Terhi 4110 ja verde

Anonyymi

Ovat kyllä yksi harmin pesä, -2006 kastunut perästä . tyhjennyksen luota. ei takuuta ja ei voi korjata. kyseinen laite on jotain maksanut. tiedän 2 verdeä sama vika. näitä myynnissä paljonkin , Onkohan ne susia kaikki. Hieno on . mutta suunnittelu virhe. pilaa koko paskan.

5

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      joo minullakin oli joskus terhi415r..painoi varmaan tonnin kun oli niin vettynyt..ei jaksanu nousta liukuun enää 20hp moottorilla ,mutta hyvä sillä oli uistella kun oli painon takia jämäkkä eikä kallistellut...onneksi löytyi ostaja

    • Anonyymi

      Terhi ei ole vene eikä Opel auto.
      Terhi imee vettä kuin sieni, mutta sienen saa sentään kuivaksi, Terhiä ei millään. Terhi ei kelpaa edes juhannuskokkoon, se ei pala. Terhin myynti ja valmistus pitäisi määritellä rikokseksi.
      Älä koskaan osta Terhiä!

    • Anonyymi

      no en taatusti enää, mulle riitti

    • Anonyymi

      Kävin katsomassa Terhin nettisivua ja siellä oli seuraava maininta: ”väli täytetään vettä hylkivällä polyuretaanivaahdolla, joka toimii rakenteen vahvistajana ja kellukkeena.”
      Minäkin olen näitä uretaanitäytteitä tavannut, mutta eri merkin veneessä.
      Kyseessä oli 70- luvun lasikuituvene, jossa kolme säiliötä oli täytetty vaahdolla.
      Vaikka kaikki säiliöt olivat päällisinpuolin ehjiä, niin lähes neljänkymmenen vuoden rantaelämä, joka tarkoittaa että venettä ei juurikaan oltu käännetty alassuin, vaan se oli ympäri vuoden vesilastissa.
      Veneen omistaja antoi tehtäväksi toimittaa se kierrätykseen.
      Koska se oli päältäpäin siistinnäköinen, päätin kokeilla saisiko siitä vielä toimivan veneen.
      Minun täytyi tyhjentää ne säiliöt ennen kuljetusta, koska se painoi sen verran paljon, että en saanut sitä yksin perävaunuun.
      Ajoin rälläkällä säiliöihin isot aukot, joista sahalla ja kirveellä veistelin ne vettyneet vaahdot ulos.
      Sitä tavaraa kertyi 6 isoa jätesäkillistä. Sen jälkeen sain paatin kärryn päälle.
      Otin n. tiilen kokoisen palan sitä vettynyttä vaahtoa mukaan ja seurasin vuosien mittaan kuinka se kuivui.
      Sen kuivumisnopeus oli n. 1mm vuodessa pinnasta. Muutaman vuoden kuluttua heitin sen roskiin, enkä juurikaan huomannut painon vähenemistä.
      Ainakaan tuo vaahto ei ollut vettä hylkivää, vaan paremminkin vettäpitävää ;)
      Reiska2K

    • Anonyymi

      uretaanin käyttö pitäisi lailla kieltää veneissä,miksi ei laiteta esim finfoamia tai vastaavaa joka pysyy kuivana myös talon rakennuksessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe