Molempiin päihin

Anonyymi

Hei, olen 38-vuotias normaali mies Etelä-Pohjanmaalta. Pitkät hiukset, naismainen pylly ja himokas suu.

Haluaisin joutua naiduksi molempiin päihin yhtä aikaa.

12

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on ihana kokemus

• Anonyymi

Sikailua ei voi muuta sanoa Hyi helvetti

• Anonyymi

Rohkaisin lopulta mieleni. Otin netissä yhteyttä mies-pariin. Haluaisin toteuttaa haaveeni saada yhtä aikaa kumpaakin päähän. Mä ilmoitin olevani tämän kevään abi. Himokas ja tottelevainen poika. Niitä kiinnosti siro poika. Ihan just niin kuin minä. Siinä Oodin kahvilan pöydässä mä en voinut enää perua. Ei antanut luonto periksi. Tai ehkä mä olin liian kiimainen silloin. Miehet oli kuin jostain kuvastosta. Hyvännäköisiä ja tuoksuivat ihanalta.
      Mutta niillä oli vaimot mukana. Mentiin hotelliin. Miehet nussi mua yhtä aikaa. Vaihtoivat välillä paikkoja. Naiset katseli ja hihittivät.

• Anonyymi

Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt niin ja sitten heräsit äipän viekusta tissi suussas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt niin ja sitten heräsit äipän viekusta tissi suussas.

Heräsin kyllä. Aamu erektio oli pitänyt miestä hereillä niin se tuli minun luokseni. Tuntui ihan hyvältä tavalta herätä.
        Naisia en päässyt koskettamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei ollutkaan kyse sinun elämästä?

• tuollaisen illan minäkin olisin halunnut viettää

• Anonyymi

Uh-huh... tämän kaltainenhan toiminta se vasta kiimaista olisikin, kun naiset katselisivat toimitusta vierestä ja miehiään kannustaisivat, kun he välissään olevaa miestä molempiin päihin naisivat...
        t: M45-utelias-Tre

• Anonyymi

Tota haluisin mäki.. hävettäs ihanasti ku kulli laukeis naisten kattoessa.. laukeen ajatuksesta

• miesten välissä nytkyisin tahdottomana ,heidän naisten katsellesssa, avuttomana tärisisin kun minua otettaisiin rajusti,kyllä siinä sotkee housunsa ajatuksesta

• Anonyymi

Tämä avaus todistaa sen, että pesäpallo ja paini on homojen hommaa. :D

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2417
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      57
      1393
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      929
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe