Vesimies & kaksonen

Adelaide

Niin, kertokaapas jotka jotain asiasta tiedätte tai on kokmusta yms, että miten hyvin vesimies ja kaksonen sopivat yhteen? (vesimies=nainen, kaksonen=mies). Missä asioissa natsaa ja missä asioissa voi tulla ongelmia? Tällä hetkellä kyllä tuntuu, että olen löytänyt todellisen soulmaten jonka kanssa ollaan koko ajan samalla aaltopituudella.

12

7010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VesiMies

      Kaksonen tykkää omistaa, eli hän voi nopeasti tukahduttaa vesimiehen tilan. Tuo on ainakin yksi suurimmista, mutta jokainen on oma persoona.... Ota itse selvää niin tiedät paremmin, ja painotan sitä että jokainen on yksilö, ei kannata tuollaisia kysellä!!!

      • mailic

        Kaksonen haluaa omistaa ja sitoa, välillä kylmä ja laskelmoiva,helppo pitää hyvällä päällä,jos vaan muistaa kehua jatkuvasti.Vesimies taas pelkää sitoutua liiaksi,ei mikään kädestä pitäävää tyyppiä,herkkä/taiteellinen,paineen alla sortuu yleensä juomaan on tietysti yksilöllistä, vähän erakko luonne.Nim.Yhdessä melkein 30v.kaksosen kanssa.


    • :-)

      25 v yhdessä minä vesimies (n)hän kaksonen (m). Ihan hyvin on mennyt ja menee, kunhan vesimies pitää huolen myös omista ystävistään ja ottaa aikaa heille. Kaksonen on kovin pinnallinen ja pystyy olemaan varsin julma välinpitämättömyydessään.. eri planeetoilta mutta parhaimmillaan upeat yhdessä :)

    • lll

      Meidän tarina hyytyi siihen, etten luottanut kaksosmieheen. En taivaitahipoviin puheisiin, ylistyssanoihin, vannomiseen... Se kaikki tuli liian nopeasti, ja ajattelin väkisinkin, että mikä noin nopeasti syttyy ja palaa suurella liekillä, se myös yhtä nopeasti ja arvaamatta sammuu. En jäänyt sitä sammumista odottelemaan vaan otin pitkät... Myös kaksosmiehen maailmanmiehen elkeet ja flirtti käytös olivat liikaa. Puhetta, puhetta, liikaa puhetta, liian vähän todellisia välittäviä tekoja.
      Nyt olen tutustunut vesimies-mieheen joka muutaman kk:n perusteella vaikuttaa eri lupaavalta.. :) Ei turhaa lätyn lätinää eikä ikuisuuksien lupailua eikä kuita taivaalta, vain hyvää lämmintä yhdessäoloa, suloista sänkyelämää ja ihanaa huumoria :) tässä voi piillä Suuri Rakkaus

    • kaksonen

      oon ollu yli vuoden vesimiehen kanssa ja samalla aaltopituudella ollaan, ongelmia saattaa tulla niin sanotusta valtataisteluista.

    • Kaksosnainen

      Tapailin itse vesimiestä. Todella raivostuttava persoona, jonka kanssa en koskaan olisi voinut tulla toimeen. Idealisti ja haihattelija, jota lisäksi häiritsi kovasti "vilkkauteni ja eloisuuteni". Oli kuulemma itsekin sellainen ja halusi jonkun tasapainottamaan luonnettaan. Siihen hommaan tuskin kannattaa värvätä eloisaa kaksosta! Huh, oikeastaan ihan hyvä, että käänsi kytkintä. Kuka nyt sitä jatkuvaa pelleilyä, showta ja pissa-kakkahuumoria kolmekymppisen miehen suusta olisi pidemmän päälle katsellut. Ainakin tämä vesimies oli nostanut itsensä jalustalle erikoislaatuisena, jolle vain harva kelpaa. Tuossa joku kirjoittaja sanoi, että vesimiestä ahdistaa kaksosen omistushaluisuus. Mahtaako kyse olla todellisesta omistushalusta vaan vesimiehen omasta ahdistuksesta. Tämä mies lähti siksi, että oli muka vaistovinaan, että olen jutussa enemmän mukana kuin hän. Hah! Muistaakseni en soitellut hänen peräänsä kertaakaan, annoin hänen aina olla ehdottajana tapaamiselle, en ollut mustasukkainen enkä peittänyt rakkaudentunnustuksiin (varhaisessa vaiheessa kun oltiin). Hankala tapaus ainakin miespuolinen vesimies. Toisinpäin voi toimiakin, eli kaksosmies ja vesimiesnainen.

    • suomalainen nainen

      olen vesimies ( nainen ) minun pahin vastus on vesimies ! ja kaksonen on paras joka sopii minulle!!!!

    • Mimmys

      Mun mies on kaksonen ja itse olen vesimies... hyvin mielestäni sovitaan yhteen ;) toivon mukaan ollaan loppu elämä yhdessä, mutta sen näyttää vaan aika. Asia joka saa minut ahdistumaan on se joka päiväinen "rakastan sua" jankutus, se saa minut hieman epäilemään onko tapahtunut jotain vai mitä? Onhan se ihanaa että mies sanoo sitä niinkin usein, mutta tiedän sen ilman että sitä tarvitsee joka päivä sanoa.

    • mies kaksonen

      hyvältä vaikuttaa;

    • Veskari ja kaksonen

      Vesimies,kaksonen ja vaaka, sopivat yhteen.

    • G-mini

      Olen kaksosmies (kuu skorpioni) ja kautta aikain joku vesimies on ollut yksi parhaista kavereistani (Äitini suljetaan pois) Näistä yksi oli mies, loput naisia. Koskaan en ole kuitenkaan seurustellut vesimiehen kanssa, mutta kaikesta olen aina voinut pihua, avoimesti, estottomasta, huumorilla. Omistushaluisuuteni allerkirjoitan osittain, mutta jos suhde voi hyvin niin ei se ole misssään näkynyt, Se mitä haluaa/vaatii/pyytää muilta on oltava valmis myöntämään myös muille. Yksi niistä on vapaus. Ei tosin mitään avoin suhde -vapauksia, mutta vapaus mennä ja tulla, tehä ja olla jne,

      • vesimiäs nainen

        Oinas on ihan paras kumppani vesimies naiselle..antaa tilaa..ei roiku puntissa.jne..tämä kaikki tekee veskarissa sen, että arvostaa puolisoaan ja antaa samat vapaudet oinaalle.,oikein hyvä ja toimiva suhde.Huonoin yhdistelmä on veskari nainen ja härkä mies..härkä tekee just kaiken väärin..roikkuu, on mustasukkainen .jopa vainoharhainen ja näin ajaa veskarin tiehensä..vesimies on aina hiukan itsekäs ja tarvitsee omaa aikaa..ja vapauden kaipuu on kova..ei vapaata vangita voi..on tämän veskarin motto =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe