Feministit ovat terroristeja ja perverssejä

Anonyymi

Feminismi on ulkoa suunniteltu hyökkäys kansallis valtiota ja kirkkoa vastaan.

16

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirkkoa vastaan ei tarvitse edes hyökätä, se murenee jo omien töppäilyidensa tuloksena.

      • Feminismi on vedätystä.


      • Anonyymi

        huomaatko, että ylläpito on sinua vastaan. Ne stalkkaa sinua jokapaikassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        huomaatko, että ylläpito on sinua vastaan. Ne stalkkaa sinua jokapaikassa.

        :-)


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      No jos puolueen perustajan nimi on Maryam Abdulkarim ja Katju Aro niin mitä muuta voit odottaa tältä Islamisti puolueelta kun Burkhaan keutumisen puolustelua..... eli feminismi=Islamismi nykyään....ei muuta kun tyttöjä silpomaan.....

      • Minä jo odottelen, koska Maryam jättää uppoavan feministipuolueen ja liittyy vaikkapa vihreisiin tai SDP:hen.

        Katju ei saanut kuin marginaalisen äänisaaliin.
        Ei mitään mahdollisuuksia päästä läpi.

        Maryam on opportunisti ja katsoo jo ennen seuraavia vaaleja, mihin loikata.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Minä jo odottelen, koska Maryam jättää uppoavan feministipuolueen ja liittyy vaikkapa vihreisiin tai SDP:hen.

        Katju ei saanut kuin marginaalisen äänisaaliin.
        Ei mitään mahdollisuuksia päästä läpi.

        Maryam on opportunisti ja katsoo jo ennen seuraavia vaaleja, mihin loikata.

        Demaritkin on Feministejä, fasisteja ja Ääri-Vassareita ja pitäis lailla kieltää tämä Jumalaa pilkkaava ja Kristittyjä vainoava roskasakki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Demaritkin on Feministejä, fasisteja ja Ääri-Vassareita ja pitäis lailla kieltää tämä Jumalaa pilkkaava ja Kristittyjä vainoava roskasakki.

        Sipilä on jumalaa kunnioittava oikea kristitty :-)


    • Anonyymi

      Kyllä Hakkarainen on viisain. Putkosella on myös aimo annos kykyjä.
      Tämä on sanottava ihan ulkopuolisena, puolueisiin kuulumattomana, pitkän kokemuksen ihmisten arvioinnista omaavana.

      HUIPPUSOTILAS

      • Anonyymi

        Viittasitko Putkosen leikkilepakoihin :)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe