Voitteko kertoo minkä ihmeen takia mua rupiaa kusettamaan runkkauksen jälkee? Onko se siis ihan normaalia?
Runkkauksen jälkee kusettaa
5
1111
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä se on normaalia.
Sinulla käy sillä tavoin että runkkauksen aikana kiimalimaa ja ehkä siemennestettäkin (ei voi todeta ilman tutkimusta) pääsee virtsarakkoon. Kyse on ns. takaisinvirtausilmiöstä. Se on harmiton. Koska virtsarakossa on sitten hieman ylimääräistä tavaraa, niin keho haluaa päästä siitä eroon.
Virtsaaminen orkun jälkeen on ihan hyvä tapa, sillä siinä päästään eroon virtsaputkissa olevista siittiöistä.
Jos kuitenkin sinua kutittaa tai muutoin virtsahädän tunne tuntuu epämiellyttävältä, eli sellaiselta ettet pysty missään tapauksessa pidättämään, tai jos virtsan väri on erilaista, esimerkiksi sameaa, niin suosittelisin käymään lääkärissä. Kyse voi olla esimerkiksi virtsatietulehduksesta. Silloin tällöin tulehduksissa ei ole kipua, ja vaiva menee ohi itsestään, mutta käy kysymässä lääkäriltä tarkemmin. Alkuun suosittelen että juot useasti päivässä vähäisissä määrin (esimerkiksi lasillinen vettä parin tunnin välein). Huom! Ei missään tapauksessa paljon ja kerralla koska se sekoittaa kehon suolatasapainon ja on hengenvaarallista (2litraa kerralla) Karpalomehu voi myös auttaa.
Toinen ongelma voi olla se ettet juo tarpeeksi, tai että virtsarakkoon ja teihin pääsee hyvin mitättömän pieniä kiviä jotka sitten hankauksessa ärsyttävät virtsaputkea. Silloinkin keho haluaa huuhdella paikat ja pissattaa koska virtsa on steriiliä, mutta yleensä tuossa tilanteessa tuntuu vähintään kutiamista ja pahimmillaan helvetilliseltä kivulta.
Mutta kuten jo sanoin, tässä voi vain arvailla. Varmat vastaukset saat käymällä lääkärissä. - Anonyymi
Ihan normaalia ja vielä hyväkin, niin tulee huuhdeltua spermajäämät pois. Usein alkaa kusettamaan, jos pitkään runkkailee, vaikkei laukeakkaan.
- Anonyymi
Sama täällä <, ihana kusta runkkailun jälkeen tuntuu kuin saisi uuden orgasmin! Mukava runkata myös kovaa kalua kun kusee!
- Anonyymi
Jospa kävisit tyhjentämässä rakon jo ennen runkkausta?
- Anonyymi
Minulla taas tulee paskahätä,kun olen veivannut lapaseen! Onkos se sitten normaalia?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965