Missä kylpylässä isoimmat kalut?
Isoimpia kaluja
17
1174
Vastaukset
- Anonyymi
forssassa hyviä paksuuksia.
- Anonyymi
Aulanko aamulla ,ainakin yksi paksu,paljas terska.
- Anonyymi
Ikaalisten kylpylä on hyvä paikka.
- Anonyymi
Aulangolla tänä aamuna tosi paksu 'heilahteli komeasti.
- Anonyymi
Nysä pili riehaantui
- Anonyymi
Nyt se sitten on nähty. Tänään Aulangolla PAKSU kalu.Paksuin mitä olen aikaisemmin nähnyt. 4,5-5cm luokkaa ja kyseessä lepokalu.Pituus n.12-13cm levossa.
- Anonyymi
Kyllä ne isot on Imatran kylpylässä,,paksuutta 6cm ja pituuttaa yli 20cm.venäläisiä
- Anonyymi
Jyväskylän Laajavuori...24cm 19 v mies....
- Anonyymi
65v nainen ilmoitan Aulangolta mukaan mieheni kalun lepoympärys 14,8cm ja kova 16,2cm
- Anonyymi
Niuvanniemen avohoito tapaus avautui jälleen kera tuulitunnelin
- Anonyymi
Seinäjoella ja Härmän kylpylässä
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
härmässä saa suurta suuhun ja peppuun saunassa monet oikein esittelee
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D4j2H2
- Anonyymi
Olen nainen 46vAulañgon vakikäyttäjä ilmoitan mieheni mukaan. Seisovana pituus 17.4cm. ja ympärysmitta 15.8cm . Täysposliini paljas terska.
- Anonyymi
Kiitoz näillä pärjäämme ja pääsemme oman käden onneen!
Loppukanettina jälleen ja kerraten - kaikkialla maassa löytyy kaikille sopivaa kyrpää ja vako, edestä ja takaa!
MISSÄÄN EI OLE MITÄÄN KESKITTYMÄÄ NÄISSÄ ASIOISSA! Mutta lienee totta kuten joku kommentoi edellä venäläisillä eli slaaveilla on usein kookas kyrpä¿
Itse samaa "heimoa" kaukaa historiassa mutta ei päde minuun...muuten kuin haen sellaista "kolooni" kyllä ja miel. varttuneempaa sharmikasta isoa ukkoa!
Spaziba! - Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U2a8O0
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854052
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353121Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1002285Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312108Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell811866Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271821- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501