Mahdotonta on olla uskomatta Jumalaan

20

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sotiminen ei liity mitenkään Jumalaan

      • Kyllä ainakin VT:ssa liittyy kovastikin.

        Kuningas Kustaa Aadolfkin lauloi "Jumala ompi linnamme" virttä ennen hyökkäystä.


      • Anonyymi

        No onko Jumala käskenyt sotia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onko Jumala käskenyt sotia?

        Eikös jumala tehnyt ihmisen omaksi kuvakseen.
        Ja teurastanut ja raiskannut ja vienyt kaikkien esinahatkin?


      • Anonyymi
        Pappi_Heljas kirjoitti:

        Eikös jumala tehnyt ihmisen omaksi kuvakseen.
        Ja teurastanut ja raiskannut ja vienyt kaikkien esinahatkin?

        Kyllä nuo kaikki teot on kuitenkin ihmisistä lähtöisin. Ei Jumalasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuo kaikki teot on kuitenkin ihmisistä lähtöisin. Ei Jumalasta

        Höpöä.
        Vai valehteleeko raamattu?


      • Anonyymi
        Pappi_Heljas kirjoitti:

        Höpöä.
        Vai valehteleeko raamattu?

        Kertoisitko raamatun kohdan missä Jumala teurastaa ja raiskaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko raamatun kohdan missä Jumala teurastaa ja raiskaa?

        Ala juutalaiseksi, niin opit tuntemaan oikean jullen :-)


      • Anonyymi
        Pappi_Heljas kirjoitti:

        Ala juutalaiseksi, niin opit tuntemaan oikean jullen :-)

        Miksi kuvittelet että juutalaiset tuntisi? Ei Jumalaa tunne oikeasti vaikka alkaisi paaviksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuvittelet että juutalaiset tuntisi? Ei Jumalaa tunne oikeasti vaikka alkaisi paaviksi.

        Kyllä vanhan testamentin julle on ainoa oikea.
        Muut ovat kuvottavia humanistijulleja, joita voi tavata kallion kirjaston kulmilla, nurmikolla makaillen ja hömppäpiippua poltellen.


      • Pappi_Heljas kirjoitti:

        Kyllä vanhan testamentin julle on ainoa oikea.
        Muut ovat kuvottavia humanistijulleja, joita voi tavata kallion kirjaston kulmilla, nurmikolla makaillen ja hömppäpiippua poltellen.

        :-)


    • Kuka on kuin Jumala ?

      Hän on arkkienkeli Michael.

      Quis ut Deus ?

      On tosin yritetty väittää häntäkin Jeesukseksi, mutta ei sitä nyt niin vain enkeliruhtinasta kaapata. Hänellä on taivaalliset sotajoukot.

      • Anonyymi

        Toorassa on mainita Jumalan pojista jotka tekivät ihmisten tyttärien kanssa lapsia ja he olivat niitä entisten aikojen supersankareita.
        Sen jälkeen mainittiin heidän tai heidän vastustajiensa olleen pahoja ja Jumala teki sitä varten vedenpaisumuksen. Joka tapauksessa maailmassa oli väkivaltaa ja tapahtui huonoja asioita.
        Tämä huomioni on sitä uutta tulkintaani koska ei olla varmoja oliko sankareita kahdenlaisia Jumalan poikia ja kapinallisia.


      • Anonyymi

        Ihminen on Jumalan kuva ja paratiisin puutarhassa hänelle kehittyi jumalallinen ominaisuus eli tietoa hyvästä ja pahasta. Samalla hänen sielunsa silmät avautuivat ja hänet vaatetettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on Jumalan kuva ja paratiisin puutarhassa hänelle kehittyi jumalallinen ominaisuus eli tietoa hyvästä ja pahasta. Samalla hänen sielunsa silmät avautuivat ja hänet vaatetettiin.

        Porno ja seksisikailun halu tulee siis jumalaisuudesta?


    • Anonyymi

      juutalaiset ovat syntyisin Mesobotamiasta.
      Maailmansodan aikaan tuotiin julki sana Antisemitismi mikä tarkoittaa
      juutalaisvastaisuutta.
      Koska kaikki historiotsijat ymmärtävät sen juutalaiset harjoittaa
      holocaustia palesteeninalaisia kohtaan.
      Sana saa uuden merkityksen.

      Amerikan sanastoissa on mielen kiintoisia anagrammeja.

      Kun God käännetään väärinpäin siitä tulee Dog samoin Live siitä tulee Evil.

      Kansakunnan pahin synti on että kaikki ne ihmiset jotka murhattiin
      holocaustissa nyt toteuttavat sitä itse?

      Sionistien mielestä kaikki ihmiset paitsi He ovat "puhuvaa karjaa"?

      Natsismi elää mutta tällä hetkellä sitä toteuttavat
      3n sukupolvien uhrit.

      • Vieläkö teitä on jäljellä ?

        Suurin osa on jo viisastunut, vai pitäiskö sanoa , Ovat heränneet.


      • Anonyymi

        sinä se et vaan herää,
        selittelet vaan zionin terrorin oikeutusta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        sinä se et vaan herää,
        selittelet vaan zionin terrorin oikeutusta...

        Sinä se vain puolustat Hamasin terrorismia, ja sharialakia.

        Itsemurhapommittajia, kunniamurhia, naisten alistamista, moniavioisuutta, valehtelemista, homojen tappamista, Israelin hävittämistä kartalta, ristiinaulitsemista, päiden ja raajojen katkomista, joukkomurhia, yöllisiä murhia, puukotuksia, siellä sun täällä.

        Kun tämä hengellistetään siitä tulee marttyyriutta ja ah, niin jaloa taistelua Allahin puolesta.

        Kuolemalla kuolema voitetaan ja siitä aukeaa suora tie paratiisiin. Tämä on uskonnonvapautta, se on nyt laillista. Mikäs minä olen lakia vastaan mitään sanomaan.
        Näen vain sen seurauksia, eikä hyvältä näytä.


    • Anonyymi

      Entä holokausti ja juutalaisvainot kristillisessä ja islamilaisessa maailmassa? Onko niiden valtavat uhrimäärät ja järjettömyys todiste Jumalan olemassaolemattomuudesta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe