Terska aina paljaana

Anonyymi

Minä pidän AINA esinahkani pois vedettynä terskan päältä. Aivan nuorena poikana terskani oli tosi herkkä housun hankaukseenkin, mutta ajan kuluessa terska on tottunut olemaan paljaana ja se tuntuu luontevalta. Paljas terska on aikuisen miehen kullin tunnusmerkki.

Kullin kiihottuessa aina paljas terskakin on todella tuntoherkkä ja sen kiihottaminen antaa hyvän orgasmin.

Oletko sinäkin aina terskasi paljaana pitävä mies?

121

8485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on aina paljas

      • Anonyymi

        Samoin mulla paljaana aina! Sellaista kullia on kaverin mukaan kiva ottaa suuhun, runkata suulla ja imeä.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin mulla paljaana aina! Sellaista kullia on kaverin mukaan kiva ottaa suuhun, runkata suulla ja imeä.....

        Missäpäin olet jos.......


    • Anonyymi

      Minä tykkään myös paljasterskaisista kaluista. Minullakin on esinahka, mutta pidän sen aina terskan kaulan taakse vedettynä. Usein ulkona kävellessäni tarkistan että esinahkani on oikea oppisesti pois terskan päältä ja siis että terskani on paljaana.

      Runkkaan usein myös paljaalla kuivalla terskalla ilman voidetta. Kyllä aikuisen miehen terskan kuuluu kestää voimakkaampaakin käsittelyä runkatessa. Kuiva paljasterskarunkku antaa hyvän orkun. Kokeile ihmeessä!

      • kuulostaa hyvältä.... kun vielä livenä näkisi ;)


      • Anonyymi

        MINÄ OLEN KOVAA RUNKKAUS KYRPÄÄ Koko Päivän KYRPÄÄ Kaikki Naiset SUUT Otto KYRPÄÄ Koko Kaikki


      • Anonyymi

        "Oikea oppisesti", hahhah... Mikähän oppi on kyseessä?


    • Anonyymi

      Paljas terska on ihana ja vielä kun runkkaa sillä tavalla

      • mä tykkään ainakin omasta kun on paljaana ja kunnon seisokki päällä... pikkasen laittaa liukkaria terskaa ja alkaa varovasti hieromaan...... tuommoista kun joskus pääsisi tekemään toisen ukkomiehen kanssa


      • Anonyymi

        Missäpäin olet? Minulla on kokemusta kahden ukm kesken imuista loppuun saakka. Viimex kuukausi sitten.
        Mä olen Lahdessa.... Kerro missä sä niin tavataan ja imutellaan kunnolla paljailta terskoja!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin olet? Minulla on kokemusta kahden ukm kesken imuista loppuun saakka. Viimex kuukausi sitten.
        Mä olen Lahdessa.... Kerro missä sä niin tavataan ja imutellaan kunnolla paljailta terskoja!

        Pk-seudulla oon....


    • Anonyymi

      Varsin kypsymättömiä väittämiä. Ensinnäkin asia riippuu esinahan pituudesta ja varustuksne lepopituudesta, eli osalla ei ole edes vaihtoehtoja pitääkö takana vai edessä.

      Ketjussa väitetystä poiketen, esinahka juurikin suojaa ja pitää samalla myös tuntoherkkyyttä paremmin yllä. Miehillä muutenkin iän kartuessa tuntoherkkyys useinkin heikkenee.

      Mikäli fysiologisesti voi pitää edessä, niin siitä on pelkkää etua ja samalla takse vetässä saa extramielyttävän fiiliksen.

    • Anonyymi

      Minä reippaan esinahan aina ilmastointiteipillä taakse!

    • Anonyymi

      Minulla paljaana n12 vuotiaasta. Mukavan näköistä kun paksu nuppi heilahtelee. Ympärysmitta lpvossa ja kovana suunilleen sama 14.5-15cm

      • Varmaan komea;)


      • Anonyymi

        Minulla myös jäi terska jatkuvasti paljaaksi alle 15 vuotiaana. On kestävämpi se ei ole haitta.Suunilleen samoja paksuuksia pit n16cm. 60v


      • Anonyymi

        Mulla aina paljas. 13 cm. Ympärysmitta 18.


    • Anonyymi

      On kehuneet naiset ja miehet ,varsinkin paksuutta. Kovana pit 16cm levossa 13,5cm

      • Ois mukavaa leikitellä kimpassa


    • Anonyymi

      Lisäys vasemmalle käyrä kuin banaani.Naisten mielestä tuntuu erilaisen hyvältä.

      • oishan se kiva kun olisi joku kaveri kenen kanssa voisi vertailla kulleja runkkailla ja ehkä vaikka imutella......


    • Anonyymi

      Uimahallin pesuhuoneezz taj nakurannalla aina nahka aivan takana!

    • Anonyymi

      Aina paljaana (tai puolittain) ihan luonnostaan.
      Tuntuu mukavalta ja niin herkältä.

    • Anonyymi

      Ympärileikattu on ja pysyy puhtaana. Tytöt tykkää.

    • Anonyymi

      P A -lävistys ja ympärileikattu, kukaan ei ole moittinut.

    • Anonyymi

      Aina paljaana luonnostaan ei ympyräleikkausta. Kiva olo on.

      • Anonyymi

        Samoin täällä 76v mies


    • Anonyymi

      Makuasia. Itsellä monitoimi kulli. Normaalisti tuppimulkku ja myös runkatessa tuppimulkku. Tulee nopeammin ja tuntuu paremmalta. Yhteis saunoissa ja muulloinkin alaston jutuissa vedän esinahan taakse. Komea puolijäykkä kulli herättää huomiota nìin naisissa kuin miehissäkin.

    • Anonyymi

      Minäkin pidän AINA terskan paljaana. Tykkään kylläkin leikkiä esinahan kanssa. Välillä teen "yllätystarkastuksen" terskaani, että onko se paljaana. Aika hyvin se on oppinut olemaan vaaditusti.

      Runkkaan usein myös niin sanotusti kuivarunkulla eli ilman voidetta aivan paljaalla kuivalla terskalla. Antaa tosi hyvät säpinät.

    • Anonyymi

      Penisrenkaalla on mukava silloin siitä tule niin ihanan paksu ja kova terska on koko aika paljaana olisi vielä nainen ihanan pehmeillä käsillä runkkaamassa sitä

    • Anonyymi

      ihan tipat jo kiiltää mite sull

      • Kiva seisotella pitkään kun vetää vielä penisrenkaan pallien ja kullin ympärille.... on nätti paljas terska ja turvoksissa


    • Anonyymi

      Millä tuon saisi pysymään takana. Terska pieni niin valuu esinahka takaisin. Onko muilla samaa ongelmaa?

    • Anonyymi

      Ei pysy minullakaan esinahka takana, menee aina takaisin eteen.

      • Anonyymi

        Ootko kokeillu kuminauhaa laittaa varteen kun olet vetäny nahan taakse, ei ainakaan heti valu takas


    • Anonyymi

      Minä pidän tuppikulleista, ne on eri irstaan näköisiä ja kiva saada sellainen velttona suuhun.

    • Anonyymi

      Paljaana kuljen ja terska tykkää. Kullini kovenee vähän aika usein housuissa ja se kyselee, että joko pääsee nauttimaan kunnon käsittelystä.

    • Anonyymi

      Kyllä minullakin on terska paljaana koko ajan ja se tuntuu mukavalta. Muutenkin kun näen kullin nuppi paljaana niin se saa hormoonini hyrräämään. Kun vielä löytyisi kaveri tuollaisella kalulla ja antaisi imeä niin olisi kiva. Itseäni saisi myös toimittaa.

    • Anonyymi

      Itse pidän aina päällä. Aina ollut hiukan tiukahko. Vielä nykyäänkin se jää jumiin terskan keskiväliin jos munani on kovimmillaan, velttona likkuu ok. Hankala tollasella panea, mutta onneksi ne muutamat ihmiset ovat tykänneet imeä yksi silmäistä käärmettäni.
      M23

      • Anonyymi

        Mulla kans terska paljaana, oli kulli kovana tai ei, pidän sitä miehekkäänä merkkinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kans terska paljaana, oli kulli kovana tai ei, pidän sitä miehekkäänä merkkinä.

        just näin


    • Anonyymi

      Rakastan olla ison mulkun nussimana ! Kuka haluaa seksiä tänä viikonloppuna?? >>> https://is.gd/suomm24

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      70 terska jatkuvasti paljas n.13-14 vuotiaasta ei kovin hankausherkkä. Mutta sehän vaan hyvä kestää pitkään. Kova pituus ja ympärysmtta suunilleen sama,n.15,5cm.

    • Anonyymi

      Minulla ei esinahka yllä kokonaan terskan päälle. Kalu noin 14cm. Moni vanhempi mies kehunut kuinkas nätti mun kalu on, hieman kaareva ylöspäin kovana, tasapaksu ja nätti säännöllinen terska, pienehköt ja timmit kivekset.
      Lisäksi kun pidän lähes posliinina.

      • Anonyymi

        Mä myös posliini ja n.19cm mukava käydä uimassa nakkena ;)


    • Anonyymi

      70 jatkaa, n.25 vuotta myös poslliinina

      • Anonyymi

        Posliini on kyllä siisti ja kiihottava. Minua yököttää hoitamattomat karvapuskat. En voi harrastaa mitään jos seksikumppanilla on sheivaamaton karvapuska.
        Itse pidän myös peppuvakoni posliinina.


    • Olen ollut terska paljaana nyt tämän kesän ja olo on ollut mahtavaa. Sohvalla tuulettimen edessä ja terska esillä. Parvekkeella röökillä ja samoin, terska esillä. Hyvin on terskani saanut tuuletusta nyt kesällä.

      Suosittelen 👍

    • Anonyymi

      Lapsesta alkaen olen ihaillut paljaita terskoja ja ihailen niitä edelleen. Nyt aikuisena teetin ympärileikkauksen että oma kaluni olisi aina paljaspäinen. Ihailen kaluani se on niin hyvännäköinen, leikkaus oli yksi parhaimmista asioista elämässäni. Olen leikkinyt kalullani ja nautin siitä että saan näyttää sitä esim uimahallin saunassa ja missä nyt olenkin alasti.

      • Anonyymi

        Olen harkinnut samaa! Missä teetit leikkauksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen harkinnut samaa! Missä teetit leikkauksen?

        Teetin ympärileikkauksen Laserissa, yksityinen kirurgisia palveluja tarjoava sairaala Helsingissä. Leikkaus maksoi alle 900€ Leikkauksesta päästyäni juhlistin tapahtunutta kahvikupin ääressä Helsingin keskustan kahvilassa. Oli hieno tunne ajatella että tässä istun kahvilla juhlistaakseni sitä että minulla ei ole enää esinahkaa, oli upea hetki🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetin ympärileikkauksen Laserissa, yksityinen kirurgisia palveluja tarjoava sairaala Helsingissä. Leikkaus maksoi alle 900€ Leikkauksesta päästyäni juhlistin tapahtunutta kahvikupin ääressä Helsingin keskustan kahvilassa. Oli hieno tunne ajatella että tässä istun kahvilla juhlistaakseni sitä että minulla ei ole enää esinahkaa, oli upea hetki🙂

        Varmasti oli upea hetki! Suosittelisitko saamaasi palvelua? Onko ympärileikatusta ollut nyt hyviä kokemuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti oli upea hetki! Suosittelisitko saamaasi palvelua? Onko ympärileikatusta ollut nyt hyviä kokemuksia?

        Suosittelen Laseria jos haluaa ympärileikkauksen. Minulle ympärileikkaus oli sinut vaihtoehto. Siitä lähtien kun kuulin että on olemassa leikkaus jolla esinahka poistetaan halusin sen. Mielestäni terska pitää näkyä ja leikkauksella asia järjestyy niin että terska ei ole koskaan piilossa, muutos on peruuttamaton. Nautin siitä että paljas kaluni nähdään tilanteissa jossa olen alasti, minussa on kai hiukan paljastelijan vikaa.🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen Laseria jos haluaa ympärileikkauksen. Minulle ympärileikkaus oli sinut vaihtoehto. Siitä lähtien kun kuulin että on olemassa leikkaus jolla esinahka poistetaan halusin sen. Mielestäni terska pitää näkyä ja leikkauksella asia järjestyy niin että terska ei ole koskaan piilossa, muutos on peruuttamaton. Nautin siitä että paljas kaluni nähdään tilanteissa jossa olen alasti, minussa on kai hiukan paljastelijan vikaa.🙂

        Miten lääkäri suhtautui haluusi saada ympärileikkaus, tarviiko jonkun ns syyn? Itse haluaisin myös poistattaa esinahan, jotta terskani olisi aina paljaana. Myös peruuttamaton muutos kuulostaa hyvältä, mielestäni paljas terska on miehekäs. Minkä ikäisenä sinut leikattiin? Minkä ikäinen olet nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten lääkäri suhtautui haluusi saada ympärileikkaus, tarviiko jonkun ns syyn? Itse haluaisin myös poistattaa esinahan, jotta terskani olisi aina paljaana. Myös peruuttamaton muutos kuulostaa hyvältä, mielestäni paljas terska on miehekäs. Minkä ikäisenä sinut leikattiin? Minkä ikäinen olet nyt?

        Yksityiset sairaalat tekevät kosmeettisia leikkauksia niitä haluaville. Kerroin lääkärille että haluan ympärileikkauksen. Ensimmäisessä tapaamisessa kerroin mitä haluan ja parin viikon kuluttua sain leikkauksen.
        Olen kyllä ihan ylpeä kalustani, kuviakin löytyy netistä tai lähetän yksityisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityiset sairaalat tekevät kosmeettisia leikkauksia niitä haluaville. Kerroin lääkärille että haluan ympärileikkauksen. Ensimmäisessä tapaamisessa kerroin mitä haluan ja parin viikon kuluttua sain leikkauksen.
        Olen kyllä ihan ylpeä kalustani, kuviakin löytyy netistä tai lähetän yksityisesti.

        Mistä niitä voisi löytää netistä? Kiinnostaisi nähdä aikuisena leikatun lopputulos? Olitko minkä ikäinen leikkauksen aikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä niitä voisi löytää netistä? Kiinnostaisi nähdä aikuisena leikatun lopputulos? Olitko minkä ikäinen leikkauksen aikana?

        Olin nelikymppinen kun leikkaus tehtiin. Harmittelin että en saanut videoita leikkausta. Olis ollut hieno nähdä kun esinahka leikataan pois. Tuollaisia videoita löytyy onneksi netistä jos haluaa katsella toimenpidettä. Omakuva.org on saitti josta minunkin kuvia löytyy. Siellä on etusivulla "haku" laatikko johon hakusanaksi "Leikattu" niin löytyy monta sivua leikattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin nelikymppinen kun leikkaus tehtiin. Harmittelin että en saanut videoita leikkausta. Olis ollut hieno nähdä kun esinahka leikataan pois. Tuollaisia videoita löytyy onneksi netistä jos haluaa katsella toimenpidettä. Omakuva.org on saitti josta minunkin kuvia löytyy. Siellä on etusivulla "haku" laatikko johon hakusanaksi "Leikattu" niin löytyy monta sivua leikattuja.

        Itse olen vasta alle 25, mutta olen silti asiaa harkinnut jo pitkään. Onko kaluasi kehuttu nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen vasta alle 25, mutta olen silti asiaa harkinnut jo pitkään. Onko kaluasi kehuttu nyt?

        No on sanottu että näyttää hyvältä mutta siihen ei leikkaus ole syynä vaan se että se on hyvän muotoinen. Leikkauksessa menetetään esinahan sisäosan ihoa merkittävä siitä mitä sinulla on ennen leikkausta: 3x8-9cm ihonkaistale. Siinä menee paljon tuntohermoja "roskiin". Voit kokeilla miltä muutos tuntuu: vedä esinahka taakse, kierrä teippiä kalusi ympäri niin että teipin reuna on 5-6 millin päässä terskan reunasta. Ota sitten kalun päästä kiinni ja masturboi vaikka liukasteella. Sinulla on tuntoherkkää ihoa vain terskassa tunne on erilainen.
        On myös leikkauksia jossa leikkausarpi on kauempana terskasta silloin esinahan sisäosan on kalusi varrella. Puhutaan high ja low leikkauksesta. Lääkärin kanssa voi keskustella arven paikasta.
        Netissä löytyy hakusanalla kuvia high ja low leikkaustyylistä. Voin toki kertoa lisää tästä aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen vasta alle 25, mutta olen silti asiaa harkinnut jo pitkään. Onko kaluasi kehuttu nyt?

        On kommentoitu mutta kehut ovat tulleet hyvästä kalun muodosta.
        Miksi haluaisit leikkauksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on sanottu että näyttää hyvältä mutta siihen ei leikkaus ole syynä vaan se että se on hyvän muotoinen. Leikkauksessa menetetään esinahan sisäosan ihoa merkittävä siitä mitä sinulla on ennen leikkausta: 3x8-9cm ihonkaistale. Siinä menee paljon tuntohermoja "roskiin". Voit kokeilla miltä muutos tuntuu: vedä esinahka taakse, kierrä teippiä kalusi ympäri niin että teipin reuna on 5-6 millin päässä terskan reunasta. Ota sitten kalun päästä kiinni ja masturboi vaikka liukasteella. Sinulla on tuntoherkkää ihoa vain terskassa tunne on erilainen.
        On myös leikkauksia jossa leikkausarpi on kauempana terskasta silloin esinahan sisäosan on kalusi varrella. Puhutaan high ja low leikkauksesta. Lääkärin kanssa voi keskustella arven paikasta.
        Netissä löytyy hakusanalla kuvia high ja low leikkaustyylistä. Voin toki kertoa lisää tästä aiheesta.

        Kuulisin asiasta mielelläni lisää! Masturboin jo nyt liukasteen kanssa juurikin kuvaamallasi tavalla ja mielestäni se tuntuu paremmalta kuin esinahalla masturboiminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kommentoitu mutta kehut ovat tulleet hyvästä kalun muodosta.
        Miksi haluaisit leikkauksen?

        Haluaisin leikkauksen koska mielestäni ympärileikattu kalu on esteettisesti mielyttävä ja miehekäs. Olen ihaillut niitä siitä lähtien kun ensimmäisen kerran sellaisen näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin leikkauksen koska mielestäni ympärileikattu kalu on esteettisesti mielyttävä ja miehekäs. Olen ihaillut niitä siitä lähtien kun ensimmäisen kerran sellaisen näin

        Samaa mieltä olen kanssasi esteettisesti vaikutelmasta, minustakin terska pitää näkyä, kalun "luonne" näkyy vasta kun se on paljaspäinen. Jos puukko on tupessa niin eipä siitä paljon näe millaisesta välineistä on kysymys mutta kun se otetaan tupesta ja terä tulee esiin silloin näkyy kaikki. Kun teippi laitetaan peittämään esinahan sisäosan niin ihokosketusta ei tapahdu kuin paljaaseen terskan. Esinahan sisäosa on herkkää aluetta esim. ennen leikkausta saatoin hieroa sitä aluetta saaden orgasmin jolloin en koskenut terskaan ollenkaan. Leikatun kalun terskan iho paksuuntuu vuosien mittaan ja tuntoherkyys vähenee. Se vaikuttaa että yhdynnässä olet kestävämpi kuin aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä olen kanssasi esteettisesti vaikutelmasta, minustakin terska pitää näkyä, kalun "luonne" näkyy vasta kun se on paljaspäinen. Jos puukko on tupessa niin eipä siitä paljon näe millaisesta välineistä on kysymys mutta kun se otetaan tupesta ja terä tulee esiin silloin näkyy kaikki. Kun teippi laitetaan peittämään esinahan sisäosan niin ihokosketusta ei tapahdu kuin paljaaseen terskan. Esinahan sisäosa on herkkää aluetta esim. ennen leikkausta saatoin hieroa sitä aluetta saaden orgasmin jolloin en koskenut terskaan ollenkaan. Leikatun kalun terskan iho paksuuntuu vuosien mittaan ja tuntoherkyys vähenee. Se vaikuttaa että yhdynnässä olet kestävämpi kuin aikaisemmin.

        Olen täysin samaa mieltä puukko tupessa vertauksesta! Oletko kokenut tuntoherkkyyden vähenemisen hyvänä vai huonona? Pitäisikö minun kokeilla tuota teippikikkaa masturboidessa ennen kuin teen päätöksen leikkauksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä puukko tupessa vertauksesta! Oletko kokenut tuntoherkkyyden vähenemisen hyvänä vai huonona? Pitäisikö minun kokeilla tuota teippikikkaa masturboidessa ennen kuin teen päätöksen leikkauksesta?

        Teippiä tai laastaria jolla peität koko esinahan sisäpinnan. Kyllä terskakin antaa sinulle orgasmin, eroa on tietysti leikkaamattonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teippiä tai laastaria jolla peität koko esinahan sisäpinnan. Kyllä terskakin antaa sinulle orgasmin, eroa on tietysti leikkaamattonaan.

        Kuinka pitkälle teippiä tai laastaria siis laitetaan? Miten orgasmi mielestäsi eroaa? Onko leikatun orgasmi erilainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pitkälle teippiä tai laastaria siis laitetaan? Miten orgasmi mielestäsi eroaa? Onko leikatun orgasmi erilainen?

        Suosittelen Google-hakua, hakusanaksi circumcision styles jolla aukea Googlen tarjonta aiheesta, seuraavaksi voi näkymästä valita kuvia tai videoita. Myös hakusanalla circumcision tai adult circumcision hyviä joiden takaa löytyy tarvitsemasi tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen Google-hakua, hakusanaksi circumcision styles jolla aukea Googlen tarjonta aiheesta, seuraavaksi voi näkymästä valita kuvia tai videoita. Myös hakusanalla circumcision tai adult circumcision hyviä joiden takaa löytyy tarvitsemasi tietoa.

        Kiitos, on tullut googleteltuakin, mutta mietin että onko suomessa asiat jotenkin erilailla. Iso osa materiaalista tuntuu tulevan jenkeistä, ja ei juurikaan parikymppisiltä miehiltä löydy kokemuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, on tullut googleteltuakin, mutta mietin että onko suomessa asiat jotenkin erilailla. Iso osa materiaalista tuntuu tulevan jenkeistä, ja ei juurikaan parikymppisiltä miehiltä löydy kokemuksia

        Et vaan ole lukenut kaikkea aineistoa netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan ole lukenut kaikkea aineistoa netissä.

        Oikeassa olit, nyt varasin ajan konsultaatioon, toivottavasti en jänistä ennen sitä. Ajattelin pyytää high and tight leikkauksen. Se näyttää mielestäni parhaimmalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olit, nyt varasin ajan konsultaatioon, toivottavasti en jänistä ennen sitä. Ajattelin pyytää high and tight leikkauksen. Se näyttää mielestäni parhaimmalta

        Lääkärillä saattaa olla perustelut miksi esinahka leikataan ihan terskan läheltä noin 5-10mm. Voit esittää high-leikkausta sillä että esinahan sisäosaa (sisälehti) on tuntoherkkää ja siksi ajattelit että sitä säästettäis eikä poistettais ihan terskan läheltä. Mielenkiintoista kuulla mihin leikkaustyyliin päädytte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olit, nyt varasin ajan konsultaatioon, toivottavasti en jänistä ennen sitä. Ajattelin pyytää high and tight leikkauksen. Se näyttää mielestäni parhaimmalta

        Tuo high and right on hiukan riskaapeli sillä erektiossa tiukka leikkaus saattaa kiristää liikaa varren ihoa joka vetää terskan kärkeä taaksepäin. Liika kireys myös estää kalun työntymistä erektiossa eteenpäin. Kudos esteiden kierto saattaa myös vaikeutua high and right leikkauksen vaikutuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo high and right on hiukan riskaapeli sillä erektiossa tiukka leikkaus saattaa kiristää liikaa varren ihoa joka vetää terskan kärkeä taaksepäin. Liika kireys myös estää kalun työntymistä erektiossa eteenpäin. Kudos esteiden kierto saattaa myös vaikeutua high and right leikkauksen vaikutuksesta.

        Täytyykin kysyä konsultaatiossa tästä, kiitos! Ymmärsin lukemastani että tuo ihon kireys voi olla ongelma erityisesti vauvoille tehdyissä leikkauksissa, kun kokoa erektiossa ei tiedä. Aikuisina leikatuilla liika kiristys ei välttämättä ole niin iso ongelma, korjatkaa toki jos olen väärässä. Olen edelleen sitä mieltä, että ainakin high olisi mielestäni mieluisin, mutta täytyy kuunnella myös lääkärin mielipidettä. High leikkauksessa säilyisi kuitenkin tuntoherkkää sisälehteä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyykin kysyä konsultaatiossa tästä, kiitos! Ymmärsin lukemastani että tuo ihon kireys voi olla ongelma erityisesti vauvoille tehdyissä leikkauksissa, kun kokoa erektiossa ei tiedä. Aikuisina leikatuilla liika kiristys ei välttämättä ole niin iso ongelma, korjatkaa toki jos olen väärässä. Olen edelleen sitä mieltä, että ainakin high olisi mielestäni mieluisin, mutta täytyy kuunnella myös lääkärin mielipidettä. High leikkauksessa säilyisi kuitenkin tuntoherkkää sisälehteä

        Minun leikkauksessa Laseri sairaalassa leikkaus tehtiin sentin etäisyydeltä terskasta, erektiossa iho kiristyy kun koko kasvaa ja silloin arpi on kalun varressa näyttäen kuin olis high and tight leikkaus. Leikkauksen suunnittelussa pitää huomioida erektiopituus ja lepotila pituus jotta vältytään liian kireällä kalun varren iholta. Liian kireä leikkaus voi tulla niin aikuisella kuin lapsellakin. Silloin on tehty virhe arvioinnissa kuinka paljon leikataan. High and tight näyttää minustakin hyvältä verrattuna "löysään" leikkaukseen. Valmistautuessasi tapaamiseesi ei olisi pahasta jos sinulla olisi kuva leikatusta kalusta jollaisen leikkaustyylin haluaisit itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun leikkauksessa Laseri sairaalassa leikkaus tehtiin sentin etäisyydeltä terskasta, erektiossa iho kiristyy kun koko kasvaa ja silloin arpi on kalun varressa näyttäen kuin olis high and tight leikkaus. Leikkauksen suunnittelussa pitää huomioida erektiopituus ja lepotila pituus jotta vältytään liian kireällä kalun varren iholta. Liian kireä leikkaus voi tulla niin aikuisella kuin lapsellakin. Silloin on tehty virhe arvioinnissa kuinka paljon leikataan. High and tight näyttää minustakin hyvältä verrattuna "löysään" leikkaukseen. Valmistautuessasi tapaamiseesi ei olisi pahasta jos sinulla olisi kuva leikatusta kalusta jollaisen leikkaustyylin haluaisit itsellesi.

        Ehkä tuo sentin etäisyyskin sitten riittäisi, jos kerran erektiossa vaikutelma on kuitenkin high and tight. Löysää leikkausta en ainakaan halua, varsinkaan sellaista että esinahka menisi vielä osittain terskan päälle levossa. Kiitos tuosta vinkistä, täytyy etsiä soveltuva kuva jonka voin sitten konsultaatiossa näyttää lääkärille. Toivottavasti saisin kuitenkin toivomani leikkaustyylin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tuo sentin etäisyyskin sitten riittäisi, jos kerran erektiossa vaikutelma on kuitenkin high and tight. Löysää leikkausta en ainakaan halua, varsinkaan sellaista että esinahka menisi vielä osittain terskan päälle levossa. Kiitos tuosta vinkistä, täytyy etsiä soveltuva kuva jonka voin sitten konsultaatiossa näyttää lääkärille. Toivottavasti saisin kuitenkin toivomani leikkaustyylin

        Leikkauksen lopputulos riippuu leikkauksen tekijästä joten on hyvä keskustella siitä mitä on odotettavissa plus että potilas kertoo toiveensa. Minut leikanneella urologilla oli tapa leikata 5-6 millin päästä terskan reunasta. Olen nähnyt kuvissa että on leikattu aivan terskan reunasta niin että esinahan sisälehteä näkyy vain 2-3mm. Neuvottelemalla päästään haluttuun leikkaustulikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkauksen lopputulos riippuu leikkauksen tekijästä joten on hyvä keskustella siitä mitä on odotettavissa plus että potilas kertoo toiveensa. Minut leikanneella urologilla oli tapa leikata 5-6 millin päästä terskan reunasta. Olen nähnyt kuvissa että on leikattu aivan terskan reunasta niin että esinahan sisälehteä näkyy vain 2-3mm. Neuvottelemalla päästään haluttuun leikkaustulikseen.

        Täytyy neuvotella lääkärin kanssa ja keskustella siitä mikä on ylipäätään mahdollista ilman suuria haittavaikutuksia. Kyseessa ei kuitenkaan olisi lääketieteelliset syyt kuten ahdas esari vaan nimenomaan esteettiset syyt ja en niiden takia halua pilata kaluani toimimattomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy neuvotella lääkärin kanssa ja keskustella siitä mikä on ylipäätään mahdollista ilman suuria haittavaikutuksia. Kyseessa ei kuitenkaan olisi lääketieteelliset syyt kuten ahdas esari vaan nimenomaan esteettiset syyt ja en niiden takia halua pilata kaluani toimimattomaksi.

        Joku voi olla sitä mieltä että ympärileikkauksella nimenomaan on haittavaikutus: esinahan poistaminen eli 10-12 neliösenttimetrin ihonalueen mukana lähtee hermopäätteet jotka tuossa ihonalueella ovat. Itseltään voi mitata millainen ihonkappale poistetaan. Jos kireän esinahan hoitona on poistaminen niin hyötynä on enää se ei kiristä. Yksi urologi sanoi että leikkauksen seurauksena on että menee maku naimisesta. Leikkauksen jälkeen terskan iho kuivuu ja vuosien mittaan iho myös paksuuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku voi olla sitä mieltä että ympärileikkauksella nimenomaan on haittavaikutus: esinahan poistaminen eli 10-12 neliösenttimetrin ihonalueen mukana lähtee hermopäätteet jotka tuossa ihonalueella ovat. Itseltään voi mitata millainen ihonkappale poistetaan. Jos kireän esinahan hoitona on poistaminen niin hyötynä on enää se ei kiristä. Yksi urologi sanoi että leikkauksen seurauksena on että menee maku naimisesta. Leikkauksen jälkeen terskan iho kuivuu ja vuosien mittaan iho myös paksuuntuu.

        Olen lukenut myös toisenlaisia kommentteja, naiminen tuntuu intensiivisemmältä ja orgasmit ovat voimakkaampia leikkauksen jälkeen. Lisäksi myös esteettisyys on hyvä puoli. Olen miettinyt myös tuntoherkkyyden vähenemistä mutta en usko sen haittaavan minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut myös toisenlaisia kommentteja, naiminen tuntuu intensiivisemmältä ja orgasmit ovat voimakkaampia leikkauksen jälkeen. Lisäksi myös esteettisyys on hyvä puoli. Olen miettinyt myös tuntoherkkyyden vähenemistä mutta en usko sen haittaavan minua

        Joko olet ollut konsultaatiossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko olet ollut konsultaatiossa?

        Olin, ja leikkauksessakin jo. Tyyli on suurin piirtein tight, ja lääkäri jätti noin 10 mm sisälehteä jäljelle. Nyt vaan täytyy toipua ja jaksaa olla runkkaamatta herkkää vehjettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin, ja leikkauksessakin jo. Tyyli on suurin piirtein tight, ja lääkäri jätti noin 10 mm sisälehteä jäljelle. Nyt vaan täytyy toipua ja jaksaa olla runkkaamatta herkkää vehjettä.

        Leikkauksesta on jo noin kaksi viikkoa, ja kiima on ihan katossa. Yölliset erektiot eivät enää satu ja tikkien tilannekin on ihan jees. Suurempia komplikaatioita ei ole tullut. Tekisi mieli runkata jo varovasti, uskallanko? Kohta on kyllä pakko laukaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkauksesta on jo noin kaksi viikkoa, ja kiima on ihan katossa. Yölliset erektiot eivät enää satu ja tikkien tilannekin on ihan jees. Suurempia komplikaatioita ei ole tullut. Tekisi mieli runkata jo varovasti, uskallanko? Kohta on kyllä pakko laukaista

        Nyt viimein sorruin, oli pakko varovasti runkata. Tuntui aluksi hieman oudolta ja hoitelin hyvin varovasti, mutta kiiman yltyessä rohkenin ja pian koin elämäni parhaimman orgasmin! Mälliä lensi hyvin pitkälle, mitä ei ennen leikkausta ollut tapahtunut, aikaisemmin sitä vain pulppusi. Tilanne oli kuin jostain pornosta. Orgasmi tuntui myös voimakkaammalta ja alkavan syvemmältä kuin ennen. Onko muilla samanlaisia kokemuksia leikkauksen jälkeen? Toivottavasti orgasmit jäävät tälläsiksi tajunnan räjäyttäviksi kokemuksiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetin ympärileikkauksen Laserissa, yksityinen kirurgisia palveluja tarjoava sairaala Helsingissä. Leikkaus maksoi alle 900€ Leikkauksesta päästyäni juhlistin tapahtunutta kahvikupin ääressä Helsingin keskustan kahvilassa. Oli hieno tunne ajatella että tässä istun kahvilla juhlistaakseni sitä että minulla ei ole enää esinahkaa, oli upea hetki🙂

        hyvä


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tää on niin kiihottava


    • Anonyymi

      Tatti ollut nuoresta saakka paljas, lyhyt paksu malli. Joku vois tykätä naisten pikkupöksyissä, kun näkyy läpi. ukm61

    • Anonyymi

      saunassa huomaan, että suurista suurin osa miehistä ovat terskattomia tai siis aukiloituja, mutta joukossa on poikkeusyksilöitä, siis aikuisissa tosi miehissä, joiden kauppa on kiinni, terska on suojana...

      • Anonyymi

        Ei ole aikuinen mies jos on terska suojassa


      • Anonyymi

        Setämiehellä on järkyttävän kokoinen kyrpä. Mutta pitkä esinahka,oon saunassa katellut kun pitkä kyrpä on nahan peitossa,ajatellut että kun kyrpä lähtee seisomaan,nahka rullauu komiasti taakse


    • Anonyymi

      Muistatteko minkä ikäisen "löysitte terskan" veditte esinahan taakse ensimmäisen kerran? Miltä tilanne, löytö, tuntui silloin?

      • Anonyymi

        Minä olin silloin 46 vuotta vanha.


      • Anonyymi

        Mä olin 13v, kun sain vedettyä esinahan taakse. Mulla oli nuorenpana jotenkin tiukka esinahka, niin en saanut sitä vedettyä taakse. Oli kiihottava tunne, kun terska vihdoin paljastui esiin. Nykyään mulla on melkein kokoajan tatti paljaana, kiihottavaa esitellä sitä yleisissä suihkuissa ja saunoissa. Nakukallioilla myös usein paljaana pidän ja yleensä tulee samalla runkattuakin. Kiihottaa kun joku tulee siihen viereen katselemaan... -jarno 49v


    • Anonyymi

      Terska täälläkin paljaana koko ajan. Itselläni on hyvin venyvä esari mutta aina rullautuu taakse. Ja varsinkin kunnon jykevässä erektiossa terskani on komeesti esillä koko ajan. Nuorempana oli kanssa todella herkkä mutta nykyään ei ja ihana voiteen kera hyväillä.

    • Anonyymi

      Minä pidän pakkasella pilin housussa. Samoin kesällä marjareissuilla kun on itikoita ja mäkäröitä paljon.

    • Anonyymi

      Iso paksu tuppikulli on komeaa katseltavaa velttonakin ja maku säilyy. Imiessä voi kielen työntää esinahan alle ja pyörittää terskan ympäri, pisteet tuppimulkulle. Kyrvänimijämies.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen oot?

        50+


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Terska aina ollut paljaana, en ole ympärileikattu eikä kireä esari, kehuttu aina kauniiksi kulliksi ja suuresta tatista

    • Anonyymi

      Mulla on esinahka leikattu (mikä on yllättävän yleistä) tulehduksen takia niin olen aina terska esillä.

      Ja ylpeänä kävelen kotona terska paljaana, varsinkin näin kevät-kesä aikana.

      • Anonyymi

        Hyvä juttu että olet ylpeä terskastasi


    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­­­ts­­um­me sinu­­­t kä­­­ym­­ään uude­ssa cha­­­tissa! Mei­­­tä on yl­­­i miljo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/F7y4W4

    • On aina koska on ympärileikattu, leikkaus tehtiin kun olin yli 50v. ahtaan esinahan takia. Terskanpää on nyt herkempi!

      • Anonyymi

        Tuntuuko seksi nyt paremmalta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko seksi nyt paremmalta?

        Kyllä!


    • Anonyymi

      moi aina

      • Anonyymi

        Esinahan leikkautin pois kymmeniä vuosia sitten. eikä ole kaduttanut, nyt terska aina paljaana bim72v.


    • Anonyymi

      Mun poikakaverilla on aika pitkä esinahka, se on pari senttiä yli sen munanpään. Sanon sille usein et vedä esinahka sinne taakse ni se on seksimmän näkönen. Mutkun ei se pysy ja kiristää kuulemma. Oon sanonu et menis ympärileikkaukseen kun sen esinahka on kai ahdas eikä oikeen helposti liiku sen munan päällä ilman kosteusvoidetta tai sellasta. Ollaan 14vee et voihan se siitä vielä muuttuakkin. Ollaan muutaman kerran oltu sillee tai yritetty vaan mut ei oo onnistunut kun mullakin pieni alapää. Onks tää yleistä kellään muulla???

    • Anonyymi

      Minulla jatkuvasti paljaana 60 luvun puolestavälistä .Ei mitään harmeja .Päinvastoin tullut paljon kestävemmäksi. kovana pituus 15,4 ja ympärysmitta myös 15,4.

    • Anonyymi

      Minä leikkautin esinahan pois nyt aikuisena. Olin lapsesta lähtien haaveillut paljasta kalusta josta esinahka on poistettu. On sellainen alaston olo kun terska on paljaana.

      • Anonyymi

        Minkä ikäisenä leikkautit ja miksi?


    • Anonyymi

      lisään edelliseen kommenttiin jossa kerroin leikatusta kalustani. Nautin siitä että esim. Uimahallin saunassa ihmiset näkevät kaluni tai missä nyt olenkin alastomana.

    • Anonyymi

      Pistä sepalus kiinni! Kyrpä ulkona voi jäädä hissin oven väliin...

    • Anonyymi

      Haluaisin tavata miehen joka on ympärileikattu niinkuin itsekin olen. Kiinnostaisiko?
      Mies Espoosta

    • Anonyymi

      Mun poikakaverilla on kai aika pitkä esinahka ja se on aina päällä. Se kyllä vetää sen pois niin et näkyy terska ihan paljaana kun sillä seisoo. Pitääks se esinahka olla pois päältä sitten kun panee? Me ei olla oltu enkä tajuu miten pitäis olla

      • Anonyymi

        Kyllä se esinahka liukuu pois päältä kun alkaa
        kalu työntyyn sisääsi.


    • Anonyymi

      Hei! Ku­­tsum­­me sinu­­t kä­­ymään u­­ude­­­ssa cha­tis­­­sa! Mei­tä on yl­­i miljo­­ona! 👉 http://alegroup.info/H/C1k9D9

    • Anonyymi

      YMPÄRILEIKATTU KULLI ON KAUNIS HELPPO PESTÄ RASVATA KUTEN MINULLA JA PALPUKKA AINA PALJAANA LEIKKUUTIN ESINAHAN POIS MUTTA NYT KULLI KUMIHOUSUIHIN JA KAUPPAAN.

    Ketjusta on poistettu 217 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe