Miestoimittajan käsittämätön itseinho!?

Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-10883357

YLE:n eräs miespäälliikkö Valkama ihan valittelee, kuinka naisia muka sorretaan mediassa!?

Vaikka YLE:lle valittiin feministitoimittaja ylimmäksi johtajaksi. YLE on myös täynnä kaikenlaisia naispäälliköitä. Lisäksi Journalistiliiton 18:sta hallituksen jäsenestä peräti 17 on naisia!

Mistä tuollaisa valkamia nykyään pulpahtelee esiin???

4

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tuollaiset puheet kertovat vain sen,kuinka ahdingossa miehet ovat nykyisessä feministisessä valtamediassamme.

      "Jos et pysty voittamaan vihollista, niin liity siihen", kuuluu vanha kiinalaisstrategin ohje. Jostain sellaisesta psykologiasta täytyy olla kyse.

    • Minulle on ydentekevää onko feministi nainen vai mies, nuori van varttuneenpi.

      Asiasisältö on kiinnostavampi asia.
      Feminismiin liittyy huomattavan paljon valheita joita itsepintaisesti toistellaan.
      Feminismi tuntuu toimivan kuin uskonto.

      Asiasisältö oli niin surkealla tasolla Miisa Nuorgamista tehdyssä Noora Vaarala/HS:n jutussa, että en lukenut sitä lainkaan.

      Juttu alkoi:

      "Ei ole helppoa olla nainen videopelien maailmassa. Varsinkaan jos on äänekäs saamelainen feministi, kuten Miisa Nuorgam. Eniten palautetta hän saa kulmakarvoista."

      Siis WHAT!

      Kuvassa oleva nuori nainen on ihan nätti, eikä hänen kulmakarvoissaan ole mitään kummallista.
      Tai no vähän ne ovat eri lailla kulmallaan kuin tavallisesti.

      Ja tämäkö on se mistä hän saa eniten palautetta?

      Säälittävää.

      • Anonyymi

        Niinpä. Miestoimittajankin piti alkaa uhriuttamaan naisia ja feministejä. Ja todella naurettavalla tavalla! Eiköhän naisten ulkomuotoa eniten kritisoi muut naiset?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Miestoimittajankin piti alkaa uhriuttamaan naisia ja feministejä. Ja todella naurettavalla tavalla! Eiköhän naisten ulkomuotoa eniten kritisoi muut naiset?

        Naisen ulkomuotoa kommentoivat varmasti kaikki.
        Myös nainen itse itseään.

        Sen sijaan naisten into tälläytyä riippuu paikkakunnan sinkkunaistiheydestä.

        Kaupungeissa ja kasvukeskuksissa asuu usein enemmän naisia kuin miehiä.
        Kuten vaikkapa Helsinki.
        Naiset alkavat tällöin käyttäytymään kanamaisemmin ja tälläävät naamaansa vaikka mitä kimalletta jos vain ajattelevat saavansa sillä tavalla enemmän huomiota.
        Syrjäkylillä ja erityisesti itä- ja pohjois-suomessa tilanne on päinvastainen.
        Siellä naisia on vähemmän ja miehet kilpailevat naisista.
        Tällöin naisten ei tarvitse panostaa ulkonäköönsä.

        Ja tämän kyllä huomaa.

        Naiset siis kilpailevat keskenään.
        Erityisesti yliopistokaupungeissa näin tuntuu olevan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe