Olisi kiva kuulla koiranomistajilta millaisia päivärytmejä teillä on arkisin ja viikonloppuisin?
Päivärytminne?
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Arkisin hereille ennen viittä, kahvit ajastimella tippumaan ja sitten noin tunnin lenkki koiran kanssa. Aamupala vasta lenkin jälkeen.
Töiden jälkeen pikkulenkki noin 1/2 tuntia ja sitten illalla kunnon lenkki, reilu tunti.
Raksuja on aina tarjolla... onneksi tämä rotu syö vain sen mitä tarvitsee.
Viikonloppuna Aamulenkki hieman myöhemmin, muuten sama rytmi.Ennen kuin olin eläkkeellä, koirani pääsivät ulos 3 kertaa päivässä. Aamulla, iltapäivällä heti töistä tultua sekä illalla. Viikonloput olivat ulkona mökillä aina koko päivän jos halusivat.
Nyt on enää sellainen pieni karvakasa jonka vien aamulla ulos non 7 jälkeen. Joskus saan odottaa että herää, itse kun herään aikaisin. Aamulla se saa myös pienen aamupalan ja seuraavaksi mennään kunnolla ulos puoli kymmenen maissa.
Varsinaisen ruokansa se syö iltapäivälenkin jälkeen noin 15 aikaan. Iltalenkki aika aikasin eli noin puoli seitsemän, pieni iltapala ja sitten tekee mitä huvittaa.
Itse menen aikaisin sängyn päälle lukemaan ja koira tulee mieheni paikalla, näillä helteillä se menee sängyn alle jossa se nyt on nukkunutkin.
Koira on aina siellä missä minäkin. Päivällä se tosin riekkuu lelujensa kanssa mutta nyt on helteet vienyt mehut siitäkin.
Pieni kiltti koira.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712931
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472210Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752110Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2541740- 711485
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi3061422- 781357
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää391234Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251135- 761052