Fantasia anopista

Anonyymi

Ja todellakin vaan fantasia, mutta täytyy tunnustaa, että himottaa ajatus siitä mitä olis antaa anopille kunnon kyydit. 
Katsellessani joskus kyläillessämme hänen touhuiluaan esim. kahvipöytää kattaessaan, olen kuvitellut miltä hän näyttäisi peppu pystyssä paljaana nojautuen pöytää vasten. 
Olen kyllä runkkaillut kerran jos toisenkin ajatellen häntä, kuvitellen miten lauetessani täytän anopin kuumasti sykkien. Kuvitellut miten hän voihkii kun otan kauniisti harmaantuneet hiukset hellään otteeseen ja nain häntä voimakkaasti.
Ei ole helppoa sekään kun on naitavan näköinen anoppi ja itsellä halukas kulli. En tiedä välittyykö ajatusteni energia anopille asti, mutta kyllä hän persettään mukavasti esittelee kun hääräilee. Tietäisipä vaan mitä vävy miettii ...

15

1373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin aikoinaan fantasioin anopista, anoppi oli kerran kesällä uikkarit päällä mansikkapellolla peppu pystyssä minuun päin, siitä se alkoi kun näin kuinka uikkarit oli kireät ja pillun muodot näkyi selvästi.
      Kerran puin salaa anopin hameen päälle ja runkkasin kalua hameeseen.
      Saunasta tullessani kerran annoin tuolilla istuessani pyyhkeen siirtyä reidelläni hieman sivuun ja näin kuinka anoppini tuijotti puolikovaa kaluani ja paras kerta oli kun hieman juhlinnan jälkeen anoppini oli sängyssä menossa nukkumaan kävin häntä halaamassa ja puristin molemmilla käsillä on hänen rintoja.

      • Anonyymi

        Itsellänikin on yksi muisto liittyen anopin vaatteisiin.
        Kerran jo vuosia sitten ollessamme kyläilemässä anoppilassa menin jossain vaiheessa vessaan. Huomasin lattialla vaatekasan minkä tunnistin anopin vaatteiksi. Oli varmaan illalla saunaan mennessään riisunut siinä jä vaatteet oli jääneet kotoisasti siihen. Vähän arastellen siirsin vaatteita ja anopin parfyymin tuoksu tuntui vaimeasti ilmassa.
        Näin vaatteissa hänen rintaliivit ja yhtään sen pidemmälle ajattelematta, kävin istumaan pöntölle, painoin rintaliivit kasvojani vasten ja otin kuuman kullin käteeni. Hetken päästä uskaltauduin ottamaan kasasta anopin pikkarit ja siitähän se kunnon runkkaus alkoikin. Nuuhkin anopin pikkareita ja vedin käteen minkä kerkesin. Tunsin anopin pillun tuoksun sieraimissani ja kuvittelin miten naisin häneltä tajun pois. En tiedä olenko koskaan runkatessa lauennut niin kiimaisella voimalla kun silloin. Niin syntisen kiellettyä ja ihanaa.
        Jälkeenpäin olen miettinyt miten upeeta olisi ollut laueta niille päikkäreille, mutta en siinä kiimassa hoksannut. Ehkä hyvä niin. Ihan tarpeeksi kiihottavaa oli sykkiä kulli tyhjäksi anopin pikkarit kasvoja vasten.
        Lopuksi asettelin anopin vaatteet siististi samaan kohtaan missä olivat olleetkin ja palasin seurustelemaan. Olo helpottuneena ja paineet hävinneenä katselin anoppia ja kiitin häntä ajatuksissani. Paras runkkuhetki ikinä.


      • Anonyymi

        Kiitos hyvästä neuvosta, täytyypä ehkä kokeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellänikin on yksi muisto liittyen anopin vaatteisiin.
        Kerran jo vuosia sitten ollessamme kyläilemässä anoppilassa menin jossain vaiheessa vessaan. Huomasin lattialla vaatekasan minkä tunnistin anopin vaatteiksi. Oli varmaan illalla saunaan mennessään riisunut siinä jä vaatteet oli jääneet kotoisasti siihen. Vähän arastellen siirsin vaatteita ja anopin parfyymin tuoksu tuntui vaimeasti ilmassa.
        Näin vaatteissa hänen rintaliivit ja yhtään sen pidemmälle ajattelematta, kävin istumaan pöntölle, painoin rintaliivit kasvojani vasten ja otin kuuman kullin käteeni. Hetken päästä uskaltauduin ottamaan kasasta anopin pikkarit ja siitähän se kunnon runkkaus alkoikin. Nuuhkin anopin pikkareita ja vedin käteen minkä kerkesin. Tunsin anopin pillun tuoksun sieraimissani ja kuvittelin miten naisin häneltä tajun pois. En tiedä olenko koskaan runkatessa lauennut niin kiimaisella voimalla kun silloin. Niin syntisen kiellettyä ja ihanaa.
        Jälkeenpäin olen miettinyt miten upeeta olisi ollut laueta niille päikkäreille, mutta en siinä kiimassa hoksannut. Ehkä hyvä niin. Ihan tarpeeksi kiihottavaa oli sykkiä kulli tyhjäksi anopin pikkarit kasvoja vasten.
        Lopuksi asettelin anopin vaatteet siististi samaan kohtaan missä olivat olleetkin ja palasin seurustelemaan. Olo helpottuneena ja paineet hävinneenä katselin anoppia ja kiitin häntä ajatuksissani. Paras runkkuhetki ikinä.

        Jättäisipä anoppi pikkuhousunsa ja rintaliivinsä vessaan näkyville joskus. Tekisi niin mieli nuuhkia anopin pikkareiden pillun tuoksua ja parfyymiä rintaliiveistä. Vielä kun kehtaisi laueta pikkuhousuille ja jättää nätisti esille anoppia varten.
        Mitenköhän reagoisi, pitäisikö vävyn touhut omana tietonaan vai koituisiko iso hässäkkä asian tiimoilta. Parempi olisi jättää pikkareiden sotkeminen pois, mutta ajatuksena järjettömän kiihottava.
        Muistan joskus vuosia sitten kun anoppilassa vessaan mennessäni näin pikkarit pyykkikorin päällä, mutta arkuuksissani en uskaltanut niihin kajota. Katselin vaan ja näky oli todella kiihottava. Seuraavan kerran en ujostele vaan nuuhkin minkä ehdin ja kaivan kullini esiin. Oli tilanne mikä hyvänsä niin runkut otan ja hieron kulliani niihin.
        Anoppia olisi kyllä mahtava naida, mielelläni laskisin kuumat lastit häneen. On kyllä mahtava nainen.


    • Anonyymi

      Olisiko aihetta ottaa selvää siitä tykkäisikö anoppi sun ajatuksistasi ... ;)

      • Anonyymi

        Mitenköhän sen selvittäisi? Ehdottomasti tekisi mieli tietää, mutta eihän sellaista voi suoraan kysyä.
        Spermoista pikkuhousuilla ei jäisi kauheesti arvailuja mitä vävyn tekee mieli, mutta onhan se hieman raju tapa ilmaista ajatuksia. ;D
        Anoppi jos antaisi vähän vinkkiä niin rohkaistuisin kyllä. ;)


    • Anonyymi

      Voisit käyttää anonyymia vierasta kyselemään sitä anopiltasi

      • Anonyymi

        En tiedä kannattaisiko siihen jotain kolmatta asiasta tietävää ihmistä sekoittaa. Tuon pitäisi pysyä joko vain minun mielikuvituksessa tai vain anopin ja minun tietona.
        Kiitos kuitenkin ideasta, ehkä en vaan oikein hoksannut miten voisin anonyymiä henkilöä tähän avuksi pyytää. :)
        Voisin tietysti "vahingossa" lähettää anopille jonkun kivan viestin, ei mitään suoraa puhetta, mutta jotain mistä saatais sopivasti pieni viestittely käyntiin. Ehkä jotain vähän tuhmaa mikä saisi anopin punastumaan. ;) Voisin pahoitella sen tulleen hänelle, mutta jatkaa siitä tunnusteluja hänen ajatuksistaan. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kannattaisiko siihen jotain kolmatta asiasta tietävää ihmistä sekoittaa. Tuon pitäisi pysyä joko vain minun mielikuvituksessa tai vain anopin ja minun tietona.
        Kiitos kuitenkin ideasta, ehkä en vaan oikein hoksannut miten voisin anonyymiä henkilöä tähän avuksi pyytää. :)
        Voisin tietysti "vahingossa" lähettää anopille jonkun kivan viestin, ei mitään suoraa puhetta, mutta jotain mistä saatais sopivasti pieni viestittely käyntiin. Ehkä jotain vähän tuhmaa mikä saisi anopin punastumaan. ;) Voisin pahoitella sen tulleen hänelle, mutta jatkaa siitä tunnusteluja hänen ajatuksistaan. ;)

        Minä nyt tiedän tän sun tarinan, voisin yrittää keskustella anoppisi kanssa anonyymina ja sinua heti paljastamatta, tule jutteleen Amorin kanssa chattiin iltapäivällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nyt tiedän tän sun tarinan, voisin yrittää keskustella anoppisi kanssa anonyymina ja sinua heti paljastamatta, tule jutteleen Amorin kanssa chattiin iltapäivällä

        Kiitos avusta, mutta en taida tässä vaiheessa lähteä anopilta mitään sen kummemmin kyselemään. Koitan ehkä tehdä itse tutkimustyötä ja katsella miten anoppi vastaa signaaleihin, jos vastaa mitenkään. :)
        Hienointa olisi saada olla hetki kahdestaan ja ihan varovasti kohteliaisuuksien kautta vähän flirttailla. Kehaista kuinka mahtavaa on kun on noin hyvä anoppi, halata häntä lämpimästi ja ehkä hän tuntisi pullistuneen etumuksen häntä vasten. Ainakin tietäisi miten hyvältä halaus minusta tuntuu ja jättäisi anopille jotain mietittävää. ;)


    • Anonyymi

      Anoppini on hieroja, heinäkuussa alkoi kesäloma ja lähdin yksin anoppini luo auttamaan häntä maalaustöissä, tyttöystäväni jäi vielä viikoksi töihin ennen omaa lomaa.
      Olin aina fantasioinut että saisin olla anoppini kanssa kahden kesken.
      Maalaustyöt eteni hyvin pilvipoudalla ja parin päivän jälkeen valitteli että on selkä aika jumissa tikkailla kiipeilystä, anoppi halusi hieroa selkääni, siinä vaiheessa jo tunsin kuinka kaluni värähti shortseissani.
      Menimme sisälle ja huoneeseen jossa oli anopilla hierontapöytä, anoppini oli ottamassa hyllystä öljyä, nopeasti riisuin paitani sekä anoppiin päin ja pudotin shortsit lattialle, kaluni ponnahti tanaan, menin kiireesti vatsalleni, anoppini tuli vierelleni ja tokaisin että " on niin kuuma että riisiin kaikki pois, kurkkuani kuivasi ..anoppi sanoi että " olen minä nähnyt alastomia miehiä ennenkin" ja läimäytti pakaroilleni, tämä kiihotti minua vielä enemmän ja tunsin kuinka reisieni välissä oleva kalu paisui entistä kovemmaksi, anoppi aloitti hieronnan ja yllätyksenä hän hieroi sokkelin eniten pakaroitani ja jutteli jotain välillä ja kuulin kuinka anopin ääni oli hieman outo, tiesin että hän näki kovan kaluni reisieni välissä, kiihotti aivan tajuttomasti kun anoppini levitti hieman jalkoja ja hieroi reisieni sisäpintoja ja tunsin kuinka sormet kosketti "vahingossa" kovaa kaluani..aah..hieronta päättyi ja teki mieli kääntyä selälleen ja antaa anopin nähdä kova kiimani hetken kuitenkin maksimin vatsalleni ja kiittelin, nousin istumaan hierontapöydän reunalle kalu vielä kovana reisieni välissä puristettuna, anoppi asetteli öljypullon hyllyyn ja pesi kätensä mutta ei uskaltanut enää katsoa, tämä oli kyllä todella kiihottava kokemus ja jälkeen päin olen harmitellut kun en uskaltanut tehdä enempää, ehkä ensi kesänä uusi sessio ja rohkeammin.

      • Anonyymi

        Mahtava kirjoitus ja varmasti upea kokemus! ;D
        Jää kyllä miettimään, että tuossa olisi voinut käydä upeasti, jos olisit uskaltautunut vielä etenemään asiassa. Ainakin anoppisi tuntui olevan ihan ok seisokkisi suhteen.
        Upea kokemushan tuo on jo itsessään, harva tuommoista kokee ikinä vaikka kuinka haaveilisi.
        Itse olen aina sellaisessa tilanteessa missä muita ihmisiä on ympärillä paljon. Usean vuoden aikana en oikeastaan ole ollut anoppini kanssa kahden koskaan. Joitain hyvin nopeita ohikiitäviä hetkiä, mutta niissäkin tilanne on ollut väärä. Tietysti voisi ajatella, että anopista haaveilu on väärin jo muutenkin, mutta minkäs teet. Ehkä lieventävänä asiana ja pienenä puolustuksena voisin sanoa, että minusta tuntuu, että anoppini voisi kaivata hieman hellyyttä ja jonkun osoittamaan miten upea nainen hän on.
        Tuo saunan jälkeen pyyhkeen alta kullin vilauttelu on itsellänikin ollut mielessä. Täytyisi ehkä ensi kesänä kutsuttaa itsensä kesämökille saunomaan. ;)


    • Anonyymi

      Olis kyllä kiva kuulla anoppien ajatuksia ja ehkä jopa kokemuksia. Miten olette vävypojan kanssa alkaneet touhuamaan ja onko anoppeja jotka haluais vävyn vällyjen väliin?

    • Anonyymi

      Itse juuri vappuna salakuvasin anoppia, tosin vaatteet päällä. Mutta on tuo sporttinen 60v kiharapää vaan seksikäs. Antaisin kaikkeni jos pääsisin hänen päälleen, hänen nussimiseen menisi useampi tunti. Ja haluaisin jättää spermani pyllyyn, pilluun ja suuhun.

      • Anonyymi

        Mee niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin hönö


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7901
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      86
      3982
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1343
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1095
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1052
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1017
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      125
      848
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      728
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      725
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      40
      689
    Aihe