Muutama esimerkki:
Tyttäreni osti käytetyn t-paidan Fidan kirpputorilta kolmella eurolla. Tuntia myöhemmin poikani osti halpakaupasta itsellen upouuden t-paidan kahdella eurolla.
Naapurini osti Kierrätyskeskuksesta vaihteettoman polkupyörän hintaan 150 euroa. Kerroin hänelle, että Biltemasta saa uuden, jos viitsii maksaa 20 euroa enemmän.
Kierrätyskeskus ja Konttitori olivat ennen halpoja; UFFin hinnat ovat kilpailukykyisiä ainoastaan kampanjaviikkojen aikana.
Kirpputoreilla kiertäminen ja halpojen löytöjen tekeminen oli ennen hauskaa - tulevaisuudessa ostan tavarani uutena: köyhällä ei enää ole varaa kierrätykseen.
Kirpputorihinnat tappavat kierrätyksen
Anonyymi
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
näin se on nähtävä.halpa kaupat myy edullisemmin,kun kirppikset.Fida on kyllä liian kallis,puoleen hintaan tempaus päivät on ok.
- Anonyymi
Olen huomannut saman.. Moni tuote on kaupassa halvempi tarjouksessa tai poistomyynnissä kuin kirpparilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313984- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302363
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122220- 381949
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481582- 1411487