Itseäni kiihottaa valtavasti naisten hoikat reidet. Niitä on kiva tuijotella näin kesällä ja sitten onkin jo mentävä runkkaamaan.
Nimenomaan reidet, kyllä sääretkin kauniit on varsinkin hoikat pohkeet ja nilkat mutta reisissä on jotain, niitä kun katselee eri kulmista niin alkaa kalu nouseen. Takaa, sivusta, edestä, ne vaan on niin kivan muotoiset. Ja kun nainen istuu, reidet sivusta..ah. En saa silmiäni irti ja jokapuolella on pakko vilkuilla reisiä.
Pääsisikin vapaasti katselemaan, puristelemaan ja vähän silittämään hoikkia reisiä.
Naisten reidet
8
300
Vastaukset
- Anonyymi
Tikkujalkaisella naisella leggingsit tai muut kireän oloiset housut jalassa...aivan mielettömän kaunista katseltavaa !
Minä olen samanlainen!Saan hengitysvaikeuksia kun näen naisten kapeat pitkät reidet!
- Anonyymi
Tikkujalat on naisella parhaimman näköiset, ja mitä pidemmät, sitä kauniimmat.
minä taas tykkää että naisella pitää olla vahvat reidet ne mun mielestä seksikkäät ja kutsuu ihan niiden väliin nuolemaan, mutta makunsa kullakin ja niistä ei voi kiistellä.
- Anonyymi
Vahvat paremmat ja vielä niin, että etureidet kaartuvat eteenpäin, aivan huippua!
- Anonyymi
Tuossapa kaunis nainen ja kauniit reidet, nam ;-)
https://www.gettyimages.fr/detail/photo/hispanic-young-woman-image-libre-de-droits/181900328?adppopup=true - Anonyymi
Laittakaapa hakuun 'sexy crossed legs' niin tulee kaunista katseltavaa ;-)
Minäkin ainoastaan katson naisten alavartlo!En välitä tissiä ja sellaista mutta paljaat reidet on kiihottava!Lyhyt tiukat chorstit eli minihame on kiihottava!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1514886Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813576SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt312563SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402233Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä872097Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632023Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?241995Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja861989Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191468Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään991272