Lääkärit hukassa

Anonyymi

Mitä pellejä terveyskeskukseen on palkattu lääkärinvirkaan? Haahuillaan käytävillä pallohukassa,ei kerrota potilaalle edes nimeään. Kiire tuntuu olevan vain syömään ja kotiin.

10

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käytävät on tehty kulkemista varten ja syödäkin pitää. Usein syödään tosi kiireellä ja sitten närästää.

    • Anonyymi

      Pallohukkaisia hyvinkin. Parkanossakin lääkäri usutti perättömän ilmiannon perusteella poliisit Kihniöön hajottamaan syyttömän ihmisen kotia. Puoli vuorokautta tärvääntyi uhrilta, "mielentilatutkimukseen" Taysin Acutaan väkivallan uhan alla. Onneksi Taysin porukka on HUOMATTAVASTI fiksumpaa kuin Parkanon "terveydenhoitoalan" henkilöt.

    • Anonyymi

      Tältä palstalta on sensuroitu taas aito rikoksen kuvaus = Hämeenkyrön terveyskeskuksessa lahjusrahaa anova paha naislääkäri tai hoitaja, joka ei suostu kertomaan ammattinimikettään tai nimeään!

      • Anonyymi

        Olen ottanut lahjuksia ja parantanut kuoleman sairaita.
        Doctor medicine


    • Anonyymi

      Eihän missään muuallakaan lääkärit kerro nimeään potilaalle. Ellet itse tiedä kenelle olet ajan varannut tai lue nimeä ovenpielestä, olet sitten tietämätön.

      • Anonyymi

        Tää luuli että on aika varattu, et ole kuullut 10 000 natsia ajelee Pirkanmaata pitkin""


    • Anonyymi

      Huomattu on. Jos katsoo netistä terveyskeksien sivuja siellä ei ole ainuttakaan lääkärin nimeä. Mitähän ihme salailua ja piilottelua?

      • Anonyymi

        Ei kannata laittaa nimeä ovipieleen, kun seuraavana päivänä on jo uusi lääkäri. Ei ne pysy kauaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata laittaa nimeä ovipieleen, kun seuraavana päivänä on jo uusi lääkäri. Ei ne pysy kauaa.

        No ei kai pysy, jos potilaat ovat tätä tasoa


    • Anonyymi

      Ne lääkärit ovat viranomaisten juoksupoikia. Käyvät tekemässä pahanteot ja hipsivät sitten muualle. Näin saadaan tehtyä kansalaisille pahaa joka on ensiarvoisen tärkeää Suomen viranomaisille.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe