Peimarin seudulla mustikkaa

Anonyymi

Kunnallislehti kertoi, että mustikkaa on tänä vuonna täällä jopa peremmin kuin muualla. Jokaiselle siis marjoja riittää eikä niistä tarvitse tapella ja vuodattaa krokotiilinkyyneleitä.

7

281

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ei itse jostain syystä metsään pääse tai ei noukkimaan kykene, mustikoita voi myös ostaa valmiiksi poimittuina marjatiloilta. Kilo mustikoita maksaa kympin korvilla.

• Anonyymi

Luulempa, että nuo ammattipoimijat keräävät marjat jopa hirvenpaskankin kohdalta. Itse en paskaisia marjoja syö.-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulempa, että nuo ammattipoimijat keräävät marjat jopa hirvenpaskankin kohdalta. Itse en paskaisia marjoja syö.-

No eihän niillä ole käsienpesumahollisuutta metässä jos hätä yllättää.Mutta keittämällä pöpöt kuolee,sitä suositellaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän niillä ole käsienpesumahollisuutta metässä jos hätä yllättää.Mutta keittämällä pöpöt kuolee,sitä suositellaankin.

Keitetty, hillottu marja ei vastaa tuoretta käsinpoimittua. Sokeriakin vaatii painonsa verran.
        Pakkasessa marja säilyy parhaiten.

Minä olen ilman marjoja, jos en niitä itse kerätyksi saa; lue: ehdi keräämään ennen häpeilemätöntä poimija-armeijaa.

Mustikat saa tältä vuodelta unohtaa. Puolukoita ei näiltä main ole luvassa.

• Anonyymi

Turha enää metsään marjaan lähteä. Pakulasteittain pyörinyt pomija-armeijoita ihan lähimetsissä jo viikkoja. Raakakin kelpaa. Metsä tyhjenee hetkessä saaviin haravointitekniikalla. Jälkeen jää kaikenlaista roskaa.

• Anonyymi

Kannattaa ilmoittaa roskastamisesta poimijoiden pomolle.Kyllä ne tulee siivoomaan,jos tiedät mistä ovat.

• Anonyymi

Niinpä, kävin mustikkametsiä katsastamassa. Kaikki mättäät on jo pöllytetty ja varsia revitty juurineen. Neljä tuntia meni, että viitisen litraa sai vielä kokoon raapimalla toisten jämiä. Mustikat ovat nyt helteiden jälkeen melkoisen ryppyisiä ja nahistuneita. Hyvä, jos edes irti enää lähtivät varsista. Enää ei metsään kannata mennä ennen kuin puolukat kypsyvät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe