Kun Sipilä saatiin pois vallasta, sokeat alkavat nähdä ja liikuntakyvöttömät tansivat, huonosta hoidosta ei enää mitää merkkejä näkyvissä, mikäli nyt mediaan on uskomista..
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c91eeb52-08bc-4e45-840b-7827f4d86616
MIKÄ RIEMUN JA ONNEN AIKA !
8
100
Vastaukset
- Anonyymi
Oookko Jeesus ? !
NAASAAREETIILÄINEN.
Kuitenkin Halosen Stalin uskontoa.- Anonyymi
Mediaa minä vain siteeraan,,,,,,,,,,,,,
- Anonyymi
Kovasti kangettiin Sipilää pois vallasta kun ei suostunut median riepoteltavaksi.
Timanttinen sotilas - Anonyymi
Sipilöinnin tehokkuus alkaa pikku hiljaan heikentyä, ja heti alkaa yhteiskuntamme tervehtyä!
Kyllä, Anne Bernerin useiden miljardien suunnitteleman kuprun Sanna Marin esti heti ensi töikseen, ja umpisurkea "taksiuudistus" on työnalla.
Hoito-ja hoivakotien kurjuus ja suoranainen nälkä ja liikuntakyvyttömien hoitamattomuus ja pesumahdollisuuksien kieltäminen on nyt ainakin jonkinlaisen valvonnan alla. Sipilän- Saarikon "Oma valvonta" näytti kyntensä, nyt on oikean valvonnan aika.
Kolminkertainen halleluja huuto Lestakyrpä-Sipilälle ja hänen käsikassaralle Annika Saarikolle.
Miksi ei tällaisen kurjuuden luoneita ja mahdollistaneita ministerejä haasteta oikeuteen., Sipilä-Saarikko ensimmäisinä.- Anonyymi
osmium1 kirjoitti:
Kyllä, Anne Bernerin useiden miljardien suunnitteleman kuprun Sanna Marin esti heti ensi töikseen, ja umpisurkea "taksiuudistus" on työnalla.
Hoito-ja hoivakotien kurjuus ja suoranainen nälkä ja liikuntakyvyttömien hoitamattomuus ja pesumahdollisuuksien kieltäminen on nyt ainakin jonkinlaisen valvonnan alla. Sipilän- Saarikon "Oma valvonta" näytti kyntensä, nyt on oikean valvonnan aika.
Kolminkertainen halleluja huuto Lestakyrpä-Sipilälle ja hänen käsikassaralle Annika Saarikolle.
Miksi ei tällaisen kurjuuden luoneita ja mahdollistaneita ministerejä haasteta oikeuteen., Sipilä-Saarikko ensimmäisinä.Komukkauskonto on syvässä Osmossa, voisiko mitenkää järjestää kansalaiskeräyksen ja lähettää hänet Venetzuelaan opimtomatkalle..
- Anonyymi
osmium1 kirjoitti:
Kyllä, Anne Bernerin useiden miljardien suunnitteleman kuprun Sanna Marin esti heti ensi töikseen, ja umpisurkea "taksiuudistus" on työnalla.
Hoito-ja hoivakotien kurjuus ja suoranainen nälkä ja liikuntakyvyttömien hoitamattomuus ja pesumahdollisuuksien kieltäminen on nyt ainakin jonkinlaisen valvonnan alla. Sipilän- Saarikon "Oma valvonta" näytti kyntensä, nyt on oikean valvonnan aika.
Kolminkertainen halleluja huuto Lestakyrpä-Sipilälle ja hänen käsikassaralle Annika Saarikolle.
Miksi ei tällaisen kurjuuden luoneita ja mahdollistaneita ministerejä haasteta oikeuteen., Sipilä-Saarikko ensimmäisinä.Täyttä asiaa Osmiumilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä asiaa Osmiumilta.
Asiaako ??? täyttä paskaahan tuo on,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453