MIKÄ RIEMUN JA ONNEN AIKA !

Anonyymi

8

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oookko Jeesus ? !
      NAASAAREETIILÄINEN.

      Kuitenkin Halosen Stalin uskontoa.

      • Anonyymi

        Mediaa minä vain siteeraan,,,,,,,,,,,,,


    • Anonyymi

      Kovasti kangettiin Sipilää pois vallasta kun ei suostunut median riepoteltavaksi.

      Timanttinen sotilas

    • Anonyymi

      Sipilöinnin tehokkuus alkaa pikku hiljaan heikentyä, ja heti alkaa yhteiskuntamme tervehtyä!

      • Kyllä, Anne Bernerin useiden miljardien suunnitteleman kuprun Sanna Marin esti heti ensi töikseen, ja umpisurkea "taksiuudistus" on työnalla.
        Hoito-ja hoivakotien kurjuus ja suoranainen nälkä ja liikuntakyvyttömien hoitamattomuus ja pesumahdollisuuksien kieltäminen on nyt ainakin jonkinlaisen valvonnan alla. Sipilän- Saarikon "Oma valvonta" näytti kyntensä, nyt on oikean valvonnan aika.
        Kolminkertainen halleluja huuto Lestakyrpä-Sipilälle ja hänen käsikassaralle Annika Saarikolle.
        Miksi ei tällaisen kurjuuden luoneita ja mahdollistaneita ministerejä haasteta oikeuteen., Sipilä-Saarikko ensimmäisinä.


      • Anonyymi
        osmium1 kirjoitti:

        Kyllä, Anne Bernerin useiden miljardien suunnitteleman kuprun Sanna Marin esti heti ensi töikseen, ja umpisurkea "taksiuudistus" on työnalla.
        Hoito-ja hoivakotien kurjuus ja suoranainen nälkä ja liikuntakyvyttömien hoitamattomuus ja pesumahdollisuuksien kieltäminen on nyt ainakin jonkinlaisen valvonnan alla. Sipilän- Saarikon "Oma valvonta" näytti kyntensä, nyt on oikean valvonnan aika.
        Kolminkertainen halleluja huuto Lestakyrpä-Sipilälle ja hänen käsikassaralle Annika Saarikolle.
        Miksi ei tällaisen kurjuuden luoneita ja mahdollistaneita ministerejä haasteta oikeuteen., Sipilä-Saarikko ensimmäisinä.

        Komukkauskonto on syvässä Osmossa, voisiko mitenkää järjestää kansalaiskeräyksen ja lähettää hänet Venetzuelaan opimtomatkalle..


      • Anonyymi
        osmium1 kirjoitti:

        Kyllä, Anne Bernerin useiden miljardien suunnitteleman kuprun Sanna Marin esti heti ensi töikseen, ja umpisurkea "taksiuudistus" on työnalla.
        Hoito-ja hoivakotien kurjuus ja suoranainen nälkä ja liikuntakyvyttömien hoitamattomuus ja pesumahdollisuuksien kieltäminen on nyt ainakin jonkinlaisen valvonnan alla. Sipilän- Saarikon "Oma valvonta" näytti kyntensä, nyt on oikean valvonnan aika.
        Kolminkertainen halleluja huuto Lestakyrpä-Sipilälle ja hänen käsikassaralle Annika Saarikolle.
        Miksi ei tällaisen kurjuuden luoneita ja mahdollistaneita ministerejä haasteta oikeuteen., Sipilä-Saarikko ensimmäisinä.

        Täyttä asiaa Osmiumilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä asiaa Osmiumilta.

        Asiaako ??? täyttä paskaahan tuo on,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe