Olemme 43&44v katseenkestävä pariskunta pääkaupunkiseudulta.
AS- profiili on, samoin Tinder ja Swinder mutta tuntuu että (täyspäisten) parien löytäminen on todella hankalaa.
Millaisia vinkkejä tähän?
Mistä löytää pareja parille?
31
338
Vastaukset
Moi ollaan pariskunta n45 ja m48.ollaan ajateltu kans et olis kiva tutustua johonkin kivaan pariin mut ei olla rohjettu viel.
Paricc kirjoitti:
Täällä myös n. nelikymppinen pari.
Ei feikki. Saa laittaa viestiä.Joo olis kiva tutustuu
- Anonyymi
Kannattaa liittyä jollekin parinvaihtosivustolle. Tai mennä alan bileisiin. Niissä saa lisätietoja ihmisiltä kun vaan kysyy. :)
Oltaisiin vaimoni kanssa kiinnostuneita parin vaihdosta myös kolmen parin kesken. Vaimoni on 38v 167cm 61kg.
- Anonyymi
Moi
kiinnostaako lähteä mökkeilemään ´?
49m - Anonyymi
Henumies71 kirjoitti:
Missä päin mökki
Kumlinge, Åland
Mika46
Täältä ei ainakaan löydy seuraa, eikä kannata hakeakkaan, kuten edellisestä viestistä ilmenee! Tosin kuten tuolla aiemmin oli, tervepäistä ja oikeaa (aitoa siis ei feikkiprofiililla) seuraa on melkein mahdotonta löytää. Noi bileet on ehkä paras paikka tavata muita samalla asialla liikkuvia, mutta sivustot ovat täynnä feikkiprofiileja ja nettirunkkareita. Mekin ollaan etsitty seuraa, mutta ei taida löytyä tästä maasta...
- Anonyymi
Täällä pari n51 m49. Oltais kiinnostuneita. Myös naisten välinen kiinnostaa
- Anonyymi
me aloiteltiin jasun bileistä ja on hyvät juhlat.
- Anonyymi
Vieläkö jasu pitää bileitä? Olin joskus 10 vuotta sitten!
- Anonyymi
Kyllä pitää. Pikkujoulut on tulossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitää. Pikkujoulut on tulossa.
Missä nää on? Kirkkonummella?
- Anonyymi
Mistäkö löytyy.
Ei sit olla koskaan kuultu treffisaiteista?
Siellä halukkaita on pilvin pimein.- Anonyymi
Ei. Ne on täällä. Tunnetaan jo treffisuvustoilla ja osataan välttää. Täällä ovat avoimet markkinat.
44v ja 52v pariskunta on myös hakenut seuraa pidemmän aikaa. Kaikki sivustot ovat täynnä sekoja nettirunkkareita ja feikkejä. Bileet taasen (vaikka niissä rajoitetaan miesten osallistumista gb-tilaisuutta lukuunottamatta) täynnä onnettomia peräkamarin poikia. Miten tästä maasta on niin vaikeaa löytää asiallista ja tervettä pidempiaikaista seuraa? Me emme ole ainoat, kokemuksena näiltä sivustoilta on, että kaikki jutut menevät paskan puhumiseksi ja runojen rustaamiseksi, eikä seuraa löydy kun aluksi ehdotetaan treffejä jotta nähdään onko taas sonnan jauhajasta kyse vai aidosta seurasta...
No, ei ole helppoa!- Anonyymi
53v ja 60v pari täällä myös olemme hakeneet toista normaali paria ystäväksi sekä nauttimaan hyvästä seksistä.
- Anonyymi
Voisko olla sellainen versio, että minä kuuskymppinen, tervepäinen ja hyvännäköinen nainen löytäisin samanlaisen, ehkä hieman nuoremman miehen ja me olisimme "pari" toiselle parille.
Mieheni ei ole koskaan suostunut tämän tyyppiseen, niinpä mun olisi touhuta tämä yksin:)
Mutta miten?- Anonyymi
Meillä kyllä tuttu mies 56v hyvä kuntoinen joku aika sitten eronnut. Mieheni on 53v itse olen 60v siistejä ja asiat kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä kyllä tuttu mies 56v hyvä kuntoinen joku aika sitten eronnut. Mieheni on 53v itse olen 60v siistejä ja asiat kunnossa.
Jos ette kovin paljon puhu palturia, voitais hyvin miettiä toteutusta:) 56/53/60!
Ja minulla onkin kaikki muumit laaksossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ette kovin paljon puhu palturia, voitais hyvin miettiä toteutusta:) 56/53/60!
Ja minulla onkin kaikki muumit laaksossa.Oletko mies vai nainen kun nämä anonyymi vastaukset pitää tulkita tarkkaan.
- Anonyymi
Olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen.
Jolla on lettu levällään joka suuntaan hyh hyh
- Anonyymi
Hei
Meillä vaimon kanssa on tästä ollut puhetta,siis niin että voisi viettää muutenkin aikaa..mökkeillen..matkustellen,mutta ennenkaikkea ihanaa avointa pitkäkestoista seksiä..olemme pohjoisesta neljässä kymmenissä oleva pari..ehkäpä tämä vielä joskus toteutuukin:) - Anonyymi
Meilläkin on samanlaiset aatokset. Olisi kiva löytää oikea rehellinen pariskunta, jonka kanssa vois tapailla. Mutta tosi vaikeaa on löytää sellaista, kun tosi paljon feikki pellejä sivustoilla. Jospa joskus löytyisi rehellinen pariskunta. Ollaan Savosta, jos jotain pariskuntaa kiinnostaisi?
Parhaat kaverit ovat olleet parhaat sänkykaverit.
Istumme usein iltaa ja usein myös seksìä iltojen aikana. Meidän sängyssä usein minä mieheni ja 1 tai 2 vierasta (kaveria) mukana.
Kaikki olemme heteroja.
XU sivusto on todella mainio, voin laittaa kutsun jos annatte sähköpostin
Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1392747SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3211857Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131549En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä351458Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.411257- 501006
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33984+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais275982It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9896Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38885