Hobby Hall verkkokauppa

Anonyymi

Tein pienen tilauksen, sillä optiolla että jompi kumpi menee palautukseen (tekstiili, eli koon vuoksi vähintään toinen palautukseen).

Hobby Hall ei kehota liittämään palautukseen minkäänlaista palautuslomaketta, sillä ei edes ole palautuslomaketta. Tai minä en ainakaan mitään palautuslomaketta hoksannut - pelkkä lähetyslista oli paketissa mukana. Ja hieman ihmetytti sekin, että lähetyslistassa tuotteet oli hinnoiteltu aaälveettäminä, myös toimitusmaksu näin. Tilaus oli tehty maksuvaihtoehdolla lasku.

No, toinen tuotteista lähti palautukseen. Palautus Postin toimipisteen kautta. Koska kyseessä oli pienikokoinen ja kevyt paketti, Postin virkailija laittoi paketin menemään kirjeenä. Paketin päälle olin laittanut Hobby Hallin ohjeen mukaisen osoitelapun, johon olin kirjoittanut niin kuin Hobby Hall kehottaa Postin sille antaman asiakaspalautuksen tunnuksen. Ja tietysti olin kirjoittanut tähän palautuksen osoitelappuun omat osoitetietoni lähettäjänä.

No, tuli sitten Avardalta lasku. Laskusta tietysti maksan vain sen tuotteen minkä olen pitänyt. Tämä on myös annettu ohjeeksi.

Ihmettelen kuitenkin sitä, ettei Hobby Hall ilmoita vastaanottaneensa palautusta. Palautuksesta on jo enemmän kuin kolmisen viikkoa aikaa. Lähetin Hobby Hallin asiakaspalveluun myös sähköpostitse kysymyksen palautuksen perille saapumisen suhteen. Tästäkin asiasta on jo viikko kulunut, automaattisessa emailin vastaanottokuittauksessa Hobby Hall väitti vastaavansa kysymykseen parissa päivässä.

Mielestäni aika huonosti toimiva verkkokauppa.
Saapa nähdä miten käy, kun maksan Avardalta tulleen laskun, tuleeko mahdollisesti vasta sen jälkeen tietoa palautuksen onnistumisesta....

Alv:ttömät hinnat eivät ehkä kaikille aukea lähetyslistassa, saattavat herättä ihmetystä niissä jotka eivät seikkaa tajua. Ja se ettei ole minkäänlaista palautuslomaketta - edes netissä täytettäväksi.

0

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
        Pirkanmaa
        263
        6366
      2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
        Ikävä
        57
        3004
      3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
        Ihastuminen
        66
        2804
      4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        156
        2272
      5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        16
        1789
      6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
        Maailman menoa
        165
        1465
      7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        82
        1444
      8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        26
        1372
      9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
        Euroviisut
        35
        1321
      10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
        Maailman menoa
        109
        1027
      Aihe