Feminismi on ulkoa suunniteltu hyökkäys kansallis valtiota ja kirkkoa vastaan.
Feministit ovat terroristeja ja perverssejä
16
1002
Vastaukset
Kirkkoa vastaan ei tarvitse edes hyökätä, se murenee jo omien töppäilyidensa tuloksena.
- Anonyymi
huomaatko, että ylläpito on sinua vastaan. Ne stalkkaa sinua jokapaikassa.
Anonyymi kirjoitti:
huomaatko, että ylläpito on sinua vastaan. Ne stalkkaa sinua jokapaikassa.
:-)
- Anonyymi
räkäpää kirjoitti:
Feminismi on vedätystä.
Kommunismi on se ainoa oikea ajattelutapa.
https://reddyshop.co/kommunistit/
- Anonyymi
No jos puolueen perustajan nimi on Maryam Abdulkarim ja Katju Aro niin mitä muuta voit odottaa tältä Islamisti puolueelta kun Burkhaan keutumisen puolustelua..... eli feminismi=Islamismi nykyään....ei muuta kun tyttöjä silpomaan.....
Minä jo odottelen, koska Maryam jättää uppoavan feministipuolueen ja liittyy vaikkapa vihreisiin tai SDP:hen.
Katju ei saanut kuin marginaalisen äänisaaliin.
Ei mitään mahdollisuuksia päästä läpi.
Maryam on opportunisti ja katsoo jo ennen seuraavia vaaleja, mihin loikata.- Anonyymi
Femen kirjoitti:
Minä jo odottelen, koska Maryam jättää uppoavan feministipuolueen ja liittyy vaikkapa vihreisiin tai SDP:hen.
Katju ei saanut kuin marginaalisen äänisaaliin.
Ei mitään mahdollisuuksia päästä läpi.
Maryam on opportunisti ja katsoo jo ennen seuraavia vaaleja, mihin loikata.Demaritkin on Feministejä, fasisteja ja Ääri-Vassareita ja pitäis lailla kieltää tämä Jumalaa pilkkaava ja Kristittyjä vainoava roskasakki.
Anonyymi kirjoitti:
Demaritkin on Feministejä, fasisteja ja Ääri-Vassareita ja pitäis lailla kieltää tämä Jumalaa pilkkaava ja Kristittyjä vainoava roskasakki.
Sipilä on jumalaa kunnioittava oikea kristitty :-)
- Anonyymi
Kyllä Hakkarainen on viisain. Putkosella on myös aimo annos kykyjä.
Tämä on sanottava ihan ulkopuolisena, puolueisiin kuulumattomana, pitkän kokemuksen ihmisten arvioinnista omaavana.
HUIPPUSOTILAS- Anonyymi
Viittasitko Putkosen leikkilepakoihin :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569