

        Olen yrittänyt keskustellen kanssasi useasti, ja saada jotain tolkkua sinun puheistasi, mutta väännät ja käännät aina alkuperäisen aiheen milloin mihinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vain itse olin henkihieverissä. Ja se on riskaapelia kun sitä ei kuulla kun jos joku on henkihieverissä johtui se sitten pahoinpitelystä tai muusta ulkoisesta tekijästä.

        "poiuytfdfgh"

        "Vaikka kyseinen luurispämmääjä olisi kokenut mitä se ei riitä syyksi riistää toisilta mahdollisuutta avoimeen keskusteluun."
        ⚠️
        Noin vastasin jo etukäteen sinulle kun olemme täällä palstalla sinua kuulleet vuositolkulla niin ei ole epäselvää mitä vastaat.


      • Anonyymi

        Ei ole sitten tullut mieleen sinulle että olisit itse kuin liukas saippua jonka kanssa puheesta ei tahdo saada selvyyksiä esiin kun aina luikahtaa käsistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta olen ollut lapsesta asti paljon ja laajasti ajatteleva ihminen

        "poiuytrdfgh"

        "Joo mutta olen ollut lapsesta asti paljon ja laajasti ajatteleva ihminen"
        Voit omalla sektorillasi pyrkiä olemaan, mutta se ei ole sama kuin että olisit onnistunut olemaan. Olen jonkin verran eri mieltä kanssasi tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt keskustellen kanssasi useasti, ja saada jotain tolkkua sinun puheistasi, mutta väännät ja käännät aina alkuperäisen aiheen milloin mihinkin.

        Kosksa itse yritätte sotkea minut aiheisiinne joilla ei ole mitään tekemistä minun kanssani.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        On tarkoituskin luikahtaa pois jutuistanne jotka eivät oikeasti liity minuun. Koska se on enemmän projisointianne.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Sehän se onkin että ne luuritkin täytti pääni vaikeassa tilanteessa ongelmilla jotka ei edes liittyneet minuun ja sitten tunneherkkänä ihmisenä sain siitä upouusia ongelmia omakseni.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tarkoituskin luikahtaa pois jutuistanne jotka eivät oikeasti liity minuun. Koska se on enemmän projisointianne.

        "poiuytrfghj"

        Niinpä, luiskahtelet heti pois aiheesta, kun siitä aletaan sinulta tarkemmin kysymään. Omiin puheisiisi täällä tartutaan, ja kysellään selvennystä väittämiisi, mutta kun et osaakaan vastata, niin luiskahdat pois ja höpötät mitäänsanomatonta hölötystä.


      • Anonyymi

        Kyllä minä osaan vastata, mutta se on manipulointia kun vaaditaan vastaamaan kysymykseen joka ei liity asiaani.
        Jos vastaan tulee vaikutelma kuin liittyisi. Kuulin juuri tänään että valehtelu vaatii yhteistyötä. Joten kieltäydyn yhteistyöstä havaitessani valheellisuutta.

        "poiuytredfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä osaan vastata, mutta se on manipulointia kun vaaditaan vastaamaan kysymykseen joka ei liity asiaani.
        Jos vastaan tulee vaikutelma kuin liittyisi. Kuulin juuri tänään että valehtelu vaatii yhteistyötä. Joten kieltäydyn yhteistyöstä havaitessani valheellisuutta.

        "poiuytredfgh"

        Mitähän manipulointiin liittyvää oli tuolla aiemmassa kyselyssä, kun oli puhe sinun henkihieveristäsi? Väitit, että emotionaalisiin iskuihin voi kuolla. Luiskahdit taas pois väittämästäsi, alkaen selitellä henkisiä ominaisuuksiasi.


      • Anonyymi

        Joo kyllä uskon että tavalla tai toisella emotionaalisten iskujen seurauksena on kuollut valtava määrä ihmisiä. Käyttäkää vähän järkeänne päättelyssä.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Ja ajatelkaa syy-seuraussuhteet vähän pidemmälle kun omaan nenänpäähän, Mä en jaksa enää keskustella mitääntajuamattomien kanssa,


        "poiuytredfgh"


    • Anonyymi

      Niiden "luurien" tarkoitus ei ole toimia kerta toisensa jälkeen yhden ihmisen psykoterapiana, vaan yrittää auttaa ihmistä akuutisti selkiyttämään omaa tilannettaan, niin että pystyy hankkiutumaan tarvittaessa varsinaiseen apuun (laadukkaan avun saaminen on kyllä todellisuudessa usein lähes mahdotonta!).
      Emootioidensa vuodattaminen näihin palveleviin puhelimiin kerta toisensa jälkeen vailla aikomustakaan päästä eteenpäin on hyväksikäyttöä ja narsistista.
      Sekin on totta, että on arpapeliä, vastaako puhelimeen fiksu ihminen vai länkyttäjä, joka haluaa korostaa omaa erinomaisuuttaan. Pelin henki.
      Jos siis joku haluaa vain vuodattaa tunnetilojaan jollekin, kannatta ostaa kiva nalle ja puhua sille. Se jaksaa.
      Koiraa ei kannata hankkia. Se voisi kyllä viikon pari makailla emotionaalisesti vierelläsi, mutta kunnon terapeuttina ja petona tajuaisi pian, että laumasta puuttuu kykenevä johtaja ja raskain koiransydämin ottaisi vallan (=kokemusasiantuntijan mielipide).
      Eli poiu, ryhdistäydy ja lopeta asiasta jauhaminen! Uskon että olet saanut huonoa kohtelua mutta luulen myös, että olet käyttänyt noita palveluja väärin.
      Sinulla on sekoilun lomassa myös todella älykkäitä tms mielipiteitä, miksi et vai päästä irti noista luurisoitoistasi ja siirry elämässäsi eteenpäin?

      • Anonyymi

        Mutta mitä sinä niiltä halusit?


      • Anonyymi

        Koska jokaikinen luurisoitto on vaikuttavut aivorakenteisiini merkittävästi.
        He ei ymmärrä sitäkään, että ihmisen aivot muuttuu jokaisesta kokemuksesta, luurisoitostakin. Ja nämä muutokset ei olleet miellyttäviä. Eikä niitä sekunnissa muuteta pois sieltä fyysisistä aivorakenteista. Se ei tapahdu yhtä nopeasti kuin halu unohtaa.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä sinä niiltä halusit?

        Halusin kertoa tilanteestani.
        Koska jouduin piileksimään 8 vuotta asunnossani.
        Nyt minut näkee ulkosalla useinkin ja olen aika sosiaalinenkin jo.
        Ihmiset pitkin kauppareittiäni tervehtii.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Siis ajattelin ettei voi 100% eristäytyä, että ainakin johonkin pitää kertoilla mitä minulla on menossa.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Koska siis samaan aikaan kun minulle fyysisesti tapahtui onnettmuus, niin minua kovasti alettiin emotionaalisesti hyökkäillä avuttomassa tilassa ollessani. Niin siitä tuli sitten tää narsismiaihe sen emotionaalisen hyökkäilyn kohteeksi joutumisen kautta lähinnä.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusin kertoa tilanteestani.
        Koska jouduin piileksimään 8 vuotta asunnossani.
        Nyt minut näkee ulkosalla useinkin ja olen aika sosiaalinenkin jo.
        Ihmiset pitkin kauppareittiäni tervehtii.

        "poiuytrdfghj"

        Eli yritit päästä ulos/ löytää keinoja päästä ulos eristyneisyydestä ja sun päätäs ja tunteitas käytiin sörkkimään?
        Käsitinkö oikein?


      • Anonyymi

        Yritin varoittaa heitä etukäteen kovasti että psykologiset keskustelut ei sovellu minulle. Neurologinikin oli hyväksynyt sen aiemmin ettei terapiaa muuta kuin neurologin kanssa normaalia neurologista keskustelua. .Mutta he ei millään uskoneet ja alkoi psyykettäni sorkkimaan pahoin,
        En yrittänyt mistään eristyneisyydestä ulos päästä vaan nimenomaan pysyä eristäytyneenä kunnes paranen ihmisilmoilla liikkumakuntoon. Halusin kertoa mitä minulle on käyny ja mimmosessa tilantessa olen, koska tuntui että pitää siitä jonnekin Suomessakin kertoa.

        "poiuytrdghj"

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Mutta he tulivat jotenkin erityisen uteliaiksi psyykestäni minusta tuntuu. Kun ihmettelin jotain juttuja jälkikäteen, niin minulle naurettiin: "Noh, ihmiset on uteliaita".


        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Kun minulla oli mm. semmonen vakava riski että terveyteni tulee Suomessa virheellisesti hoidetuksi koska suomenkielisessä selosteessa ei lukenut samoja asioita kuin vastaavassa englanninkielisessä. Niin oli niinkuin todennäköisempää tulla ymmärretyksi asiassa ulkomailla kuin Suomessa,

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Ja se on jotenkin aivan yllättävän vaikeaa monille ihmisille ymmärtää esimerkiksi tuollaisia asioita , että jos erikielississä asioissa selitään sama asia toisin. Joten englanninkielisen selosteen mukaan minun väitteeni minulle tapahtuneesta oli paikkansapitävä mutta suomenkieliseen selosteen mukaan ei. Ja en minä tommosesta syystä halua menettää loppuakin terveyttäni, että joku jumittaa siinä suomenkielisessä.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Minä kun olin skarppi tyttö ja hoksasin tsekata muunkinkielisiä koska kokemukseni ei mennyt yksiin suomenkielisen selosteen kanssa täysin,

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kun olin skarppi tyttö ja hoksasin tsekata muunkinkielisiä koska kokemukseni ei mennyt yksiin suomenkielisen selosteen kanssa täysin,

        "poiuytrdfghj"

        Toisen ihmisen päähän ei pääse kukaan toinen, mutta luulen että osin ymmärrän mistä puhut.
        Voit kuitenkin nyt paremmin, käsitin?
        Miksi et vain tunge noita huonoja kokemuksia ja menetettyjä asioita johonkin loodaan, roudariteippiä ympärille? Mihin tarvit niitä enää?

        Itselläni on laatikko ja sieltä ne huonot jutut kyllä tunkee esiin aina välillä. Koitan sulloa ne takaisin ja lisätä teippiä vaihtelevalla menestyksellä.
        Ei kai muuta voi, kuin yrittää pitää silmänsä auki ja nähdä mitä kaunista katseltavaa tässä elämässä vielä on? Kun ei ole muuta kuin tämä elämä.


      • Anonyymi

        Minä olen emotionaalisesti äärimmäisen herkkä ja avoin.
        Toisen päähän pääsee sitä paremmin käsiksi mitä taitavampi hän on avoimesti itsensä ilmaisemaan-
        "poiuytrfghjm"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen ihmisen päähän ei pääse kukaan toinen, mutta luulen että osin ymmärrän mistä puhut.
        Voit kuitenkin nyt paremmin, käsitin?
        Miksi et vain tunge noita huonoja kokemuksia ja menetettyjä asioita johonkin loodaan, roudariteippiä ympärille? Mihin tarvit niitä enää?

        Itselläni on laatikko ja sieltä ne huonot jutut kyllä tunkee esiin aina välillä. Koitan sulloa ne takaisin ja lisätä teippiä vaihtelevalla menestyksellä.
        Ei kai muuta voi, kuin yrittää pitää silmänsä auki ja nähdä mitä kaunista katseltavaa tässä elämässä vielä on? Kun ei ole muuta kuin tämä elämä.

        Koska aivoissa ei oikeasti ole sellaisia lootia. Ainakin minun aivoni toimii toisenlaisella mekanismilla. Ajatuksena kiva, mutta käytännössä epärealistinen ottaen huomioon ihmisen aivotoimi nnan.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Siis ei mun mielellä ole mitään ongelmaa, se on mun fyysinen neurologia joka takkuaa eikä toimi mieleni mukaan. Esim. jos on äärimmäisen hyvä keskustelumuisti, niin vähän vaikea mitenkään unohtaa. Varoitin luuria siitäkin että muistan yleensä ainakin 30 vuotta käydyt keskustelut. Toivoin että olisivat siten valikoineet sanansa sellaisiksi että sopii säilöä-

        "poiuytrdfghjm"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei mun mielellä ole mitään ongelmaa, se on mun fyysinen neurologia joka takkuaa eikä toimi mieleni mukaan. Esim. jos on äärimmäisen hyvä keskustelumuisti, niin vähän vaikea mitenkään unohtaa. Varoitin luuria siitäkin että muistan yleensä ainakin 30 vuotta käydyt keskustelut. Toivoin että olisivat siten valikoineet sanansa sellaisiksi että sopii säilöä-

        "poiuytrdfghjm"

        Minä rakensin ne loodat. En muuten olisi selviytynyt.
        Näppärää, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä rakensin ne loodat. En muuten olisi selviytynyt.
        Näppärää, vai mitä?

        Joo mielikuvilla joudun paljon toimimaan koska näen kaikki puhumani ja kuulemani sanat kuvina. Kuulun äärivisuaalisiin ihmisiin.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Tämä koitu ongelmaksi puhelinkeskustelussa.
        Kuvani villiintyi aivan sen luurin johdosta hyvin häiritseviksi ja niitä on vaikea saada loppumaam mielikuvia jotka on kerran päätynyt luomaan.

        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi

        Ja koska mulla aivovauriossa näkö sumeni, niin nuo sisäiset kuvat vielä voimistui.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi

        Niin yksinkertaisesto mielestäni tuollaisessa tilantessa luurivastaajan tulisi harkita mitä sanoo, että se on riittävän laadukasta toisen aivosisällöksi. Roskasta on sutte hyvin vaikea päästä eroon, kamppailen vieläkin siistiäkseni pääni kaikelta siltä roskalta.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä rakensin ne loodat. En muuten olisi selviytynyt.
        Näppärää, vai mitä?

        M ä tunnen ihan fyysisesti päässäni ikäänkuin eri kohdissa syttyviä lamppuja (lievinä kivunomaisina tuntemuksina)ja sähkövirtoja niinkuin pieninä liikkeinä. Varsinkin emootiot saa noita tuntemuksia aikaan.

        "poiuytrdfgh"


    • Anonyymi

      Ja siis kyllä mä olin oikeessa etten ole luonnostaan edes sen näkönen minkä näköseksi tulin vammautuneena. Nyt on nimittäin ihan tämän kesän aikana alkanut oma ulkonäkö palautua ja olenkin nyt saanut tonne Facebookiin noita kauniiksikehujia niin ettei egoni oikeen meinaa kestää niitä enempää saada,

      "poiuytredfgh"

      • Anonyymi

        Se vaan on ehkä vähän epätavallisempi luoneenpiirre että joku ihminen vammauduttuaan malttaa kärsivällisesti melkein vuosikymmenen yksinään asunnossaan odotella paranemista. Ja ehkä eivät ymmärtäneet luurissa tämmösiä luonteenpiirteitä.

        "poiuytrddfghj"


      • Anonyymi

        Koska siis vaikka he eivät sitä voineetkaan tietää että tästä voi odottamalla parantua niin minä sen tiesin olevan mahdollista koska tiesin koko aika varmuudella mistä vammautuminen johtui. He vain kokivat, että he silti eivät voi tietää.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Päin vastoin sain viisi vuotta aivan turhaa emotionaalista halventamista kuunnella mikä oli traumatisoivaa ja nyt on parantuminen siitä. Että sellasta "apua"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päin vastoin sain viisi vuotta aivan turhaa emotionaalista halventamista kuunnella mikä oli traumatisoivaa ja nyt on parantuminen siitä. Että sellasta "apua"

        Mutta miksi kuuntelit sitä 5 vuotta? Ja miksi roikut siinä edelleen? Täysin vieraita ihmisiä, jotka eivät edes tiedä kuka olet.


      • Anonyymi

        Minut manipuloitiin pelon kierteeseen niin että tulin luurista rippuvaikseksi, Tämän aloitti eräs luurin ulkopuolinen henkilö. Siis puhelun jälkeen jäi sellainen pelon tunne että oli pakko soittaa aina uudestaan. Mulla on ollut samanlainen suhteessa vanhempiin. Tuosta syystä olen edistynyt kun katkaisin puhelinlinjani kokonaan. Käytän vain prepaid korttia jolla voi vain pikaisesti hoitaa asiat.

        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi

        Some on siitä kiva että siellä ei niinku pelolla pidetä valtaa ku aina tykätään vaan. Ja mä en tuu niistä tykkäyksistä riippuvaiseksi.


        "poiuytfrdfghjk"


      • Anonyymi

        Humoristista tuo some. Vaikka robotti noita lähettelisi niin kyllä kauniit sanat on aivoille terveellisempiä kuin esim . kaikki aika ilkeät sanat mitä esim . täällä viljellään.
        Kyllä mulle yks mies sano luurissakin että ehkä olen maanenkeli.

        "poiuytrdfghn"


      • Anonyymi

        Ja kyllä siellä luurissa myös ehdotettiin ratkaisuksi miehen ettimistä huolehtimaan minusta. Se ei välttis mikään ihan huonokaan idea.

        "poiuytdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi kuuntelit sitä 5 vuotta? Ja miksi roikut siinä edelleen? Täysin vieraita ihmisiä, jotka eivät edes tiedä kuka olet.

        Ihan siksi ku olen sanoille tosi herkkä neurologisesti ja ne sanat vaikutti niin tosi voimakkaasti mun aivoihin että alkuun toistuili kuin cd levyltä koko ajan, eikä sitä saanu hiljenemään.
        Ihan tommosista varmaan fysiologisista syistä.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Sanotaan että just kuuloaisti olis hyvin vastaanottava. Tää netti ei mee yhtä syvälle aivoihin jotenkin kuin puhelin.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Tässä on vielä se että kun minulla OLI hyvät laatikot päässäni ennemkuin soitin sinne luuriin. Minulla kun ensimmäiseen 40 vuoteen ei ollut tapana jumittaa traumaattisissa kokemuksissa vaan jatkaa vain eteenpäin hengen voimin.
        Siellä luureissa niitä traumavarantoja haluttiin minulle heille tilittävän, koska järjen käyttöäni ei suustuttu pitämään perusteltuna ilman sitä. Ja sitten kun vielä turhaan varannot avasin ja vielä sain puulla päähän ettei uskota kertomaani.
        Hyvin toimineita "Traumalaatkoita" oli todellakin typerää availla niiden ihmisten mieliksi vain siksi että heille olisi kelvollisia perusteluja mihinkään.

        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on vielä se että kun minulla OLI hyvät laatikot päässäni ennemkuin soitin sinne luuriin. Minulla kun ensimmäiseen 40 vuoteen ei ollut tapana jumittaa traumaattisissa kokemuksissa vaan jatkaa vain eteenpäin hengen voimin.
        Siellä luureissa niitä traumavarantoja haluttiin minulle heille tilittävän, koska järjen käyttöäni ei suustuttu pitämään perusteltuna ilman sitä. Ja sitten kun vielä turhaan varannot avasin ja vielä sain puulla päähän ettei uskota kertomaani.
        Hyvin toimineita "Traumalaatkoita" oli todellakin typerää availla niiden ihmisten mieliksi vain siksi että heille olisi kelvollisia perusteluja mihinkään.

        "poiuytredfghj"

        Olen tuskastuneena ja vihaisena seurannut, miten nuorten ihmisten ahdistusta omilleenmuuttovaiheessa hoidetaan ihan virallisessa terapiassa. Kaivamalla kaivellaan esiin kaikenlaisia traumoja, pakotetaan elämään niitä uudestaan. Ja jos traumaa ei ole, syötetään päähän sellainen, eli kunnon valemuisto.
        Paniikkikohtauksia saavaa ihmistä "hoidetaan" jauhamalla paniikkikohtausten syistä - mitä luultavasti ei koskaan saada selville- sen sijaan että opetettais ihminen hallitsemaan ja rauhoittamaan hermostonsa.


      • Anonyymi

        Juuri näin !!!

        Minulla ei ollut psyykkisiä ongelmia ennen luurisoittelua.
        Soitin sinne selvästi kertoen etten ole mielenterveyspotilas.
        Jonkun aikaa soiteltuani alkoi tulla niistä jutuista minulle ongelmia ja sekin ymmärrettiin sitten suunrinpiirtein miten ne olivat syntyneet mutta siihen vain todettiin tyyliin että voi voi ei enää voi mitään nyt sitten varmnaan tarvittausiin ammattiterapeuttia.

        "poiuytffghj"


      • Anonyymi

        He juurikin herkistämäistää herkistää jotakin trauman tai paniikkien aiheittajaa aivoissa toistolla, Aivan älytöntä. Minun oli sitten äkkiä lopetettava se soittelu ja aloitettava toisensuuntainen itsesuggerointi, jonka ansiosta nyt tässä kunnossa olen.

        "poiuytfrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tuskastuneena ja vihaisena seurannut, miten nuorten ihmisten ahdistusta omilleenmuuttovaiheessa hoidetaan ihan virallisessa terapiassa. Kaivamalla kaivellaan esiin kaikenlaisia traumoja, pakotetaan elämään niitä uudestaan. Ja jos traumaa ei ole, syötetään päähän sellainen, eli kunnon valemuisto.
        Paniikkikohtauksia saavaa ihmistä "hoidetaan" jauhamalla paniikkikohtausten syistä - mitä luultavasti ei koskaan saada selville- sen sijaan että opetettais ihminen hallitsemaan ja rauhoittamaan hermostonsa.

        Juurikin fyysinen hermosto on saatava levolliseen tilaan luonnollisesti. Ja se ei emotionaalisella kiusaamisella tapahdu.

        "poiutfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He juurikin herkistämäistää herkistää jotakin trauman tai paniikkien aiheittajaa aivoissa toistolla, Aivan älytöntä. Minun oli sitten äkkiä lopetettava se soittelu ja aloitettava toisensuuntainen itsesuggerointi, jonka ansiosta nyt tässä kunnossa olen.

        "poiuytfrdfghj"

        No joko olet saanut siihen "henkihieveriisi" itsesuggestiolla apua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin !!!

        Minulla ei ollut psyykkisiä ongelmia ennen luurisoittelua.
        Soitin sinne selvästi kertoen etten ole mielenterveyspotilas.
        Jonkun aikaa soiteltuani alkoi tulla niistä jutuista minulle ongelmia ja sekin ymmärrettiin sitten suunrinpiirtein miten ne olivat syntyneet mutta siihen vain todettiin tyyliin että voi voi ei enää voi mitään nyt sitten varmnaan tarvittausiin ammattiterapeuttia.

        "poiuytffghj"

        Tuo aivojen ja ajatusten muokkaus: uskon että ihmisaivojen kanssa sama kuin ystävällämme koiralla: yhden negatiivisen tapahtuman aivoihi jysäyttämän vahingollisen reaktiomallin muuttamiseen tarvitaan kymmeniä positiivisia reaktioita/ hyvään tulokseen päätyneitä harjoitteita eli ei se helppo tie ole. Minun mielestäni kuitenkin ainoa (?) järkevä tapa toimia.
        Jostain syystä ihmiset (myös minä) kuitenkin jotenkin rakastuvat traumoihinsa. Vaatii työtä kysyä itseltään, tarvinko tämän kokemuksen muistoa, vai pistänkö laatikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joko olet saanut siihen "henkihieveriisi" itsesuggestiolla apua?

        En ole Poiu, mutta minä olen saanut omiin henkihievereihini apua sillä mitä sinä sanot itsesuggestioksi. Ehkä surkeasta lapsuudesta johtuen aloin opetella jo 6-7 vuotiaana.
        Mulle tärkeintä on saada mahdollisimman pian hermosto rauhoittumaan, aivot toimimaan rationaalisesti, aistit toimimaan, ottaa etäisyyttä negatiivisesta tunnesössöstä.
        Mulla ensiapu jo kauan on ollut se, että pistän oikean käden peukalon keskisormen keskimmäistä niveltä vasten: mun aivoissa se on automaattinen käsky rauhoittua. Opeteltu juttu, en enää edes huomaa kun teen sen.


      • Anonyymi

        Joo siis ainoa mistä olen saanut apua on itsesuggestio mutta tosiaan tulokset tulevat suhteelliseen hitaasti, aivot ei opi yhtä nopeasti kun mieli tajuaa teorian tai periaatteen. Se vaatii sitä toistoa ja ottaa aikaa että aivot muuttuu. ne ei muutu yhtä nopeasti kun ajatusta voi muutella. totakaan ei tunnu jotkut tajuavan. Luulevat oivalluksen puutteeksi mutta kun oivallus ei riitä vaan se fyysinen aivomassa pitää saada mukaan siihen ja se ottaa aikaa vaikka periaatteen olisi tajunnut sekunnissa.
        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        esim jos herää joka aamu samaan ajatukseen, vaikka kuinka olis päättänyt herätä toiseen ajatukseen saattaa kuitenkin herätä samaan

        "poiuytfdfghn"


      • Anonyymi

        Ja mä nimenomaan sain luurista valtavat määrät toistoa, se oli ihan hirveää jankkausta vuosikausia.
        Yksin sentään mulla ei ole niin hokevat aivot,
        Sanoin heille monta kertaa että pitäisi jotain uuttakin puhua niin vaan sanottiin että ei aina voi olla uutta. No kun olen yksinäni niin mulla kuitenkin on nopeampaan tahtiin aina uutta.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Mä en tajua sitä ajatusta että toinen ihminen auttais mun ajattelua kun kokemukseni mukaan 99% ihmisistä vain ja ainoataan hidastaa mun ajattelua ja vähentää uusia ideoita verrattuna yksin ajatteluun. ja häiritsee.

        "poiuytghjk"


      • Anonyymi

        Joo tarkotus on ollut opetalla joogamudria mut viel en ole ehtiny

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Ja ne ihmetteli sitäkin luurissa kun olen aika nopea ihminen, puhun paljon ja nopeasti ja jos en ole halvaantunut liikuskelen paljon ja nopeasti,. Niin osa koki ettei pysy perässä-

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Vaikka mulla ois jalka poikki niin kukaan ei välttis uskois jos nauran ja laulan samalla. Sitä valitin luurissa kun kuulost siltä että masennus olis ainoo oikee ongelma.

        "poiuytrddfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä nimenomaan sain luurista valtavat määrät toistoa, se oli ihan hirveää jankkausta vuosikausia.
        Yksin sentään mulla ei ole niin hokevat aivot,
        Sanoin heille monta kertaa että pitäisi jotain uuttakin puhua niin vaan sanottiin että ei aina voi olla uutta. No kun olen yksinäni niin mulla kuitenkin on nopeampaan tahtiin aina uutta.

        "poiuytrdfgh"

        "Ja mä nimenomaan sain luurista valtavat määrät toistoa, se oli ihan hirveää jankkausta vuosikausia.
        Yksin sentään mulla ei ole niin hokevat aivot,"

        Jankkaat samoja asioita täällä palstalla.
        Tietenkin jokainen valitsee mitä alkaa jankata. Sinä nyt jankkaat noita omia asoitasi, samaa samaa samaa.


      • Anonyymi

        Kun siis elin luureihin asti niin että olen tosi tarkka suunnilleen joka sanastani.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi

        Mutta kun ei heidän tarvinnu huomioda mitään koska heidän ei tarvinnu uskoa mitään koska heidän ei tarvinnu tietää kuka soittaja olen. Kaikki oli vain tuota ettei mitään tarvi uskoa koska ei tiedetä kuka soittaa.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Soittajalle voidaan puhua ihan miten vain koska pitäähän soittajan ymmärtää ettei tiedetä kuka soittaa., niin jatkuva epäluulo pitää ymmärtää. Koko elämästä tuli yhtä epäluuloa.

        "poiuytrdghj"


    • Anonyymi

      "Vaikka robotti noita lähettelisi niin kyllä kauniit sanat on aivoille terveellisempiä kuin esim . kaikki aika ilkeät "
      Humoristista on myös ihmisen aivot: vaikka arvaat että robotti lähetti ne hyvät sanat, ne ilahduttaa silti.
      Lopetan tästä tähän, toivon kaikkea hyvää.
      Ja pyydän harkitsemaan sitä loodaa ja roudarinteippiä, harjoitusta se kyllä vaatii.

      • Anonyymi

        Noh tuskin niitä kaikkia ainakaan edes lähetti robotti. Ja kauniit sanat tekee hyvää aivoille ihan itse sanominakin suggestioina.

        Minä en näe mitään hyvää kaikissa nöissä ilkeyksissä mitä täällä ja luureissa ladellaan. Mun mielestä ne tekee pahaa aivoille.

        "poiuytredfghjk"


      • Anonyymi

        Tosiaan ei se oikeastaan haittaa vaikka hyvät sanat sanoisi robotti. Ne silti vaikuttaa aivoihin hyvin,

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Oon laittanu ittestäni jotain humoristisia kuvia tuonne nettiin huumorilla ...heheh Täytyy tässä ottaa elämästä ilokin irti.

        "poiuytfrdfghj"


    • Anonyymi

      Mut siis sehän on niinku ihan hullua että samaan aikaan kun ihminen muistelee ja visualisoi aiemmin elettyä elämää joku "auttaja" pilkkaa ja häiriköi sitä muistelua.


      "poiuytrfdfghj"

      • Anonyymi

        Eihän tommonen tosiaan saa aikaan muuta kuin aivohäiriöitä,


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Ja siis ihan oikeesti keskimäärin huligaanitkin on paljon kohteliaampia.

        "poiuytrdghnj"


    • Anonyymi

      Minulla ei tosiaan näköjään olekaan toispuoleista naamaa vaan todellakin oon ollut halvaantunut ja mua on kohdeltu niinkuin en olisi ollut. Edes lääkärit ei selvästi erota halvaantunutta ei halvaantuneesta.

      "poiuytrfghjk"

      • Anonyymi

        Kuka toinen sen nyt on todennut, että oletkin ollut halvaantunut? itsehän siitä olet täällä jupissut monta vuotta.


      • Anonyymi

        Noh kyllähän sen nyt näkee kun on ihan erilainen naamakin.
        Ja tuntee oikein hyvin.

        On suorastaan julmaa vaatia halvaantuneelta ihmiseltä samoja kyjyjä kuin ei halvaantuneelta ja sitten pitkata ja ylpistellä mitä kaikkea ei halvaantunut osaa ihan helposti. Jos kokisivat yhden päivän halvausta niin tajuaisivat ettei siinä oikeestaan ole kyse lahjattomuudesta ja lahjakkuudesta,


      • Anonyymi

        törkeetä väittää että halvaantunut ihminen olis muuten vaan niin lahjaton


        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi

        ihmiset varmaan sitten valmiita pilkkaamaan kokonaan halvaantuneitakin jotka ei voi reagoida mitään mutta mahdollisesti kokee tunteet kuitenkin. sadismia sellainen

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        törkeetä väittää että halvaantunut ihminen olis muuten vaan niin lahjaton


        "poiuytredfghj"

        Ei täällä kukaan ole sinua moittinut lahjattomaksi. Mistä tuo nyt tuli päähäsi? Et vastannut kuka se toinen on, joka huomasi halvaantumisesi.


      • Anonyymi

        Kyllä sen ihminen itse huomaa jos halvaantuu, ei se vaadi lääkärin osaamista. Liikkuminen yms on kuitenkin niin oleellista ett kyllä sen ny huomaa jos yhtäkkiä on ihan vaikea liikuttaa mitään.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen ihminen itse huomaa jos halvaantuu, ei se vaadi lääkärin osaamista. Liikkuminen yms on kuitenkin niin oleellista ett kyllä sen ny huomaa jos yhtäkkiä on ihan vaikea liikuttaa mitään.

        "poiuytrfghj"

        Ilman muuta sen itsekin huomaa, jos ei enää kykene raajojaan liikuttamaan entiseen malliin. Mikä siinä nyt on niin erikoista?


      • Anonyymi

        se että niin monet luulee että sellaisen vois huomata vain lääkäri tai paremmin lääkäri. Kyllä sen ihan ekana huomaa itse.

        "poiuytrdsdfgh"


      • Anonyymi

        Mut ihanaa kun mun ei nyt varmaan kauheesti enää tarvii keskustella loppuelämässäni.
        Niin saa sitten vähän mielenrauhaakin.

        "poiuytredfghj"


    • Anonyymi

      Yksin on kyllä tosi paljon helpompi ajatella kuin toisen avulla.
      Yksin on tosi paljon valoisampi olo noin ylipäätään.

      "poiuytredfghj"

      • Anonyymi

        Kaikki kurjuus miltei tulee siitä kun ikäviä emootioita levitetään.

        "poiuytdfghj"


      • Anonyymi

        Mun mielestä auttajassa on kaikkein tärkeintä että hänellä on aidosti hyvä emotionaalinen tila itsellään

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Ei mitään semmosta että koska mä olen joutunut kärsimään sunkin pitää...

        "poiuytrghj"


      • Anonyymi

        Tuolla on muuten Iltalehdessä tänään tuollainen lääkeaineen haittavaikutustapaus. Vähän samantyyppinen kuin minulla mutta erilaisin oirein.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Ja jokohan sekin nyt jo olisi tullut toisin todistettua että minä muka olisin ollut joku surkea yksinäinen joka olisi soittanut esittäen keksittyjä kärsimyksiä saadakseen puhua sinne luuriin ?

        Ainakin noita miesten kaveripyytöjä tulee tonne Facebookiin aivan liikaa. Jotain 700 jo. Tulee jo kammo niistä. Niin eiköhön sitä ilmasta juttuseuraa olis ihan riittämiin ilman kallista luuria jos olis ollut yksinäisyydestä kyse. Tosin kielitaito heillä aika vaihteleva. Että lähinnä kukkien, sydänten ja marmeladin kuvilla se kommunikaatio toteutetaan. haha

        "poiuytresdfghj"


      • Anonyymi

        Ihme luuri väittää minua kaikeksi uuksi kuin miksikä olen esittäytynyt. Ja mikä motiivi sellaisessa on ?

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme luuri väittää minua kaikeksi uuksi kuin miksikä olen esittäytynyt. Ja mikä motiivi sellaisessa on ?

        "poiuytrdfghj"

        Soitteletko vieläkin niihin luureihin?


      • Anonyymi

        En.
        Riski soittaa sellaisiin, koska sitten voi tulla epäselväksi kuka on.

        "poiuytredsdfgh"


      • Anonyymi

        Mutta siis kokemus mietityttää pidempään erikoisuudessaan

        "poiuytresdfgh"


      • Anonyymi

        Mutta siis jos oon jossain taidejutuissa tai vaikka Facebookissakin, niin ei siel tule mitään kiistaa siitä kuka olen.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis jos oon jossain taidejutuissa tai vaikka Facebookissakin, niin ei siel tule mitään kiistaa siitä kuka olen.

        "poiuytrdfghj"

        Mitähän kiistelemistä siinä muka on?


      • Anonyymi

        Eikä muutenkaan tässä mun vaikka nyt naapurustossa tai lähikaupassa mitään kiistaa siitä ole kuka olen.
        Se kiista liittyy maailmaan niitten luurien ja ehkä vähän tämän palstan kautta .

        "poiuytrdfghn"


      • Anonyymi

        Ei kai ne enää mitään väitä, jos et sinne soittele. Turhaan sä vanhoja juttuja muistelet.


      • Anonyymi

        Jotenkin se liittyy siihen että olisin muka normaalisti semmonen halvaantunut ku olin 8 vuotta .

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai ne enää mitään väitä, jos et sinne soittele. Turhaan sä vanhoja juttuja muistelet.

        mutta se oli hyvin voimakas kokemus kun yritetään täysin kieltää kuka on ja sitä kesti kuitenkin muutama vuotta.
        Olis kiva tietää syy
        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta se oli hyvin voimakas kokemus kun yritetään täysin kieltää kuka on ja sitä kesti kuitenkin muutama vuotta.
        Olis kiva tietää syy
        "poiuytrdfgh"

        Se syy tuskin täältä palstalta löytyy sitä pohtimalla.


      • Anonyymi

        Mun isä hoki minullE: "Noh eihän ne tunne sua".
        Mut siis mähän voin kertoa heille kuka olen. Sitä m' en ymmärrä millään miten sitä ei kertomalla ymmärrä.

        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun isä hoki minullE: "Noh eihän ne tunne sua".
        Mut siis mähän voin kertoa heille kuka olen. Sitä m' en ymmärrä millään miten sitä ei kertomalla ymmärrä.

        "poiuytredfghj"

        Et näy pääsevän elämässäsi eteen päin, vaan märehdit vanhoja asioita.


      • Anonyymi

        Pyörittelet päässäsi turhan aikaisia asioita. Sillehän kukaan toinen ei voi tehdä mitään miten sinä asiat ymmärrät.


      • Anonyymi

        Täältä on poistettu viesti jossa selitän ettei ole kyse mähetimisestä vaan halusta tietoisena ymmärtää elämänkokemuksensa, jotta sitten tosiaan voi tietää kuka on. Sehän tavallaan on nähdäkseni elämän päämäärä.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Missä sinua on mielestäsi johdettu harhaan, ja minkä takia? Mitä hyötyä sellaisesta olisi kenellekään johtaa sinua harhaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä on poistettu viesti jossa selitän ettei ole kyse mähetimisestä vaan halusta tietoisena ymmärtää elämänkokemuksensa, jotta sitten tosiaan voi tietää kuka on. Sehän tavallaan on nähdäkseni elämän päämäärä.

        "poiuytrdfgh"

        Etkö sinä vieläkään yli 50: nä tiedä kuka olet?


      • Anonyymi

        No nämä keskusatelut kuulostaa mulle aina ihan soovalta.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jokohan sekin nyt jo olisi tullut toisin todistettua että minä muka olisin ollut joku surkea yksinäinen joka olisi soittanut esittäen keksittyjä kärsimyksiä saadakseen puhua sinne luuriin ?

        Ainakin noita miesten kaveripyytöjä tulee tonne Facebookiin aivan liikaa. Jotain 700 jo. Tulee jo kammo niistä. Niin eiköhön sitä ilmasta juttuseuraa olis ihan riittämiin ilman kallista luuria jos olis ollut yksinäisyydestä kyse. Tosin kielitaito heillä aika vaihteleva. Että lähinnä kukkien, sydänten ja marmeladin kuvilla se kommunikaatio toteutetaan. haha

        "poiuytresdfghj"

        "Ainakin noita miesten kaveripyytöjä tulee tonne Facebookiin aivan liikaa. Jotain 700 jo"
        Tyhjänpäiväisistä facejutuista riemuitseminen on ainakin sitten peri narsistista huvia. Narsistit laskevat facekavereita.


      • Anonyymi

        Aivot ei kestä enää näitä idioottijuttuja, viime yönä jo melkein räjähti pääni. Miten jutut voi olla näin tyhmiä ????
        Typerysten varalle noita Faceihailijat on hyvä juttu.


        "poiuytreddfghj"


      • Anonyymi

        Ei siellä luurissa sen korkeampitasoisia olla kun muka olisin keksinyt kärsimykseni soitellakseni miehelle sinne. Harvemmin missään Facessa kukaan mitään niin tyhmää keksii. Vähän samaa tasoa kuin voidella sitruunalla naama ollakseen näkymätön.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        En kestä enää kaikenmaailman. turhia juttuja millään. Ihan älytön tuokin tuo Facekaverien laskeminen. Ei tarvitse laskea kun Facebook laittaa automaattisesti numeron ja lukumääsään toki vaikuttaa sekin mitä kaikkea jaksaa hyväksyä. Ei semmosella oikeesti voi perustella mitään mielestäni.
        Mutta tykkään kun on kasapäin noita miehiä niin nyt ei voida kiusata enää sillä psykologialla etten muka miestä saisi. Se tässä on oleellista. He vie tietyiltä kiusaajilta konstit muistamalla joka päivä kehua hurmaavuuttani. Nyt ei voida enää väittää että soittaisin auttavaan puhelimeen vaan saadakseni puhua jollei miehelle,

        "poiuytrdfghj"

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Hassua kun vaan mainitsin käärmeenlumoajat, siinä silmämräpäyksessä paikalla oli joukko väkeä käärme kaulassa , villieläimiä paimentamassa ja akrobaattisesti kamelin selässä lentävine mattoineen. Vähän kuin olis jutellut Aladdinin taikalampulle.

        "poiuytredfghn"


      • Anonyymi

        En kai nyt mihinkään luurin pelkästään jonkun yksinäisyyden takia soittaisi ikinä tietenkään. Uskomattoman tyhmiä juttuja.

        "poiuytrdfghjm"


      • Anonyymi

        Olen havainnut että ihan oikeesti mulle tulee vakavia neurologisia oireita tyhmistä puheista. (Viime yön olin todella huonossa kunnossa, mutta epäilen johtuneen kuumuudesta asuntoon ei saanut viileyttä millään, nyt olen ok, mutta yöllä en ollut, oli aika huolestuttavaa. )
        Mutta siis olen todennut täm' aamuna että elämäni kaikista suurin vaara on tyhmät puheet ja niiden kuunteleminen. On ihan tosi tosi vaarallista altistaa aivonsa tyhmille puheille mitä olen tullut tehneeksi. Sellainen voi tuhota ihmisen kokonaan ja on supervaarallista. En tiennyt sitä aiemmin kun yritin aina kohteliaasti kuunnella niin typerysrtä kuin typerystä empatian johdosta.
        Mut siis se on niiiiiiiin vaarallista että pakko lopettaa se. Sitten seuraavaks kun niitä typeryksiä ei kuuntele alkavat varmaan valittaa että narsisti kun on niin ylimielinen ettei kuuntele mitä vain keksimäänsä idioottijuttua.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Moni siellä luurissa uskoo ettei ole väliä mitä puhuu kunhan vain puhuu.
        Se on kyllä nähdäkseni ihan harhaluulo. Ei pelkällä puhumalla tee mitään hyvää jos sisällössä ei ole laatua. OLen toki itsekin sen jälkeen tuottanut suuret määrät laadutonta tekstiä. En väitä sillä varsinaisesti mitään hyvää tehneenikään paitsi varoittaakseni tyhmän puheen vaaroista,

        "poiuytrdfghj"


    • Anonyymi

      Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

    • Anonyymi

      Minun mielestäni sinulta puuttuu jossain määrin (no, pitkälti) kyky ymmärtää ihmisiä sosiaalisessa kanssakäymisessä. Esim. ne empaattisuusjutut (olen äärimmäisen empaattinen) ovat täysin ristiriitaisia sen perusteella, miten tällä palstalla kommentoit. Ymmärrätkö koko käsitettä? Tuntuu, että uskot olevasi empaattinen, jos olet saanut jostain asista tunnereaktion. Mitä se empatian kohde sinun tunnekuohustasi hyötyy? Mitä sinä itse siitä hyödyt?
      Väliin on mahtunut kertomuksia, joissa olet yrittänyt pakottaa vanhempasi saamaan vastaavia tunnekuohuja. Tai niitä luureja: niinkuin ihmisillä olisi velvollisuus siirtyä sinun tunnetilaasi.
      Joskus asioista kommentointi on hetken aikaa hyvin älykkäänkin tuntoista - vähän ajan päästä kuvitelma kaatuu siihen, että ihminen ei edes ymmärrä, miten facebook toimii.
      Analyyttista kykyä ei tunnu olevan itsesi suhteen lainkaan, ihme tunneplörinää vain.
      Sääli.

      • Anonyymi

        Mun mielestä aika moni luureissa on toisten ihmisten kärsimyksillä nautiskelevia ihmisiä

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä aika moni luureissa on toisten ihmisten kärsimyksillä nautiskelevia ihmisiä

        "poiuytrdfghj"

        Etpä taaskaan ymmärtänyt, mitä sulle kirjoitettiin.


      • Anonyymi

        Ei kiinnosta edes.
        Mun äitikin myöntää että mitään näitä keskusteluja ei olisi edes koskaan pitänyt kanssani käydä. Sanoi että sehän on selvä jo ajat sitten. Vaikkakin varmaan tahallaan ne alunperin aiheutti.

        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi

        Ei todellakaan kiinnosta typerät juttunne enää vaikka siksi saisin nyt empatiakyvyttömän leiman siksi vaan että en viitsi eläytyä liian typeriin juttuihinne,
        Tuolla konstillahan minut alunperin manipuloitiin, empatian avulla, että empaattinen altistaa korvansa 100% avoimena kaikelle soovalle ja pilaa siten aivonsa. .

        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi

        Tosiaan olen mieluummin sitten vaikka vähän epäempaattinen jatkossa kuin kuuntelen niin typeriä juttuja että ne pilaa aivoni ja on sitä kautta haitaksi itselleni ja muille, Siten ajattelen paremmin ympäristönikin etua empaattisesti.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Ei eds kiinnosta lukea jos on liian tyhmä vastaus. Tiedän jo että niitä riittää lukemattakin.

        "poiuytrdfghjm"


      • Anonyymi

        Voi voi voi kun ei ole empaattista kuuntelijaa aivotuotteillenne.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Ihan näin vilpittömästi olen pettynyt niiden antiin.

        "poiuytrffghn"


      • Anonyymi

        Miks mun pitäis oikein eläytymällä eläytyä kaikella mahdollisella ymmärryksellä johonkin huonolaatuiseen kirjoitukseen ?
        Ennen toki tein sitä, mutta se oli vaarallista aivoille.
        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks mun pitäis oikein eläytymällä eläytyä kaikella mahdollisella ymmärryksellä johonkin huonolaatuiseen kirjoitukseen ?
        Ennen toki tein sitä, mutta se oli vaarallista aivoille.
        "poiuytrdfghj"

        Ei minun kirjoitukseni ollut huonolaatuinen. Tai ainakin saan elantoni kirjoittamalla.
        En pyytänyt sinua eläytymään tunnetasolla kirjoitukseen. Tekstejä voi lukea myös ilman suurta tunnekuohua tai mitään tunnetta ja koittaa miettiä onko siinä mitään asiaa.
        Niinhän sinunkin tekstejäsi osa palstalaisista yrittää lukea: heittää ärtymyksensä syrjään ja katsoa onko sinulla jotain sanottavaa. Joskus sitten yllättyy, että sehän ei jauha itsestään - sillähän on hyvä kommentti.


      • Anonyymi

        No mulle sun kommentit ihan vilpittömästi kuulostaa tyhmille,
        Ihmjuttu että oikeen työksi kirjoitat.
        "poiuytreghj"


      • Anonyymi

        Oon ennen vähän teeskennellyt että pitäisin ihan fisuina juttuja jotka oikeesti tuntuu tyhmille. olen tänä aamuna päättänyt alkaa aidommaksi.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Siksi en oikein tykkää keskusteluavustakaan koska aina sanotaan jotain että ookko ikinä ajatellut tällästä ja se on sitten jotain niin tyhmää ja yksinkertaista että voi hyvät hyssykät, Ja mulle tulee aina olo: "Voi eiiiiiiii mä en kestä !"
        Mut peittelen sit tuota hienotunteisuuttani ja kärsin.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Olen ajatellut että tuolle hiljaiselle hienotunteiselle kärsimiselle on tultava loppu nyt niin kauan kun on vielä jotain aivoja jäljellä-

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Kauheintahan niissä luureissa on se kun siellä vastataan niinkuin luurin toisessa päässä oletettaisiin olevan aasi.
        Ala-asteella minusta aina tuntui että oppilaita pidetään lehminä ja valittelin aina kotona että kun tuntuu kuin me oppilaat olisimme lehmälauma.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Kumma asenne ajatella että ihminen olisi persoonaltaan jotenkin kehittymätön jos on onnettomuusluontoisesti vammautunut.
        Niin typerää päättelyä että miten voi edes olla.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ennen vähän teeskennellyt että pitäisin ihan fisuina juttuja jotka oikeesti tuntuu tyhmille. olen tänä aamuna päättänyt alkaa aidommaksi.

        "poiuytrfghj"

        Mielestäni minä olen jo aikoja sitten ilmaissut mielipiteeni jonka mukaan sinä olet palstalla nimenomaan siksi että haluat talloa muut jalkoihisi. Se on jopa ainoa vaikuttimesi.
        Ja täällä kaikille (täysin toopeillekin) avoimella palstalla sinä jopa voit onnistua, kun et välitä muiden kirjoituksista ja kirjoitat vain muiden päälle.

        No niin. Sano se lauseesi niin voit sitten lähteä. (Vaikka oikeasti et lähde kulumallakaan, joka sekin todettu aikoja sitten.)


      • Anonyymi

        Joo see koska tarkoituksenani on oppia lopettamaan alistuminen emotionaaliselle kaltoinkohtelulle. Sen tuntee kehossaan asti kun sitä tapahtuu. Jos kuuntelee alistuen juttua josta tulee emotionaalisesti huono olo. mitö vuosia tein, se sairastuttaa mahdollisesti vakavastikin.
        Parempi vaikka puhua monologia tulpat korvissa.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Nähdäkseni se on vain heidän itsekäs tarve että heidän emotionaalisesti loukkaavaa juttuaan toisesta pitäisi oikein vielä emapaattisesti syventyneesti kuunnella. Ja jos siitä sairastuu, saa vain pilkaa heiltä.
        Onko niin huinotasoista juttua ettei riitä muuten kuuntelijoita ?


        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi

        Puhukaa itsestänne jos empatiaa haluatte.
        M iksi ootte keskittyneet arvostelemaan toista joka ei ole tehnyt teille mitään ja sitten haluatte sille jutullenne empatiaa ?

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Haluutte vain arvostella vieraita ihmisiä ja sitten vielä sille arvostelullenne häneltä empatiaa, vähän niinkuin moni luureissakin.

        "poiuytfdfghnm"


      • Anonyymi

        Emotionaalisesti aika takertuvaa, vaativaa ja tarvitsevaa tommonen kiinnostua toisen arvostelusta vaikka itse ei olisi hädässä eikä itseä olisi arvosteltu ja sitten vielä siinä haluta itselleen empatiaa siinä toiminnassaan.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Auttajat onkin just siitä hirveitä, että heidän piti auttaa mutta he tarkertuukin emotionaalisesti autettavaan.

        "poiuyfdfghj"


      • Anonyymi

        Oon samaa mieltä mitä oon lukenut monesta paikkaa muualtakin kun arvostellaan että auttamissysteemit on enemm'n auttajien kuin autettavien tarpeisiin.
        Juurikin niin. He usein sanookin: "Tämä työ antaa enemmän kuin ottaa. "
        No niin juurikin. Ei mikään ihme.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Mutta on tossa Facebookissa se kiva että ainakin minulla on yleisöä mitä sitten ikinä keksinkään tehdä. heh että ainakin huomiontarve tulee aina täytettyä jo ihan sillä :)

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo see koska tarkoituksenani on oppia lopettamaan alistuminen emotionaaliselle kaltoinkohtelulle. Sen tuntee kehossaan asti kun sitä tapahtuu. Jos kuuntelee alistuen juttua josta tulee emotionaalisesti huono olo. mitö vuosia tein, se sairastuttaa mahdollisesti vakavastikin.
        Parempi vaikka puhua monologia tulpat korvissa.

        "poiuytrfghj"

        "Joo see koska tarkoituksenani on oppia lopettamaan alistuminen emotionaaliselle kaltoinkohtelulle."

        Jokainen joka osaa karttaa ja lopettaa sellaisen ihmisen kanssa kommunikoinnin (joskus harvoin tapaa sellaisenkin) joka tuntuu jostain syystä siltä että se toinen haluaakin vain satuttaa loppujen lopuksikin vaikka on itse yrittänyt oikoa jotain väärinkäsityksiä.
        Niin karttaminen ja kommunkoinnin lopettaminen ei ole tuollaista mitä sinä teet.
        Sinä vaadit ylintä arvovaltaa suurinpiirtein kaikilta ihmisiltä ja syytät kaikkia suurin piirtein kaikesta.
        Samon räpsätyksesi ja haukkumisesi nyt jatkuu täällä täysin ulkpuolisillekin jo ties kuinka monetta päivää.
        Saat noita haukkumis (raivo?!) kohtauksia silloin tällöin.

        Eikä nyt auta että kerrot että vaahtoamisesi (raivoamisesi?!) teet hymyssä suin ja tunnet kauheasti empatiaa.
        Pitänee paikkansa että tunnekuohusi ei ole minkäälaista empatiaa, etkä taida tietää mitä empatia edes on.

        Sinulla ei myöskään ole sosiaalista silmää jukisiin avoimiin keskusteluihin riittävästi. Jos olisi niin olisit niillä englanninkielisillä saiteilla keskustelemassa etkä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on tossa Facebookissa se kiva että ainakin minulla on yleisöä mitä sitten ikinä keksinkään tehdä. heh että ainakin huomiontarve tulee aina täytettyä jo ihan sillä :)

        "poiuytrfghj"

        Tämmösiä on hyvä olla ihan siksi, koska muuten jos käy vaikka onnettomuus, ihmiset vastaa: "Ei sulle mitään oo käyny, sä vaan oot yksinäinen jolla on huomion tarve !"
        Siksi on hyvä olla näyttöä siitä että huomiontarve jos sellaista onkaan, niin tulee ainakin varmasti tyydytettyä jo muutenkin.


        "poiuytredfgh"


      • Anonyymi

        En lue tuota soopaa mitä joku tossa yllä kirjoittaa.
        Vilaisin toisella silmällä ettei ole lukemisen arvoinen.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Hienoa kun hänellä on sosiaalista silmää vaikuttaa fiksulle palstalla.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Oon ihan minkä vaan maalasilla sivuilla, siten suomalaisillakin. Ei oo mitään maata minkä maalasille sivuille en vois mennä.

        "poiuytrdfghn"


      • Anonyymi

        Miks kukaan antais kenellekään yhtäkään ?
        Ei semmosia tarvita.

        "poiuytredfgh"


      • Anonyymi

        😡
        Pysy oikeasti poissa toisten keskusteluista.
        Inhoan. Olet hirvxö


      • Anonyymi

        Onhan se aika mielenkiitoista miksi jotkut ihmiset tarjoavat huvikseen toisille traumatisoivia keskusteluja .

        "poiuytrdfghn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡
        Pysy oikeasti poissa toisten keskusteluista.
        Inhoan. Olet hirvxö

        Peilaat vaan

        "poiuytredfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡
        Pysy oikeasti poissa toisten keskusteluista.
        Inhoan. Olet hirvxö

        Se on sinun kokemuksesi.
        Muutama kymmen muuta väittää minua söpöksi ja hyvin söpöksi.

        "poiuytredfgh"


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡
        Pysy oikeasti poissa toisten keskusteluista.
        Inhoan. Olet hirvxö

        Tämä on tosi mielenkiintoinen kulttuurinen ilmiö.
        Minua ei ole koskaan koettu kokemukseni mukaan hirviöksi missään muualla kuin suomalaisen kulttuurin parissa.
        Kutakuinkin kaikki muut kommentoi tyyliin:
        oot selvästikin herkkä ihminen, no kun oot niin pieni ja hentoinen, kuin keijukainen, kuin enkeli, niin selväjärkisen ja rauhallisen oloinen jne.


        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi

        Uskoakseni oikea ongelmani ei ole hirviömäisyys vaan enemmänkin sen äärimmäinen vastakohtaisuus, äärimmäinen hentoisuus, jonka johdosta lääkeaineen sietokykynikään ei ole normaali ja ongelmat pääsivät syntymään kun erityistä hentoisuuttani ja hermostollista keijukaismaisuuttani ei otettu huomioon.

        "poiuytrdfghjm"


      • Anonyymi

        Ja niin oikeestaan aika välttämätöntä valita seurani sen mukaan ketkä kokee minut keijukaisena ja vältellä niitä jotka kokee minut hirviönä.
        Koska mä vähän epäilen että siinä hirviöjutussa on jotain projisointia mukana.


        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tosi mielenkiintoinen kulttuurinen ilmiö.
        Minua ei ole koskaan koettu kokemukseni mukaan hirviöksi missään muualla kuin suomalaisen kulttuurin parissa.
        Kutakuinkin kaikki muut kommentoi tyyliin:
        oot selvästikin herkkä ihminen, no kun oot niin pieni ja hentoinen, kuin keijukainen, kuin enkeli, niin selväjärkisen ja rauhallisen oloinen jne.


        "poiuytrfghjk"

        Niinpä, kerroithan tässä muutama päivä sitten olevasi berberi. Pieni, hento, vaalea, sinisilmäinen berberi.


      • Anonyymi

        No suunnilleen.
        Mutta taiteestani kyllä välillä pitää yllättävät henkilöt.
        Viimeksi joku tatuointitaiteilija. Itselläni ei ole tatuointeja.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Tuskin kumpikaan


        "poiuytredfgh"


      • Anonyymi

        Esim. Amerikassa myös tuosta taiteestani voidaan ihan tykätä. Siltäpäin on mulla nettiseuraajia. -

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. Amerikassa myös tuosta taiteestani voidaan ihan tykätä. Siltäpäin on mulla nettiseuraajia. -

        "poiuytrdfghj"

        Juu eikös siellä Himalajallakin tykätty taiteestasi. Näin kerran kerroit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu eikös siellä Himalajallakin tykätty taiteestasi. Näin kerran kerroit.

        Poiuahan jo kerran kertoi, ettei ole koskaan harrastanut maalausta, vaan tanssitaidetta. Myönsi valehdelleensa maalailuistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu eikös siellä Himalajallakin tykätty taiteestasi. Näin kerran kerroit.

        Joo. Suomessa tuskin koskaan niin tykätään.
        Mutta täällä on tykätty sillon kun olen muutaman kerran maalannut tavallisia suomalaisia mökkejä omaperäisellä tyylilläni. Sillä vois ehkä täällä olla pikkusen kysyntää. Mutta kun yleensä maalaan omia sisäisiä juttujani niin ne on täällä ehkä vähän liika vieraita ikäänkuin.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Ja niinku sen verran vieraita ettei sovi käsiteltäväksi luureissa,
        Valitettavasti väki ei ole siellä suureksi osin niin hienotunteista että ottaisi oikeasti huomioon soittajan toiveita puhelun suhteen. Alkavat vaan tivata ja inttää.

        "poiuytredfghn"


      • Anonyymi

        Jos selittää kauniisti että jokin systeemissään tavanomainen ei ole soveltuvaa juuri minulle, niin ei mene perille millään., johtui se sopimattomuus sitten erilaisesta neurologiasta, tai erilaisesta kulttuurista tai taiteiljijuudesta tai mistä tahansa. Yritin vuosia selittää, ei onnistunut. Se tuli yllätyksenä että se oli niin vaikeaa, koska näitä seikkoja kuitenkin on huomioitu muissa olosuhteissa elämässäni koko elämäni ajan ainakin jonkin verran.

        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi

        Tilannetta nyt kuitenkin helpottaa jatkuva halvausoireiden lieveneminen , niin en ole luurin varassa, eikä voi niin helposti väittää ettei mua oikeesti ole olemassa.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Tämä on näitä elämän täysin yllätyksellisiä odottamattomuuksia. Eihän koskaan voinut odottaa että yhtäkkiä jonain päivänä yritetään väittää ettei mua ole tai ole koskaan ollut olemassa itsenäni. Se on varmaan elämäni kaikkein oudoin kokemus.


        "poiuytreddfgh"


      • Anonyymi

        Jos ei ihmiset Suomen ulkopuolelta olis monin tavoin ilmestyneet "todistamaan" olemassaoloani, mut olis varmaan täällä "tuomittu" täyteen olemassaolemattomuuteen. Outo elämänkokemus.


        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi

        Siis esimerkiksi jos mua ei olis sopivasti kutsuttu ulkomailta niihin taidenäyttelyihin osallistumaan tanssitaitoni vammauduttua, niin hehän olis tietenkin väittäneet jossain luureissa ja täällä jne, etten oikeesti ole taiteilija vaan vain luulen olevani jne.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Siis jos kertoo mitä hyvänsä itsestään ja jotkut vastaa koko aika ettei he usko, niin sehän on aivan hullua kertakaikkiaan. Miten semmosta voi edes tapahtua ? Oisko jo jonkinlaista "uskon puutetta" ?

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Mutta jännästi ajottuu nämä.
        Kun äitini ja eräät yrittivät minulle selittää että minun tulisi ymmärtää ettei kujaan voisi olla minusta kiinnostunut, samana iltana tai seuraavana ilmestyi sähköpostiini viesti tuntemattomalta managerilta.
        Sitten minusta alettiin maalata täällä rumiluksen kuvaa, niin silmänräpäykesessä jostakin en tiedä mistä tästä mitään tietämättä ilmestyi porukka kirjoittamaan Facebookiin (Mikä oli minulla varsin hiljainen vuosia), että olen kaunotar. Outoa !

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Onko se niin vakavaa että kirjoitukseni yksinkertaisesti on pätkinä eikä 30 pätkän teksti koottuna yhteen viestiin ? Sekö tekee tosiaan ihmisestä hirviön että teksti on yhden pidemmän viestin sijaan useissa pätkissä ? Siitähän tässä oikeasti on kyse.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Kokoa ne 10 viestäni yhteen, teksti ei ole ehkä kokonaisuudessaan edes pidempi kuin joidenkin muidenkaan täällä.
        Se ei oikeesti kerro luonteestani yhtään mitään, että viestini on pätkinä, vaikka jotkut keksii sille mielikuvituksessaan olemattomia merkityksiä.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Jos joku tuomitsee luonteeni viestien pätkäisyyden takia, niin ehkä se on hyväkin että sitten ei pääse syntymään lähempää yhteyttä.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Mulle tuli tosi hyvä mieli kun joku sanoi minulle että saan lähettää kaikki pätkäni, eikä sitten ylenpalttisesti ole tarvinnutkaan lähettääkään.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Mun aivot toimii noin. Pulpahtaa ajatus, eikä sillä hetkellä ole mitään tietoa seuraavasta. Joten päädyn lähettämään, kun en voi koko päivää istua tietokoneen edessä viesti auki odottamassa milloin tulee seuraava ajatus. Tuostahan siinö oikeesti on kyse.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Kaikenlaisia sosiaalisia merkityksiähän tälle on matkan varrella annettu, että tarkoitukseni olisi häiriköidä, tai että kiva kun tykkään niin hirveesti jne.
        Mutta ei mulla oikeesti ole mitään tommosia itselläni mielessä, vaan juurikin että en voi tietää milloin tulee ajatus tai että jatkuuko se, ja en voi koko päivää olla paikallaan odottamassa ja viestiä ei välttis pysty lähettämään jos odottaa liian kauan. No tietty jos ottaisi oikein projektiksi ja pitäisi wordiä auki ja sinne kokoaisi, mutta tuntuisi jo ihan työlle.

        "poiuytrghj"


      • Anonyymi

        Mutta kyllähän minua luureissa hirviönä pidettiin.
        Siis että ilkeyttäni puhuisin äidistäni pahaa yms, Siis sellainenhan olisi epäilyksettä tietenkin hirviö.
        Eli rivien välissä viestivät kaikki vuodet että arvelevat minun olevan hirviö kuten tuttavanikin viesti niin.

        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi

        Ihan vasta äsken tuli minulle jotakin käsitystä siitä kuinka omaa järkeä voisi käyttää.
        Yksi mies sanoi luurissa: "Sinulla on itselläsi järkeä, ota härkää sarvista ja käytä sitä !" Tuo oli kaikista paras vastaaja.
        Suurin osa vastaajista haittasi oman järjen käyttöä mikä on nähdäkseni vain ja ainoastaan haitallista.

        "poiuytredsdfgh"


      • Anonyymi

        Mun äitikin kerran tokaisi että tuon vastaajan jälkeen ei olisi enää pitänyt soittaa, vaikka tuolloin soittaessani häntä oli harmittanut että joku ymmärsi minua, mutta äitini on varmaan sittemmin unohtanut ensireaktionsa ja muuttanut näkökulmaansa.

        "poiuytrdfg"


      • Anonyymi

        Ja koska siellä luurin sisällä juoruttiin minusta hieman sivu periaatteiden, niin sen takia minun piti myös levittää luurikokemustani näin julkisemmin varmistaakseni jotten joutuisi yksipuolisen piilojuoruilun kohteeksi. Että kaikkeen sitä voi joutua kun menee soittamaan arvaamattomiin numeroihin.

        "poiuytresdfghj"


      • Anonyymi

        Mutta nyt alkaa tuntua siltä, että tämä luurijuttu voi allkaa olla ohi

        Kiitoksia


        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku tuomitsee luonteeni viestien pätkäisyyden takia, niin ehkä se on hyväkin että sitten ei pääse syntymään lähempää yhteyttä.

        "poiuytrfghj"

        Ihan sama miten kirjotat kun pysyt poissa niistä ketjuista missä muut keskustelevat tai yleensäkin ketjuista joihin eivät sinun pätkäsi kuulu.

        ETKÖ YMMÄRRÄ?


      • Anonyymi

        No ei haittaa, nuoret miehet haluaa nyt keskustella kanssani aamusta iltaan kilpaa niin keskusteluseuraa ainakin riittää ilman tätäkin tai luuria, jos vaan jaksaa keskustella. Täytyy vaan huolehtia ettei väsy ja ehtii tehdä muutakin.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Ovat vielä kiittäneet minua hyvin soljuvasta keskustelusta,

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Tämä kaikki kyllä alkoi jo keväämmällä ihan suomalaisittain kun taksikuski ei meinannut saada ajettua minua perille kun oli niin kiinnostunut keskustelemaan kanssani.

        "poiuytrghj"


      • Anonyymi

        Ja heillä on itellään monilla vielä hurjempia tragedioita kuin nämä minun niin ei he tämmösistä pienistä ole moksiskaan. Eikä edes ihmettele tapaustani, alkavat vaan selittää kuin tuttua juttua kuinka jollein sukulaiselleen kävi jotain vastaavaa.


        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei haittaa, nuoret miehet haluaa nyt keskustella kanssani aamusta iltaan kilpaa niin keskusteluseuraa ainakin riittää ilman tätäkin tai luuria, jos vaan jaksaa keskustella. Täytyy vaan huolehtia ettei väsy ja ehtii tehdä muutakin.

        "poiuytrfghj"

        Hyvä juttu. Pysy siellä.


    • Anonyymi

      vielä niistä luureista että mielestäni niissä turhaa houkutellaan puhumaan kaukkia turhia juttuja kanssaan mikä sitten aktivoi kaikenlaisia osia aivoissa ihan turhaan niin että ne alkaa tuottaa ongelmia tyhjästäkin. kun ajatukset alkaa pyöriä missä lie sokkeloissa jonne ihan turhaan johdattavat eksyksiin, kun hyvin pärjää ilmankin niitä sen kaltaisia juttujaan

      "poiuytdfghj"

      • Anonyymi

        Haluavat koko aika jauhaa jotain yksinkertaisia Pekka teki niin ja näin ja Maija sanoi noin, ja voi voi ja sitten tommisia jauhetaan niinkuin täälläkin. mä koen ettei semmosia juttuja tarvita yhtään mihinkään, Pään täyttämistä tyhjällä hölinällä-
        Kamalaa.
        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Kyllä mulle sopii toi Facebookikin paremmin seuraksi. En tiedä tuleeko ne jostain automaatista kun joka aamu saa monta hyvää huomenta kukkien kera. Mut ihan kiva kun ei muuta puhuta kuin hyvää huomenta ja hyvää yötä kukkasilla.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Ihan vaan varmistaakseni ettei mun ikinä enää tarvi puhua, ku on niin paljon
        mukavampi ihan vaan itteksensä ajatella asioita.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Hokevat vielä jotain ettei ihmisen pitäisi olla yksinään ajatuksineen ?
        Ja niinkuin minkä ihmeen takia ei ?
        Tuntuvat ihan häiriköiltä kun eivät edes antaisi ihmisten olla yksinään ajatuksineen.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Paljon niinku empaattisempaa olis sanoa että :
        "Saat olla ihan rauhassa yksinäsi ajatuksinesi "

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluavat koko aika jauhaa jotain yksinkertaisia Pekka teki niin ja näin ja Maija sanoi noin, ja voi voi ja sitten tommisia jauhetaan niinkuin täälläkin. mä koen ettei semmosia juttuja tarvita yhtään mihinkään, Pään täyttämistä tyhjällä hölinällä-
        Kamalaa.
        "poiuytrdfghj"

        Ethän sinäkään muuta tee kuin jauhat loputtomiin siitä, miten sua on manipuloitu ja harhaan johdettu luurissa.


      • Anonyymi

        Ja miten on mahdollista, ettei he ymmärrä sitä, että kun aivot on ärtyneet ja vahingoittuneet lääkeaireaktiosta ja pään iskunkin olin saanut, niin siinä tilassa oleville aivoille ei ole mitenkään edullista lähettää massiivista määrää emotionaalista rasitetta käsiteltäväksi kaikenlaisen mm.. ärtymyksen , epäilyksen ja halveksunnan muodossa. Koska siis hermostovaurio voi juuri vaikuttaa aivojen tunteidenkäsittelykykyyn. Niin miks just sillon hirveesti kuormaa ?

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinäkään muuta tee kuin jauhat loputtomiin siitä, miten sua on manipuloitu ja harhaan johdettu luurissa.

        Juuri edellisessä viestissä mainitsemaani minulle ylimääräisesti sälytettyä kuormaa olen täällä purkanut.

        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi

        Ja sitä samantyyppistä kuormaa on minulle täällä sälyttänyt yksi tai kaksi kirjoittajaa jo vuosia. Koko aika pitää vastaanottaa sen jonkun punaista naamaa.
        Olis parempi kun kaikki leppoisammin lepyttelisi hermojaan

        "poiuytresdfghj"


      • Anonyymi

        Muiden kiukkuja minä vaan peilaan. Itse kun soitin sinne luuriin en kyllä ollut alkuun yhtään mitenkään vihainen , päinvastoin ja siksi monet uskalsi olla niin ilkeitä. Mun piti auttavassa puhelimessa opetella pitämään puoliani mikä oli ,mielestäni aivan älytöntä että auttavassa puhelimessa oikeen pitää pitää puoliaan. Eikös siellä pitänyt auttaa ennemminkin. Niin miksi joutuukin pitämään puoliaan ?

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Tässä on kulttuurieroa. Suomessa pitää olla äkäinen saadakseen hyvää kohtelua. Oikein pehmeä naishenkilö ei sellaista saa. Mutta toisissa kulttuureissa välillä voi olla pehmeä naishenkilö, mutta silti kohdellaan kohteliaasti.

        "poiuytreddfgh"


      • Anonyymi

        Mut siis muun kulttuuriset on mulle usein aika kohteliaita kehuen että kun oon niin rauhallinen ja kohtelias.
        Siis eivät pidä sitä halveksunnan aloittamisen syynä. Mä huomasin ton jo nuorena. Kiltisti nöyrästi ja kohteliaasti käyttäytyvää tyttöä usein kohdetiin kauniisti muiden kulttuurien parissa, mutta suomalaisen kulttuuron parissa kohtasi heti halveksuntaa jos käyttäytyi silleen pehmeän nöyrästi. Johtunee ehkä erilaisesta naisihanteesta eri kulttuureissa,
        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Siis niinku huomaatte täällä palstallakin. Suomalainen nainen ei saa olla pehmeä tai pilkataan jotenkin psykologisesti vialliseksi ja puoliensapitämiskyvyttömäksi mikä on suorastaan epätervettä kuulemma. Mutta vastaavasta syystä harvemmin pilkataan muualla minun kokemukseni mukaan . Suhtautuvat jotenkin hyväksyvämmin naisen herkkyyteen useasti, eivätkä pidä sitä useinkaan mitenkään halveksuttavana ominaisuutena vaan vähän niinkuin naiselliselle naiselle sopivallekin.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Sain aikoinaan myönteistä palautetta siitä muista kulttuureista päin etten käyttäydy kuin mies ja että sen erottaa selvästi etten ole mies.

        "poiuytrfgh"


      • Anonyymi

        Jos mä niinku uskoisin näitä suomalaisia terapeutteja että minkälainen kovanahka naisen pitää olla, niin ei minulla kohta olisikaan niin montaa innokasta nuorta komeaa miestä keskustelijaa.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi

        Tai vaikka niinkuin palstan "parisuhdeneuvojan" Yhteenlaskutoimituksen ohjeilla tuskin kovin montaa ihailijaa saisin, jossa niillä ohjeilla menisin.

        "poiuytredfghj"


      • Anonyymi

        Täällä niinku tädit vaan määräilee toisiaan, että kenellä on heidän mielestään riittävän kelvollisen hyvä psyyke parisuhteeseen.
        Mutta eikö sitä kannattaisi kysyä sitten enemmin niiltä miehiltä millaisen naisen haluaisivat ?

        "poiuytrdfghn"


      • Anonyymi

        Nyt ku olen itse näin vanha niin voin tämänkin tunnustaa, että mulla on ollut taipumusta vähän kammota semmosia kovin tomeria tätejä, vaikka kyllä jotkut voi olla kivoja, Mutta mä inhoan yli kaiken sitä jos joku tätä puuttuu minun miesasioihin. Siis aivan sietämätöntä. Minulla ei ole aikomustakaan koskaan alata tyypilliseksi tädiksi,


        "poiuytrdfghj"


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3249
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      552
      3063
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2426
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2012
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1652
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      109
      1332
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1215
    Aihe