Eräs asiakas kysyi:
Haluaisin aika rennon tai nykyaikaisen ylioppilaskuvan jota ei olisi kuvattu studiossa.
Minkälainen on teidän käsityksen mukaan nykyaikainen Yo-kuva ja miksi se ei voi olla tehty studiossa!?!? Rennon vielä ymmärrän.
Minkälainen on nykyaikainen Yo-kuva?
7
80
Vastaukset
- Anonyymi
Otetaan juhlien jälkeisenä krapula-aamuna.
- Anonyymi
Rennon näköisiä hääkuvia on ollut jo vuosia. Omanikin on kuvattu Helsingin tuomiokirkon portailla. Onko ylioppilaan koulu kuvauksellinen?
- Anonyymi
"Nykyaikaisella" ja "rennolla" minun eka ajatus oli juurikin ettei mitään tylsää studio-taustaa vaan ulkona kaupungissa/luonnossa. Eikä välttämättä tarvi selkä suorana kukka kädessä poseerata vaan esim joku rennompi istuma-asento tai nojaa johkin seisoen.
- Anonyymi
Hame päällä haarat auki tai housut kintuissa, kuvastaa hyvin tilannetta, jossa ylioppilas vielä on, kaikki tiet avoinna joka suuntaan ja ollaan vielä vähän kuin "housut kintuissa" tulevaisuuden suhteen?
- Anonyymi
Hampurilaispaikassa, kahviossa, kadulla …
- Anonyymi
Nykyaikainen voisi tarkoittaa: kuvattu pusikossa niin että juhlakalun kasvot on tyystin vihreät ja varjon puolelta kaltaiset. Kasvot muistuttaa vesipäätä kun laajakulmalla on kuvattu läheltä, kuvattava on laitettu kiinni kasveihin, kiitoskortin väri on saturoituneet kun tiedostot on lehetetty halvimpaan printtifirmaan jne. jne. Tätä listaa voitte jatkaa vapaasti.
- Anonyymi
Jos on ammattilainen ja kyselee moista, niin kannattaa pysyä passikuvissa ja jättää potretit muille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086