Olen Marianna, 28vuotias ja sinkku nuorinainen.
Oli sateinen syyspäivä ja olin aikeissa lähteä lenkille läheiselle metsäpolulle, valitsin asukseni tiukat maastokuvioidut verryttelyhousut, ohuehkon sadetakin ja punaiset juoksujalkineet.
Sade oli lakannut ja aurinko pilkahteli hieman pilvenraosta, joten lähdin siinä toivossa että sää selkenisi vielä.
Aloitin lenkin pienellä lämmittely hölkällä ensimmäiselle metsärastille, noin 2:km päähän mökistä, päästyäni ensimmäiselle rastille seisahduin katsomaan karttaa ja mietin tekisinkö tällä kertaa pidemmän reitin jolle tulisi pituutta 10:km.
Kulkiessani jo pidemmän aikaa katsoin älyranneketta ja mittari näytti 6,7kilometriä, haaveni heräsivät lämpimästä suihkusta ja sohvalla lukemisesta, pian olen perillä ajattelin.
Jatkoin juoksua, mutta hetken kuluttua kompastuin johonkin puunjuureen, nousin ja menin kiven päälle istumaan. Nilkkaani sattui vietävästi ja näyttikin turpoamisen merkkejä, yritin jatkaa eteenpäin klonkaten, hetken kuluttua havahduin kuinka mutkan takaa juoksi vastaan mies ja kysyi tarvitsenko apua?
Kerroin kaatuneeni puunjuureen ja hän kysyi saisiko hän katsoa nilkkaani? Vastasin myöntävästi.
Hän ei suositellut enää juoksua tälle päivälle, vaan kysyi haluaisinko lähteä hänen mökilleen? joka on kuulema alle kilometrin päässä jossa olisi ensiapupakkaus. Epäröin hieman aluksi mutta ymmärtäessäni asian etten voinut juuri kävelläkkään niin suostuin.
Mökillä mies kertoi nimekseen Jarkko, hän oli 37 ja leski. Jarkko otti kengän pois jalastani ja sitoi siihen jääpussin, hän kysyi haluaisinko käydä puhdistautumassa suihkussa? Suihku tekisi hyvää: (vastasin).
Suihkusta tultuani satuin vahingossa vilkaisemaan oven raosta ja näin jarkon olevan puolipukeissaan, on siinä kyllä kroppa: (ajattelin ja henkeni alkoi väristä)
Ovi narahti ja jarkko hätkähtyi minuun päin ja punastui hieman. Ei ollut tarkoitus vilkuilla, satuin vain kulkemaan ohi ja huomasin sinun olevan täällä (vastasin). Hän ei pannut pahakseen ja pyysi minut sisään, menin huoneeseen kehuin hänen vartaloaan pieneksi flirtiksi.
Hän kutsui minut huoneeseensa ja vaati minua riisuuntumaan yhtä ilkosilleen kuin hän itse oli, tein kuten hän pyysi ja pian olin vain stringit jalassa. Olet kuvankaunis nuorinainen hän sanoi ja huomasin hänen etumuksensa kohoavan, samalla tuntien sykkeeni kovenevan.
Menin polvistuen hänen eteensä ja kysyin mitähän täältä mahtaa löytyä? Vedin bokserit alas ja sieltä pullahti ulos puolikova muna huojuen, jossa oli pienipisara päässä kiihotuksesta, nuolaisin sen pois ja aloin runkata kalua pitkin vedoin, kalu oli nyt täysin kovana koko komeudessaan. Työnsin jarkon sängylleen ja aloin imemään isoa kalua varoen ettei häneltä tule heti, imin kalua vielä hetken ja huomasin kuinka jarkko nautti saamastaan.
Nousin nyt hänen päälleen ja ohjasin märän kullin kuumaan pilluuni, (ihanaa!) sanoin kun ratsastin hänellä rajusti. Huusimme molemmat nautinnosta ja tuntuu kuin kalu vain kasvaisi sisälläni, tunsin kuinka orgasmini räjähti samalla aikaa kun jarkon kulli alkoi nopeasti sylkemään kuumaa spermaa sisälleni, jäykistyn ja lämähdän jarkon rinnanpäälle.
Huohotamme toistemme korviimme ja sipitän jarkolle että olipa onni kun pelastit minut.
Ps. Tarina ja henkilöt on keksitty hetken mielijohteessa.
Keksitty eroottinen tarina
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342