Tyhjästä on hyvä luvata. Mistä se Haavisto ne sotaalukset löytää Iranin rannikkoa saartamaan? Lähettääkö Rinteen DDRssä valmistetulla purjeveneellä peloitteleen ajatolleja vai mitä Pekka meinaa. Ihmeen sotahullu, kaunainen ja katrera tuntuu tämä Pekka olevan Iranille. Voisiko Pekka kertoa, että minkä vuoksi hän on katkera juuri Iranille. Ja ajatella minä äänestin tätä sotahulluaparempien ehdokkaiden puutteessa joskus presidentiksi.
Haavisto lupasi jo tukensa Briteille Iranin pakotteissa.
2
107
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkonen varmaan tukee Haavistoa ja lupaa kaiken mahdollisen sotilaallisen avun horneteista lähtien. Ei mennyt kuin kuukausi Haaviston ulkoministeriksi nimityksestä ja jo nyt kalistellaan atolleille sapeleita.
- Anonyymi
Jo on taas typerää kommenttia. Kysehän on kansainvälisestä operaatiosta, jonka tarkoituksena on suojata rahtialuksia Omanin- ja Persianlahdella. Sillä jos öljykuljetukset pysähtyvät, niin koko maailma - myös Suomi - on kusessa.
Suomi on tällä hetkellä EU:n puheenjohtaja. Haavisto ei luvannut briteille tukea vain Suomen ulkoministerinä, vaan myös EU:n ministerineuvoston puheenjohtajana. Mikä tarkoittaa käytännössä asian nostamista keskusteluun EU:ssa.
Vastaavia kansainvälisiä operaatioita on ollut ennenkin. Suomikin osallistui sellaiseen yhdellä aluksella Somalian rannikolla, jossa rahtialuksia kaappasivat somalialaiset merirosvot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374946- 823516
- 302963
- 612935
- 82767
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584