osallistuvatko persut kaljakelluntaan

Perinteinen kaljakellunta järjetettäneen lauantaina 3.8. Keravan- Vantaanjoella. Lähtö tänä vuonna Heurakan luota. Oluen juonti ei ole pakollista, mutta suotavaa.

Osallistuuko persut tänäkin vuonna kaljakelluntaan? Onko jussilla oma lautta?

27

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

totta kai osallistumme. meillä ja odineilla on yhteinen lautta jonka itse putin on lahjoittanut

• Anonyymi

Aika rankkaa tuolla kopiokone-putinisti-tenuvasurilla huudattaa kopiovihakonettaan punaisena läpi päivän ja yön.

Täydellä 110% luokkavihatehoilla suoltaa kopiovihakoneellaan punasaastaansa tänne!!

• Anonyymi

Persut osallistuvat, sillä puupääthän pysyvät tunnetusti pinnalla. Lauttaa ei ole, mutta laatta lentää viimeistään seuraavana aamuna.

• Anonyymi

ENO osallistuu, Mutta "Putos ku eno veneestä". No, suvakit antavat enolle jaksuhalin.

• Kalja. Kellunta. Persut. PVL. Soldiers of Odin. Homma. SICKHAIL!

• Anonyymi

Persujen alus puksuttaa vakaasti Vantaanjokea eteeeeenpäin

• Anonyymi

Ja hutisalon kohti afrikkaa. ukka pukka ukka pukka.

• Anonyymi

Tuossa olikin Hintikka tiivistänyt hyvin persujen seuraavan vaaliohjelman. Kiitos!

• Anonyymi

Vasurit ovat kiitettävästi elvyttäneet tämän vanhan karjalaisen itkijäeukko-perinteen.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Itkuvirsi

Itkuvirret on jaettu neljään päälajiin: kuolinitkut, hääitkut, sotaanlähtöitkut sekä tilapäisitkut.

Ja nyt tämä vasureiden speciaali: katkeran sairaan kateellinen persupalsta-itku.

• Anonyymi

TenukopioprideVasurit vaikuttavat olevan uhmaikäisen, inttävän itkuisen lapsen tasolla? Valitettavasti..

• Anonyymi

Kelluntapuron täytyy olla melko syvä? Muuten peruSSkaljakellujan kaljavatsa viistää pohjaa?

• Anonyymi

TenukopioprideVasurit vaikuttavat olevan uhmaikäisen, inttävän itkuisen lapsen tasolla? Valitettavasti....

• Anonyymi

Mistä tuntee, että kaljakelluja on persu?
      Siitä, että hänellä on kopiokone mukana.

• Anonyymi

Tenu-vassulla menossa pitkä ja katkeran vihantäyteinen päivä kopiovihakoneen äärellä.

Miten ajattelit vihata kaikkia Persuja taas tämänkin päivän???

• Anonyymi

Ole aina idiootti. Vain persu saa aikaan sen.

• Anonyymi

Koko ketju tallessa.Samoin lukemattoman muun ketjun ala-arvoiset solvaukset. Kohta saa aloittaja sitä niin kovasti kaipaamansa julkisuutta , tosin ehkä hiukan enemmänkin kuin mitä oli tarkoitus :) Jatkuva solvaaminen vaan ei edelleenkään ole sallittua edes Suomessa, ei edes Perussuomalaisten jatkuva solvaaminen ja minusta hiukan tuntuu että aloittajalta se on päässyt unohtumaan ja tästä on tullut hänelle ihan 24/ 7 homma. Olen pahoillani jatkosta mutta jos ihminen tekee mitä tekee harkitusti ja toistuvasti niin tietenkin on valmis kantamaan myös vastuun. Asiantuntija vilkaisi ja sanoi että näyttö on riittävä.

• Anonyymi

Tärkein asia jonka PS-palsta opettaa on,
      että vasemmistoliito on perseestä ja sen kannattajat ovat erityisen syvältä perseestä, tiesitkö tämän, etkö, no nyt tiedät

• Anonyymi

Perussuomalaiset ! Älkää vastatko enää tämänkaltaisiin aloituksiin.Menossa eteenpäin.

• Anonyymi

Emme vastaa enää.

Terv. Aito Persusuomalainen.

• Anonyymi

Vasuri luulee että joelle on järjestetty heille kopiokonekelluntaa....

heheheh heh eh heh eh heh heh eh eh ehe hehe

• Anonyymi

Ulostaminen kaljakellunnassa on kielletty. Muuten Huhtasaarikin olisi osallistunut.

• Anonyymi

TenukopioprideVasurit vaikuttavat olevan uhmaikäisen, inttävän itkuisen lapsen tasolla? Valitettavasti.. ...

• Anonyymi

Vasurit luulee että joelle on järjestetty heille kopiokonekelluntaa....

Ulostaminen kaljakellunnassa on kielletty, mutta tästähän vaSSarit eivät piittaa !!!
      heheheh heh eh heh eh heh heh eh eh ehe hehe ..

• Anonyymi

Persut eivät "vastaa enää".
      Melkoinen muutos?
      Eiväthän he ole vastanneet mihinkään kysymyksiin tähänkään asti, veetuilleet vaan!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5403
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      569
      2717
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2639
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2551
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      2217
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82