Suvakit ym. roskasakki! Huoneen sisälämpötila on nyt +29 astetta!

Anonyymi

Paikka on Helsingissä tänään 28.7.2019 ja kerrostalo - ikkunat etelän suuntaan - parvekkeen ovi ja huoneen ikkuna avoinna. Ilma seisoo ja kuumuus lisääntyy, kuin oltaisiin saunan lämmityksen alkuvaiheessa!

Dema-viher-svensk-vasemmisto hallitus kannattajat ja maan muut suvakit ONKO PERSUSSUOMAISET ja heidän runsaslukuiset kannattajat syyllisiä tähänkin kuumuuteen joka rasittaa sekä kansallista kantalajia että v'- vaahdossa kaapunsa alla kulkevia haisevia ryhmiä?!

Sama talvella mutta käänteisesti! Nämä suvakkien suojelussa olevat "aliot -oliot" lämmittää asuntojaan laittamatta koko kiinteistöjen ilmanvaihdon sekaisin, peittämällä mm. tuloilman kanavat, sekä laskemalla kuumaa vettä kp-huoneissa, ja laittamalla uunin päälle oven auki tai jos saunaa on käytössä se päälle ja kiukaan päälle vaatetta tehostamaan lämmitys efektiä kuten oli taannoin Itä-Helsingissä ns. "vahinkona" tehty perhemurha josta ei jatkettu tutkintaa koska päädyttiin muuhun ratkaisuun! Helpompaan ja niin ettei hallituksen suojatti-miestä (musta) syyllistettäisi suotta!

1

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muualla maailmassa asuntoihin rakennetaan ilmastointi heti rakennusvaiheessa. Normi käytäntä jo iät ja ajat. Täällä peräpajulassa vasta yleistymässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4253
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2945
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2858
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2643
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      334
      2609
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2179
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1945
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1683
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe