Moi, löytyisikö täältä Kouvolasta runkkukaveria tai vaikka ihan seksisuhdetta? Olen 175/85 ja 24-vuotias ja 15cm kalulla varustettu kiimainen miehen alku, suotavaa olisi jos olisit alle 40-vuotias.
Olen valmis antamaan sinulle elämäsi kyydit vaikka päivittäin ja monta kertaa. Voin ottaa kyrpää joka reikään, ja myös antaa. Tykkään myös pukeutua naisten vaatteisiin, mutta mikäli siitä et tykkää, niin ei ole millään tavalla välttämätöntä, halut on joka tapauksessa suuret päivittäin. Runkata voidaan vaikka luonnossa, ja jos suhdetta mielii niin kunhan tutustumme ensin niin voimme vaikka mun luona harrastaa seksiä, ja vaikka vain katsella telkkaria tms. Mikäpä olisi mukavampaa kun katsoa töllöä ja samalla runkkailla toista ;)
Runkku/seksiseuraa Kouvolasta
Anonyymi
9
208
Vastaukset
[email protected] Nappa annan puhelin 045........Kyrpä maistuisi
- Anonyymi
Suksi hornaan ällötys
- Anonyymi
uuh...olispa kivaa
- Anonyymi
Tiukka reikä vailla täytettä lähistöllä.. ;)
- Anonyymi
Imetkö loppuunasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imetkö loppuunasti?
Kaikki on mahdollista. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on mahdollista. ;)
Hiljaista ranta parkissa
- Anonyymi
43v eka kerta, käviskö? Kotka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks575572Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si784312Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut593621Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää623353Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?1023342Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.103070- 1102849
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri642287Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1312280Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit331778