Kunnallislehti kertoi, että mustikkaa on tänä vuonna täällä jopa peremmin kuin muualla. Jokaiselle siis marjoja riittää eikä niistä tarvitse tapella ja vuodattaa krokotiilinkyyneleitä.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Jos ei itse jostain syystä metsään pääse tai ei noukkimaan kykene, mustikoita voi myös ostaa valmiiksi poimittuina marjatiloilta. Kilo mustikoita maksaa kympin korvilla.
- Anonyymi
Luulempa, että nuo ammattipoimijat keräävät marjat jopa hirvenpaskankin kohdalta. Itse en paskaisia marjoja syö.-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulempa, että nuo ammattipoimijat keräävät marjat jopa hirvenpaskankin kohdalta. Itse en paskaisia marjoja syö.-
No eihän niillä ole käsienpesumahollisuutta metässä jos hätä yllättää.Mutta keittämällä pöpöt kuolee,sitä suositellaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän niillä ole käsienpesumahollisuutta metässä jos hätä yllättää.Mutta keittämällä pöpöt kuolee,sitä suositellaankin.
Keitetty, hillottu marja ei vastaa tuoretta käsinpoimittua. Sokeriakin vaatii painonsa verran.
Pakkasessa marja säilyy parhaiten.
Minä olen ilman marjoja, jos en niitä itse kerätyksi saa; lue: ehdi keräämään ennen häpeilemätöntä poimija-armeijaa.
Mustikat saa tältä vuodelta unohtaa. Puolukoita ei näiltä main ole luvassa.
- Anonyymi
Turha enää metsään marjaan lähteä. Pakulasteittain pyörinyt pomija-armeijoita ihan lähimetsissä jo viikkoja. Raakakin kelpaa. Metsä tyhjenee hetkessä saaviin haravointitekniikalla. Jälkeen jää kaikenlaista roskaa.
- Anonyymi
Kannattaa ilmoittaa roskastamisesta poimijoiden pomolle.Kyllä ne tulee siivoomaan,jos tiedät mistä ovat.
- Anonyymi
Niinpä, kävin mustikkametsiä katsastamassa. Kaikki mättäät on jo pöllytetty ja varsia revitty juurineen. Neljä tuntia meni, että viitisen litraa sai vielä kokoon raapimalla toisten jämiä. Mustikat ovat nyt helteiden jälkeen melkoisen ryppyisiä ja nahistuneita. Hyvä, jos edes irti enää lähtivät varsista. Enää ei metsään kannata mennä ennen kuin puolukat kypsyvät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656