Mistä löytää pareja parille?

Anonyymi

Olemme 43&44v katseenkestävä pariskunta pääkaupunkiseudulta.

AS- profiili on, samoin Tinder ja Swinder mutta tuntuu että (täyspäisten) parien löytäminen on todella hankalaa.

Millaisia vinkkejä tähän?

31

119

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi ollaan pariskunta n45 ja m48.ollaan ajateltu kans et olis kiva tutustua johonkin kivaan pariin mut ei olla rohjettu viel.

      • Täällä myös n. nelikymppinen pari.
        Ei feikki. Saa laittaa viestiä.


      • Paricc kirjoitti:

        Täällä myös n. nelikymppinen pari.
        Ei feikki. Saa laittaa viestiä.

        Joo olis kiva tutustuu


    • Anonyymi

      Kannattaa liittyä jollekin parinvaihtosivustolle. Tai mennä alan bileisiin. Niissä saa lisätietoja ihmisiltä kun vaan kysyy. :)

    • Oltaisiin vaimoni kanssa kiinnostuneita parin vaihdosta myös kolmen parin kesken. Vaimoni on 38v 167cm 61kg.

      • Anonyymi

        Moi
        kiinnostaako lähteä mökkeilemään ´?
        49m


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        kiinnostaako lähteä mökkeilemään ´?
        49m

        Missä päin mökki


      • Anonyymi
        Henumies71 kirjoitti:

        Missä päin mökki

        Kumlinge, Åland

        Mika46


      • Vähän kaukana mitäs siel tarjolla


    • Täältä ei ainakaan löydy seuraa, eikä kannata hakeakkaan, kuten edellisestä viestistä ilmenee! Tosin kuten tuolla aiemmin oli, tervepäistä ja oikeaa (aitoa siis ei feikkiprofiililla) seuraa on melkein mahdotonta löytää. Noi bileet on ehkä paras paikka tavata muita samalla asialla liikkuvia, mutta sivustot ovat täynnä feikkiprofiileja ja nettirunkkareita. Mekin ollaan etsitty seuraa, mutta ei taida löytyä tästä maasta...

      • Täällä n. Nelikymppinen pari. Ei feikki. Laittele viestiä, jos kiinnostusta.


    • Anonyymi

      Täällä pari n51 m49. Oltais kiinnostuneita. Myös naisten välinen kiinnostaa

    • Anonyymi

      me aloiteltiin jasun bileistä ja on hyvät juhlat.

    • Anonyymi

      Vieläkö jasu pitää bileitä? Olin joskus 10 vuotta sitten!

      • Anonyymi

        Kyllä pitää. Pikkujoulut on tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää. Pikkujoulut on tulossa.

        Missä nää on? Kirkkonummella?


    • Anonyymi

      Mistäkö löytyy.

      Ei sit olla koskaan kuultu treffisaiteista?
      Siellä halukkaita on pilvin pimein.

      • Anonyymi

        Ei. Ne on täällä. Tunnetaan jo treffisuvustoilla ja osataan välttää. Täällä ovat avoimet markkinat.


    • 44v ja 52v pariskunta on myös hakenut seuraa pidemmän aikaa. Kaikki sivustot ovat täynnä sekoja nettirunkkareita ja feikkejä. Bileet taasen (vaikka niissä rajoitetaan miesten osallistumista gb-tilaisuutta lukuunottamatta) täynnä onnettomia peräkamarin poikia. Miten tästä maasta on niin vaikeaa löytää asiallista ja tervettä pidempiaikaista seuraa? Me emme ole ainoat, kokemuksena näiltä sivustoilta on, että kaikki jutut menevät paskan puhumiseksi ja runojen rustaamiseksi, eikä seuraa löydy kun aluksi ehdotetaan treffejä jotta nähdään onko taas sonnan jauhajasta kyse vai aidosta seurasta...
      No, ei ole helppoa!

      • Anonyymi

        53v ja 60v pari täällä myös olemme hakeneet toista normaali paria ystäväksi sekä nauttimaan hyvästä seksistä.


    • Anonyymi

      Voisko olla sellainen versio, että minä kuuskymppinen, tervepäinen ja hyvännäköinen nainen löytäisin samanlaisen, ehkä hieman nuoremman miehen ja me olisimme "pari" toiselle parille.
      Mieheni ei ole koskaan suostunut tämän tyyppiseen, niinpä mun olisi touhuta tämä yksin:)
      Mutta miten?

      • Anonyymi

        Meillä kyllä tuttu mies 56v hyvä kuntoinen joku aika sitten eronnut. Mieheni on 53v itse olen 60v siistejä ja asiat kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kyllä tuttu mies 56v hyvä kuntoinen joku aika sitten eronnut. Mieheni on 53v itse olen 60v siistejä ja asiat kunnossa.

        Jos ette kovin paljon puhu palturia, voitais hyvin miettiä toteutusta:) 56/53/60!
        Ja minulla onkin kaikki muumit laaksossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ette kovin paljon puhu palturia, voitais hyvin miettiä toteutusta:) 56/53/60!
        Ja minulla onkin kaikki muumit laaksossa.

        Oletko mies vai nainen kun nämä anonyymi vastaukset pitää tulkita tarkkaan.


      • Anonyymi

        Olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen.

        Jolla on lettu levällään joka suuntaan hyh hyh


    • Anonyymi

      Hei

      Meillä vaimon kanssa on tästä ollut puhetta,siis niin että voisi viettää muutenkin aikaa..mökkeillen..matkustellen,mutta ennenkaikkea ihanaa avointa pitkäkestoista seksiä..olemme pohjoisesta neljässä kymmenissä oleva pari..ehkäpä tämä vielä joskus toteutuukin:)

    • Anonyymi

      Meilläkin on samanlaiset aatokset. Olisi kiva löytää oikea rehellinen pariskunta, jonka kanssa vois tapailla. Mutta tosi vaikeaa on löytää sellaista, kun tosi paljon feikki pellejä sivustoilla. Jospa joskus löytyisi rehellinen pariskunta. Ollaan Savosta, jos jotain pariskuntaa kiinnostaisi?

      • Parhaat kaverit ovat olleet parhaat sänkykaverit.
        Istumme usein iltaa ja usein myös seksìä iltojen aikana. Meidän sängyssä usein minä mieheni ja 1 tai 2 vierasta (kaveria) mukana.
        Kaikki olemme heteroja.


    • XU sivusto on todella mainio, voin laittaa kutsun jos annatte sähköpostin

      • eipä ole tauteja tullut


    Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe