Kiekko.tk onkin kaikkien tuntema peli jossa pelataan jääkiekkoa viirtuaalimoninpelinä. Mutta sinun ei tarvitse ees avata pelin varsinaista osiota, jossa mennään kentälle vaan voit pelata sitä vain manageripelinä, sikälimikäli ensin on hoitanut pakolliset beginner huoneessa hoidetut tehtävät.
Aluksi luot joukkueen ja sitten kutsut siihen ihan oikeita pelaajia viestillä. Sivuston "pelaajat" osiosta löydätsen hetken aktiiviset pelaajat joista joukkuetta voi alkaa kasaamaan. Näet katsomalla heidän profiiliaan ovatko he ennestään joukkueessa, mutta myös muissa joukkueissa olevat voivat tehdä uuden tunnuksen ja liittyä joukkueeseesi. Näet myös profiilista kuinka kokeneita ja hyviä pelaajat ovat.
Kun kutsut tarpeeksi pelaajia he pystyvät pelaamaan pelejä. Voit vain nauttia katsomalla tulostaulua ja jännittää joukkueesi puolesta, tai toki voit avata pelin jolloin näet pelin livenä ja miten pelaajasi käyttäytyvät. Joukkueesi sivulle tallentuu kaikki pelatut ottelut joten näet myös ketkä ovat aktiivisimpia.
Sitten sinun täytyy tietenkin tehdä managerin töitä. Mikäli olet katsonut pelejä hallissa ja tiedät kuka on kapteeni ainesta, tai vaikka olisit seurannut vain sivuston kautta ketkä ovat aktiivisimpia, voit valita itsellesi luottohenkilön joukkueesta, jolta voit kysellä millainen henki joukkueessa on. Voit poistaa pelaajat jotka luovat huonoa henkeä tai ovat huonoja pelaamaan. Jos luotat johonkin tai joihinkin erityisesti voit antaa hänellekin masterit joukkueen asetuksista.
Sitten voit johtaa joukkueesi eri liigoihin joille on omat sivustonsa joissa voit myös seurata joukkueesi menestystä.
Kiekko.tk on myös loistava jääkiekko manageripeli
Anonyymi
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973