win 10 Pro koko

Anonyymi

Paljonko windows prof 10 vie tilaa kovalevyltä ?

Mietin vaan kun olen ostamassa kannettavaa, että mahtuisko mun kaikki tiedostot sitten pelkästään SSD 500 Gt kovalevylle ettei tarviis lisätä hitaampaa kovoa..

10

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      12-30g päivityksiä ladatessa lähellä 30g

    • Anonyymi

      Kyllä 500 Gt SSD-kiintolevyllä pärjää mainiosti Windows 10 Pron kanssa, jos konetta käyttää pelkästään työasioihin. Itselläni on Windows 10 Pro asennettuna Lenovo W540 -kannettavaan, jossa on 240 Gt SSD-kiintolevy.. Ei ole ollut mitään ongelmia tallennuskapasiteetin kanssa., kun en ole täyttänyt kiintolevyä elokuvilla yms.

    • Anonyymi

      Ei kannata mihinkään 30G levyyn sitä asentaa. Vähintään 70G-> ja siitä ylöspäin. Niitä isoja päivityksiä näkyy tulevan.
      Mulla oli 30G virtuaalikoneessa ja tän kevään päivitys ei onnistunut. Olisi vaatinut 20-30G USB tikun että olisi onnistunut.

      • Anonyymi

        Tollaista vakoilijaa ja supertoimimattomuutta kanata mihinkään asentaa.


    • Anonyymi

      Varsikin läppäreissä, joissa on vain 1 levypaikka, kannattaa laittaa vähintään 240Gb levy. Niitä saa edullisesti, esim. Kingstonin levyjä saa muutamalla kympillä.

    • Anonyymi

      Tällä palstalla on varsin varakasta väkeä kun lähes kaikilla on Windowsista 200 euron pro versio.

      • Anonyymi

        Ei ole vaan hohehtuneita paljon.
        ja onneksi osalla ei ole moista haitaketta ollenkaan.


      • Anonyymi

        Tollaista vakoilijaa ja supertoimimattomuutta kanata mihinkään asentaa.
        ja hullu joka maksaa vakoilustaan.


    • Anonyymi

      Insidereitä sai ladattua ilmaiseksi syksyllä 2014 ja
      W 7/8/8.1 sai päivitettyä 2015.
      Palstalla on ehkä myös keskenkasvuisuuden jo ohittaneita.

    • 500Gt riittää Windows 10, asennetuille sovelluksille, väliaikaistiedostoille, työtilalle.

      Omat tiedostot pitäisi laittaa eri paikkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2786
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2086
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe