Kunnallislehti kertoi, että mustikkaa on tänä vuonna täällä jopa peremmin kuin muualla. Jokaiselle siis marjoja riittää eikä niistä tarvitse tapella ja vuodattaa krokotiilinkyyneleitä.
Peimarin seudulla mustikkaa
7
121
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei itse jostain syystä metsään pääse tai ei noukkimaan kykene, mustikoita voi myös ostaa valmiiksi poimittuina marjatiloilta. Kilo mustikoita maksaa kympin korvilla.
- Anonyymi
Luulempa, että nuo ammattipoimijat keräävät marjat jopa hirvenpaskankin kohdalta. Itse en paskaisia marjoja syö.-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulempa, että nuo ammattipoimijat keräävät marjat jopa hirvenpaskankin kohdalta. Itse en paskaisia marjoja syö.-
No eihän niillä ole käsienpesumahollisuutta metässä jos hätä yllättää.Mutta keittämällä pöpöt kuolee,sitä suositellaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän niillä ole käsienpesumahollisuutta metässä jos hätä yllättää.Mutta keittämällä pöpöt kuolee,sitä suositellaankin.
Keitetty, hillottu marja ei vastaa tuoretta käsinpoimittua. Sokeriakin vaatii painonsa verran.
Pakkasessa marja säilyy parhaiten.
Minä olen ilman marjoja, jos en niitä itse kerätyksi saa; lue: ehdi keräämään ennen häpeilemätöntä poimija-armeijaa.
Mustikat saa tältä vuodelta unohtaa. Puolukoita ei näiltä main ole luvassa.
- Anonyymi
Turha enää metsään marjaan lähteä. Pakulasteittain pyörinyt pomija-armeijoita ihan lähimetsissä jo viikkoja. Raakakin kelpaa. Metsä tyhjenee hetkessä saaviin haravointitekniikalla. Jälkeen jää kaikenlaista roskaa.
- Anonyymi
Kannattaa ilmoittaa roskastamisesta poimijoiden pomolle.Kyllä ne tulee siivoomaan,jos tiedät mistä ovat.
- Anonyymi
Niinpä, kävin mustikkametsiä katsastamassa. Kaikki mättäät on jo pöllytetty ja varsia revitty juurineen. Neljä tuntia meni, että viitisen litraa sai vielä kokoon raapimalla toisten jämiä. Mustikat ovat nyt helteiden jälkeen melkoisen ryppyisiä ja nahistuneita. Hyvä, jos edes irti enää lähtivät varsista. Enää ei metsään kannata mennä ennen kuin puolukat kypsyvät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882