Cashback World/Lyoness ja pk-yritykset

Anonyymi

Lyonessia on markkinoitu pk-yrityksille suunnattuna yrityksenä. Cashback-korttia pk-yritysten omana alennuskorttina. On puhuttu, että Lyonessin avulla pk-yritykset saavat uusia asiakkaita ja myös sitoutettua ihmisiä pysymään jatkossakin asiakkaina. Sitä on kehuttu myös perinteisiä tapoja järkevämpänä mainostamis- ja markkinointikanavana.

Olen monesti miettinyt, että onko Lyoness oikeasti hyvä juttu pk-yrittäjälle. Lyonessilla on jatkuvasti ollut "yhteistyökumppaneina" yrityksiä, jotka eivät tiedä olevansa missään tekemisissä Lyonessin kanssa. Tämä on tapahtunut lahjakorttien ostamisen tai ns. affiliate-markkinoinnin kautta (jälkimmäinen tuttu mm. blogeista).

Nyt Australian päässä on älähdetty. Huomattu, miten epäedullinen Lyoness on pk-yrittäjille. Alla olevassa tekstissä on eroteltu eVoucher- ja pk-yritykset. eVoucher merchantit ovat ymmärtääkseni juuri näitä isoja yrityksiä, jotka eivät edes tiedä kytköksestään Lyonessiin. Tekstin mukaan p k-yritykset maksavat kulut ja eVoucher-yrittäjät eivät. Lisäksi eVoucherit ohjaavat käyttämään näitä eVoucher-yrityksiä pk-yritysten sijasta. https://drive.google.com/file/d/1Ig7_e_dZExMl2Ip0iB2Tu9gRgvYZmJMM/view?fbclid=IwAR1DW62wvavAnZI3YdpOg3CnlWduhM0pGPGMIpjKxH3Nt71AvglR79PRIhs

17

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Australiassa pk-yrittäjät ovat huolissaan tästä tilanteesta. Ohessa yksi kirje presidenttitasolle. Kirjeestä ikävänä asiana luettavissa ignorantti ja vihamielinen suhtautuminen, mikä ilmeisesti varsin yleistä lyonessin sisällä, jos joku kyselee epämukavia asioita tai kyseenalaistaa.
      https://drive.google.com/file/d/11zO__4s-DE9iS9tNlwr7g5n2K__5YAkz/view

• Joo, on ikävää jos REHELLISTÄ (solid, straight) ja LÄPINÄKYVÄÄ (transparent) liiketoimintaa KYSEENALAISTETAAN!!!!

MUAHAHAMUAHAHAMUAHHAHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• Anonyymi

Ootko Avo kuullut, huhua että OneCoin ja Lyoness laittavat hynttyyt yhteen.
        Tri Ruja on tutkituttanut tieteellisesti intialaisilla matematiikoilla Casbaggin ja louhimisen että splittaamisen matemaattista mallia ja se toimii.
        Lyhyesti: mitä enemmän ostat Coineilla dealshitteristä, sitä rikkaamaksi tulet ja polttelet sen jälkeen...tuppilautaa takassa, siemailet kiinalaisesta teepotasta viileä kuohuvaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko Avo kuullut, huhua että OneCoin ja Lyoness laittavat hynttyyt yhteen.
        Tri Ruja on tutkituttanut tieteellisesti intialaisilla matematiikoilla Casbaggin ja louhimisen että splittaamisen matemaattista mallia ja se toimii.
        Lyhyesti: mitä enemmän ostat Coineilla dealshitteristä, sitä rikkaamaksi tulet ja polttelet sen jälkeen...tuppilautaa takassa, siemailet kiinalaisesta teepotasta viileä kuohuvaa.

Jumalaare! Toi on paras uutinen tällä vuosisadalla!!! Mä oon aina tiennyt että vankkoinista ja lyonessista tulee jotain! Jumalaare!

• Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

Jumalaare! Toi on paras uutinen tällä vuosisadalla!!! Mä oon aina tiennyt että vankkoinista ja lyonessista tulee jotain! Jumalaare!

Älkää kiirreessänne unohtako Äänekosken Mehmettiä. Hän taikoi herkulliset pippuripihvit (tikkupippuriset tosin) Onecoineilla.
        Turvenaamio tuli jokaiselle bonuksena joka söi koko annoksen loppuun (ja annos pysyi sisällä vaaditun mailin matkan.

• Anonyymi

Jos joku haluaa caspäkkiä ostoksistaan niin kannattaa hommata N26 kortti, just sain tililleni kivan summan n26:sta. Eikä maksa kortit mitään ja rahat voi nostaa ilmaseksi otto automaatista ulos jos tarvii käteistä. Kortti tulee 4 päivässä.

• No kun nyt olet tollainen "tienestimies" niin mikä on tuottoprosentti? Rahaa kun tuntuu tulevan "otto automaatista" niin sano nyt helvata paljonko pitää SIOITTAA ja paljonko saa takaisin, vai saako mitään?

Voisitko hei hankkia itsellesi tämän N26 kortin minun nimelläni!!!!! Saat sillä tienestiä ja mulle riittää kun vaikka maksat mulle sata euroa kuussa, saat pitää loput!! Eikö ole hieno diili?!?!

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• Anonyymi

Mielestäni on täysin mahdollista ansaita rahaa muiden ihmisten ostoksista ja jopa taloudellisen riippumaton saavuttaminen on realismia. Kateelliset ne vaan vinkuu Suomi24-palstalla, kun Cashback-massimiehet SIOITTAA ja TIJENAA rhahaaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni on täysin mahdollista ansaita rahaa muiden ihmisten ostoksista ja jopa taloudellisen riippumaton saavuttaminen on realismia. Kateelliset ne vaan vinkuu Suomi24-palstalla, kun Cashback-massimiehet SIOITTAA ja TIJENAA rhahaaa.

Tuhannet ja tuhannet ihmiset ympäri maailman ovat olleet samaa mieltä ja pettyneet, kun rahat meni, eikä rikastumista tullutkaan.

• Laitetaan tääkin nyt tänne vaikka se ei kohdejoukkoon osukaan. Ne jotka sisällön ymmärtävät osaavat muutenkin pysyä kaukana verkostomarkkinoinnista. Ja ne muut eivät ymmärrä vaikka rautakangesta vääntäisi, MUAHAHAMUAHAHAHAAA

https://youtu.be/SBGfHk91Vrk

Hei uskovaiset! Jos ymmärrätte em. videonpätkän, löydättekö mitään yhtäläisyyksiä Lyonessin kanssa? Kannattaisi yrittää! Yhtäläisyyksiä löytyy yllättävän paljon!

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• Anonyymi

Hyvä video! Hyvä myös vielä muistaa, että Lyoness on todettu pyramidihuijaukseksi viranomaisten ja oikeusistuinten taholta.

• Anonyymi

Norjalaisella keskustelupalstalla koettaa yksi marketer epätoivoisesti väittää, että Norjassa Lyoness on korjannut kaiken, mistä viranomaiset ovat älähtäneet. En tiedä, mistä on keksinyt, että toimintakielto olisi jo vanha juttu, ”fake news”. Koetti väittää, ettei viranomaispäätös koske MyWorldia. Tuolla kriittistä asennetta ja faktatietojen (mm. viranomaispäätökset) kertomista marketerit kutsuvat negatiivisuudeksi. Jotenkin tuttua myös täältä suomi24:n lyoness-keskustelusta, eikö vain! Aktiivisina keskustelijoina on onneksi asioista ajan tasalla olevia tyyppejä.
      https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1748262&page=201

• Anonyymi

Tässä linkissä australialainen entinen lyconet marketer kertoo Lyonessin ajankohtaisesta tilanteesta, mm. pyramidihuijaustuomioista. Hän kertoi tehneensä kovasti töitä rakentaakseen Australiassa lyoness ostoyhteisöä pk-yrityksille, kunnes tajusi, ettei lyonessissa oikeasti ole kyse pk-yrityksistä tai ostamisesta.

Kannattaa kuunnella, tämä herra puhuu asiaa!
      https://m.youtube.com/watch?v=p8dhm28F3lI#

• Anonyymi
    • Anonyymi

CashBack/ Lyoness on 2010 luvun suurin innovaatio. Ostamalla, verkoston luomalla teet itsestäsi rikkaan. OneCoinin Rujakin on kateellinen , Vaikka manit livahti veskaan.

• Anonyymi

Hauska kooste F1-maailman hämäristä sponsoreista. Lyoness mainittu kohdassa 11:07. Asianmukaisesti todettiin, että pyramidihuijaus. Ja oli asian ytimessä: kuka ostaisi mitään, mikä on kielletty Norjassa! :D

https://m.youtube.com/watch?v=H7M74iEonn0

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 598
      9741
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2431
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      204
      1710
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      22
      1471
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      990
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      937
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      74
      842
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      842
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      41
      792
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      714
    Aihe