Työkaveriin ihastuminen?

Anonyymi

Mistä merkeistä voisi päätellä onko työkaveri mahdollisesti kiinnostunut minusta? Ainakin tässä tapauksessa minusta tuntuu että kyseinen henkilö käyttäytyy jotenkin eritavalla minun kanssani kuin muiden. Ei ole yhtä luonteva ja sujuva. Mene ja tiedä. Kertoisiko tuo jostakin kiinnostuksesta?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä voi kertoa.
      Yleensä siinä menee hieman hämilleen itsekukin taitavakin sanailija jos toisen sukupuolen edustaja kiinnostaa.

      Toinen mahdollisuus on että hän on aistinut että sinä olet kiinnostunut eikä oikein tiedä mitä tehdä koska itse ei ole?

      Kannattaa miettiä kyseleekö hän sinusta mitään esimerkiksi henkilökohtaisia asioita, kertooko itsestään (kysytkö sinä häneltä mitään mihin vastaisi jne.?), viettääkö hän aina aikaa kanssasi vai onko hänellä kiire pois?

      Työympäristö on hankala tutustua johonkin josta on kiinnostunut joten ihmisestä joka muuten on sosiaalinen ja aktiivinen voi yhtäkkiä varoa sanomisiaan tai ei oikein tiedä miten olisi tilanteessa kun kiinnostava ihminen on läsnä.

    • Anonyymi

      Inhoaa sinua, koska välttelee.

      • Anonyymi

        No, yleensä sitä kyllä välttelee ihmisiä joita ei tunne "omakseen". Ei se välttämättä inhoa ole vaan yksinkertaista neutraalia välinpitämättömyyttä.


      • Anonyymi

        Eihän aloittaja välttelystä kirjoittanut lainkaan. Päinvastoin. Se luetun ymmärtäminen.


      • Anonyymi

        Miten tuntematonta voi inhota. Tämä on asia mitä en ikinä ole ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuntematonta voi inhota. Tämä on asia mitä en ikinä ole ymmärtänyt.

        Ei kai se ihan tuntematon ole jos on työkaveri.
        Jotkut nyt voi inhottaa ensi näkemältä tai pinnalliseltakin tutustumiselta vaikka ei sitä erityisesti esille toisi, työpaikalla kun ollaan.


    • Anonyymi

      Todennäköisesti kertoo. Ihastunut mies ainakin menee hämilleen ihastuksen edessä. En tiedä kumpaa sukupuolta itse sitten olet, mutta sanoisin, että on ihastunut.

    • Anonyymi

      Itse olin ihastuksen seurassa ihan törppö. Välillä pystyin heittää läppää, välillä olin ihan ku seipään niellyt kun tuli lähelle ja olin korostetun välttelevä. Nyt ei enää nähdä ja on häntä kyllä vähän ikävä.

      • Anonyymi

        Lopettiko hän työt siellä, vai itsekö lähdit?


      • Anonyymi

        Minä lopetin.


      • Anonyymi

        Oliko kyseessä k- kauppa vantaalla?


      • Anonyymi

        Ei osunut nyt kohdilleen..


    • Anonyymi

      Olen ihastunut mutta hän ei ole minusta. On niin ihana mies että.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät ettei ole?


    • Anonyymi

      Kai sen ihastumisen näkee päälle päin, mitäs tuosta kyselee.
      Henkilökohtaisesti en sekoittaisi työtä ja vapaa-aikaa keskenään enkä kuvittelisi, että jokainen joka vähän katsoo toiseen päin tai hymyilee niin on ihastunut.

    • Anonyymi

      En kyllä ikinä olisi työpaikalla kenenkään kanssa. Työ ja parisuhde erikseen.

    • Anonyymi

      Multa sen verran kokemusta että nähtiin arkisin pienen hetken töissä, eri työpaikoissa ja nyt miettinyt et mahtoko lopettaa työt tms. kun ei näkynyt. Harmittaa niin perkeleesti että tyydyin vain ihastelemaan vaikka olisin halunnut pyytää ulos.
      Jos vielä näkee niin en enää missaa tilaisuutta

      Jotain niin pirun viehättävää hänessä on että aloin mennä sanattomaksi enkä tiennyt mitä tehdä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      190
      1833
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1827
    Aihe