Raju suuseksi tuntuu upeelta

Anonyymi

Yks mies tuli käymään. Eteisessä jo työnsi mut polvilleni ja otti kullinsa esiin ja työnsi sen mun kurkkuun. Se piti mua päästä ja tuli melkein mun päälle seisomaan ja jyskytti menemään ja kun katsoin ylös, näin ensin vaan karvasen alavatsan joka vetäytyy ja lähenee ja sit jossain kaukana korkeella sen kasvot ja silmät kun se tuijotti mua. Ei oo ollut ikinä niin käytetty olo ja tuntu ihan uskomattoman kiihottavalta. Se paksu tukahduttava kyrpä suussa ja kurkussa ja ite voi vaan olla polvillaan suu auki ja silmät vedessä ottamassa kaiken vastaan ja yrittää olla kakomatta. Ja sit tuntee, miten äijä nauttii kun syntyy katsekontakti kun on itse tukehtumaisillaan, ja lopuksi mies vielä kyselemättä laskee mällit nieluun. Oon vieläkin ihan tuskissani kun aattelen sitä. Oon varmaan hirveän huorahtava kun tykkään tollasesta käsittelystä.

20

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko viestin kirjoittaja nainen?

• Anonyymi

Nainen olen. Miten niin?

• Anonyymi

Onko se sit outoa, jos nainen nauttii tuollaisesta..?

• Anonyymi

Mielestäni ei! Liian tökeröä kirjoitusta ja empatia kodoksissa😎

• Anonyymi

Niin juu, kun naisethan ei voi ilmaista itseään karkeasti edes anonyymisti netissä, ja ne tykkää vain vaniljasta tai korkeintaan kevyestä sitomisesta. Mitä empatian puutetta se muuten on, että tykkää olla itse alistettavana?

Mä nyt kuitenkin olen nainen... 27-vuotias, lyhyehkö ja valitettavasti vähän arkisen näköinen, mutta muuten ihan ok. Arkielämässäni olen oikein kilttinä ja rauhallisena pidetty. Mä en pysty sitä täällä todistamaan, eikä mun tarttekaan, halusinpa nyt vain jakaa kun oli niin ihana kokemus. Kyseinen mies on tietty tuttu ja hän tietää, että hänellä on pääsy kaikkialle mun kehoon, joten mistään semiraiskauksesta ei ollut kyse, sit mä en tietenkään olisi siitä nauttinut kuin fantasian tasolla. Toivottavasti tekin pääsette käyttämään tai olemaan käytettyinä kun siltä tuntuu, tai sit hellittelemään, jos se on enemmän teidän juttu. Kivaa kesää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juu, kun naisethan ei voi ilmaista itseään karkeasti edes anonyymisti netissä, ja ne tykkää vain vaniljasta tai korkeintaan kevyestä sitomisesta. Mitä empatian puutetta se muuten on, että tykkää olla itse alistettavana?

Mä nyt kuitenkin olen nainen... 27-vuotias, lyhyehkö ja valitettavasti vähän arkisen näköinen, mutta muuten ihan ok. Arkielämässäni olen oikein kilttinä ja rauhallisena pidetty. Mä en pysty sitä täällä todistamaan, eikä mun tarttekaan, halusinpa nyt vain jakaa kun oli niin ihana kokemus. Kyseinen mies on tietty tuttu ja hän tietää, että hänellä on pääsy kaikkialle mun kehoon, joten mistään semiraiskauksesta ei ollut kyse, sit mä en tietenkään olisi siitä nauttinut kuin fantasian tasolla. Toivottavasti tekin pääsette käyttämään tai olemaan käytettyinä kun siltä tuntuu, tai sit hellittelemään, jos se on enemmän teidän juttu. Kivaa kesää!

Olen mies ja minä olen haaveillut tuollaisesta sisääntulosta. Hieman tuohon suuntaan on tapahtunutkin ja siitä jäi "korvamato" kertomuksen mukaiseen sessioon.

• Anonyymi

Ja heräsit unesta...

• Anonyymi

submiehenä tykkäisin tuollaisesta kohtekusta

• Anonyymi

Toivottavasti saat sellaista. Tietty kannattaa muistaa kertoa toiveistaan partnereille, että ne sit uskaltaa kohdella sua niin kuin toivot.

• aah kumpa olisin ollut sinun tilallasi tuossa tilantessa

• Anonyymi

Oli kyl ihanaa. Mäkin toivon, että saisin tuollaisia kokemuksia useammin.

• tuollaisesta kohtaamisesta minäkin olisin tykänny

• Vieläkö aloittaja haaveilee uusista kokemuksista? Täällä olisi pääkaupunkiseudulla asuva 35v Dom jolla haussa normaali nainen alistettavaksi ja nautittavaksi?

• Anonyymi

Toiset joutuu vain fantasioimaan moisesta kohtelusta. Ei oo sellaista miestä ollut josta olis tuohon...

• miestä joka olisi ottamassa suihin vai miestä joka olisi käyttänyt päätäsi paineiden purkuun

• Täältä löytyy juuri tuollaista kohtelua, uudelleen ja uudelleen. Laita s-postia mulle niin jutellaan aiheesta privana lisää: mun nimimerkki @suomi24.fi
        (mun nimimerkki tän viestin vasemmassa yläkulmassa)

• Anonyymi
        Kokeilemassako kirjoitti:

Täältä löytyy juuri tuollaista kohtelua, uudelleen ja uudelleen. Laita s-postia mulle niin jutellaan aiheesta privana lisää: mun nimimerkki @suomi24.fi
        (mun nimimerkki tän viestin vasemmassa yläkulmassa)

Vaikutat varsin mielenkiintoiselta, mutta vaikka olen aina viihtynyt ikäistäni nuorempien seurassa, voi 16 vuotta olla jo liikaa.
        Pääsit kuitenkin mukaan mun mielikuvitusleikkeihin...

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat varsin mielenkiintoiselta, mutta vaikka olen aina viihtynyt ikäistäni nuorempien seurassa, voi 16 vuotta olla jo liikaa.
        Pääsit kuitenkin mukaan mun mielikuvitusleikkeihin...

Eipä tuo ikäero merkitse (ainakaan mun kirjoissani) mitään, vaan se kemia ja aito halu. Mua kiinnostaisi kyllä jutella lisää ja tutustua, ilman ikäjuttuja painottaen. Tuu juttelemaan privana s-postiin , ei mitään menetettävää. Mun s-posti: mun nimimerkki @suomi24.fi (nimimerkki tän viestin vasemmassa ylälaidassa)

• Anonyymi

Kurjaa :/ Jos parneri on hirveän kiltti ja huomioiva ja pehmeä, niin voi tietty olla hankalaa tollaset jutut. Mutta jos vaan jaksaa sitkeästi kertoa, mitä toivoisi, niin ehkä se pikkuhiljaa kokeilemalla ja etenemällä oppii, ettet mene rikki rajummasta käsittelystä. Luulen, että aika moni kiltti ja hellä mies kuitenkin oikeasti nauttisi siitä, että pääsisi panemaan naista suuhun oikein rajusti ja "väkipakolla", kuuntelemaan kakomista ja laskemaan spermat mihin huvittaa, mutta pelko naisen loukkaamisesta tai järkyttämisestä tulee tielle. Ehkä sit, jos sen pelon saa joskus koulittua pois...

• Anonyymi

Jos nainen olet ja tästä läheltä päijät-hämettä täällä olisi 53v heteromies
        [email protected]

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2897
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      45
      2835
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2618
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      334
      1684
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      907
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      762
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      702
    Aihe