Harmia mopopojista

Koko Parkano kuohuu kun muutama mopopoika on päristellyt mopolla ilta myöhällä.

Pojille pitäisi saada muuta mielekästä puuhaa.

29

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä se aina jaksat kirjoitella kaikkea sekavaa tänne.
      Taidat sinäkin tarvita muuta mielekästä puuhaa.

      • Anonyymi

        miehekästä


      • Anonyymi

        sais tulla naamiointi kielto suomeen


      • Tarvitsen puhdasta happea. En juuri muuta.


    • Anonyymi

      Se on totta, että yöllä mennään kovan metelin kans . On se ny ihme kun niistä on valitettu poliisillekkin. Kyllä se pistää v.tuttaan kun vauvat ja vanhukset heräilee muutaman tooppikorvan takia. Herätkää vanhemmat ja vähän kuria mussukoille.

      • Anonyymi

        Poliisille valtuudet käyttää etälamauttimia zzzättt kyllä loppuu se pärrääminen ja ihmiset saa nukkua


    • Anonyymi

      Olkaas ny niitten vauvojenne kanssa vaikka kellarissa. Monessa tuvassa juodaan kaljaa ja mekastetaan ihan omasta takaa ja vauvat valvoo

      • Anonyymi

        Kyllä luultavasti niin tehdäänkin, mutta nää mopoilijat pitää puoli lääniä hereillä. Menisivät korpeen ajeleen ai mutta sit siellä ei olekaan ihmisiä joita kiusata.


    • Anonyymi

      Kyllähän täällä Parkanossa olisi lääniä laittaa yksi asfalttikenttä pojille. Eivät häiritsisi lähiössä.

    • Anonyymi

      Muuttakaa nuoret pois, ei teitä kaivata täällä mekastamassa. Paljon rauhallisempaa ilman teitä!

    • Anonyymi

      Nuorille oma autonominen tasavalta johonkin Kurun metsikköön.

    • Anonyymi

      Mikä ton naamarin takana lymyää ?

      • Anonyymi

        Väärän toristuksen tekiä.


    • Anonyymi

      Pojat on sitten vanhempana sellaisia koiratutka miehiä jotka ajelee soramontuilla ja metsäteillä

    • Anonyymi

      Mopot lailla kieltää äitin mussukoilta, jotka ei tiedä liikennesäännöistä tuon taivaallista, viritellään onnettomia pärisijöitä. Liikenteessä näkee fiksujakin mopoilijoita, mutta jotkut muka " paremmista perheistä olevat eivät kunnioita suomen lakeja. Luultavasti ei opettu.

    • Anonyymi

      Parkano tarvitsisi Hallin moottori radalle, mikroautoilua ja enskaa ,kun harrastetaan niin paikkaa tarvitaan.

    • Anonyymi

      Kunnon crossirata crossimopoille ja päällystetty motareille, sais vähä kisuttaa eikä tarvis ihmisten valittaa. Eikö jostain korvesta löydy tilaa radoille?

      • Pojat tarvii oikean laista käsittelyä. Voisin opettaa toimintaa crossiradalla.


      • Anonyymi
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Pojat tarvii oikean laista käsittelyä. Voisin opettaa toimintaa crossiradalla.

        Pitää olla hyvät opetustilat ja lisähappisäiliöt


    • Anonyymi

      HOMMAA KORVATULPAT NIIN EI HÄIRITSE.!!!

    • Jarmo.Kakkasuu

      Jos sallinette voin antaa mopopojille vitsaa. Eiköhä ralliin tule joku tolkku

      • Anonyymi

        Jaa hoikkala vaihtanu kynttilät okaaseen


      • Jarmo.Kakkasuu
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa hoikkala vaihtanu kynttilät okaaseen

        Mitään ei ole vaihdettu. okaat ja kynttilät on erii käyttöön


    • Jarmo.Kakkasuu

      Jos haluatte niin voin antaa mopo poille kurin palautuksen.

      • Anonyymi

        Oot aika heikossa hapessa, pystytkö siihen?


    • Anonyymi

      Ei se maailma ny saatana kaadu nuorten mopoiluharrastukseen.ootte te muutki varmaa nuorempina ajellu pitkin yötä mölyävillä mopoilla. Älkää valittako

      • Anonyymi

        Ollaan ajeltu mopoilla, mutta me ei ajeltu pitkin öitä. Öisin oltiin kyllä jo nukkumassa. Mikä ihmeen tarve nykypäivänä on tullut, että pitää öisin lähtee ajejleen? Miksei päivällä voi?


    • Anonyymi

      Kyllä nuorilla pitää olla mahdollisuus pärrästää ja elää nuoren normi elämää.Toki yö ajelut täytyisi lopettaa asutuksen läheisyydessä ja varovaisuutta etenkin yleisessä liikenteessä.Itse tuli kans kölvinä päästettyä moposta miniin jos jonkinlaisilla härveleillä.Ja miksei välillä vieläkin.Terv.61 v.

    • Poikaset ajelee mopolla. Minä haluan ajella poikasia

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe