Meillä ei voi koskaan olla mitään

Anonyymi

koska sinä et ole valmis siihen mitä se vaatisi jotta voisi vielä tässä tilanteessa olla jotain. Joten turha elätellä toiveita kummankaan osapuolen.

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika arvoituksellinen alotus, mutta lause meillä ei voi koskaan olla mitään koska sinä et ole valmis siihen mitä se vaatisi, on epälooginen eikä paikkansa pitävä. Ei koskaan ei välttämättä liity tämän päivän tilanteeseen. Yksi poikkeus on, jos toisen pitäs tehdä jotakin rikollista, vaikka hankkia rahaa elämiseen, niin siitä voi joutua linnaan ja silloin voi olla mahdollista ei koskaan.

      • Anonyymi

        Ei ole epälooginen kun hänestä ihan paistaa se ettei hän voi olla täysin rehellinen minulle ja se on minulle täysi mysteeri miksi hän ei voi olla täysin rehellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole epälooginen kun hänestä ihan paistaa se ettei hän voi olla täysin rehellinen minulle ja se on minulle täysi mysteeri miksi hän ei voi olla täysin rehellinen.

        Eikö kysymällä selviä?


      • Anonyymi

        Ihmisillä joillakin on kummallinen tapa toimia elämässä toisen ihmisen suhteen.
        Mikään ei koskaan selviä puhumatta ja asioiden selvittämättä jättämisellä.
        Tämä on fakta. Mutta kuinka moni ihminen ymmärtää että, on ihmisiä joiden kanssa ei voi puhua asioista normaalisti, rehellisesti ja pelata avoimin kortein kaikessa. Jos olet itse rehellinen ja arvostat /noudatat rehellistä tapaa elämässä, niin jos toinen onkin jotain muuta?
        "Meillä ei voi koskaan olla mitään" on kaukaa haettu käsitys / olettamus.
        Koska et voi tietää, mitä minä haluan ja tarvitsen ilman että, puhut kanssani, tutustut minuun jota kautta opit tuntemaan minut.
        Omat johtopäätöksesi, arvailut ovat kaukaa haettuja ja turhia siitä että, tiedät millainen ihminen olen ja miten suhtautuisin kuulemaani.
        Mitään toiveita sinusta ei ole liioin, koska enhän edes tunne sinua.
        Joten mistään kaipauksesta ja menetyksestä ei voida liioin puhua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kysymällä selviä?

        Kysyä epärehelliseltä? Olet siis varma että saan kysymällä rehellisen vastauksen epärehelliseltä?


    • Anonyymi

      Minäkin haluaisin taidon lukea toisen ajatuksia että osaisi tehdä tuollaisia päätelmiä.

      Jotensakin näkisin asian niin päin että omat kriteerisi ja halut poikkeavat toisen vastaavista. Aina löytyy syy..

      • Anonyymi

        Voihan tuon noinkin ajatella. Sama asia joka tapauksessa. Tarkoitan siis tätä kohtaa: "Jotensakin näkisin asian niin päin että omat kriteerisi ja halut poikkeavat toisen vastaavista."

        Elikkäs tavallaan olet asian ytimessä. Ja jos halut ja kriteerit poikkeavat niin mitä jää jäljelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tuon noinkin ajatella. Sama asia joka tapauksessa. Tarkoitan siis tätä kohtaa: "Jotensakin näkisin asian niin päin että omat kriteerisi ja halut poikkeavat toisen vastaavista."

        Elikkäs tavallaan olet asian ytimessä. Ja jos halut ja kriteerit poikkeavat niin mitä jää jäljelle?

        Sinun tapauksessa en tiedä miten kauan olette tunteneet. Oletteko edes tutustuneet..
        Jäljelle ei jää mitään jos tunnet toisen niin hyvin että tiedät olemisen mahdottomaksi.


    • Anonyymi

      No jos et enää halua nähdä minua ja antaa mahdollisuutta keskustelulle niin lopetetaan sitten tämä haaveilu.
      Itse koen olevani nyt valmis vaikket sitä taida enää uskoa.

      • Anonyymi

        Vai niin :D olen ollut ihan alusta saakka valmis keskustelemaan.


      • Anonyymi

        Voisimmeko siis vielä keskustella? 😍
        Minulla on sydämessäni sanoja, jotka haluaisin sanoa sinulle samalla silmiisi katsoen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisimmeko siis vielä keskustella? 😍
        Minulla on sydämessäni sanoja, jotka haluaisin sanoa sinulle samalla silmiisi katsoen.

        En usko, että mikään edellisistä on minulle, mutta vastaan sivusta kuitenkin. Tietysti voimme keskustella, enkä mitään muuta osaa enää oikein toivoakaan. Elän kuin jossain tyhmässä unessa ja odotan vain. Aina vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisimmeko siis vielä keskustella? 😍
        Minulla on sydämessäni sanoja, jotka haluaisin sanoa sinulle samalla silmiisi katsoen.

        Miksi tästä on poistunut kommentti? Vastasin vain että siinä avaa keskustelun jos haluaa kertoa jotain. T: ap


      • Anonyymi

        Sivusta vain ihmetys tähän; miten kukaan voisi uskoa sinun olevan valmis yhtään mihinkään jos jauhat moista edes tietämättä kenelle jauhat, todentaaksesi sanasi kai pitää kertoa tuo ihan sille ihmiselle itselleen, siis sille oikealle ihmiselle.
        Täällä moni ihminen tekeytyy tavallasi muka valmiiksi mihin hyvänsä eikä ymmärrä että oma käytös on pelkkää nettibluffia, kuten itsekin totewsit että " et taida ENÄÄ uskioa, joten tätä samaa lienee tapahtunut jatkuvalla syötöllä.
        Ja olet valmis lopettamaan haavelilut ja keskustelut tällaiseen tilanteeseen. On vaikea ymmärtää tällaista hömpötystä. Saa kuvan että kirjoittaja on se josta ei oikeasti ole keskustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vain ihmetys tähän; miten kukaan voisi uskoa sinun olevan valmis yhtään mihinkään jos jauhat moista edes tietämättä kenelle jauhat, todentaaksesi sanasi kai pitää kertoa tuo ihan sille ihmiselle itselleen, siis sille oikealle ihmiselle.
        Täällä moni ihminen tekeytyy tavallasi muka valmiiksi mihin hyvänsä eikä ymmärrä että oma käytös on pelkkää nettibluffia, kuten itsekin totewsit että " et taida ENÄÄ uskioa, joten tätä samaa lienee tapahtunut jatkuvalla syötöllä.
        Ja olet valmis lopettamaan haavelilut ja keskustelut tällaiseen tilanteeseen. On vaikea ymmärtää tällaista hömpötystä. Saa kuvan että kirjoittaja on se josta ei oikeasti ole keskustelemaan.

        Ihmettelin vähän aikaa että kenelle sinä oikein vastasit mutta sitten pienen mietinnän jälkeen tajusin että olit vastannut tuohon kommenttiin joka on tullut 28.7.2019 14:00

        Ja täytyy sanoa että olen samaa mieltä kanssasi.


    • Anonyymi

      En tiedä mitä se vaatisi joten vaikea olla valmiina johonkin sellaiseen. Sinun takiasi olisin kuitenkin valmis vaikka mihin jotta voisimme olla enemmän yhdessä.

      On vaan sellainen käsitys ettet halua mitään sen kummempaa vaan tämä nykyinen tilanne on sulle ihan ok. Elättelen silti toiveita sinusta varmaan maailman tappiin.

      • Anonyymi

        Kannattaisiko lopettaa toiveiden elättely ja kysyä siltä ihmiseltä ihan suoraan?


      • Anonyymi

        Ymmärrättekö te ihmiset koskaan semmosta asiaa että te itse saatte aikaan sen toisen vetäytymisen takavasemmalle koska te itse tyydytte tähän, kuka vaan on kuka vaan, ei teillä itellänne ole pienintäkään tarvetta sanoa sanaakaan oikeaan osoitteeseen, teille passaa kuka tahansa jota kohtaan kuitenkin elättelette toiveita vaikka maailman tappiin. Palstapelehtimisellähän te viette oman uskottavuutenne itseenne.


      • Anonyymi

        Tämä nykyinen tilanne ei ole ok mutta olen käsittänyt ettet halua välillemme tämän kummempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nykyinen tilanne ei ole ok mutta olen käsittänyt ettet halua välillemme tämän kummempaa.

        voi perseen suti, mee kuule sanoon toi ihan sille itelleen, täällä on turha jankata vieraille mitään niin ei tarvii sanoo että oot käsittänyt jotin .. vieraitten kirjotuksista.


    • Anonyymi

      Nimenomaan. Itseensä ei kannata ottaa kaikkia möläytyksiä
      Päivänselvää on ellei kaksi ihmistä kohtaa ja keskustele ei ole mitään mieltä. Ennemmin pidän palstaa päiväkirjana johon voi purkaa mieltänsä.

      • Anonyymi

        Sitä tämä oli minullekin alussa kunnes joku alkoi puuttumaan minun kirjoittamiseen. Vihaan sitä ihmistä siitä hyvästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tämä oli minullekin alussa kunnes joku alkoi puuttumaan minun kirjoittamiseen. Vihaan sitä ihmistä siitä hyvästä.

        Ymmärsitkö mitä kirjoitit, vihaat yleisellä nettipalstalla ihmistä / ihmisiä jotka puuttuvat kirjoittamisiisi !! Täällä joka ainoalla on oikeus ja lupa puuttua joka ainoaan kirjoitukseen koska täällä on sana vapaa kaikille, koskien myös sinun kirjoituksiasi. Kaikesta päätellen olet väärässä paikassa. Osta ruutuvihko ja kirjoita sinne niin kukaan ei puutu kirjoituksiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsitkö mitä kirjoitit, vihaat yleisellä nettipalstalla ihmistä / ihmisiä jotka puuttuvat kirjoittamisiisi !! Täällä joka ainoalla on oikeus ja lupa puuttua joka ainoaan kirjoitukseen koska täällä on sana vapaa kaikille, koskien myös sinun kirjoituksiasi. Kaikesta päätellen olet väärässä paikassa. Osta ruutuvihko ja kirjoita sinne niin kukaan ei puutu kirjoituksiisi.

        Niin, tuskin kukaan turhaan puuttuu kenenkään kirjoituksiin. Ihminen joka ei välitä muista ei tietenkään sitä ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuskin kukaan turhaan puuttuu kenenkään kirjoituksiin. Ihminen joka ei välitä muista ei tietenkään sitä ymmärrä.

        Teistä ei kumpikaan ymmärtänyt asian pointtia ja ymmärrän hyvin teitä. Täällä kun riittää pilvin pimein kommentoijia jotka eivät osaa tehdä muuta kuin tuota mitä te juuri teitte vastauksillanne. Kyse oli siitä että joku ihan tekaisi itsensä yhdeksi henkilöksi jonka tunnen ja kirjoitti todella uskottavasti niin että hairahdin hetkeksi kuvittelemaan hänet siksi. Ja tiedän myös kuka tämä henkilö oli joka näin teki. Ja tiedän että kuulostan ihan siltä sekopäiseltä m-nainen-ei-ap henkilöltä. Ja tiedän että tulette varmaan vielä kommentoimaan tähän lisää tuota samaa skeidaa mihin juuri vastasin. Luuletteko te oikeasti aina tietävänne paremmin jokaisen kommentoijan asiat kuin se kommentoija itse? Olette yhtiä rasittavimmista ihmistyypeistä ja teillä on iso osuus siihen miksi maailmassa on paljon pahoinvointia ettekä te tätä lausetta tajua mutta kirjoitinpahan silti.

        Ja edelleen vihaan tätä ihmistä siitä hyvästä mitä hän teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsitkö mitä kirjoitit, vihaat yleisellä nettipalstalla ihmistä / ihmisiä jotka puuttuvat kirjoittamisiisi !! Täällä joka ainoalla on oikeus ja lupa puuttua joka ainoaan kirjoitukseen koska täällä on sana vapaa kaikille, koskien myös sinun kirjoituksiasi. Kaikesta päätellen olet väärässä paikassa. Osta ruutuvihko ja kirjoita sinne niin kukaan ei puutu kirjoituksiisi.

        Ainiin joo... unohdin mainita että ymmärsin kyllä. Ymmärsitkö sinä mitä sinä kirjoitit? Kerron vasta sitten kun olet vastannut tähän...


    • Anonyymi

      Täyttä hevonpaskaa, on sanoja joita joku haluaa sanoa aloittajan silmiin katsoen vaikkei tiedä yhtään kuka hän on ja valmiita ollaan mihin hyvänsä, lopettamaan haaveilut ja keskustelemaankin ollaan valmiita nyt tällä sekunnilla, missä helvetissä on ihmisten järki ja ymmärrys vai onko kaiken ketjussa olevan moskan tarkoitus vain
      aliarvioida ja mitätöidä jotakuta. Tässäkö on ihmisten keskustelutaito, alkaa tästä ja loppuu tähän.

    • Anonyymi

      Ketjuun.
      Hyvää viikonalkua.
      Hupijuttujen parissa.

    • Anonyymi

      Täällä on helppo tallata ja ylikävellä niin halutessaan .

    • Anonyymi

      Pieni ja mitätön on ihminen toisen pelinappulana, korutonta kertomaa ketjusta.

    • Anonyymi

      Ajatuksena mielenkiintoinen, jos minun ja hänen välillä olisi synkannut paremmin alussa? Olisiko elämä monella tavalla muuttunut paremmaksi? Iloa, ymmärrystä ja nauttimista toistemme seurasta, toisen tukemista ja auttamista, kuulostaa houkuttelevalta visiolta? Uskosta kans kiinni, onko toinen sen arvoinen?

      Siksikään en ole halunnut kaikkea haudata mielestäni pois, josko aika kaiken muuttaa voi ja mieli samalla vastaanottavaisemmaksi ymmärryksen myötä? Kaikkihan on mahdollista? Hyvällä yhteispelillä kaikki muuttua voi mieluisammaksi, jos vain halua on molemmilla ja löytyy yhteinen sävel, jota helppo käsitellä yhdessä? Aina tarvitaan kaksi, yksin tuskin onnistuu.

      • Anonyymi

        Aivan kuin hänen kirjoittamansa. Ja nyt osui silmiini.


    • Anonyymi

      En voi ilmaista haluani vakavampaan suhteeseen ellen luota toiseen.

    • Anonyymi

      En tiedä mitä kukakin suhteelta haluaa. Minä haluan parisuhteen jossa ollaan paljon yhdessä ja jossain vaiheessa asutaan yhdessä ja harrastetaan yhdessä.

    • Anonyymi

      Kun ihminen luottaa itseensä, hän luottaa myös muihin !

      • Anonyymi

        Tämä totta ja se luottamus on ihmissuhteissa tärkein asia.


    • Anonyymi

      Tyhjä paikkahan se onkin, todella tyhjä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      302
      3508
    2. 204
      2971
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      235
      2015
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1435
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe