Rukoilija /kummitussirkka

Anonyymi

Olen ajatellut hankkia rukoilija tai kummitussirkan mutta
se valinta on kamalan vaikea että kumpi ja toiseksi että mikä laji.

Toki sitten kun ensimmäisestä aika jättää niin tulee erilainen sirkka aina mutta kuitenkin.

Toki rukoilijasirkka kädellä häirittynä voi alkaa kungfuilemaan ja iskuja alkaa satelee mutta tietääkseni ei ihmiselle ole haittaa ollenkaan.

Sen verran olen lukenut että toiset tykkää olla enemmän kädellä kuin toiset ja joku laji oli missä naaras häirittynä saattaa nipistää kovaa takajaloilaan ja saattaa ruiskauttaa jotain ainetta mikä voi ärsyttää ihoa niin se ei ole vielä sopiva koska on lapsia.

3

1505

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kummitus sirkat ovt kasvin syöjiä ja rukoilija sirkalle on kasvatettava petokärpäsiä suosittelen kummitussirkkoja tai vietnamin sauvasirkkoja syövät aikkea vihreää olen joskus antanut jopa ruusun oksia sitruunamelissa ja kukkakaupsta ostettava salalia ovat meillä kummitusten ja vietnamilaisten herkkua

• Kun ostaisit rukoilijasirkan ehket osta orkidearukoilijasirkkaa vaan osta isoksi kasvava vihreä yhdestä muutamaan ja ala kasvattamaan niitä ja myy sitten muillekin pieniä...ettei se ole niin vaikeaa. Käy etsimässä ja kysymässä Helsingin Korkeasaaren Africaasista tai Amazoniasta rukoilijasirkkoja?...! Ja kysy voiko sieltä ostaa edes joskus niitä pieniä?...!
      Suosittelen että ostat Tarantella slingejä, ellei rukoilijasirkat enää kiinnosta. Kasvattajilta kannattaa kysyä neuvoa kun löydät. Jos on liian vaikeaa- tutustu Suomen luonnon hyönteisiin myös... Esim. niityn ristihämähäkkiin?...!

• kummitussirkka ja sauvasirkka ja tarantella voi olla vaatimattomia verrattuna rukoilijasirkkaan. (?) Ellei ole ketään keltä kysyt neuvoa... Pelkkiin luontodokumentteihin et ehkä luota?...! Huolehtiminen vaikuttaa...Iso terra ja sumutus...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      93
      1719
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      470
      1279
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      87
      1154
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      72
      1088
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1063
    6. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      40
      971
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      917
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      695
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      174
      680
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      672
    Aihe