Olen tavallinen ? hiukan yli 40-vuotias mies ja pohtinut pitäisikö yrittää tehdä jonkinlaista blogia kyseisestä aiheesta 😊
Asiaan olen suhtaunut huumorilla , eikä kyseessä ole kuitenkaan mikään päivittäinen
"Toiminto".
Aloitan vaikkapa siitä mistä kaikki alkoi…
Olen satunnaisesti harrastellut valokuvausta ja jotenkin siihen liittyen on ollut mukavaa katsella erilaisia asuja nettikaupoista.
Tälläkertaa yritin houkutella ystävätärtäni kuvattavaksi , ja mielestäni löysin kiinnostavan keinonahkaisen korsetin jossa rinnat jää avoimeksi. Nähtyään kuvan siitä hän sanoi jotenkin näin että " pue itse tuo ja hän kuvaa"...
Vaikka kyseessä olikin vitsi , suostuin heti.
Tilasin itselleni kyseisen korsetin , avosukkahousut , tasselit sekä hansikkaat…
Viimein parin viikon päästä hankintani saapuivat ja sovitin itsekseen niitä.
En ole mikään pieni mies ja syötyäni erästä lääkettä (lääkärin määräyksestä ) , rintani ovat kasvaneet muustakin kuin läskistä. Ne tuntui valtavilta vaikka mittaamalla sainkin tulokseksi vain b105..
Meni vielä viikko ja minua jännitti aivan julmetusti kun se päivä koitti että ystävättäreni kuvaisi minua.
Hän istui tuolilla kahvia juoden ja minä huoneen toisessa päässä sohvalla , yrittäen saada riisuttua itseni. Saatikka että pukisin tuollaisia vaatteita.
Nielaisin pari kertaa ja heitin vaatteet äkkiä pois päältäni ja vedin avosukkikset jalkaani.
Tämän jälkeen survoin itseni korsettiin ja hanskoihin.
Pikkuhousuja minulla ei ollut lainkaan.
Juttelimme samalla ja nauroimme.
Välillä tuntui että kuolen kauhusta.
Mietin mitä kaverini mahtaa ajatella kameran takana , mitä jos puolisoni saa tietää ja muuta samantapaista.
Tässä hommassa pitää todellakin osata nauraa itselleen ja se rentouttaa kummasti.
Se tunne kun astelet ystäväsi eteen melkoisen irstaalta tuntuvassa asussa… Kun teillä ei ole seksuaalista suhdetta eikä mitään tällaiseen kanssakäymiseen liittyvää…
Minua hävetti , nolotti ja nauratti…
Seisoin kuin puupölkky kameran edessä , nauroin ja tuntui kuin korvat olisivat punoittaneet häpeästä. Penikseni oli vetäytynyt kuin jääkylmään veteen astellessa ja se lisäsi häpeän tunnetta.
Ystäväni kuitenkin osasi ottaa ohjat ja kertoi asentoja joita yritin sitten pölkyn jäykkänä toteuttaa.
Nauroimme todella paljon ja naamani olikin kipeänä nauramisesta.
Ystävättäreni pyysi minua kääntymään seinään päin , nostamaan sukat samalle korkeudelle , laittamaan kädet seinälle ja ottamaan leveän haara-asennon , vähän kuin elokuvissa näkee kun roisto pidätetään.
Hän sanoi "jalat vielä enemmän auki"...
Silloin se tapahtui , huomasin että siittimestäni alkoi valua kiimalimaa norona , tuntui vatsanpohjassa kummalta ja sitä vain valui.
Yritin huomaamatta pyyhkiä sitä….
Pian aloimme lopetella ja katsoin vielä kamerasta mitä olimme saaneet aikaan , samalla peniksestäni vain valui siemensyöksy
Lattialle jalkojani pitkin.
Onneksi ystävättäreni meni veskiin , joten sain äkkiä omat vaatteet päälleni ja siivottua maton läikän…
Nyt olemme kuvailleet minua muutaman kerran , ja olen ymmärtänyt että ilmeisesti minussa on sissy fag crossdresser puoleni ja jotenkin kiihotun nöyryyttävästä tilanteesta.
Ihanaa on kuitenkin se että minulla tälläinen ystävätär joka innostuu tyhmistä ideoistani , eikä vielä ainakaan ole tuominnut minua , edes silloin kun yritin saada pikkuveitikkaa masturboitua vähän edes kuvauksellisemmaksi….
Ote sissyn päiväkirjasta
9
850
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno kirjoitus.
Mukava nähdä että muitakin samoista jutuista kiinnostuneita.
T. Kundi42 - Anonyymi
Oletko kokeillut palvella jo setiä?
Kuulostaa että sinusta saisi hyvän panoaukon - Anonyymi
Mistä tommosii kavereita löytää jotka suostuu kuvaamaan?
- Anonyymi
No, voin kertoa että minulla on ollut jo pitkään aivan saman tyylistä. Ennen alkoi seista kun puin "tyttöilyvaatteet" päälle. Nykysin lähinnä käy toisinpäin, mutta silti olo on tosi hyvä, ja kiihoitus on ehkä enemmän sitten päässä.
En ole (tietääkseni) sissy varsinaisesti, vaikka mistä noista ikinä tietää (mitä lopulta on). Vaan ihan muuten fetissinä ollut. Enkä tiedä miten sitä sitten kehittyykään. Mutta eräs ystävätär kai osuvasti totesi "sehän sitten osaa muuttua jo klitaksi", nauroin että "ehkä niin on". Mutta ei kiihotusta tai hyvää oloa ole vain yhdenlaista. tyttöily saa kaluni kovettumaan ei meinaa pysyä pikku housuissa tai hameen alla
- Anonyymi
Miten kyseinen kuvaaja on suhtautunut sessioihin ?
- Anonyymi
Mua kiinnostaa kans kuvaajan suhtautuminen.
Tykkääks käskeä?
Onks kuvii jossain nähtävil? - Anonyymi
Näin normi heteromiehenä mua kiinnostaisi tietää mikä tossa niin kiihottaa?
Vai kiihottaako sua paljastella itseäsi kuvaaja ystävälles?
Voisko tää kuvaaja kertoa oman näkemyksensä kans?
Ittee innostaa naisen kaa alistuminen ja toiveiden toteuttamine seksissä...
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713