Miltä tuntuu kun ottaa miehen kullin ekakertaa suuhun?
Mulkku suuhun ekakertaa
11
875
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvältä se tuntuu
- Anonyymi
Kuselta maistuu. Päättele siitä
- Anonyymi
Kuka nyt kusista kullia edes tarjoo imettäväksi, puhdasta on kiva imeskellä
Samaa oon itekin miettiny ja haaveilu.
- Anonyymi
En ole koskaan päässyt maistaa ei ole ollut mahdollisuuta.Mut mieli tekis joskus suuhun kullia saada
eka kerta jännitti mutta se lämmin kalu kiimalimaa valuen tunkeutui suuhuni olin kuin orgasmin saanut.
Ihanaa on ,tekisi mieli nyt
- Anonyymi
Nyt on toiveissa saada torstaina eka kerran kullia suuhun.kyllä jännittää
- Anonyymi
Kerran olin lähellä ottaa, mutta sitten tuli jonkinlainen katumus päälle ja kieltäydyin. En siis tiedä, miltä se tuntuu.
- Anonyymi
Olis ollut mahdollisuus tänään mut on alku viikosta muita juttuja.Kovasti kaveri pettyi kun joutuu odottaa muutaman päivän.
- Anonyymi
olen ottanut monesti kovasti tykkäävät kun vielä loppuun asti annan myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4243647Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944543180- 1301796
- 631769
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1071559- 611108
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261102En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321042Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39985SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul186960