Moi, löytyisikö täältä Kouvolasta runkkukaveria tai vaikka ihan seksisuhdetta? Olen 175/85 ja 24-vuotias ja 15cm kalulla varustettu kiimainen miehen alku, suotavaa olisi jos olisit alle 40-vuotias.
Olen valmis antamaan sinulle elämäsi kyydit vaikka päivittäin ja monta kertaa. Voin ottaa kyrpää joka reikään, ja myös antaa. Tykkään myös pukeutua naisten vaatteisiin, mutta mikäli siitä et tykkää, niin ei ole millään tavalla välttämätöntä, halut on joka tapauksessa suuret päivittäin. Runkata voidaan vaikka luonnossa, ja jos suhdetta mielii niin kunhan tutustumme ensin niin voimme vaikka mun luona harrastaa seksiä, ja vaikka vain katsella telkkaria tms. Mikäpä olisi mukavampaa kun katsoa töllöä ja samalla runkkailla toista ;)
Runkku/seksiseuraa Kouvolasta
Anonyymi
9
206
Vastaukset
[email protected] Nappa annan puhelin 045........Kyrpä maistuisi
- Anonyymi
Suksi hornaan ällötys
- Anonyymi
uuh...olispa kivaa
- Anonyymi
Tiukka reikä vailla täytettä lähistöllä.. ;)
- Anonyymi
Imetkö loppuunasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imetkö loppuunasti?
Kaikki on mahdollista. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on mahdollista. ;)
Hiljaista ranta parkissa
- Anonyymi
43v eka kerta, käviskö? Kotka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54728Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434588Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1553673Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313490Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063486Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm452956Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121070Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap81938Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63829- 93772