Tyhjästä on hyvä luvata. Mistä se Haavisto ne sotaalukset löytää Iranin rannikkoa saartamaan? Lähettääkö Rinteen DDRssä valmistetulla purjeveneellä peloitteleen ajatolleja vai mitä Pekka meinaa. Ihmeen sotahullu, kaunainen ja katrera tuntuu tämä Pekka olevan Iranille. Voisiko Pekka kertoa, että minkä vuoksi hän on katkera juuri Iranille. Ja ajatella minä äänestin tätä sotahulluaparempien ehdokkaiden puutteessa joskus presidentiksi.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kaikkonen varmaan tukee Haavistoa ja lupaa kaiken mahdollisen sotilaallisen avun horneteista lähtien. Ei mennyt kuin kuukausi Haaviston ulkoministeriksi nimityksestä ja jo nyt kalistellaan atolleille sapeleita.
- Anonyymi
Jo on taas typerää kommenttia. Kysehän on kansainvälisestä operaatiosta, jonka tarkoituksena on suojata rahtialuksia Omanin- ja Persianlahdella. Sillä jos öljykuljetukset pysähtyvät, niin koko maailma - myös Suomi - on kusessa.
Suomi on tällä hetkellä EU:n puheenjohtaja. Haavisto ei luvannut briteille tukea vain Suomen ulkoministerinä, vaan myös EU:n ministerineuvoston puheenjohtajana. Mikä tarkoittaa käytännössä asian nostamista keskusteluun EU:ssa.
Vastaavia kansainvälisiä operaatioita on ollut ennenkin. Suomikin osallistui sellaiseen yhdellä aluksella Somalian rannikolla, jossa rahtialuksia kaappasivat somalialaiset merirosvot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11803- 41776
- 60740
- 62738
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o41704- 50616
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49577- 59572
- 67526
- 29485
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18477Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.25466- 44465
- 95452
- 40437
- 26409
- 17400
- 43397
- 54394
- 21377