Feminismi on ulkoa suunniteltu hyökkäys kansallis valtiota ja kirkkoa vastaan.
Feministit ovat terroristeja ja perverssejä
16
1158
Vastaukset
Kirkkoa vastaan ei tarvitse edes hyökätä, se murenee jo omien töppäilyidensa tuloksena.
- Anonyymi
huomaatko, että ylläpito on sinua vastaan. Ne stalkkaa sinua jokapaikassa.
Anonyymi kirjoitti:
huomaatko, että ylläpito on sinua vastaan. Ne stalkkaa sinua jokapaikassa.
:-)
- Anonyymi
räkäpää kirjoitti:
Feminismi on vedätystä.
Kommunismi on se ainoa oikea ajattelutapa.
https://reddyshop.co/kommunistit/
- Anonyymi
No jos puolueen perustajan nimi on Maryam Abdulkarim ja Katju Aro niin mitä muuta voit odottaa tältä Islamisti puolueelta kun Burkhaan keutumisen puolustelua..... eli feminismi=Islamismi nykyään....ei muuta kun tyttöjä silpomaan.....
Minä jo odottelen, koska Maryam jättää uppoavan feministipuolueen ja liittyy vaikkapa vihreisiin tai SDP:hen.
Katju ei saanut kuin marginaalisen äänisaaliin.
Ei mitään mahdollisuuksia päästä läpi.
Maryam on opportunisti ja katsoo jo ennen seuraavia vaaleja, mihin loikata.- Anonyymi
Femen kirjoitti:
Minä jo odottelen, koska Maryam jättää uppoavan feministipuolueen ja liittyy vaikkapa vihreisiin tai SDP:hen.
Katju ei saanut kuin marginaalisen äänisaaliin.
Ei mitään mahdollisuuksia päästä läpi.
Maryam on opportunisti ja katsoo jo ennen seuraavia vaaleja, mihin loikata.Demaritkin on Feministejä, fasisteja ja Ääri-Vassareita ja pitäis lailla kieltää tämä Jumalaa pilkkaava ja Kristittyjä vainoava roskasakki.
Anonyymi kirjoitti:
Demaritkin on Feministejä, fasisteja ja Ääri-Vassareita ja pitäis lailla kieltää tämä Jumalaa pilkkaava ja Kristittyjä vainoava roskasakki.
Sipilä on jumalaa kunnioittava oikea kristitty :-)
- Anonyymi
Kyllä Hakkarainen on viisain. Putkosella on myös aimo annos kykyjä.
Tämä on sanottava ihan ulkopuolisena, puolueisiin kuulumattomana, pitkän kokemuksen ihmisten arvioinnista omaavana.
HUIPPUSOTILAS- Anonyymi
Viittasitko Putkosen leikkilepakoihin :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437