W10 saa uuden ulkoasun

Anonyymi

Kuutiot saa lähteä

Olipa hyvä uutinen!

17

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Joku linuksiko windows 10 tuli?


      • Anonyymi

        Totta tosiaan jotain Linuxmaista tuossa on.


      • Anonyymi

        Voi hyvä jumala, miten pahan näköinen, haalea kuin haavanlehti, pelkistetyt kuvakkeet, väärän kielinen, ei ole enää mikään viihde ympäristö, ilmankos täällä kiroillaan Windowsin köyhyyttä, ei tuota voi kukaan kokonaista vuorokautta katella ilman että ei jostakin ala purnaamaan, hui ihan puistattaa.


      • Anonyymi

        No eipä tuota starttivalikkoa tule kovin usein aukaistua niin ihan sama onko siellä niitä "kuutioita" vai tuollaisia harakanpaskoja.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä....!!! Kuutioista saa tarvittavan infosmaation nykyiselläänkin ja jos jotakin aivokääpiötä ottaa suuret kuvakkeet päähän niin voihan niitä pienentää postimerkin kokoiseksi.

        Pienillä kikkailuilla yritetään hakea jotain uutta ja vielä ei ole varmaa tuleeko uudistus käyttöön tuollaisemaan vai kehitelläänkö asiaa.

        Kaikki käyttöjärjestelmät uusiutuvat sehän on selvää, nykymaailmassa mikään ei pysy vuosikummeniä just samanlaisena ja sellaisina että ne miellyttävät kaikkia.


      • Anonyymi

        Voisi jopa harkita w10 ottamista käyttöön jos ne kuutiot saa kyytiä.


    • Anonyymi

      hyvä, että saatiin ne vitunkuutiot helvettiin.

      • Anonyymi

        Vedä sinä vittus päähän ja jätä kommentoimatta jos sulla sattuu huonopäivä olemaan.
        No voihan se olla sun normali olotila silloin sun kannattaa juoda vaikka piimää.


    • Anonyymi

      Niin kun mikä uudistus samaa typerää roinaahan siellä näky edelleen

      • Anonyymi

        Jos olet noin kyllästynyt elämääsi niin sun kannattaa hankkia laatikollinen Legoja ja/tai Barbie-nukke ja kehitellä niistä erilaisia variaatioita.
        https://barbie.mattel.com/shop


    • Anonyymi

      En ole oikein ymmärtänyt miksi neliöt valittiin kuvakkeiksi.
      Esteettisyys kaukana. Kuin betonilähiöt seitkytluvulla.

      Ehkä siinä on ollut joku tekninen juttu takana??

      • Ei vaan muuttuva muoti.

        Microsoft on vaihtanut ulkoasutyyliä vastaamaan sen hetkistä muotia noin 6v välein. Aika tavallisesti vielä kokeilevat sitä ensiksi jossain muualla kuten MS Officessa ennen kuin päivittävät Windowsia.

        6v kuluttua tulee siis joku Windows 10 2503 missä ulkoasu on vuoden 2025 mukainen.

        Periaatteessa ei pitäisi liikaa keskittyä johonkin ulkoasujuttuun vaan siihen, että mikä rajapintaversio on käytössä. Selainta käytettäessä ei niin väliksi kun on standardi. Loppukäyttäjälle kuitenkin juurikin se ulkoasu voi antaa tuntomerkkiä, että onko ohjelma ajanmukainen.


    • Anonyymi

      Tarvittavat pallukat ovat työpöydällä tai niiden ainakin pitäisi olla. Mihin hittoon tuota vasemmasta alakulmasta aukeavaa näkymää tarvitaan?

      • Anonyymi

        Ei mihinkään, eiköhän moinen käynistin ole muinaisjäänne!


      • Anonyymi

        Se on oikein käytännöllinen Start Menu, ja täsmälleen oikeassa paikassa.


    • Anonyymi

      Ei tuo pahalta näytä. Näyttäisi olevan vakiokokoiset kuvakkeet valikossa (alun perinhän siellä saattoi olla hyvinkin vaihtelevan kokoisia neliöitä sikin sokin), mikä tekee näkymästä selkeämmän. Eikä kaikkea kannata tunkea työpöydälle tai saattaa tulla turhan paljon tungosta. Olen esimerkiksi huomannut, että töissä monet tallentavat kaikki asiakirjat ja työtiedostotkin työpöydälle, joka on sitten tupaten täynnä kuvakkeita ja oikean kuvakkeen löytäminen ei ole aivan helppoa.

      Mielestäni parempi vaihtoehto on pitää vain tärkeimpien ohjelmien kuvakkeet työpöydällä, jotta ne saa nopeasti avattua. Asetukset ja uloskirjautuminen/uudelleenkäynnistys/sammuttaminen voivat hyvin olla käynnistysvalikossa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe