Jos on ihmisellä vaikea uskoa Luojaan, niin kuinka vaikeaa on ihmisen uskoa siihen, että LUCAsta on kaikki elo maapallolla lähtöisin? Luca = "alkusolu tai progenootti on viimeisin organismi, josta kaikki maapallolla nykyisin elävät organismit ovat polveutuneet" (Wikipedia).
Luca - kaikkien meidän yhteinen esivanhempi!? Maapallon elollisen kaikkeuden lähtösolu? Mediassa on viime aikoina usein puhuttu Lucasta, ihan tosissaan tiedeihmisten suulla.
Minä pysyn Luojassa, Hänhän on myös kaikkeuden luoja, ei pelkästään maapallon luoja. Paljon helpompi on uskoa Häneen, koska Hänen luomistyö näkyy ja tuntuu niin monessa, ja kaiken sen saa lukea myös Raamatusta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Viimeinen_universaali_esivanhempi
LUCA, esivanhempamme
2
192
Vastaukset
Satuja uskotaan kun totuutta ei uskota. Näin se menee. Maapallon sivilisaation tuhoutuminenkin löytyy jo noin 3400 vuotta vanhoista kirjoituksista. Nyt tiedekin on löytänyt tämän. Raamatussa ei muuten väitetä kertaakaan maapalloa pannukakun muotoiseksi, kuten tuon ajan "tiede" väitti!
- Anonyymi
Mikäköhän tähän "vaitovaiseen" on iskenyt, kun olut niin vaitonainen kovin pitkään.
Liekö marjamettällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142122- 1091592
- 1261523
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4691321- 811091
- 54941
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa359815