mukaiseen ja peristuvaan Kristillisyyteen, siihen ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnus merkit ilmentävään ja täyttävään vasta Oikeasti Kristillisyyteen. sellaisen apostolisten alkuseurakuntien alkuperäisen tarkoituksen ja tavoiteen, kaikessa yhtenä, yhtä olevana ja kaikessa yhtä pitävänä, Totuudessa yksimielisesti elävänä ja toimivana / vaikuttavana jäsenistönään, täydellisyys (kaiken Oikean ja hyväksi olevan täyttymys) päämäärä.
Johon pääsemiseen kuitenkin on KAIKKI mahdollisuudet. On vain jokaisesta itsestään kiinni, sillä ettei siihen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön halua alkaa / yhtyä.
Että pitäytyy mieluummin maailmallisuuteen, siihen vain krist. uskonnollisuuteen, jossa myös "piru" vie, vetää, johtaa ja hallitsee, samoin kuin kaikessa muussakin maailmallisuudessa ja uskonnoissa. Joissa kaikissa PAHA perii!!
Todisteitahan siitä että näin on, tulee joka päivä, ihan kautta maailman. Tiedotusvälineethän niistä kokoajan uutisoi.
Herätykseksi Totuutta.
Vieläkään ketään, kaikille hyväksi Raamatun UT...
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää HERÄTYKSEKSI Totuutta. tuolta...
http://www.suomenkristityt.foorumimme.com Kristillisyydestä asiallisesti ja rakentavasti KESKUSTELU, foorumilta. - Anonyymi
Keretään keretään, mutta ei anneta huijata itseämme.
Vapahtaja Olet Sinä- Anonyymi
Niin, yksi jäsen Hänessä. Missähän ne muut, Hänessä YHDEKSI kutsutut?
Heitä Hänen nimessään etsivä.
"Löytäneekö uskoa" Raamatun UT mukaista ja mukaiseen?
- Anonyymi
Ja edeleenkin tälllä kaikki väki, "maailmalle valkeudeksi soihdut sammuneina, maalle suolattominina, maailmallisuuden unelmissaan / pimeydessään nukkuu. Jossa vain uskossa olo, tilassa olevia "piru" vie, vetää, johtaa ja hallitsee, ja PAHA perii. Todisteitahan siitä tulee ihan päivittäin kautta maailman!!
HERÄTYYS!! - Anonyymi
Missä ne muut Kristusta Jeesusta / Jumalan Sanaa rakastavat piileskelee ja miksi, kun ei vain ala näkymään, eikä kuulumaan.
Vaikka ovat KOKO "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla, YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi eläviksi ja toimiviksi / vaikuttaviksi kutsuttuja!
(Herättelevä)(Herättelevä) kirjoitti:
«Missä ne muut Kristusta Jeesusta / Jumalan Sanaa rakastavat piileskelee ja miksi, kun ei vain ala näkymään, eikä kuulumaan.»
Kuinka monta olet tähän mennessä löytänyt?
Vai oletko raukka parka aivan yksin ja ainoa Jumalan Sanaa rakastava? Rankka kohtalo, jos niin on.- Anonyymi
v.aari kirjoitti:
(Herättelevä) kirjoitti:
«Missä ne muut Kristusta Jeesusta / Jumalan Sanaa rakastavat piileskelee ja miksi, kun ei vain ala näkymään, eikä kuulumaan.»
Kuinka monta olet tähän mennessä löytänyt?
Vai oletko raukka parka aivan yksin ja ainoa Jumalan Sanaa rakastava? Rankka kohtalo, jos niin on.En nyt ihan yksin, vaan Herrani Kristuksen Jeesuksen kanssa niitä muita Hänen seuraajikseen, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteenn ja yhteistyöhön kutsumiaan / armoittamiaan etsimässä, Hänessä yhdeksi jäsenistökseen tuonne kyseiselle... http://www.suomenkristityt.foorumimme.com
asiallisesti ja rakentavasti kaikille hyväksi Kristillisyydestä KESKUSTELU, foorumille kokoamassa oleva.
"Löytäneeköhän" täältä keitään? Vähän heikolta näyttää! Anonyymi kirjoitti:
En nyt ihan yksin, vaan Herrani Kristuksen Jeesuksen kanssa niitä muita Hänen seuraajikseen, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteenn ja yhteistyöhön kutsumiaan / armoittamiaan etsimässä, Hänessä yhdeksi jäsenistökseen tuonne kyseiselle... http://www.suomenkristityt.foorumimme.com
asiallisesti ja rakentavasti kaikille hyväksi Kristillisyydestä KESKUSTELU, foorumille kokoamassa oleva.
"Löytäneeköhän" täältä keitään? Vähän heikolta näyttää!Eikös se nyt ole hieman sillee, että jyvät on jo saatu, akanoita olet siis hapuilemasa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt ihan yksin, vaan Herrani Kristuksen Jeesuksen kanssa niitä muita Hänen seuraajikseen, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteenn ja yhteistyöhön kutsumiaan / armoittamiaan etsimässä, Hänessä yhdeksi jäsenistökseen tuonne kyseiselle... http://www.suomenkristityt.foorumimme.com
"Löytäneeköhän" täältä keitään? Vähän heikolta näyttää!Minäkin olen Täällä. Asiallisesti ja Rakentavasti kaikille HYVÄKSI Kristillisyydestä Tuleva. Täältä Löydyn Minä, Hyvältä Näyttää. Jäsenistö Yhteistyöhön armosta Kutsuma eteenpäin Lippujen liehuessa Jeesus sielllä Tontut täällä ja Hilipati heissuli vei Tuolta! Lumikki ja Kahdeksan jättiläistä Apostoliseen seuRakunTaan KokoelmaSSa oleva PieruTyyny soi Kesäyössä. HyväLtä Näyttää Jeesuksen KanSSa morsiAmeT viTTu Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen Täällä. Asiallisesti ja Rakentavasti kaikille HYVÄKSI Kristillisyydestä Tuleva. Täältä Löydyn Minä, Hyvältä Näyttää. Jäsenistö Yhteistyöhön armosta Kutsuma eteenpäin Lippujen liehuessa Jeesus sielllä Tontut täällä ja Hilipati heissuli vei Tuolta! Lumikki ja Kahdeksan jättiläistä Apostoliseen seuRakunTaan KokoelmaSSa oleva PieruTyyny soi Kesäyössä. HyväLtä Näyttää Jeesuksen KanSSa morsiAmeT viTTu Joo.
No VIHDOINKIN löytyi/ YKSI Hänen seuraajakseen, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteenn ja yhteistyöhön kutsuma / armoittama !!!
Alkaa jo hyvältä/NäYt-Tämä än...
"Löytäneeköhän" täältä MUITA?
(Herättelevä) - Anonyymi
No tätähän Itse Herra Jeesuksin murehti, että "löytäneekö uskoa" Raamatun UT mukaista mukaiseen, omiaan etsimään, Hänessä yhdeksi jäsenistökseen kokoamaan tulemisen aikoihin, jossa ajassa nyt elämme!!
Heikolta näyttää, ei ketään edes millään tavalla kiinnosta, yhteyteensä / Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen pääsy!
(Herättelevä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tätähän Itse Herra Jeesuksin murehti, että "löytäneekö uskoa" Raamatun UT mukaista mukaiseen, omiaan etsimään, Hänessä yhdeksi jäsenistökseen kokoamaan tulemisen aikoihin, jossa ajassa nyt elämme!!
Heikolta näyttää, ei ketään edes millään tavalla kiinnosta, yhteyteensä / Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen pääsy!
(Herättelevä)No tuossahan löytyi juuri yksi.
Ja kannattaisikohan vaan syödä ne lääkkeet kiltisti, ettei haahuilisi täällä yöllä itsekseen pehmosia höpisemässä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuossahan löytyi juuri yksi.
Ja kannattaisikohan vaan syödä ne lääkkeet kiltisti, ettei haahuilisi täällä yöllä itsekseen pehmosia höpisemässä...Hullut eivät lepää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullut eivät lepää.
Niin, niitä kun on sekä Jumalan "hulluja" ja sitten niitä saatanan hulluja. Ja kaikki jotka ei ole niitä Raamatun UT mukaisesti eläviä ja toimivia, Jumalan, ns. "hulluja" ovat niitä saatanan hulluja. Niitä tuomiokseen puolesta elävia ja toimivia!
(Herätykseksi) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Löytäneeköhän" täältä keitään? Vähän heikolta näyttää!Oletko lukenut itse omaa litaaniaasi? Raamattu ja Sana on minulle Rakas. Sinua lukiessa hävettää olla uskova. Sinulle näyttää olevan tärkeintä Laki ja säännöt.. En löydä kirjoituksistasi lähimmäisen rakkautta. Aistin sinusta vain pelkoa. Onko sinulle tuttu...hmm..ei ehkä.. sanon kuitenkin.."hauki on kala.. hauki on kala..hauki on kala...luovuta jo! Jeesus Vapahtaja! Vapahti sinunkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko lukenut itse omaa litaaniaasi? Raamattu ja Sana on minulle Rakas. Sinua lukiessa hävettää olla uskova. Sinulle näyttää olevan tärkeintä Laki ja säännöt.. En löydä kirjoituksistasi lähimmäisen rakkautta. Aistin sinusta vain pelkoa. Onko sinulle tuttu...hmm..ei ehkä.. sanon kuitenkin.."hauki on kala.. hauki on kala..hauki on kala...luovuta jo! Jeesus Vapahtaja! Vapahti sinunkin!
Jeesus ilmeisesti vapahti järjen käytöstä.
- Anonyymi
Ei kerkiä! Aika menee ryypätessä...ja rahat. Ehkä sitten syksymmällä kun saa kesäkännäämisen katkolle.
- Anonyymi
Ei löyry ei. Me suomalaiset kun ollan vähän hittaita löytymään.
Adventistit luuraa kaapeissa ja joku on viskannut sen kaapin avaimenkin veteen. "mukaiseen ja peristuvaan Kristillisyyteen, siihen ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnus merkit ilmentävään ja täyttävään vasta Oikeasti Kristillisyyteen. sellaisen apostolisten alkuseurakuntien alkuperäisen tarkoituksen ja tavoiteen, kaikessa yhtenä, yhtä olevana ja kaikessa yhtä pitävänä, Totuudessa yksimielisesti elävänä ja toimivana / vaikuttavana jäsenistönään, täydellisyys (kaiken Oikean ja hyväksi olevan täyttymys) päämäärä."
Ja mikä on missiosi tarkoitus ???
Voisittko täsmentää sen ihan lyhyesti ja ilman kenoviivoja, kiitos. Yhdessä tai kahdessa rivissä, kiitos.- Anonyymi
Ei tuo hörhö osaa jäsennellä ajatuksiaan.
Ei saa kauhalla vaatia, jos on pikkulusikalla annettu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345408Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852489Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271279JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51145En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.17979Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7944Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812- 60811
HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193784Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764