Corvette on pilalla, uusi keskimoottori Corvette 2020 ei kiinnosta

Anonyymi

Ainut hyvä asia on, että Corvette 2020 on aina automaattivaihteinen.

4

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Köyhän miehen ferrarihan tuo on.

      20% ferrarin hinnasta saat 90% ferrarin suorituskyvystä.
      Mielestäni ei huono, jos tuollaista kaipaa. Itse ajan ennemmin kyllä farmarilla.

      • Anonyymi

        Taitaa mennä ohikin monesta triplasti kalliimmasta Ferrarista. Harvat aivan huiput Ferkut voittavat perus-Veten radalla ja kunhan tuosta tehdään rataversioita, niin voi olla, ettei yksikään Ferkku mene ohi.


    • Anonyymi

      Mitähän hyvää vaihtoehtojen vähentämisessä vaihteiston osalta on?

      Rikkoohan uusi Vette perinteitä, mutta toisaalta on uskollinen sille Veten olennaisimmalle idealle: koko kansan urheiluauto, eli huippusuorituskykyä edullisesti.
      Etumoottorisia Vettejä on tehty jo kohta 70 vuotta, luulisi sieltä löytyvän jokaiselle haluamansa. Keskimoottori on tervetullutta vaihtelua ja parantaa suorituskykyä selvästi ja tekee autosta erikoisemman ja siten halutumman. Vette on aina ollut kaksipaikkainen, joten tilaakaan tässä ei hävitä.

      Uusi Vette on 2000-luvun merkittävin urheiluauto ainakin mitä tulee edullisempiin polttomoottorisportteihin. Keräilyarvokin tulee olemaan hyvä.

    • Anonyymi

      Jonnekin 90-luvulle asti Corvetet olivat niin tyylikkäitä että sellaisen voisi ottaa vaikka vain olohuoneeseen katseltavaksi jos mahtuisi. Näissä uudemmissa ei ole ollut niin kaikista muista autoista erottuvaa muotokieltä vaikka ne varmasti suorituskyvyn kannalta ovatkin huippua etenkin hintaansa nähden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3260
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2666
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe