Kirpputorihinnat tappavat kierrätyksen

Anonyymi

Muutama esimerkki:

Tyttäreni osti käytetyn t-paidan Fidan kirpputorilta kolmella eurolla. Tuntia myöhemmin poikani osti halpakaupasta itsellen upouuden t-paidan kahdella eurolla.

Naapurini osti Kierrätyskeskuksesta vaihteettoman polkupyörän hintaan 150 euroa. Kerroin hänelle, että Biltemasta saa uuden, jos viitsii maksaa 20 euroa enemmän.

Kierrätyskeskus ja Konttitori olivat ennen halpoja; UFFin hinnat ovat kilpailukykyisiä ainoastaan kampanjaviikkojen aikana.

Kirpputoreilla kiertäminen ja halpojen löytöjen tekeminen oli ennen hauskaa - tulevaisuudessa ostan tavarani uutena: köyhällä ei enää ole varaa kierrätykseen.

2

193

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

näin se on nähtävä.halpa kaupat myy edullisemmin,kun kirppikset.Fida on kyllä liian kallis,puoleen hintaan tempaus päivät on ok.

• Anonyymi

Olen huomannut saman.. Moni tuote on kaupassa halvempi tarjouksessa tai poistomyynnissä kuin kirpparilla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1373
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1071
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      869
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      78
      708
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe