Wildclub kokemuksia?

Anonyymi

Mieheni houkuttelee minua Windclubille. Kiinnostaa kovasti, mutta olisi kiva saada ennen lupausta kävijäkokemuksia, suosituksia ja vinkkejä esim. pukeutumisesta, seurustelusta ja menettelystä toisten parin kanssa, toiminnasta, pariutumisesta, kimpoista, tiloista, tarjoiluista jne. eli kaikesta mitä mieleen tulee.
Tiedän, ettei swingerclubien touhuista ulospäin huudella, mutta edes yleisellä tasolla jotain. Please!

122

634

Vastaukset

• Tuolla ei koskaan ole tullut käytyä. Ulkomailla useammassakin swingerclubissa kyllä.
    Meno niissä on ollut toisia arvostava. Pukeutuminen nakusta, verkkopukuihin ja pikku hepeneisiin.
    Hyvää pikkupurtavaa tarjolla. Jossain omat juomat.
    Seksiä saa vähän tai paljon, jos haluaa. Voi myös katsella.
    Suosittelen, vaikka en Windclubia tunnekaan. Eiköhän meno ole joka paikassa kutakuinkin saman tyylistä. Ainakin käymissämme paikoissa on ollut.

• Rapoeutuneita turmeltuneita ihmisiä. Viinan pöhöttämiä naamoja, lihavia elähtäneitä huoripukkeja ja vanhoja huoria. Siellä turmeltunut huora voi asettua panokeinuun ja huoripukit jonottavat panemaan. Ei mikään normaali ihmisten paikka. Samaa kuvottavaa roskaväkeä kuin nakusuomessakin.

• Kysy joltakin stadin taksikuskilta millaista väkeä siellä käy? Nämä kyllä tietävät paikan.

• Varmaan vaikea näiden mamukuskien ymmärtää miten turmeltuneita ihmisiä täältä löytyy. Ei jossakin Irakissa tai muissa arabimaissa ole varmaan osata edes kuvitella tällaista moraalista rappiota.

• Kokemukseni on pari vuotta vanha, olen vanhempi nainen.
    Menin sinne yhdessä ystävä- miehen kanssa, hänet olin verkosta löytänyt juuri tätä tarkoitusta varten.
    Ihmiset olivat erityyleillä pukeutuneita, omaa persoonaansa ja parhaita puoliaan korostaen. Monen ikäisiä ja monen painoisia. Monenlaisia seksitoimintoja myös. Kivalta, siistiltä ja kohteliaalta touhulta tuntui. Itse sain nauttia ihanan session ikäiseni tuntemattoman herran kanssa intiimissä tilassa , katseilta suojassa. Kukaan ei ollut juovuksissa. Jos ikää olisi hieman vähemmän, ilmanmuuta
    etsisin uuden " tilapäispartnerin" seurakseni ja uusisin visiitin.
    Tosikkojen ja moralistien ei tietenkään kannata sinne hakeutua. Tuntui turvalliselta ja hyvin hoidetulta paikalta ja on Suomessa tietenkin aivan ainutlaatuinen.

• Hei sinä "ANONYYMI" vanhempi nainen...kuinka sinuun saisi kontaktin ?.. Olen myös vanhempi mies, joka olisi kiinnostunut, mutta ei ole naiskaveria...

suukot sinulle Kalle

• Kalle painuu saunan taakse heippatirallaa

• Anonyymi kirjoitti:

Kalle painuu saunan taakse heippatirallaa

Jos yritit olla hauska, yritä uudestaan.

• kalle691 kirjoitti:

Hei sinä "ANONYYMI" vanhempi nainen...kuinka sinuun saisi kontaktin ?.. Olen myös vanhempi mies, joka olisi kiinnostunut, mutta ei ole naiskaveria...

suukot sinulle Kalle

Hei Kalle, toimiiko nimimerkkisi osoitteesi alkuna? t. vanhempi nainen

• kalle691 kirjoitti:

Hei sinä "ANONYYMI" vanhempi nainen...kuinka sinuun saisi kontaktin ?.. Olen myös vanhempi mies, joka olisi kiinnostunut, mutta ei ole naiskaveria...

suukot sinulle Kalle

Ja Kallelle vielä, että en usko että mies mitenkään tarvitsee naista sinne kaverikseen. Eikä varmaan nainenkaan miestä. Ei siellä mitään vaarallista ollut, jos vapaan seksin idean on hyväksynyt. Ei ketään pakotettu mihinkään. Olin vaan itse ekakertalainen jänishousu ja halusin " turvamiehen" siinä tapauksessa, etten syty mistään. Ja aloittajalle, että kannattaa kokeilla jos ei helposti synny mustasukkaisuusdraamoja.
      t. vanhempi nainen

• Moi vanhempi nainen,lähtisitkö uudelleen minun kanssa?

• Kiitos kannustuksesta. Ei mustasukkaisuusdraamoja meillä. Mietitään.

• Aloittajalle vielä....lienet tutkinut Wildclubin nettisivuja. Siellä on esim. Bilekalenteri syksyksi, mielenkiintoisia juttuja tulossa. Itse tilasin myös sähköposti- tiedotteensa.
    Hommat on hyvin organisoitu ja ohjeistettu sivuilla. Niihin ei mielestäni liity mitään mystistä, eikä salamyhkäistäkään. Jos on pätkääkään sosiaalinen ja tottunut ihmisten kanssa normaaliin yhteiseloon ja sopeutuu uusiin juttuihin mukaan vaan. Ihan tuijottelemaan ei kannata mennä.
    Miituu- konsepti ei siellä toimi, mutta väkisin ei pulaan joudu.
    t.vanhempin.

• Olen tutustunut paikan sivustoon ja selkeät ohjeet sieltä löytyvät. Ei on ei jne.
    Mieheni kanssa olemme katselleet myös swingervideoita. Kiihottavat kyllä, mutta en vielä ihan sinut ajatuksen kanssa, että avautuisin vieraille. Kypsyttelen ajatusta. Mieheni kannustaa ja rakastellessamme saan fantasioida vieraasta panijasta. T. Aloittaja

• Vielä kysymys vanhempi n.
    Nyhväsitkö saman tyypin kanssa koko illan? Mulle se ei taitaisi sopia, kun en halua mennä tunnetasolla liian lähelle.
    Mieli tekisi olla aina hetken eri miesten kanssa ja mieheni kanssa tavata pareja ja vaihdella, jos siltä tuntuu.
    t. Aloit

• Et halua tunnetasolla liian lähelle. Eli toisin sanoen syvällä mielessäsi tunsit häpeää.

• Aloittajalle, en nyhvännyt...seuralaiseni häipyi omiin juttuihinsa, mä juttelin esim. muutaman ihmisen kanssa baaritiskillä, olin muutamassa " katsomossa" kun esim. vaimo keinussa ja mies huoltajana vieressä, hänen kaluaan imi vieras nainen jne. Siellä oli myös ihan huikea paikan emännän ja miehensä (?) seksi-tanssishow...+ musiikit, ihan kansainvälistä tasoa, asu, taidot ja timmiys ( tässä kohtaa). Muutenkin selvästi moni pari hakeutui " näkyviin" touhuamaan ja nautti "esiintymisestä' ja silloinhan se on tarkoitettu katsottavaksi. Hyväksyvällä katseella ja paheksuvalla tuijotuksella on sävyero.
    Oma huippuhetkeni tuli just sopivasti melkein illan lopussa. Olin päässyt eroon poroporvarillisesta pikku estoisuudesta ja annoin mennä.En ollut tippaakasn juovuksissa. Ehdottomasti vaikka tuo jäisi ainoaksi tuon '"kulttuurin" kokemuksekseni, niin en antaisi pois.

• Siinäpä oli elämän huippuhetki. Olla ilmaisena yleisenä vaimona vieraiden miesten käytettävänä. Mielikuvitukseni ei edes riitä siihen mitä turmeltuneiden moraalitajunsa kadottaneiden rappeutuneiden ihmisten mielessä syntyy. Mutta se on varma niissä mielissä ei synnyt mitään tervettä eikä kaunista. Vaan ainoastaan kuvottavan rumaa ja vääristynyttä. Rakkaus on näistä suhteista haihtunut ajat sitten jos sitä on koskaan ollutkaan.

Paikan emäntä tekee rahaa irstaiden amoraalisten ihmisten kiimalla ja siihen yhdistyvällä narsismilla. Avioliitto ei merkitse näille swinger ihmisille enää mitään ja epäilen etteivät he ole koskaan edes sisäistäneet sen merkitystä. Tuskin he ymmärtävät edes parisuhdetta siinä mielessä kuin normaalit ihmiset.

• Ei se ollut elämän huippuhetki, vaan sen illan .Sain huikean seksuaalisen nautinnon. Minusta sinun kaltaisillasi kireillä moralisteilla on aivan täysi oikeus olla olemassa, mutta sitä välillä ihmettelen, että miksi pitää tunkea noin röyhkeästi nokkansa elämästä nauttivien lähimmäisten asioihin. Ja miksi pitää stalkata seksiviestiketjussa. Täällä nimenomaan puhutaan seksistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se ollut elämän huippuhetki, vaan sen illan .Sain huikean seksuaalisen nautinnon. Minusta sinun kaltaisillasi kireillä moralisteilla on aivan täysi oikeus olla olemassa, mutta sitä välillä ihmettelen, että miksi pitää tunkea noin röyhkeästi nokkansa elämästä nauttivien lähimmäisten asioihin. Ja miksi pitää stalkata seksiviestiketjussa. Täällä nimenomaan puhutaan seksistä.

Aivan samalla oikeudella kun swinger kansa kertoo jopa lehdissä kaunistelevia tarinoita irstailuistaan. Antaen kuvan kuin pettäminen ja hillitön itstailu orgioissa luopuen kaikesta moraalista toteuttaen kaikki vääristyneen turmeltuneen mielen keksinnöt on aivan normaalia käytöstä. Lisäksi täälläkin on moneen kertaan kehuttu kuinka ei käytetä edes kondomia vaikka nussitaan pitkin poikin. Tulee ihan mieleen San Fransiskon homosaunat ennen hiv:n löytämistä ja melkein kokonaisen homosukupolven tuhoa aidsiin. Ei näitä moraaliltaan näin syvästi rappeutuneita varmasti ole paljoa koska yhteiskunta hajoaisi muuten.

• No eihän yhteiskunta meihin hajoa🤣...me puramme seksuaaliset paineemme neljän seinän sisällä, selvinpäin ja aikuisten kesken ja iloisesti kokeillen, miten se on sinulle niin vaikeeta...oletko ehkä kateellinen?
      Enemmän sitä hajottaa pappi- pedofiilit, tiukkapipoiset moralistit, ahdistuneet ja estyneet saarnaajatädit ja jotka kurinpidollisilla verukkeilla ja omassa puutteessaan torjuvat vapaassa maassa seksistä nauttimisen. Sitten pitää jengin juoda, lyödä ja raiskata kun estot luiskahtavat sivuraiteelle😇

• Kukaan normaali ei jakele persettä ympäriinsä ja varsinkaan ilman kumiukkoa.
      Sitten tänne itketään kun on pullat uunissa eikä tietoo kenen penska ja kaupan pääle tuodaan tuliaiset koipien välissä.. Hahaaa idiootit.

• Sorry se nyhväys termi. Tarkoitin vain, että yhtäkö miestä sait?
    Hienoja kokemuksia toki kertomasi muutkin.
    T. Aloit

• Paljaalla noissa paikoissa ei vieraiden kanssa panna. Siellä on kortsuja vapaasti tarjolla.
    Sen nyt vain halusin sanoa noille tauteja ym. manaaville moralisteille.

• Kumiukot ei auta jos jo kaikki mahdolliset kupat ja sun muut tippurit iskenyt.. Miten avimieskin voi olla niin tyhmä jotta antaa akkansa huorata??

• Aloittajalle toivon vielä oikein mukavaa kesän loppupuolta:) Ja voimia , uskallusta ja rohkeutta kokeilla uusia asioita . Koirat haukkuu ja karavaani kulkee😎
    t.vanhempi n.

• Aloittajalle. Pukeutumisvinkkejä saa parhaiten varmaankin sieltä Wildclubilta suoraan. Usein alastomuuden vaihtoehtona naisilla viehättävät alusvaatteet, miehet usein boxereissa. Näin olen kuullut. Jos menet miehesi kanssa yhdessä niin sit varsinkin on turvallista mennä, joten voittehan mennä vaan katselemaan. Ei ole pakko tehdä mitään. Joten mikäs teitä estää! :) Enemmänkin kannattaa sen oman kumppanin kanssa jutella avoimesti aiheesta, mitä haluaa tai ei halua, ja jutella myös sitten paikanpäällä, ettei tule ikäviä fiiliksiä tai ylläreitä turhaan, jos toinen haluaakin jotain mitä toinen ei hyväksy.
    Itse oon swinger-harrastaja mieheni kanssa, aikuinen nainen siis, ja usea kaveri on käynyt Wildclubilla ja kaikki ovat tykänneet, on kuulemma hieno paikka. :)

• Valot päälle. Laitat huoripukin ulkoruokintaan jos ehdottelu ei lopu. Kuvottaa ajatuskin miten joku voi ehdottaa tuollaista puolisolleen. Vai haluatko todella toteuttamaan ukkosi sairaita fantasioita ja prostituoimaan itsesi? Epäilyksesi kertoo vain sinulla olevan vielä omanarvontuntoa ja tervettä moraalia olla suostumatta häpäisemään itseäsi.

• Tää on jonkun sairaan äijän kirjoittama trolli.

• Niinpä, ei tätä voi ottaa täydestä. Jollain on kadonneet lampaat karsinasta.

• Sama ressukka joka kirjoittelee naturistipuolella että rannat on aidattu miesten ja naisten alueiksi koska kaikki miehet runkkailee rannoilla kaikkien naisten ympärillä 24/7.

Säälittävää.

• No tässä ollaan niin moralisteja ja kuitenkin kuolataan täällä näiden kertomusten perään. Jos joku saa ja hankkii nautintoja vaikka wildclubilta ja antaa vieraiden naida, niin se on täysin hänen ja miehensä oma asia ja hyvä että näitä nautiskelijoita löytyy.

• Meitä kiinnostaisi myös miehen kanssa lähteä tuonne.
    Tosin mietityttää tuo, että miten sinne pukeutua. En omista mitään erikoisia asuja. Normi mekkoja vaan. Ja olen ylipainoinenkin.

• Sinun kannattaisi miettiä miehesi kanssa miksi haluatte mennä rypemään kuvottavassa sairaassa irstaudessa. Mieti ennemmin pystyttekö katsomaan enää toisianne silmiin jos teette sen? Pystytkö enää laskemaan edes miestäsi viereesi aviovuoteessanne jos olet ollut huoripukkien käytettävänä?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun kannattaisi miettiä miehesi kanssa miksi haluatte mennä rypemään kuvottavassa sairaassa irstaudessa. Mieti ennemmin pystyttekö katsomaan enää toisianne silmiin jos teette sen? Pystytkö enää laskemaan edes miestäsi viereesi aviovuoteessanne jos olet ollut huoripukkien käytettävänä?

Joo joo huono trolli, kokeile olla vähän vakuuttavampi seuraavalla kerralla.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo joo huono trolli, kokeile olla vähän vakuuttavampi seuraavalla kerralla.

Ei se ollut trolli vaan se mitä ajattelen tästä rappiosta. En voisi edes kuvitella rypeväni tuollaisessa sontakasassa. Avioliitto on tarkoitettu miehen ja naisen väliseksi rakkaussuhteeksi. Mitä kunnioitusta ja rakkautta on katsoa puolisoaan häväistävän. Tai pettämällä puolisoon hänen nähtensä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se ollut trolli vaan se mitä ajattelen tästä rappiosta. En voisi edes kuvitella rypeväni tuollaisessa sontakasassa. Avioliitto on tarkoitettu miehen ja naisen väliseksi rakkaussuhteeksi. Mitä kunnioitusta ja rakkautta on katsoa puolisoaan häväistävän. Tai pettämällä puolisoon hänen nähtensä.

Etkä ajattele, älä valehtele.. Moralisoit täällä sen takia että häpeät sitä että saat itsekin nautintoa juuri näistä "turmiollisista" asioista :D älä valehtele itselles enään niin löydät ehkä joskus sinäkin onnellisuuden.

• Anonyymi kirjoitti:

Huono trolli olet. Minulla ei ole sinulle yhtään enempää sanottavaa joten turhaan yrität minua houkutella mihinkään mielipiteenvaihtoon.

Älkää ihmiset vastatko trollille, koska hän elää huomiosta. Kaikkein parasta on kun vain jättää hänet täysin vaille huomiota.

• Anonyymi kirjoitti:

Huono trolli olet. Minulla ei ole sinulle yhtään enempää sanottavaa joten turhaan yrität minua houkutella mihinkään mielipiteenvaihtoon.

Älkää ihmiset vastatko trollille, koska hän elää huomiosta. Kaikkein parasta on kun vain jättää hänet täysin vaille huomiota.

Muut keskustelijat, huomatkaa myös että kun hän seuraavan kerran vastaa kommenttiinsa, on erittäin suuri todennäköisyys että hän itse vastaa itselleen toisena henkilönä ja yrittää sillä epätoivoisesti herättää keskustelua.

Huono trolli on huono trolli. Jättäkää hänet vain vaille huomiota.

• Anonyymi kirjoitti:

Trolli on housuissasi. Sinä ja kaltaisesi herätätte minussa silkkaa inhoa. Toki kaltaisianne kuvotuksia on aina ollut mutta nyt olette nousseet koloistanne paistattelemaan julkisuudessa. En voisi ikimaailmassa hyväksyä että rakastamani nainen huoraisi jossain paskaisessa orgiatalossa. Jos niin kävisi tai hän edes puhuisi sellaisesta sydämeni särkyisi. Samoin jos nainen ehdottaisi että itse menisin sellaiseen. Minulle on aivan turha syöttää amoraalisten ihmisten paskaa kuinka toista ei voi omistaa. Siis miten vittu omistaa. Tuohan on vain kieroutuneen ihmisen joka ei ymmärrä mitä on uskollisuus rakentama olkinukke. Siinä vaiheessa kun ruvetaan puhumaan ettei kukaan voi olla toisen oma tai muuta paskaa pitää herätä. Suomeksi se tarkoittaa ettei kumppanisi välitä sinusta kylliksi ollakseen uskollinen. Nämä "polyamoriset" suhteet ovat aivan samaa settiä. Käytännössähän nämä ovat jonkun kieroutuneen miehen ympärille jollakin tavalla traumatisoituneista naisista koottuja haaremeita. Ei tuollaiseen paskaan kukaan normaali nainen suostu. Älkää edes uskotelko tuollaista paskaa. Säälittävintä että näissa sairaissa kuvioissa on vielä lapsiakin. Siinäpä tervehenkinen kasvuympäristö. Ihmettelen todella että tämä joukko saa julistaa roskaansa eri medioissa eikä kukaan kyseenalaista sitä.

• Hei.
    Itse olen siellä käynyt noin 3-4 krt/v. Joskus olen ollut yksin, joskus partneri mukana.
    Tilaisuudet ovat olleet huikeita. Pukeutuminen teeman mukaan mutta tietysti oman tyylin mukaan. Känniääliöitä ei ole, aina kumin kanssa ja kysytään lupa osallistumiseen. Kukaan ei painosta mihinkään ja pääasiassa kaikki ovat kohteliaita. Ikähaarukkia on 18-70, kaikenlaisia vartaloita.
    Suosittelen kokeilemaan, etenkin jos miehesi ehdottanut. Itse olen siellä 14.9. Gb illassa.
    t. hra 47

• Tuo kuulostaa hyvältä. Asiallinen vastaus, mitä kaikista ei voi sanoa. Kiitos kannustuksesta myös muille asiallisille.
      Olen kallistumassa sille kannalle, että lähden syksyn aikana mieheni kanssa clubille. Olemme sillä jo fantasioineet rakastellessamme. Ja olen uskaltanut kertoa miehelleni omista fantasioistani. Ehkä tuolla niitä uskaltaisin jopa toteuttaa?
      T. Aloittaja

• Menettekä Gb 14.9.?
      t. hra 47

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo kuulostaa hyvältä. Asiallinen vastaus, mitä kaikista ei voi sanoa. Kiitos kannustuksesta myös muille asiallisille.
      Olen kallistumassa sille kannalle, että lähden syksyn aikana mieheni kanssa clubille. Olemme sillä jo fantasioineet rakastellessamme. Ja olen uskaltanut kertoa miehelleni omista fantasioistani. Ehkä tuolla niitä uskaltaisin jopa toteuttaa?
      T. Aloittaja

Millaisia fantasioita sinulla / miehelläsi on?
      Gb:ssä takuulla voi toteuttaa. Jos on ns normaaleja.

hra 47

• Anonyymi kirjoitti:

Millaisia fantasioita sinulla / miehelläsi on?
      Gb:ssä takuulla voi toteuttaa. Jos on ns normaaleja.

hra 47

Mieheni suurin fantasia on se, että nautin monen miehen kanssa. Samaan olen itsekin kallistumassa ja haluan myös nähdä ja katsella kuinka mieheni ee vierasta naista.
      Tuossa alla on kyllä hurja tarina siitä, miten mies lukinnut vaimonsa vapaasti käytettäväksi. Alkaa kostua eli kai merkki siitä, etten vielä tiedä ä kaikkea onkaan edessä.
      T. Aloittaja

• Anonyymi kirjoitti:

Mieheni suurin fantasia on se, että nautin monen miehen kanssa. Samaan olen itsekin kallistumassa ja haluan myös nähdä ja katsella kuinka mieheni ee vierasta naista.
      Tuossa alla on kyllä hurja tarina siitä, miten mies lukinnut vaimonsa vapaasti käytettäväksi. Alkaa kostua eli kai merkki siitä, etten vielä tiedä ä kaikkea onkaan edessä.
      T. Aloittaja

GB -bileissä se ainakin onnistuu. On todella kiihottavaa panna, kun yleisöä ympärillä
      t. hra 47 / kimppaa

• Olen käynyt klubilla kahdesti. Ihana paikka ja upeita erilaisia tiloja. Sauna on aivan mahtava ja leikkihuone jossa erilaisia telineitä on kiihottavan jännittävä. Toisella kerralla miesystäväni kytki minut jalka ja käsipuuhun pitkäksi aikaa ja laittoi viereen merkinnän, että tätä orjaa saa riisua ja käsitellä vapaasti.

Telineessä kädet ja kaula pujotetaan samaan pakkopuuhun ja sen voi säätää ylemmäs ja alemmas ja polvillaan jalat kytketään nilkoista leveälleen toiseen pakkopuuhun. Mieheni sääti etummaisen pakkopuun melko alas, jolloin automaattisesti takamus kohoaa korkealle. Siinä minut sitten riisuttiin liiveistä ja narustringeistä. Ihmisiä kulki ohi, minua tunnusteltiin, hyväiltiin ja jouduin imemään useita kaluja ja antamaan pimppani useaan kertaan käytettäväksi. Välillä jouduin vain odottelemaan yksin pitkän aikaa ja sitten taas joukko katselijoineen käytti minua miesystäväni luvan mukaisesti vapaasti hyväkseen. Olin lopulta orgasmeista niin väsynyt, että pyysin vapautusta tästä nautinnon helvetistä. Kiihottavinta oli loppujen lopuksi se, etten asennostani johtuen tiennyt koska ja moniko minua vapaasti katseli.

• WAU! Tapahtuiko tämä GB:ssa? Sama sessio seuraavissa GB -bileissä?

• Tosi hieno kuvaus. Tuota tekisi mieli kokeilla.
      Onko sinulla käsitystä, montako miestä nai sinua?

• Tarkkaa määrää on ihan mahdotonta sanoa, sillä asennosta johtuen ja pään ollessa alhaalla pakkopuussa kaulan kohdalta ei taakse nää mitään. Panijoitani en jokakerralla nähnyt lainkaan. Telineen alla oli pyörät ja mieheni siirsi sen heti niin, että olin huoneeseen tulijoihin nähden pylly ensinnä pystyssä kirkkaassa valossa ja taakseni en siis nähnyt. Jouduin imemään viittä kalua, ainakin yhtä kahdesti. Minua naitiin kyllä useamman kerran laskut siinä kyllä sekosivat, arvelen että 8 - 12 kertaa. Joskus kävi yksittäinen painija ja joskus oli panijoita useampi peräjälkeen heti kun toinen lopetti, niin toinen työntyi pimppiini ja samanaikaisesti jouduin joskus imemään. Välillä olin taas huoneessa aivan yksin. Jouduin olemaan telineeseen kytkettynä yli puolitoista tuntia. Lopulta asentokin oli jo aika tukala. Joku olisi halunnut työntyä myös peppuuni, mutta siitä ainakin tällä kertaa kieltäydyin, vaikka mieheni kansaa oli sovittu, etten laita mitään ehtoja, vaan otan nöyrästi vastaan mitä eteen tulee.

Se oli kyllä tosi kihelmöivää, kun kuuli, että huoneeseen tuli joku tai useampia henkilöitä, enkä tiennyt mitä seuraavaksi tapahtuu ja tiesin olevani siinä avoimesti näytteillä kaikkien katseltavissa ja koeteltavissa. Joskus joku vain saattoi koetella tisujani, tai kevyesti hyväillä pyllyäni tai raottaa sormin pimppaani ja hyväillä sitä ja taas poistua ja sitten taas yhtä-äkkiä joku tuli suoraan taakseni ja työntyi pimppaani mitään puhumatta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkkaa määrää on ihan mahdotonta sanoa, sillä asennosta johtuen ja pään ollessa alhaalla pakkopuussa kaulan kohdalta ei taakse nää mitään. Panijoitani en jokakerralla nähnyt lainkaan. Telineen alla oli pyörät ja mieheni siirsi sen heti niin, että olin huoneeseen tulijoihin nähden pylly ensinnä pystyssä kirkkaassa valossa ja taakseni en siis nähnyt. Jouduin imemään viittä kalua, ainakin yhtä kahdesti. Minua naitiin kyllä useamman kerran laskut siinä kyllä sekosivat, arvelen että 8 - 12 kertaa. Joskus kävi yksittäinen painija ja joskus oli panijoita useampi peräjälkeen heti kun toinen lopetti, niin toinen työntyi pimppiini ja samanaikaisesti jouduin joskus imemään. Välillä olin taas huoneessa aivan yksin. Jouduin olemaan telineeseen kytkettynä yli puolitoista tuntia. Lopulta asentokin oli jo aika tukala. Joku olisi halunnut työntyä myös peppuuni, mutta siitä ainakin tällä kertaa kieltäydyin, vaikka mieheni kansaa oli sovittu, etten laita mitään ehtoja, vaan otan nöyrästi vastaan mitä eteen tulee.

Se oli kyllä tosi kihelmöivää, kun kuuli, että huoneeseen tuli joku tai useampia henkilöitä, enkä tiennyt mitä seuraavaksi tapahtuu ja tiesin olevani siinä avoimesti näytteillä kaikkien katseltavissa ja koeteltavissa. Joskus joku vain saattoi koetella tisujani, tai kevyesti hyväillä pyllyäni tai raottaa sormin pimppaani ja hyväillä sitä ja taas poistua ja sitten taas yhtä-äkkiä joku tuli suoraan taakseni ja työntyi pimppaani mitään puhumatta.

Huh. Aika monta kyrpää sait. Käyttivätkö kaikki kumia, vai valuitko spermaa, kun lopetit.
      Ihana olisi saada noin monelta paljaaltaan, mutta ei tuolla taida onnistua?

• Kunpa saisin vaimoni innostumaan moiseen. Olisi hienoa katsella häntä kahlittuna tuolla tavalla monen pantavana ja imuttamassa vieraita elimiä.
      Olen kyllä ehdottanut ja kiihottuukin aiheesta, mutta ei sitten kuitenkaan suostu edes kolmen kimppaan. No täytyy jatkaa suostuttelua

• Olen ollut samassa telinessä parisen tuntia. Menimme mieheni kanssa yhdessä ja miestäni kiehtoi kyseinen teline. Aluksi jännitti aika lailla eka kaveri alkoi nuolee hellästi avointa pimppiäni ja toinen kaveri tuli suuhuni, estoni katosi saman tien. Kiinni oloni aikana varmaankin 10 miestä kävi imemässä ja panemassa minua, orgasmin määrä oli uskomaton en koskaan ole saanut niitä perä jälkeen. Mieheni teki jekun yhden kaverin kans ja tekivät reiän kumiin, kaveri laukesi sisääni en kyllä tuntenut sitä koska olin aivan märkä omista nesteistä. Emme kadu että menimme mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut samassa telinessä parisen tuntia. Menimme mieheni kanssa yhdessä ja miestäni kiehtoi kyseinen teline. Aluksi jännitti aika lailla eka kaveri alkoi nuolee hellästi avointa pimppiäni ja toinen kaveri tuli suuhuni, estoni katosi saman tien. Kiinni oloni aikana varmaankin 10 miestä kävi imemässä ja panemassa minua, orgasmin määrä oli uskomaton en koskaan ole saanut niitä perä jälkeen. Mieheni teki jekun yhden kaverin kans ja tekivät reiän kumiin, kaveri laukesi sisääni en kyllä tuntenut sitä koska olin aivan märkä omista nesteistä. Emme kadu että menimme mukaan.

Vau! Kostun vastauksestasi. Kumpa saisin mieheni innostumaan. Olisi ihana päästä telineeseen ja saada kunnolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut samassa telinessä parisen tuntia. Menimme mieheni kanssa yhdessä ja miestäni kiehtoi kyseinen teline. Aluksi jännitti aika lailla eka kaveri alkoi nuolee hellästi avointa pimppiäni ja toinen kaveri tuli suuhuni, estoni katosi saman tien. Kiinni oloni aikana varmaankin 10 miestä kävi imemässä ja panemassa minua, orgasmin määrä oli uskomaton en koskaan ole saanut niitä perä jälkeen. Mieheni teki jekun yhden kaverin kans ja tekivät reiän kumiin, kaveri laukesi sisääni en kyllä tuntenut sitä koska olin aivan märkä omista nesteistä. Emme kadu että menimme mukaan.

Näitkö sinä panijat? Tuolla edellä ollut ei nähnyt.
      Täytyy katsoa, jos saisi vaimon tuohon telineeseen nauttimaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Näitkö sinä panijat? Tuolla edellä ollut ei nähnyt.
      Täytyy katsoa, jos saisi vaimon tuohon telineeseen nauttimaan.

Ihana että tää kiinnostaa! Jos takaa mies tulee pelkästään ei näe kuka touhuaa, siinä tän laitteen erkiosuus piilee.

• Anonyymi kirjoitti:

Vau! Kostun vastauksestasi. Kumpa saisin mieheni innostumaan. Olisi ihana päästä telineeseen ja saada kunnolla.

Suosittelen jos tykkäät saada miestä kunnolla, kotonakin sen jälkeen seksi maistuu paremmalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana että tää kiinnostaa! Jos takaa mies tulee pelkästään ei näe kuka touhuaa, siinä tän laitteen erkiosuus piilee.

Tosi makeeta saada monta sisäänsä ettei näe. Tuntuivatko erilasilta?
      Ehtikö siinä olla kuinka monta naista illassa, vai onko laitteita useita? Täytyisi päästä kokeilemaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehtikö siinä olla kuinka monta naista illassa, vai onko laitteita useita? Täytyisi päästä kokeilemaan.

Kyllähän tuntuu erilaiselta kun ote miehellä lantiossa erilainen, osalla isompi masu unohtamatta kalun kokoa. Ehkä siinä vaiheessa kun itse sain kovia peräkkäisiä purkauksia ei sellaista enää huomaa. Muutama nainen illassa uskalsi mennä laitteeseen joilla ei ahtaan paikan pelkoa. Viikon päivät paikat turvoksissa ja kiihotus iski töissäkin päälle kun ajatteli asiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Unodin kertoa että yksi hienoimmista asioista kun miehet läähättävät vuorollaan sisälläni sekä kun laukeavat ja kehuvat samalla naista.

• Anonyymi kirjoitti:

Unodin kertoa että yksi hienoimmista asioista kun miehet läähättävät vuorollaan sisälläni sekä kun laukeavat ja kehuvat samalla naista.

Oli varmaan seksikäs tunne ja tunsit itsesi haluttavaksi naiseksi. Ja jälkeen päin naiduksi naiseksi.
      Oliko miehesi katsomassa kuinka sinua naitiin ja hyväiltiin?
      Jos saisin vaimoni tuohon laitteeseen, niin haluaisin seurata hänen nautintoaan ja käydä välillä itsekin hänen sisällään. Tekikö miehesi samoin?

• Anonyymi kirjoitti:

Oli varmaan seksikäs tunne ja tunsit itsesi haluttavaksi naiseksi. Ja jälkeen päin naiduksi naiseksi.
      Oliko miehesi katsomassa kuinka sinua naitiin ja hyväiltiin?
      Jos saisin vaimoni tuohon laitteeseen, niin haluaisin seurata hänen nautintoaan ja käydä välillä itsekin hänen sisällään. Tekikö miehesi samoin?

Todellakin se tunne että useita miehiä odottaa vuoroaan päästä pitää hyvänä ja naimaan minua luvan kans on mahtava. Mieheni katsoi ja välillä oli poissa sanoi panneensa kerran, itse en tiennyt milloin kun oma kiihko oli päälllä. Tunne useamman päivän aivan mahtava ja ajatus että moni mies miettii minua jälkeenkin päin.

• Anonyymi kirjoitti:

Aoitteko mennä uudestaan ja menetkö vielä laitteeseen?
      Juttelitteko kokemuksesta jälkeenpäin? Oliko morkkista ja vaikuttiko jotenkin suhteeseenne? Entä seksielämäänne?
      Näitä mietin, kun kiinnostaisi itsekin kokeilla.

• Hmm kiitos kiihottavasta kuvauksesta. Nyt on ihan pakko päästä mukaan. Aloitettava vihjailu miesystävälle mukaan lähdöstä.

• Oh miten ihana kuvaus klubin mahdollisuuksista. Mahtoi olla kiihottava kokemus olla siten kytkettynä pylly pystyssä ja odottaa milloin joku, tai jotkut tulevat katselemaan ja naimaan, eikä voi kuin avuttomana odottaa vartalo kihelmöiden. Klubilla on kuulema mahdollisuus myös varata kuvausaikoja. Olisi ihanaa yllättää ulkomaan komennuksella oleva aviomies vaikka kuvilla tuossa telineessä. Pääsisipä joskus mukaan.

• Todella kiihottava kuvaus tapahtumasta.
      Mukaanhan sinne pääsee ilmoittautumalla. Seuraava tapahtuma taitaa olla 14.9. GB. Siellä takuulla saa kunnon panoa pitkään...

• Varmaan mahtava kokemus? Voi, kun saisin ukkoni lähtemään klubille.
    Joskus hän on vihjaillut, että voisin ottaa vierasta. Taitaa kuitenkin mennä puou pöksyyn? Mutta yritetään.

• Huhhuh niin monta naintia yhtenä iltana. Voisi kai sanoa, että siinä on kerrankin nainen täysin tyydytetty. Varmaan useampi orgasmikin tuli. Mites oli kävelyn kansaa seuraavana päivänä, oliko "perä" hellänä. Entäs morkkiksen kansaa. Kaduttiko ja hävettikö, kun olit ollut kaikkien yleinen panoväline? Mites mies suhtautui jälkeenpäin? Oliko panopuuksi joutumisesi etukäteen sovittu ja jokin fantasiasi?

• Klubilla on ehdoton turvaseksisääntö, eli aina käytetään kondomia, joten en tullut spermatuksi, vaikka ajatus houkuttelisikin, paljaaltaan. Kuten mainitsin sain useamman orgasmin, joten tulin kyllä täysin tyydytetyiksi. Hih, "perä" hellänä. Kyllä näin voi sanoa. Istuminenkin otti aluksi koville ja kävelykin oli vähän aikaa vaikeahkoa. Morkkis iski seuraavana päivänä ja kun iltaa ajattelee punastuttaa vieläkin. Mies ei ollut moksiskaan mutta muistuttelee usein asiasta ja kuvailee näkymiä ja näköaloja joutuessani vieraiden panemiksi. Näin varsinkin rakastellessamme. Se kyllä kiihottaakin kovasti.

Klubille mennessämme meillä oli laput: vain katselijoita, eikä mitään puhetta muusta ollut etukäteen, vaikka molemmat tiesimme jotain tapahtuvan. Kytkemiseni panopuuhun oli mieheni idea, loput tavallaan karkasi käsistä mieheni laitettua viereeni kyltin vapaasta käytöstäni. Eniten kyllä pelotti se, että Clubille sattuisi samaan aikaan tuttuja, onneksi näin ei käynyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Klubilla on ehdoton turvaseksisääntö, eli aina käytetään kondomia, joten en tullut spermatuksi, vaikka ajatus houkuttelisikin, paljaaltaan. Kuten mainitsin sain useamman orgasmin, joten tulin kyllä täysin tyydytetyiksi. Hih, "perä" hellänä. Kyllä näin voi sanoa. Istuminenkin otti aluksi koville ja kävelykin oli vähän aikaa vaikeahkoa. Morkkis iski seuraavana päivänä ja kun iltaa ajattelee punastuttaa vieläkin. Mies ei ollut moksiskaan mutta muistuttelee usein asiasta ja kuvailee näkymiä ja näköaloja joutuessani vieraiden panemiksi. Näin varsinkin rakastellessamme. Se kyllä kiihottaakin kovasti.

Klubille mennessämme meillä oli laput: vain katselijoita, eikä mitään puhetta muusta ollut etukäteen, vaikka molemmat tiesimme jotain tapahtuvan. Kytkemiseni panopuuhun oli mieheni idea, loput tavallaan karkasi käsistä mieheni laitettua viereeni kyltin vapaasta käytöstäni. Eniten kyllä pelotti se, että Clubille sattuisi samaan aikaan tuttuja, onneksi näin ei käynyt.

Siellä näkijä, missä tekijä eli turha pelätä tuttuja. Samaa he siellä puuhaavat.

• Ja jos olette Hesan suunnasta omalla autolla liikenteessä, kannattaa illemmalla/yöllä ajella kehää rauhallisesti siellä on 60/80 rajoitus...pimeetä, eikä muita ajelijoita ja paljon peltipoliiseja. Muutaman kilometrin ylinopeudella olen saanut hintaa lisää illalle:)
    t. Vanhempi rouva

• Milloin panopuussa jäykkää saanut menee klubille uudelleen. Haluan ehdottomasti mukaan ja tällä kerralla otat varmasti myös kakkoseen. Täytyyhän sitä kokemuksia laajentaa. Tulen kyllä katselemaan ja koettelemaan sinua muutoinkin. Hyvä idea olisi myös, että kun olet panopuussa perä pystyssä saat panotaukojen ajaksi värisevän jellyn pilluusi ja toisen kakkoseen pitämään sinut lämpimänä ja valmiina.

• Anonyymi kirjoitti:

Milloin panopuussa jäykkää saanut menee klubille uudelleen. Haluan ehdottomasti mukaan ja tällä kerralla otat varmasti myös kakkoseen. Täytyyhän sitä kokemuksia laajentaa. Tulen kyllä katselemaan ja koettelemaan sinua muutoinkin. Hyvä idea olisi myös, että kun olet panopuussa perä pystyssä saat panotaukojen ajaksi värisevän jellyn pilluusi ja toisen kakkoseen pitämään sinut lämpimänä ja valmiina.

Tuo taitaa olla väärä asenne clubille? Eiköhän se mene niin, että kukin osallistuja määrittelee rajansa. Jos panopuussa olevaa ei saa panna pyllyyn, niin se jätetään rauhaan ja pannaan vaan pilluun?

• Oliko käynti silti hintansa arvoinen? Olitko paluumatkalla tyydytetty?

• Kyllä oli hintansa arvoinen paikka. Kokonaisuutena paikka on aivan ihana. Kesällä on mahdollisuus tulla otetuksi myös ulkona, parvekkeella. Olin kyllä illan jälkeen tyydytetty ja varmasti menemme clubille uudelleen, kunhan kerään taas riittävästi rohkeutta. Hmm, vai vielä jellyä tauoilla, mahtaako paikat enempää kestää. Kyllä siinä odotellessa nelinkontin on muutoinkin valmiina. Siinä on käsittämättömän kiihottuneena kokoajan pylly pystyssä.
      Olin paluumatkalla kyllä täysin tyydytetty ja taksissa istuessamme nukahdin mieheni viereen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli hintansa arvoinen paikka. Kokonaisuutena paikka on aivan ihana. Kesällä on mahdollisuus tulla otetuksi myös ulkona, parvekkeella. Olin kyllä illan jälkeen tyydytetty ja varmasti menemme clubille uudelleen, kunhan kerään taas riittävästi rohkeutta. Hmm, vai vielä jellyä tauoilla, mahtaako paikat enempää kestää. Kyllä siinä odotellessa nelinkontin on muutoinkin valmiina. Siinä on käsittämättömän kiihottuneena kokoajan pylly pystyssä.
      Olin paluumatkalla kyllä täysin tyydytetty ja taksissa istuessamme nukahdin mieheni viereen.

Kirkkonummen spermaluolassa kävijät ovat vanha sisäpiirin vitsi taksikuskien keskuudessa;)

• olen nuori nainen ja minua kiinnostaisi käydä wildclubilla. voisin olla kontillani ja antaa kiinnostuneiden purkaa paineensa minuun. tietääkseni tuonne menosta joutuu kuitenkin maksamaan ja opiskelijana en ala käyttämään rahaa tuollaiseen. ja tuntuisi hölmöltä että haluttavana naisena joutuisi maksaa seksistä. haaveilla voi kuitenkin aina ;)

• mmm tykkäisit varmaan panna tällaista paatunutta lutkaa ;)

• Hei.
      Ne on huikeita bileitä. Harmi etten päässyt viime la gb bileisiin.
      Eiköhän noihin sponsoria löydy. 26.10. Halloween bileisiin?

• Ei kai tuo nyt yksinäiseltä naiselta paljoa maksa? Hintansa arvoista, jos saat kunnolla.

• Ensin sovitaan ja sitten toimitaan sovitusti.
    Just noin se menee.

• Koska wildclub on enemmän suljettu kokonaisuus jossa "porno" hyökyy päälle niin suosittelen aloittamaan jostain baarimiitistä. Niistä pääsee karkuun jos ei kiinnosta ja baarimiitissä voi kattoo että miten asioihin suhtautuu. Alastonsuomessa on näitä miittejä ja sitten on jasun bileet joita ainakin mainostettiin hyvinä aloittelijoille.

• Jalka-ja käsipuu kuulostaa ainakin minusta vähän turhan rajulta. Haluaisin kyllä saada vierasta munaa, mutta intiimimmin. Esimerkiksi vaihtamalla jonkin toisen parin kanssa kumppania tai sitten jossakin rauhallisessa sopessa yhden tai kahden vieraan miehen kanssa. Oma mieheni voisi seurata tai olla omilla teillään panemassa muita naisia.
    Jostain edellä olleesta viestistä ymmärsin, että siihen on täysi mahdollisuus ja pelkästään katsellakin voi. Onhan näin?

• Hei.
      Se on juurikin niin. Siellä on rauhallisempiakin paikkoja, jouhin voi mennä pienemmällä ryhmällä. Voi pelkästään olla katselijanakin. Siellä ei takuulla tehdä mitään, mitä et tahdo. Aina kysytään kohteliaasti lupa. Enkä ole itse siellä nähnyt mitään painostusta tai muutakaan örvellystä.
      Rohkeasti vaan kokeilemaan 😉

• kimppaa kirjoitti:

Hei.
      Se on juurikin niin. Siellä on rauhallisempiakin paikkoja, jouhin voi mennä pienemmällä ryhmällä. Voi pelkästään olla katselijanakin. Siellä ei takuulla tehdä mitään, mitä et tahdo. Aina kysytään kohteliaasti lupa. Enkä ole itse siellä nähnyt mitään painostusta tai muutakaan örvellystä.

Hyvä niin. Voisin tulla mieheni kanssa ja korkeintaan imeä vierasta samalla, kun mieheni panee minua.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä niin. Voisin tulla mieheni kanssa ja korkeintaan imeä vierasta samalla, kun mieheni panee minua.

Kuulostaa ihan hyvältä. Lähtisin mielelläni kanssanne. Oletteko ajatelleet milloin menisitte?

• kimppaa kirjoitti:

Kuulostaa ihan hyvältä. Lähtisin mielelläni kanssanne. Oletteko ajatelleet milloin menisitte?

Ei olla vielä ihan yhteisymmärryksessä tulosta. Mies haraa vastaan suunnitelmalleni. Mielellään kyllä panisi muita naisia. Jos niin tekee, niin silloin kai minullakin lupa mennä pidemmälle. Vaikka suihinottokin riittäisi tai no...

• Anonyymi kirjoitti:

Ei olla vielä ihan yhteisymmärryksessä tulosta. Mies haraa vastaan suunnitelmalleni. Mielellään kyllä panisi muita naisia. Jos niin tekee, niin silloin kai minullakin lupa mennä pidemmälle. Vaikka suihinottokin riittäisi tai no...

Kyllähän molemmilla täytyy olla samat säännöt.
      Keskustelkaa läpi ja molempien toiveet ja että olette varmasti molemmat yhteisymmärryksessä.
      Ilmoittakaa mihin päädyitte.

• kimppaa kirjoitti:

Hei.

Saako mies olla naisten alusvaatteissa klubilla?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos jättäisitte asian vain yhdeksi fantasiaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Saako mies olla naisten alusvaatteissa klubilla?

Saa. Aina siellä muutama onkin.

• kimppaa kirjoitti:

Kyllähän molemmilla täytyy olla samat säännöt.
      Keskustelkaa läpi ja molempien toiveet ja että olette varmasti molemmat yhteisymmärryksessä.
      Ilmoittakaa mihin päädyitte.

Ehdottomasti vaatii keskustelua ja yhteisiä pelisääntöjä. Jos toinen saa vierasta, niin toisenkin täytyy saada, jos haluaa.
      Meillä keskusteltiin kauan ennen ekaa parinvaihtoa ja sovittiin mitä voi tehdä.
      Sitten ei ollut mitään mutinoita jälkeen päin.
      Molemmat olivat tyydytettyjä ja tyytyväisiä.
      Naivatko muuten Wildclubilla ihmiset useampien kumppaneiden kanssa muuallakin kuin tuossa telineessä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti vaatii keskustelua ja yhteisiä pelisääntöjä. Jos toinen saa vierasta, niin toisenkin täytyy saada, jos haluaa.
      Naivatko muuten Wildclubilla ihmiset useampien kumppaneiden kanssa muuallakin kuin tuossa telineessä?

Moikka. Kyllä nai. Siellä on yleisiä huoneita ja patjoja. Mukana saattaa olla viisikin paria patjoilla vierekkäin.
      Lähtisittekö 26. Swingersbileisiin?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sovikkaan minulle 26.10. Mutta marraskuussa sopisi. Tai sitten pikkujouluihin joululuun alussa. En muista päivämääriä. Mutta voin tarkistaa huomenna.
      Voin ilmoittaa meidät sinne sekä sponssata ladyn pääsymaksun😉

• kimppaa kirjoitti:

Moikka. Kyllä nai. Siellä on yleisiä huoneita ja patjoja. Mukana saattaa olla viisikin paria patjoilla vierekkäin.
      Lähtisittekö 26. Swingersbileisiin?

Muijatko ottavat useampaa kyrpää? Vau!
      Saisinpa omanikin innostumaan. Minun puolestani saisi kyllä naida niin monen kanssa kuin haluaa, mutta pihtaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Muijatko ottavat useampaa kyrpää? Vau!
      Saisinpa omanikin innostumaan. Minun puolestani saisi kyllä naida niin monen kanssa kuin haluaa, mutta pihtaa.

Todellakin, naiset ottavat kyrpää niin paljon kun on tarjolla. Onko siellä m vai n?

• kimppaa kirjoitti:

Saa. Aina siellä muutama onkin.

Ai juma :)

• Verottaja kyttää jo tätäkin paikkaa

• 27 v nainen jota kiinnostaisi tämä paikka kovin :) Olisi ihana päästä juuri vanhempien miesten käsittelyyn ja varmasti miehetkin tykkäis saada nuorta ja kiinteää...

• Olen keski ikäinen rva ja mieheni kans käyty glubilla. Kertonutkin kokemuksesta täällä kun olin pano puussa miesten naitavana. Kyllähän vanhemat miehet valmiita jos nuorempi nainen tarjolla yhdyntään. Voit valita joko yhden miehen kerralla tai kiinnittää lapun vaatteisiisi jossa koodi ryhmä yhdyntään silloin miehet ottaa sinut yhdessä hoivaan, voitan nauttia heist☺

• Moikka.
      Upea paikka, upeat bileet. Lähtisitkö kanssani 7.12. Pikkujouluihin?

• kimppaa kirjoitti:

Moikka.
      Upea paikka, upeat bileet. Lähtisitkö kanssani 7.12. Pikkujouluihin?

Olemme suunnitelleet glubille menoa pikkujouluihin. Tuttava pariskunnat viestitelleet kans..

• Anonyymi kirjoitti:

Olemme suunnitelleet glubille menoa pikkujouluihin. Tuttava pariskunnat viestitelleet kans..

Hmmm... Ottaisitteko minut kolmanneksi?

• kimppaa kirjoitti:

Hmmm... Ottaisitteko minut kolmanneksi?

Oletko keskustellut saman nimi merkin alla ennenkin

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko keskustellut saman nimi merkin alla ennenkin

Olen.
      Hankala yhdistää, kun monet ovat anonyyminä.

• kimppaa kirjoitti:

Olen.
      Hankala yhdistää, kun monet ovat anonyyminä.

Vaistosin sut😊 olen tosi pahoillani viimeisistä käänteistä ja mitään takaporttia ei ollut. Olen miettinyt sua mutta ymmärrän tunteesi tällä hetkellä. Mieheni ehdottikin glubiille menoa jossa olemme vierailleet aiemmin. Lähtisin mielellläni kanssasi kahdestaan jos vielä haluaisit😋 ymmärän myös jos halut unohtaa.. toivotan kuitenkin hyvää joulun odotusta☺ R

• Anonyymi kirjoitti:

Vaistosin sut😊 olen tosi pahoillani viimeisistä käänteistä ja mitään takaporttia ei ollut. Olen miettinyt sua mutta ymmärrän tunteesi tällä hetkellä. Mieheni ehdottikin glubiille menoa jossa olemme vierailleet aiemmin. Lähtisin mielellläni kanssasi kahdestaan jos vielä haluaisit😋 ymmärän myös jos halut unohtaa.. toivotan kuitenkin hyvää joulun odotusta☺ R

Hmmm...
      Ei kai paljoa vaadi vaistoa, jos kirjoitan nimimerkillä? Olisi mukava, että muutkin olisivat nimimerkillä täällä.
      Niin, siis minulla se takaportti oli.
      En oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella.🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Olen keski ikäinen rva ja mieheni kans käyty glubilla. Kertonutkin kokemuksesta täällä kun olin pano puussa miesten naitavana. Kyllähän vanhemat miehet valmiita jos nuorempi nainen tarjolla yhdyntään. Voit valita joko yhden miehen kerralla tai kiinnittää lapun vaatteisiisi jossa koodi ryhmä yhdyntään silloin miehet ottaa sinut yhdessä hoivaan, voitan nauttia heist☺

Mitä eri lappuja siellä on valittavana? Kuinka ne ohjaavat toimintaa ja voiko lapun vaihtaa, jos tulee katumapäälle tai haluaakin jotain rohkeampaa?
      Mietin mihin kaikkeen uskaltaisin. Mieheni ei aseta mitään rajoituksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä eri lappuja siellä on valittavana? Kuinka ne ohjaavat toimintaa ja voiko lapun vaihtaa, jos tulee katumapäälle tai haluaakin jotain rohkeampaa?

Kirjoitin viimeksi rinta lappuun että vapaasti käytettävissä silloin miehet ja naisetkin voi tulla saunassa sekä pore altaassa koskettaa mistä vaan. Voin silti kieltäytyä jos halun. Kiihottavinta kuitenkin tietää ja vaistoaa useamman halun päästä yhtyy kanssani. Yleensä kun eka mies alkaa suutelee ja käsi pimpissäni se merkki muille voi tulla mukaan. Kaikkeen uskaltaa kun sovitut merkit lopettamista. Pano telinettä suosittelen jos tykkäät rajusta panosta kun miehet vaihtuu lennosta aina pystyvä kalu liikkuu sisälläsi ei muuta kuin nautit orgasmeist😊

• Anonyymi kirjoitti:

Lappuun kävijä kirjoittaa sukupuolitautinsa; kondylooma, sukupuoliherpes, hoitamaton klamydia ym. Nainen mainitsee myös käyttääkö ehkäisyä kun panettaa itseään paljaalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Lappuun kävijä kirjoittaa sukupuolitautinsa; kondylooma, sukupuoliherpes, hoitamaton klamydia ym. Nainen mainitsee myös käyttääkö ehkäisyä kun panettaa itseään paljaalla.

Hyvä kun on näitä vakioasiakkaita, jotka tietävät.

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin viimeksi rinta lappuun että vapaasti käytettävissä silloin miehet ja naisetkin voi tulla saunassa sekä pore altaassa koskettaa mistä vaan. Voin silti kieltäytyä jos halun. Kiihottavinta kuitenkin tietää ja vaistoaa useamman halun päästä yhtyy kanssani. Yleensä kun eka mies alkaa suutelee ja käsi pimpissäni se merkki muille voi tulla mukaan. Kaikkeen uskaltaa kun sovitut merkit lopettamista. Pano telinettä suosittelen jos tykkäät rajusta panosta kun miehet vaihtuu lennosta aina pystyvä kalu liikkuu sisälläsi ei muuta kuin nautit orgasmeist😊

Tuo vapaasti käytettävissä lappu kuulostaa kyllä kiihottavalta. Täytyy harkita.
      Voisko kirjoittaa vähän loivemman ja vaihtaa myöhemmin rajummaksi, kun pääsee vauhtiin. Jännittäis kuiteskin vähän aluksi, niin vois hakea ensin vauhtia vaikka naimalla jonkun yksittäisen miehen kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo vapaasti käytettävissä lappu kuulostaa kyllä kiihottavalta. Täytyy harkita.
      Voisko kirjoittaa vähän loivemman ja vaihtaa myöhemmin rajummaksi, kun pääsee vauhtiin. Jännittäis kuiteskin vähän aluksi, niin vois hakea ensin vauhtia vaikka naimalla jonkun yksittäisen miehen kanssa.

Nopeasti pääset tunnelmaan mukaan kun katselet porukan kiihkeää rakastelua. Yksittäinen mies kaksin huoneeseen kun paikat avattu tekee mieli lisää😊

• Anonyymi kirjoitti:

Nopeasti pääset tunnelmaan mukaan kun katselet porukan kiihkeää rakastelua. Yksittäinen mies kaksin huoneeseen kun paikat avattu tekee mieli lisää😊

Niin siinä varmaan tulisi käymään. Kun ensin saisin yhtä vierasta, niin lisäähän sitä alkaisi mieli tekemään.
      Montako miestä teillä nainen ottanut illan aikana? Mieheni intoilee, että ottaisin tosi monta. Saas kattoo, missä vaiheeessa kunto loppuisi, kun saan orkkuja aika helposti. No voihan sitä tuetysti huilata välillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin siinä varmaan tulisi käymään. Kun ensin saisin yhtä vierasta, niin lisäähän sitä alkaisi mieli tekemään.
      Montako miestä teillä nainen ottanut illan aikana? Mieheni intoilee, että ottaisin tosi monta. Saas kattoo, missä vaiheeessa kunto loppuisi, kun saan orkkuja aika helposti. No voihan sitä tuetysti huilata välillä.

Hei😊 glubilla turvallista nauttia useammasta miehestä kun juorut ei lähde liikkeelle. Normi illan vietossa 4-6 miestä, sidottuna pano telineessä voi käydä yli kymmenenkin miestä kun mies ilmoittanut että vapaasti käytettävissä. Itsehän en tiedä kun sidottuna en näe ja vaikka alussa tunnen miehen vaihtuvan koska ote käsissä erilainen kun alan nauttia orgasmeista ajan taju katoaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei😊 glubilla turvallista nauttia useammasta miehestä kun juorut ei lähde liikkeelle. Normi illan vietossa 4-6 miestä, sidottuna pano telineessä voi käydä yli kymmenenkin miestä kun mies ilmoittanut että vapaasti käytettävissä. Itsehän en tiedä kun sidottuna en näe ja vaikka alussa tunnen miehen vaihtuvan koska ote käsissä erilainen kun alan nauttia orgasmeista ajan taju katoaa.

Sen voisin vielä kestää. Orgasmit vetävät vain niin ventiksi, ettei mahdottomia kestä. Välillä saan neljäkin yhdessä nainnissa ja kiihottava ilmapiiri tekee entistä herkemmäksi.
      Panopuu olisi liikaa.

• Lähtisitkö kanssani piklujouluihin 7.12.?

• Mieheni haluaisi, että ottaisin mustaa miestä. Ja mikäpäs siinä, kyllä se käy.
    Onko clubilla koskaan näkynyt? Jos niin siellä vois toteuttaa.

• Moikka teille ! Suosittelen. Olemme käyneet säännöllisen epäsäänöllisesti jo vuosia. Ihmiset rentoja ja kaikki samalla asialla. Vaitiolo taattu. Jos ei halua tehdä mitään, ei tarvi tehdä. Vain vaikka katsella, kuten me aloitettiin. Ilman muuta mukaan, seuraavat bileet jo lähiaikoina.

• Onko tuolla klubilla mahdollisa saada huomiota rinnoille ja intiimiherontaa vai keskitytäänkö siellä lähinnä panemseen?

• Olisi ihanaa jos useampi mies hieroisi uudestaan ja uudestaan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Olisi ihanaa jos useampi mies hieroisi uudestaan ja uudestaan :)

Sitä saa mitä haluaa

Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.