Mikä on paras asento saunassa panemiseen? Kävi niin että meillä oli viikonloppuna illan istujaiset ja lämmitin saunan. Yllätyin kun reilu 20 v serkkunikin tuli saunaan mitään ujostelematta. Jäimme vikoiksi saunaan ja minkä sitä mies itselleen voi. Ei vaan voinut olla vilkuilemasta. Serkku tytön bodyssä ei ollut moitittavaa ja karvoja ei näkynyt. Mutta siitten katselin hänen jalkojaan ja ne olivat niin kauniit lakatut kynnet ihanat varpaat nilkat kun katseeni vaelteli kohti pillua huomasin että olin jäänyt kiinni tirkistelystäni ja olin serkun vieressä lauteilla kyrpä pystyssä. Serkku tietenkin huomasi tilanteen ja kyseli jotta mikä noin vahvasti herätti? Nolona sanoin että kyllä hänen jalkansa sen teki. Kerroin että minulla on jalka fetissi. Serkku sanoi että hiero sit mun jalkoja. No tietenkin hieroin ja samalla pelkäsin jos joku vielä tulee saunaan. Sitten rupesin nuolemaan jalkoja ja serkku avasi reisiään ja näin ihanan nuoren posliini pillun jota kohti kieleni tahtoi. Kun nuolin pillua tiesin että panen kohta omaa serkkuani. Se lisäsi vaan halua. Hän oli ylälauteella ja minä keskimmäisellä. Kun nuolemisen jälkeen aloin sovittamaan kyrpää sisään huomasin hänen olevan tosi tiukka ja minulla ei ole kauhean kokoinen kaikkien naisien himoitsevaa jortikkaa. Keskiverto ehkä pituudessa mutta olen kuullut että paksumpi kuin yleensä. Siinä kun lauteilla polvillaan tiukkaan pilluun puikottaa niin kyllä on polvet ja muutenkin paikat kipeät. Asento olisi kyllä muuten ollut hyvä mutta lauteiden kovuus ja kuumuus haittasivat. Asetelmahan oli täydellinen. Nuori nainen selällään edessäni posliini pillu märkänä ihanat rinnat heiluivat työntöjen tahtiin hyväilin kauniita jalkoja ja nuolin ja imin varpaita. Eikä siinä kauan mennyt kun korahdellen heitin spermat sisäreisille. Ja jos olisi mennyt kauemman niin olisin ollut tajuton. Kuumuus, pää itsellä korkealla kun pökki menemään. Siinä sitä olisi serkulla ollut vaimolleni ja muille selittämistä että miksi 50v serkku makaa tajuttomana saunassa hänen päällään ja kyrpä pillussa. Eli mikä asento? Ensi kertaa odottaen
Vastaukset 4
- Anonyymi
Sulle paras asen on nun istut kiukaan päällä.
- Anonyymi
En muista, että olisin pannut saunassa kuin kerran opiskeluaikoina, kun oli lyhyt suhde yhden varatun tytön kanssa. Istuin ylälauteella, kun hän yllättäen alkoi ottaa suihin (mitä ei ollut aiemmin tehnyt) ja hetken kuluttua nousi istumaan syliini ja ohjasi kalun sisäänsä. Tuntui kyllä huikeelta varsinkin, kun tytöllä oli leveä lantio ja muodokkaan pyöreät pakarat. Kun laukesin hänen sisään, niin vaikka ei ollut kondomia, niin muistaakseni ei spermaa tainnut valua lauteille.
- Anonyymi
Kertomuksesta tuli mieleen oma opiskelukaverini jolla oli leveä lantio ja muodokkaan pyöreät pakarat. En kyllä ollut hänen kanssaan saunassa koskaan todellakaan.
- Anonyymi
Panemiseen on parempiakin paikkoja kuin sauna.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34594- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458- 44444
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427